Artur Szpilka vs Dereck Chisora

Artur Szpilka vs Dereck Chisora – godzina startu gali!

Artur Szpilka (22-3-0, Boks) już w sobotę zmierzy się z Dereckiem Chisorą (30-9-0, Boks) w Londynie, na gali ”Matchroom Boxing- Eddiego Hearna”. Transmisję z wydarzenia przeprowadzi TVP Sport od 20:15, możemy także oglądać na stronie internetowej  TVPSPORT.PL i aplikacji mobilnej. Walką wieczoru będzie pojedynek o tymczasowego mistrza wagi ciężkiej WBC pomiędzy Dillianem Whytem i Oscarem Rivasem.

Relacja ”Runda po rundzie” pojawi się na naszej stronie przed walką Artura.

Rozpiska opublikowana przez stronę TVP:

19:00: Charlie Duffield – Dan Azeez
20:00: Richard Riakporhe – Chris Billam-Smith
21:00: Lawrence Okolie – Mariano Angel Gudino
22:00: Dereck Chisora – Artur Szpilka
23:00: David Allen – David Price
00:00: Dillian Whyte – Oscar Rivas

Dla Polaka jest to zdecydowanie najcięższy pojedynek od czasu starcia z Adamem Kownackim w Nowym Jorku. W 2018 roku stoczył dwa boje z Domickiem Guinnem oraz Mariuszem Wachem, jednak walka z rodakiem pozostawiła wiele do życzenia, gdyż znaczna część kibiców wskazywała wygraną Wacha. Bokser z Wieliczki w swojej karierze walczył ze znakomitymi pięściarzami takimi jak: Deontay Wilder, Bryant Jennings, Tomasz Adamek oraz Adam Kownacki. Pojedynek z ”Góralem” wygrał, jednak zdecydowanie nie był to szczyt formy Tomka. Na szacunek zasługuje także walka z obecnym mistrzem świata WBC, ponieważ Artur był bardzo niewygodnym przeciwnikiem dla ”Bronze Bombera”, o czym świadczą karty punktowe po 8 rundach (77-75, 78-74, 78-74). Nie była to ”aż tak” znacząca przewaga, zresztą do momentu nokautu, Szpilce udawało się schodzić z linii ciosu w taki sposób, że Deontay po wyprowadzeniu obszernego sierpowego lądował na deskach. Momentami wyglądało to wręcz upokarzająco. Niestety w 9 rundzie Polak padł nieprzytomny na deski.

Nasz rodak rozmawiał z reporterami Matchroom Boxing, tłumaczenie wykonał Piotr Jagiełło z TVP Sport.

Waga ciężka się otworzyła. Widzieliśmy, w jaki sposób Ruiz zastopował Joshuę. Każdy z czołówki ma teraz szansę zdobyć tytuł. Ja jednak skupiam się wyłącznie na Chisorze. Nie myślę o niczym innym.

Dereck Chisora to jednym słowem człowiek wojna. Toczył dramatyczne boje z Dillianem  Whytem, ich pierwsza walka była jedną z najlepszych, jaką można było oglądać w Manchester Arena. W swojej karierze Dereck oczywiście ponosił porażki wielokrotnie, ale nie byli to ”kelnerzy”. Są to m.in: Agit Kabayel, Kubrat Pulev, Tyson Fury, David Haye, Vitali  Klitschko. Warto wspomnieć, że reaktywacje Chisory rozpoczął jego dawny rywal, a obecnie menedżer oraz przyjaciel- David Haye. Dzięki ”Hayemakerowi” ruszyła kampania- WAR Chisora, która promuje każdą walkę Anglika oraz pokazuje jego przygotowania. Ostatni pojedynek z Sanadem Gashim wygrał jednogłośnie na punkty, wcześniej także pokonał Carlosa Takama, który stawał naprzeciw Anthony’ego Joshuy.

Co ciekawego przed starciem ma do powiedzenia wojownik z Londynu?

Szpilka mówi, że niczego tak nie pragnie jak zwycięstwa w sobotę. Ja chciałbym poślubić Naomi Campbell… Niestety się nie zgodziła. Każdy opowiada, że zrobi wszystko w ringu. Gadać można dużo, ale tylko garstka potrafi przekuć słowa w czyny. Uwielbiam walkę, dlatego chcę pokazać dobry boks – dla kibiców, dla tych, którzy wydają pieniądze na bilet- tłumaczenie Piotr Jagiełło, TVP Sport.

 

70 KOMENTARZE

  1. Arturek to robi skok na kase, ewentualnie przy jakimś kosmicznym farcie na kontynuacje kariery…

    Kasta z kawulem już piszą intro do debiutu w krs. :jjsmile:

  2. A ja w sumie bym chciał, żeby ugoindałn wygrał. W przeciwnym wypadku jego kariera się skończy, a tak będzie wielki powrót, dużo potencjału na kolejne inby.

    No i może w końcu wyjaśni się afera końska.

    #dlakogo

  3. Rozjebie tego Czisore bez kitu. Teraz to już na pewno. Ju gołin dałn. Saturdej sandej. Ju gołin dałn.

    Chisora jak chce jeszcze na poziomie się pobić i trochę zarobić, to wciągnie szybko gita w bójkę i go wykończy przy linach.

    No nie ma szans, żeby Szpilka zawalczył taktycznie jak z Adamkiem, znów wrócą stare demony i będzie się bujał na linach z opuszczonymi rękami.

  4. Masz rację zmienili, ale z tego co wiem od 19:00 jest studio, a od 20:15 już waleczki 😀

    z tego co wiem to waleczki od 19 a studio od 21 coś tam a pierwsza walka w tv to szpila z chrisora

  5. Ja tam czekam na walke Szpili z Chisora. Fajne zestawienie i na ta chwile to szczyt mozliwosci dla Szpili. Walka wieczoru tez w chuj dobra czekamy do soboty:bayan:

  6. Boksu nie oglądam ale Szpilke może zobaczę, zawsze to może będzie cos ciekawego (spoliczkuje kogoś albo z kibicami będzie się chcial bić).

    Internetowi spece mówią że nie ma szans, serio ten drugi koleś taki dobry?

  7. Boksu nie oglądam ale Szpilke może zobaczę, zawsze to może będzie cos ciekawego (spoliczkuje kogoś albo z kibicami będzie się chcial bić).

    Internetowi spece mówią że nie ma szans, serio ten drugi koleś taki dobry?

    dobry to może za dużo powiedziane ale szpilka jest marny:awesome:

  8. dobry to może za dużo powiedziane ale szpilka jest marny:awesome:

    No ale jak walczył z Wilderem to chyba jednak taki cienki nie jest skoro się dopchal do takiej walki?

  9. Boksu nie oglądam ale Szpilke może zobaczę, zawsze to może będzie cos ciekawego (spoliczkuje kogoś albo z kibicami będzie się chcial bić).

    Internetowi spece mówią że nie ma szans, serio ten drugi koleś taki dobry?

    Twardy skurwiel,z kelnerami nie walczył. Zobacz sobie pierwszą walke Chisora-Whyte

  10. No ale jak walczył z Wilderem to chyba jednak taki cienki nie jest skoro się dopchal do takiej walki?

    dobrego ma promotora dlatego się dopchal, kolodziej i wawrzyk dzięki wasylowi tez walczyli o pasy a byli zwykłymi bumami

  11. No ale jak walczył z Wilderem to chyba jednak taki cienki nie jest skoro się dopchal do takiej walki?

    Do momentu nokautu bardzo dobrze się zaprezentował swoim niewygodnym stylem. Po walce z Wilderem było coraz gorzej sam sobie zjebał kariere opuszczaniem rąk i pajacowanien.

  12. dobrego ma promotora dlatego się dopchal, kolodziej i wawrzyk dzięki wasylowi tez walczyli o pasy a byli zwykłymi bumami

    Tutaj chyba promotor nie za bardzo pomagał, wręcz przeciwnie. Na TT Artur grzmiał, że jak Wasyl mu zablokuje tą walkę to zrobi wszystko, żeby się od niego uwolnić.

  13. Tutaj chyba promotor nie za bardzo pomagał, wręcz przeciwnie. Na TT Artur grzmiał, że jak Wasyl mu zablokuje tą walkę to zrobi wszystko, żeby się od niego uwolnić.

    szpilka to sobie może, balskiemu tez się wydawało ze, moze się uwolnić i jaki jest tego finał? jedzie do pracy na wyspy

  14. szpilka to sobie może, balskiemu tez się wydawało ze, moze się uwolnić i jaki jest tego finał? jedzie do pracy na wyspy

    Dobra mój błąd nie doczytałem, że chodzi o Wildera. Masz rację, Wasyl dobre walki mu potrafił załatwić, a ja odniosłem się bardziej do walki z Chisorą. Mój błąd.

  15. Będzie oglądane. Nie lubię boksu, ale bardziej nie lubię Szpilki i zobaczenia ciężkiego KO na tym osobniku to sobie nie odmówię. :antonio:

  16. Do momentu nokautu bardzo dobrze się zaprezentował swoim niewygodnym stylem. Po walce z Wilderem było coraz gorzej sam sobie zjebał kariere opuszczaniem rąk i pajacowanien.

    Po prostu Wilder się nie spieszył tylko sobie czytał Artka. Jak już wideział ocb i zaatakował to szybko go skończył.

  17. Dereck jest wolny, past prime w chuj..

    Szpilka mobilny i szybszy o jedno tempo, jak się nie odsłoni i nie wyłapie srogiej były to na punkty ogra Darka do jednej bramki.Takie są fakty.

  18. Dereck jest wolny, past prime w chuj..

    Szpilka mobilny i szybszy o jedno tempo, jak się nie odsłoni i nie wyłapie srogiej były to na punkty ogra Darka do jednej bramki.Takie są fakty.

    Tak jak ogral Jenningsa i Kownackiego. Past prime Chisora znokautowal ostatnio Takama i stoczyl wojne na smierc i zycie z Whitem, obaj robia z Artura kotleta. Artur moze dac wizualnie rowna walke przez kilka rund. Byc moze beda nawet momenty gdzie Dereck nie bedzie za nim mogl nadazyc ale skonczy sie jak zawsze. A past prime Chisora bedzie walczyl z Parkerem.

    Kibicuje Arturowi ale niestety juz w ringu z szeroka czolowka zostal zweryfikowany. Przeciez ostatnio prawie go ubil Wachu ktoremu zacina sie prawy prosty. Ale zycze Tobie i reszcie kibicow aby Twoja prognoza pojedynku ziscila sie w ringu.

  19. Dereck jest wolny, past prime w chuj..

    Szpilka mobilny i szybszy o jedno tempo, jak się nie odsłoni i nie wyłapie srogiej były to na punkty ogra Darka do jednej bramki.Takie są fakty.

    haha no twoj nick mowi sam za siebie, a twoja prognoza w tym samym typie, ze tylko ja w kiblu spuscic.

  20. Bedzie w parter Szpila szedl?:facepalm: kurwa to juz nie mial kogo zabrac widze:cool: motywator to jest dobry ale nic wiecej.

  21. Po prostu Wilder się nie spieszył tylko sobie czytał Artka. Jak już wideział ocb i zaatakował to szybko go skończył.

    Nie wiem co ten czarnuch planował czy miał umowe jak w pojedynku Kliczko-Sosnowski ale tak jak Szpili nie lubie to wtedy spoko wyglądał.

  22. Nie wiem co ten czarnuch planował czy miał umowe jak w pojedynku Kliczko-Sosnowski ale tak jak Szpili nie lubie to wtedy spoko wyglądał.

    bo wilder to nie jest jakis technik, ma to swoje pierdolniecie, ale technicznie te wiatraki sa czasem zabawne, ale o ile cos dziala to po to zmieniac,  artur wtedy wygladal naprawde dobrze, ale tez spojrz jakie wtedy mial warunki.

  23. bo wilder to nie jest jakis technik, ma to swoje pierdolniecie, ale technicznie te wiatraki sa czasem zabawne, ale o ile cos dziala to po to zmieniac,  artur wtedy wygladal naprawde dobrze, ale tez spojrz jakie wtedy mial warunki.

    Zgadza się i wiesz co może jego regres to nic innego jak efekt ciosu Wildera. Taki troche paradoks że technika robi miejsce dla długich łap, szybkości i mocnego ciosu. Mam nadzieje że Fury pokona Wildera a najbardziej byłbym zadowolony jak by tego Ortiz dokonał.

  24. haha no twoj nick mowi sam za siebie, a twoja prognoza w tym samym typie, ze tylko ja w kiblu spuscic.

    Nick to nick, Twój jest za to kurwa jedyny w swoim rodzaju

    Co do "prognozy" panie Kret, zaczekam do niedzieli rano zanim spuszcze Cię w kibel jednym postem

  25. Nie jestem jakims antyfanem Szpilki, ale nie jestem sobie w stanie wyobrazic co on moglby zrobic w ringu zeby pokonac Del Boy'a. To jest troche tak jak z wstepami polskich druzyn w eliminacjach LM. Niby szansa zawsze jest, ale koniec koncow rzeczywistosc wchodzi bardzo mocno.

  26. Nick to nick, Twój jest za to kurwa jedyny w swoim rodzaju

    Co do "prognozy" panie Kret, zaczekam do niedzieli rano zanim spuszcze Cię w kibel jednym postem

    to co zaklad? o jakas dobra łyche ?

  27. @marcinos

    :deniro:  ok:-)

    przynajmniej jakieś emocje będą podczas ogladania:corn:

    Dodatkowo jak Twoja racja stanie się faktem, wpierdalam awatar na dwa miesiące z napisem "marcinos król"

  28. @marcinos

    :deniro:  ok:-)

    przynajmniej jakieś emocje będą podczas ogladania:corn:

    no i stoi! czarny walker, zeby nie lazic dostepny wszedzie, powodzenia w takim razie!

  29. no i stoi! czarny walker, zeby nie lazic dostepny wszedzie, powodzenia w takim razie!

    Powo i miłej zabawy

    Std już nie jestem tak pewien wyniku jak 10min temu 😀

  30. Zgadza się i wiesz co może jego regres to nic innego jak efekt ciosu Wildera. Taki troche paradoks że technika robi miejsce dla długich łap, szybkości i mocnego ciosu. Mam nadzieje że Fury pokona Wildera a najbardziej byłbym zadowolony jak by tego Ortiz dokonał.

    no wlasnie pokladalem nadzieje w ortizie w 1 walce i troche mnie zawiodl, ale z 2 strony delikatnie sie sugeruje, ze troche przeklamuje swoj wiek, mysle, ze swoj prime przespal. Fury, Joshua i whyte te walki bym chetnie zobaczyl z wilderem. A taki cios jaki wtedy dostal szpila, na pewno troche odstrasza i nie ma tu co mowic, ze fajter sie niczego nie boi. Bo ciezkie nokauty juz nieraz niszczyly kariery.

  31. Ja już nie wiem co o tym Szpili myśleć. Z Wachem słabiutki, ale z kolei być może nowy trener zdoła z niego coś wykrzesać, wprowadzić jakąś zmiane w jego stylu walki, zwłaszcza przy linach. Na punkty w Wielkiej Brytani jakoś tego nie widzę, nokautu na Chisorze raczej też nie, ale przekreślać go też nie będę… niech zawalczy jak najlepiej a może się uda?!?

  32. Są ludzie którzy nie mogą wygrywać bo im po prostu odpierdala. Zobaczcie jak Ajtuj z wywiadu na wywiad jest coraz milszy, kibicowanie mu to grzech, zaburza to resocjalizacje

  33. Jak on na swoją kobietę mówi ? Pierdzioszek?

    tak, ale jaja akurat ma, ze wzial ta walke, nie mozna mu tego odmowic. A z tego co szeptaja, ponoc jesli wygra moze przywitac w ciezkiej usyka 🙂 to bylby dopiero mismatch

  34. tak, ale jaja akurat ma, ze wzial ta walke, nie mozna mu tego odmowic. A z tego co szeptaja, ponoc jesli wygra moze przywitac w ciezkiej usyka 🙂 to bylby dopiero mismatch

    Nie wiem, jaja to by miał jakby wziął walke z Zimnochem :jjsmile: Usyka w ciężkiej witać :juanlaugh:, nie lubie jak nas leją typy z krajów z których uciekają do Polski :matt: Nie wiem może jestem przerwrażliwony, ale moim zdaniem gościu na taką atencje nie zasłużył, w głowie ma gówno, kariere nie wiem czy mu promotorzy czy on sam rozmienili na dziengi. Walka z Chisora to jest owszem ostatni moment na jakąś kariere, ale po walce z Wachem to ja nie oczekuje od niego zupełnie niczego.

  35. Nie wiem, jaja to by miał jakby wziął walke z Zimnochem :jjsmile: Usyka w ciężkiej witać :juanlaugh:, nie lubie jak nas leją typy z krajów z których uciekają do Polski :matt: Nie wiem może jestem przerwrażliwony, ale moim zdaniem gościu na taką atencje nie zasłużył, w głowie ma gówno, kariere nie wiem czy mu promotorzy czy on sam rozmienili na dziengi. Walka z Chisora to jest owszem ostatni moment na jakąś kariere, ale po walce z Wachem to ja nie oczekuje od niego zupełnie niczego.

    nie wiem, piszesz o szpilce? no on mial taka opieke promotorska jak nie wiem kto w polskim boksie, po prostu z tego chleba maki nie bedzie 😀

  36. Materla jakis maly taki w tlumie… Albo reszta taka wielka:crazy:

    tak, ale jaja akurat ma, ze wzial ta walke, nie mozna mu tego odmowic. A z tego co szeptaja, ponoc jesli wygra moze przywitac w ciezkiej usyka 🙂 to bylby dopiero mismatch

    Wasyl mowil o Parkerze.

  37. Materla jakis maly taki w tlumie… Albo reszta taka wielka:crazy:

    Wasyl mowil o Parkerze.

    hearn mowil o parkerze dla chisory jesli wygra, z tego co czytalem

  38. No i może w końcu wyjaśni się afera końska.

    #dlakogo

    Ajtuj już wyjaśniał kiedyś ,ze ktoś tam miał urodziny i został związany skakanka i rozebrany -pikantne szczegóły zostały pominięte :razz:utinlaugh:

  39. No ale jak walczył z Wilderem to chyba jednak taki cienki nie jest skoro się dopchal do takiej walki?

    Robił rekord Wilderowi – on ma większość rekordu na ogórkach typu szpilka

  40. Brytyjscy kibice imprezę zobaczą w systemie Pay-Per-View, z kolei Polacy obejrzą ją na antenie TVP Sport. Od godz. 19.00 transmisja będzie dostępna bezpłatnie na stronie Tvpsport.pl. Telewizyjny przekaz rozpocznie się od godz. 21.20.

    Szpilka i Chisora mają nie pojawić się w ringu przed godz. 21.45. Ich walka zakontraktowana jest na dziesięć rund. Telewizja Polska pokaże trzy pojedynki z gali w Londynie. Poza występem "Szpili", kibice będą mogli obejrzeć również walki Davida Allena z Davidem Pricem oraz Dilliana Whyte'a z Oscarem Rivasem. Stawką tego drugiego pojedynku będzie tymczasowe mistrzostwo świata WBC wagi ciężkiej.

  41. Brytyjscy kibice imprezę zobaczą w systemie Pay-Per-View, z kolei Polacy obejrzą ją na antenie TVP Sport. Od godz. 19.00 transmisja będzie dostępna bezpłatnie na stronie Tvpsport.pl. Telewizyjny przekaz rozpocznie się od godz. 21.20.

    Szpilka i Chisora mają nie pojawić się w ringu przed godz. 21.45. Ich walka zakontraktowana jest na dziesięć rund. Telewizja Polska pokaże trzy pojedynki z gali w Londynie. Poza występem "Szpili", kibice będą mogli obejrzeć również walki Davida Allena z Davidem Pricem oraz Dilliana Whyte'a z Oscarem Rivasem. Stawką tego drugiego pojedynku będzie tymczasowe mistrzostwo świata WBC wagi ciężkiej.

    nie rozumiem tej walki o pas tymczasowy, przeciez wilder niedawno walczyl i chyba nie ma zadnych powazniejszych kontuzji czy cos mnie ominelo?

  42. nie rozumiem tej walki o pas tymczasowy, przeciez wilder niedawno walczyl i chyba nie ma zadnych powazniejszych kontuzji czy cos mnie ominelo?

    whyte czeka na walke z wilderem prawie 2 lata to dali mu w prezenice walke o taki pasek:lol:

  43. No to szybciutko poszło 🙂

    Po raz kolejny widzimy, że niestety Szpila to nie jest dobry bokser i do czołówki mu duuuuużo brakuje

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.