Henry Cejudo nie przestaje wzbudzać kontrowersji. „Triple C” lub jak sam siebie określa „King of the Cringe”, nie tak dawno wyzwał do walki mistrzynię kategorii muszej, Valentiny Shevchenko. „The Bullet” odpowiedziała na nawoływanie podwójnego mistrza ostrzegając go, aby uważał czego sobie życzy. Zapytany o całą sytuację prezydent UFC, Dana White, był nieco zdezorientowany.

To najdziwniejsze g*wno jakie kiedykolwiek słyszałem. To jakieś je*ane szaleństwo, że Henry w ogóle to powiedział. Zapewne Valentina wzięłaby taką walkę… Nie wiem nawet jak skomentować takie zachowanie oprócz „wow”. Nie potrafię kur*a tego zrozumieć, po co on miałby tak gadać… To naprawdę szalone, ale co zrobisz?

Zapewne zachowanie Cejudo miało właśnie na celu zwrócenie na siebie uwagi w mediach. Jak jednak widać, prezydentowi UFC nie do końca podoba się takie zachowanie mistrza. Cejudo jest mistrzem dwóch dywizji, w których ma już pretendentów do walki. Na ten moment nie jest on jednak w stanie walczyć ze względu na rehabilitację kontuzjowanych barków.

29 KOMENTARZE

  1. To najdziwniejsze g*wno jakie kiedykolwiek słyszałem. To jakieś je*ane szaleństwo, że Henry w ogóle to powiedział.

    Chyba, żeby McGrzesiu tak powiedział to byłaby "odświeżająca propozycja! Nikt jeszcze czegoś takiego nie zrobił! To milowy krok w promocji równości płci!". Ba, myślę, że gdyby zaproponował nawet walkę z jego starą na którą ludzie zapłaciliby 1mld USD to by przeszło 😆

  2. Najdziwniejsze gówno to robinie walki Lesnar – Cormier przez ciebie Dejna

    A myślałem, że Floyd vs. Ronda. 🙂

  3. Haha, czekalem na to jak te glupkowate proby utrzymania sie w centrum uwagi wystrzela Cejudo w kolano. Oj, piekne byloby gdyby Nunes zaczela nawolywac do takiej walki i komus wysoko postawionemu w UFC takie zestawienie by sie spodobalo.

  4. Haha, czekalem na to jak te glupkowate proby utrzymania sie w centrum uwagi wystrzela Cejudo w kolano. Oj, piekne byloby gdyby Nunes zaczela nawolywac do takiej walki i komus wysoko postawionemu w UFC takie zestawienie by sie spodobalo.

    No i co dalej? By wynikło.

  5. Dla normalnego człowieka to byłby wstyd, a tu proszę! Mistrz UFC sztywniutko zaprasza sobie kobite do tańca. Qrwa niepojęte dla mnie

  6. Ciekawe co za gówno szykuje z Szewczenko, bo zaklepali walkę:

    albo zgodnie z moimi przewidywaniami wysłali ją na przymusowy urlop, lub próbują ją odstrzelić trzecim zestawieniem z Nunes, bo tym razem będzie wpierdol.

  7. Kurła,chyba pałka się przegła ze wstydu i zażenowania skoro sam Dana ciśnie bekę z tego krasnala.

    Z jednej strony wiadomo, że rozgłos wokół zawodnika sprzyja promocji i w ogóle, ale tutaj poszło to raczej w inną stronę i grono zagorzałych przeciwników pajaca Cejudo sukcesywnie się powiększa

  8. No i co dalej? By wynikło.

    ?? Az takie trudne do przewidzenia? Zatem wizualizacja na zyczenie (dla tych ktorzy maja mocne nerwy)

  9. ?? Az takie trudne do przewidzenia? Zatem wizualizacja na zyczenie (dla tych ktorzy maja mocne nerwy)

    wpierdolił by jej i lgbt zamknęło  by mordę., nie bredź

    Nalezy się tym pojebańcom za teksty że Ronda pokona Caina hehje

    Lub jak teraz buńczuczna  odpowiedz Szewczenki

  10. wpierdolił by jej i lgbt zamknęło  by mordę., nie bredź

    Nalezy się tym pojebańcom za teksty że Ronda pokona Caina hehje

    Lub jak teraz buńczuczna  odpowiedz Szewczenki

    Co Ty pierdolisz gosciu. Po pierwsze fakty – to nie "Lgbt" wyzwalo Cejudo tylko Henry Amande i teraz Valentine. Po drugie kazdy lacznie z Dana, Cejudo i cohones podchodza do tego jak do zartu a Ty jakies smuty tutaj na forum cisniesz.

  11. Mam nadzieję, że Mały Henio i Valentina nie skończą na gadaniu i że cringe będzie się dalej kręcił jak pojebany, bardzo mi się to podoba!

  12. Jak ktoś serio chociaż przez ułamek sekundy uwierzył, że ta walka by była w jakikolwiek sposób gdziekolwiek możliwa, to jest jebnięty.

    Przecież to jest usankcjonowany sport, są komisje stanowe itd. Nikt do takiej walki nie dopuści.

    Taka walka to by mogła się odbyć w miejscu, gdzie nie ma żadnego nadzoru żadnego ciała – czyli np w jakimś obwoźnym cyrku* w Tajlandii albo Afryce.

    * – użyłem słowa cyrk w tradycyjnym znaczeniu, zbieżność nazwy z KSW przypadkowa. Nawet w KSW by to zresztą nie przeszło…

  13. Dana nie widział autorskiej serii Bastiana "Zapytaj Cohones"

    Widział, widział, Dana miał tu konto, i pewnie dalej anonimowo czyta.

  14. Jak ktoś serio chociaż przez ułamek sekundy uwierzył, że ta walka by była w jakikolwiek sposób gdziekolwiek możliwa, to jest jebnięty.

    Przecież to jest usankcjonowany sport, są komisje stanowe itd. Nikt do takiej walki nie dopuści.

    Taka walka to by mogła się odbyć w miejscu, gdzie nie ma żadnego nadzoru żadnego ciała – czyli np w jakimś obwoźnym cyrku* w Tajlandii albo Afryce.

    * – użyłem słowa cyrk w tradycyjnym znaczeniu, zbieżność nazwy z KSW przypadkowa. Nawet w KSW by to zresztą nie przeszło…

    :childcry::najmancoty::kawulpokapoka:

  15. Mam nadzieję, że Mały Henio i Valentina nie skończą na gadaniu i że cringe będzie się dalej kręcił jak pojebany, bardzo mi się to podoba!

    :deniroclap::brainoverload::tellmemore:

  16. Lysy jak dzwonil do Henryka to 1 co powiedzial do niego to :najmancoty: kurwa Lysy jest w chuj zazenowany ze jego mistrzunio takie kocopoly pierdoli i jeszcze pozniej musi sie za niego tlumaczyc…

  17. Lysy jak dzwonil do Henryka to 1 co powiedzial do niego to :najmancoty: kurwa Lysy jest w chuj zazenowany ze jego mistrzunio takie kocopoly pierdoli i jeszcze pozniej musi sie za niego tlumaczyc…

    Przecież za tym stoi UFC i maszyna medialna. Henio pierdolnął głupotę i wszyscy o tym gadają a nie o beznadziejnej walce Szewczenko, tak to działa w dzisiejszym świecie. Polityka, sport, nie ma znaczenia.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.