Były mistrz dwóch kategorii wagowych, Conor McGregor, nie był zadowolony ze słów prezydenta UFC na temat jego potencjalnego zestawienia z Jorge Masvidalem. Jak poinformował Dana White na konferencji prasowej po UFC 240, Conor McGregor był wkurzony jak usłyszał, że Jorge Masvidal jest dla niego za dużym zawodnikiem. 

Wkurza mnie to, że gadasz, że on jest dla mnie za duży. Tak powiedział mi Conor. Mówiłem już to wam milion razy, ale powtórzę: ten gość zawalczy z każdym i nieważne czy będzie na to wkurzony… Nadal uważam, że Masvidal jest dla niego zbyt duży. Jeśli dojdzie do dyskusji, jestem pewien, że będziemy o to walczyć.

Co ciekawe, McGregor w przeszłości wystąpił już w kategorii półśredniej UFC, lecz wtedy zmierzył się z innym zawodnikiem, który walczy w kategorii lekkiej, Natem Diazem. Masvidal w ostatniej walce znokautował mocnego zapaśnika, Bena Askrena, w rekordowe 5 sekund. W swojej karierze występował on również w kategorii lekkiej.

27 KOMENTARZE

  1. no k… chlop juz nie wroci do mma a co 2 post o nim…ile jeszcze? kreci tylko po to zeby lyche sprzedawac frajerom.

  2. Masvidal musiałby być 20kg cięższy żeby szansę się wyrównały. Wirtuoz mma vs zwykły łobuz z ogródkowych ustawek? Missmatch

  3. Wirtuoz mma

    No w jakiej formie teraz jest Connor żeby go od razu wirtuozem określać?

     Walka bez sensu żadnego jesli chodzi o dywizje. Conor w tym momencie to kasowe walki i tyle, jak mu zapłacą odpowiednią kwotę to wskoczy do klatki z Nogaodstołu. :matt:

  4. Jak zwykle ta sama zjebana narracja żeby tylko przedstawić Conora jak nadczłowieka. Diaz też był trzy razy większy. Masvidal jest na takiej fali wznoszącej, że by go po prostu zmiótł i tego się wszyscy boją. Będą jakoś kombinowali żeby trzymać Rudego  dala od Khabiba i go jakoś doczłapać do jakiegokolwiek pasa. Ja to coś czuje, że z Fergusonem, DIazem albo Porierem będą go zestawiać. A jak coś z Khabibem się będzie działo to Ryży od razu dostanie interima.

  5. Diaz też był trzy razy większy.

    Ale nie był za duży dla Conora. Czyli Jorge jest cztery razy większy, większy nawet niż Ngannou.

  6. A ja uważam, że pewne przymiarki pod taką walkę są robione. Conor walczy od wielkiego dzwonu, nie walczy rankingowo więc UFC nie ma interesu by go chronić za wszelką cenę, zwłaszcza gdy nie wiadomo czy jeszcze kiedykolwiek wejdzie do klatki. Trzeba wycisnąc kase z Rudego jak cytryne, a ta walka by się dobrze sprzedała, jest hype na Masvidala. Kazdy by zarobil, sytuacja win-win-win.

  7. Wkurza mnie to, że gadasz, że on jest dla mnie za duży. Tak powiedział mi Conor. Mówiłem już to wam milion razy, ale powtórzę: ten gość zawalczy z każdym i nieważne czy będzie na to wkurzony.

    Poproszę w takim razie o zestawienie z Ngannou :mamed:

  8. Wirtuoz mma

    Jaki wirtuoz MMA? Jednowymiarowy,  ale prawda że świetny stojkowiec. Wirtuozem MMA moze byc PikoBones ale nie McChicken.

  9. Hahaha a łysa pała nadal trzyma rudego chuja w gębie ;-( ten rudy pajac byle gdzie byle z kim gdyby nie potężna machina reklamowa i ta łysa pała to kto wie czy by się do dzisiaj nie bił na prelimsach , świat jest skończony ze wystarczy szczekać morda i mieć w miarę dobry lewy by być uważany za Jakiegoś wybitnego zawodnika . Od zawsze uważałem ze jest przereklamowany i jest jwvanym tworem marketingu . Top 10 lekkiej go zjada  jak i top  5 słomkowej. Ale pieniądz musi się zgadzać wiec podsycają ten wypalony ogien

  10. Hahaha a łysa pała nadal trzyma rudego chuja w gębie ;-( ten rudy pajac byle gdzie byle z kim gdyby nie potężna machina reklamowa i ta łysa pała to kto wie czy by się do dzisiaj nie bił na prelimsach , świat jest skończony ze wystarczy szczekać morda i mieć w miarę dobry lewy by być uważany za Jakiegoś wybitnego zawodnika . Od zawsze uważałem ze jest przereklamowany i jest jwvanym tworem marketingu . Top 10 lekkiej go zjada  jak i top  5 słomkowej. Ale pieniądz musi się zgadzać wiec podsycają ten wypalony ogien

    Kurwa chłop zamiotł piorkową, zabił dominatora w 13 sekund osmieszyl "mistrza" lekkiej a ty będziesz pierdolić, można kogoś nie lubić ale nie można mu ujmować że zawodnikiem jest świetnym. A pierrrrdolisz Pan, jak mawiał łysy z serwisu u Stasia

  11. Wkurza mnie to, że gadasz, że on jest dla mnie za duży. Tak powiedział mi Conor. Mówiłem już to wam milion razy, ale powtórzę: ten gość zawalczy z każdym i nieważne czy będzie na to wkurzony… Nadal uważam, że Masvidal jest dla niego zbyt duży. Jeśli dojdzie do dyskusji, jestem pewien, że będziemy o to walczyć.

    Tą sytuację przewidział Sonnen w swoim podcaście, zaraz jak White wypowiedział się o zestawieniu z Masvidalem. Skubany ma dar przewidywania 😆

  12. Hahaha a łysa pała nadal trzyma rudego chuja w gębie ;-( ten rudy pajac byle gdzie byle z kim gdyby nie potężna machina reklamowa i ta łysa pała to kto wie czy by się do dzisiaj nie bił na prelimsach , świat jest skończony ze wystarczy szczekać morda i mieć w miarę dobry lewy by być uważany za Jakiegoś wybitnego zawodnika . Od zawsze uważałem ze jest przereklamowany i jest jwvanym tworem marketingu . Top 10 lekkiej go zjada  jak i top  5 słomkowej. Ale pieniądz musi się zgadzać wiec podsycają ten wypalony ogien

    Top 5 slomkowej?:razz:utinlaugh:

  13. Kurwa chłop zamiotł piorkową, zabił dominatora w 13 sekund osmieszyl "mistrza" lekkiej a ty będziesz pierdolić, można kogoś nie lubić ale nie można mu ujmować że zawodnikiem jest świetnym. A pierrrrdolisz Pan, jak mawiał łysy z serwisu u Stasia

    hahahaha i zyj dalej e tym swiecie  promocja promocja i jeszcze rqz promocja a ze wszefl do glowy aldo to inna sprawa

    wybieral przecuwnikow jak chcial i gdyny tylko mendes byl w 100% przygotoeany noe mialbys na kogo bic konia ty amebo

  14. tak to widze na dzoen dzisoejszy  jest placeuszem niczym ty

    Ty kurwa baranie nie ma w meskich kat. wagowych slomkowych. Ale jestes kurwa bystry jak woda w kiblu i nawet po mojej emotce nie skumales ze cos nie gra…

  15. Ty kurwa lachociagu nie zjarzyles sarkazmu a taki kurwa niby bystry jesteś dwa komenty a ty nadal ssiesz i nie ogarniasz luty , serio chętnie bym spotkał takie scierwo jak ty na zywo

  16. Ty kurwa lachociagu nie zjarzyles sarkazmu a taki kurwa niby bystry jesteś dwa komenty a ty nadal ssiesz i nie ogarniasz luty , serio chętnie bym spotkał takie scierwo jak ty na zywo

    po komentarzu sadze, ze masz z 15 lat. Nie chcialbys raczej spotkac @Grubas

  17. Ty kurwa lachociagu nie zjarzyles sarkazmu a taki kurwa niby bystry jesteś dwa komenty a ty nadal ssiesz i nie ogarniasz luty , serio chętnie bym spotkał takie scierwo jak ty na zywo

    A ty 2 tyg nic nie pisales bo pewnie szukales czy naprawde nie ma tej kat. wagowej u mezczyzn:fly::lol:

  18. Jaki wirtuoz MMA? Jednowymiarowy,  ale prawda że świetny stojkowiec. Wirtuozem MMA moze byc PikoBones ale nie McChicken.

    Świetny w stójce to on był, a nie jest :jarolaugh:

    Czas przeszły to kurła potęga :brainoverload::juanlaugh::rowerek::antonio:

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.