Powrót do ringu legendy boksu, Mike’a Tysona, na starcie z innym weteranem, Royem Jonesem Jr., świetnie sprzedało się w systemie PPV. Według dziennikarza zajmującego się tym sportem, Dana Rafaela, sprzedano ponad 1 200 000 subskrypcji PPV na galę sygnowaną nazwiskami byłych mistrzów. Na karcie walk było także starcie YouTubera i koszykarza NBA, Jake’a Paula i Nate’a Robinsona. Na gali wystąpił także Badou Jack. Podczas wydarzenia fani mogli zobaczyć także występy na żywo Snoop Dogga i Wiza Khalify.
I was told today by sources well over 1 million in the U.S. — probably in the 1.2 neighborhood, which would include traditional linear PPV, the digital app and DirecTV/Dish Network. A shockingly high number that will make the biggest selling PPV in quite awhile.
— Dan Rafael (@DanRafael1)
Warto porównać wynik do walki w kategorii ciężkiej, którą także oglądało wiele osób. Według Rafaela, w klasycznym systemie PPV miało oglądać je około 850 000 widzów.
Biorąc pod wszystkie zmienne, wynik sprzedaży PPV walki Tysona z Jonesem Jr. może być uznawany jako spory sukces promotora Triller. Według źródeł, Mike miał zarobić za walkę 10 milionów dolarów, a Jones Jr. 3 miliony dolarów. Prawdopodobnie dobry wynik PPV będzie miał wpływ na większe zarobki zawodników. Warto wspomnieć, że PPV kosztowało 50$.
Po sukcesie tej walki, jeszcze bardziej prawdopodobne są dalsze występy Tysona w ringu. Otwarcie mówi on o kolejnym starciu z Evanderem Holyfieldem. Chęć pojedynku z Mikiem zgłosił także nasz rodak, Andrzej Gołota. Możliwe, że w przyszłości zobaczymy więcej starć pomiędzy weteranami sportu.