Thursday 24th April 2014,


Gala MMC Fight Club w Polsacie Sport Extra

Wojslaw Rysiewski 10/12/2012 MMA w TV, MMC Fight Club 121 komentarzy

mmc e1355150504121 Gala MMC Fight Club w Polsacie Sport Extra

Jak udało się dowiedzieć naszej redakcji ze źródeł zbliżonych do Polsatów niedzielna gala MMC Fight Club, pokaże jednak jeden z kanałów telewizyjnego potentanta. Co prawda w tej chwili dopinane są jeszcze ostatnie szczegóły kontraktu, ale już dzisiaj możemy poinformować, że Londyńskie wydarzenie, na którym zaprezentują się m.in. najlepszy polski ciężki Damian Grabowski oraz Mariusz Pudzianowski pokaże na żywo Polsat Sport Extra. Stacja ma w planie od godziny 20:00 wyemitować pięć ostatnich walk gali, w tym oczywiście najciekawsze pojedynki: Sebastiana Grabarka z Paulem Reedem, Damiana Grabowskiego z Olim Thompsonem i Mariusza Pudzianowskiego z Tyberiuszem Kowalczykiem. Jeśli odbywająca się w tym samym czasie w Polsacie Sport transmisja z meczu siatkarskiego Skry Bełchatów z Reprezentacją Polski zakończy się odpowiednio wcześnie, relacja z Londynu przeniesie się do tego kanału.



Copyright MMAROCKS.pl

Ciekawy news ? Polub, Twitnij lub dodaj do Google+

O autorze

Redaktor naczelny MMARocks.pl od maja 2012, redaktor od marca 2008. Wielbiciel sportów walki w każdej postaci, sędzia punktowy na polskich galach MMA, odpowiedzialny za dodawanie rezultatów z Europy do bazy Sherdog.com. Kontakt venom@mmarocks.pl, w sprawie Sherdoga wrysiewski@sherdog.com.

121 Komentarzy

  1. Boomster 10/12/2012 at 15:45

    Świetna wiadomość choć sporych wyników oglądalności ciężko się spodziewać.

  2. B00YAK 10/12/2012 at 15:47

    Cięzko się spodziewać, że 50 tys widzów dowie się o tej gali crazy

  3. Achort 10/12/2012 at 15:48

    elegancko

  4. Keesdablju 10/12/2012 at 15:51

    Extra?… Pozostaje stream na necie… -.-

  5. eliano55 10/12/2012 at 15:52

    taka bida ze nie masz nawet sport extra ?

  6. Keesdablju 10/12/2012 at 15:55

    W jednym pokoju mam enkę, a u siebie Cyfrowy Polsat z pakietem mini :).

  7. noodles 10/12/2012 at 15:56

    i gitara, gratuluje MMC

  8. eliano55 10/12/2012 at 15:58

    Nielegal kabla zamntuj, abo jakies inne ustrujstwo.

    POTRZEBA MATKA OSZUKIWANIA PRAWA

  9. Rufus87 10/12/2012 at 15:59

    Mysle,ze to duet Mario i Krycha zadecydowal ze bedzie transmisja;)

  10. piottter 10/12/2012 at 16:04

    wow jestem w szoku, że nie ma magicznych 3 liter (PPV) :)

  11. Brasil 10/12/2012 at 16:23

    bardzo klawo. a juz sie balem ze moze cos nie wypalic

  12. malinowsky 10/12/2012 at 16:24

    Vectra dała radę, mam.

  13. Wujek Gornik 10/12/2012 at 16:30

    @malina Sport Extra nie jest zablokowany w vectrze do pakietu sport?

  14. anonim_zks 10/12/2012 at 16:37

    Tylko nie extra…

  15. Yagiel 10/12/2012 at 16:42

    Jako posiadacz pakietu Sport HD w Cyfrowym Polsacie, kolejny raz jestem zadowolony :]

  16. ChoMiK_B-N 10/12/2012 at 16:44

    Hehe może i mam jakąś głupia osiedlowa kablówke,ale na szczescie jest tam polsat sport extra:D:D

  17. Przemek 10/12/2012 at 16:48

    uff, mam Smile dodatkowo jestem ciekawe ile osób dowie się o tym i obejrzy Pudziana na extra

  18. adamr 10/12/2012 at 17:12

    Konkurencja potwierdza że transmisja na Polsat Sport Extra od 21:00, a w porywach może być na otwartym Polsacie - jeszcze się dowiedzą jak jest na 100%.

    Goścmi będą James Thompson i David Haye

  19. Herszt_xD 10/12/2012 at 17:26

    a ja nie mam i będę kraść Evil

     

    Wie ktoś z redakcji jakie będą zasady walki? Mam nadzieję, że UFC, a nie pierwszych dwudziestu KSW.

  20. Kwikster 10/12/2012 at 17:33

    Opamiętaliby się i puścili w Polsat Sport… Streem przy galach mma mi średnio pasował :(

  21. Spike 10/12/2012 at 17:36

    I to bardzo dobra wiadomość. ^^

  22. zoom 10/12/2012 at 17:38

    mam ten kanal, jestem usatysfakcjonowany ;]

  23. Born2kill 10/12/2012 at 17:43

    Niech jakiś znawca siatkówki się wypowie czy możemy liczyć na 3:0 czy jakiś hardcore’owy mecz z tie breakiem 3:2? W Vectrze mam PS, ale nie Extra…

  24. chudy-tomek 10/12/2012 at 17:45

    Jak puszą jakąś reklamę w otwartym to jednak parę osób się dowie:P

  25. vaicavalo 10/12/2012 at 17:48

    Spodziewałem się Polsat Sportu, ale Extra też posiadam jest więc git. Ciekawe jaką oglądalność wykręcą. Stawiam na ok. 200-300 tys.

  26. zoom 10/12/2012 at 17:52

    pewnie bedzie kolo wekendu jakies info w sporcie na polsacie, ze pudzian walczy i mozna to obejrzec na ich sportowych kanalach

  27. Born2kill 10/12/2012 at 17:53

    155 lbs.: Thomas Hytten (9-9-1) vs. David Lee (9-8)
    185 lbs.: Robert Izydorek (1-0) vs. Max Cotton (1-0)

    Panowie, proszę o decyzję w tych walkach i szybkie skończenie tej siatkówki, żebym chociaż trzy główne pojedynki obejrzeć, a już minimum to, żebym zobaczył Grabowskiego, niestety szansa spada z racji, że nie jest to ME :-(

  28. slowik_1991 10/12/2012 at 17:57

    Kuuuuuźwa… nie mam extra za granicą ;/ Jedyna nadzieja, że się ze znajomymi dogadam i obejrze u kogoś z nich ;p

  29. Oddaj_Fartucha 10/12/2012 at 17:59

    polsat sport extra można oglądać w ipla. Trzeba jednak wcześniej wykupić „abonament” na 30dni który kosztuje 30zł z hakiem. Nie wiem czy ktoś będzie płacił tyle za jedną gale.

  30. GLF 10/12/2012 at 18:05

    Liczę, że dodatkowo gala będzie na Polsat Sport News ;p

  31. Keesdablju 10/12/2012 at 18:08

    Wątpię, pewnie będzie tam siatkówka.

  32. Montenegro 10/12/2012 at 18:14

    Wspaniała wiadomość.

  33. DoozyAndGrooby 10/12/2012 at 18:19

    Ja bym się cieszył, że w ogóle będzie pokazana gala LIVE w TV. Gala startuje o 20, UFC przewiduje ~30min na 1 walkę ze zwiastunem, wejściami, anonsowaniem, walką, wywiadem i reklamami/przerwą chyba, że to ME 5x5min więc Damian powinien wejść około 21:30, a Pudzian około 22 to teraz trzeba wyliczyć ile trwa jeden set…Ja mam PSExtra, streamów będzie sporo i to w HD na pewno więc nie ma się co martwić.

  34. eri4ever 10/12/2012 at 18:37

    Pudzian Kowalczyk w końcu mma czy k1?

  35. tomek-host 10/12/2012 at 18:55

    MMA

  36. pool1892 10/12/2012 at 19:08

    Szkoda tylko ze o tej gali mozna sie dowiediec z portali branzowych itp. Przy dobrej reklamie ta gala moglaby miec naprawde swietna ogladalnosc nie mowie tutaj o wynikach zbiloznych do KSW ale MMAAttack w ogladalnosci moglaby gonic i miec nieweilki tylko dystans. Mariusz Pudzianowski Damian Grabowski + dobra promocja walki Grabarek-Reed i mamy dobre wyniki ogladalnosci no ale………pierwsza gala tej organizacji a uwazam ze dobry fight card i oczywiscie wielu zaraz powe ze freak fight-y ale niezapominjamy dzieki czemu ten sport sie u nas wypromowal gdyby nie Pudzian czy jak powiedzial Materla rowniez Najman to Khalidova Materle Blachowicza Grabowskiego czy Bedorfa malo kto by znal oprocz zagorzalych fanow

  37. zychal 10/12/2012 at 19:16

    wie kto czy moze gale bedzie mozna obejrzec na ipli? ksw 21 i mma atack 2 bylo  po 7zl to moze i ta gala bedzie dostepna ,to by bylo dobre rozwiazanie kto nie ma polsatu sport extra

  38. raphaëlius 10/12/2012 at 19:17

    a nawet nie wiem czy posiadam polsat sport extra, ale chyba nie więc liczę, że szybciej wskoczy na polsat sport, inaczej lipa.

  39. Wojslaw Rysiewski 10/12/2012 at 19:21

    Według mojej wiedzy szanse na otwarty Polsat są zerowe.

  40. zychal 10/12/2012 at 19:22

    nie dobrze bo mam enke, moze na ipli sie da

  41. rybers 10/12/2012 at 19:29

    [quote]Niech jakiś znawca siatkówki się wypowie czy możemy liczyć na 3:0 czy jakiś hardcore’owy mecz z tie breakiem 3:2? W Vectrze mam PS, ale nie Extra…[/quote]
    Ten mecz będzie do pięciu wygranych setów, ale seta wygrywa zdobywca 15 punktów. To taki eksperyment.

    Szkoda, że wcześniej się nie dogadali bo wtedy szansa pokazania chociaż dwóch ostatnich walk na otwartym Polsacie byłaby większa.

  42. Tsubasa 10/12/2012 at 19:31

    Niestety posiadam tylko Polsat Sport News… Sad W sumie to mogliby to w Sport News zrobić, przejście na telewizję naziemną uznałby wtedy za coś naprawdę wartego.

  43. Wojslaw Rysiewski 10/12/2012 at 19:31

    Nawet jakby się dogadali wcześniej, Polsat nie wpuściłby kogoś z kim współpracuje pierwszy raz na otwartą antenę.

  44. DoozyAndGrooby 10/12/2012 at 19:39

    W szoku jestem, że to będzie na PSE z zamiarem wpuszczenia do PS ale wiadomo kto to spowodował i nie, nie chodzi o to, że Najman się rozmyślił choć kto wie czy to nie dodatkowy atut dla TV Laughing

  45. Al 10/12/2012 at 19:51

    Dobrze, że w końcu się dogadali. Mecz siatkówki rozpoczyna się o 19:30.

    Zasady gry, również będą bardzo nietypowe, bowiem mecz będzie toczył się do pięciu wygranych setów, a każdy z nich będzie rozgrywany do 15 punktów. Na kibiców czekać będą konkursy z nagrodami, przygotowana jest także oprawa muzyczna. Transmisję przeprowadzi Polsat Sport. Start o godzinie 19:30.

  46. zychal 10/12/2012 at 19:53

    a gala o ktorej sie zaczyna?

  47. El Luchador 10/12/2012 at 19:57

    Extra i ja nie mam ale i tak będzie trzeba kupić premium na weeb.tv by obejrzeć na Cyfrze Bellatora live więc i na tą galę się załapie. Swoją drogą myślałem że Pudzian ogranicza się tylko do KSW :D

  48. rafal2442 10/12/2012 at 20:19

    El Luchador, Pudzianowski ma kontrakt z KSW tylko na walki w Polsce, za granicą może więc walczyć gdzie chce.

  49. Cactus 10/12/2012 at 21:14

    @zychal

    Gala ma się zacząć od 18:00, a transmisja od 20:00.

  50. Doc 10/12/2012 at 22:16

    Co tutaj tylko 5 walk jest?

  51. Malymaja 10/12/2012 at 22:19

    Lipa nie mam Polsat Sport Extra także sobie nie obejrze gali a nie wierzę w to że mecz siatkówki zakończy się szybciej mam tylko nadzieję że na mmarocks będzie news z wynikami na żywo

  52. Halny 10/12/2012 at 23:46

    Szkoda, że na extra. Gdyby na zwykłym Polsacie Sport to dla mnie spoko, a tak to muszę kombinować, chyba ipla się kłania, jeżeli da radę.

  53. RIVALDO800 11/12/2012 at 02:10

    na gali ma byc David Haye , pewnie bedzie mial mine WTF jak zobaczy Krystiana Laughing

  54. Painkiller 11/12/2012 at 08:17

    Nie spodziewałem się, że będzie transmisja w innej stacji niż PSE. Całe szczęście, że żaden TVN Turbo, Polsat jako tako da sobie radę z ogarnięciem tematu.

  55. Enrique 11/12/2012 at 13:16

    Czemu nie w Polsacie Sport…Do extra dostępność jest o wiele mniejsza…

  56. Wojslaw Rysiewski 11/12/2012 at 13:50

    Bo Polsat Sport już wcześniej zarezerwował ten termin na mecz siatkówki.

  57. Wsl90 11/12/2012 at 13:53

    Wszystkie walki beda pokazane w polsacie? Czy tylko Pudziana i Graby?

  58. Wojslaw Rysiewski 11/12/2012 at 13:54

    A newsa na samej górze przeczytać nie łaska?

  59. malinowsky 11/12/2012 at 13:56

    On jest nowy(choć forum czyta 5 lat) , on ma prawo pytać o wszystkoSmile

  60. BoykaMMA 11/12/2012 at 13:56

    Super, mam Polsat Sport Extra :D

  61. Czarodziej 11/12/2012 at 13:58

    info ze strony polsatsport.pl: 

    Gala MMC Fight Club 16 grudnia w Ondigo O2 Arena w Londynie na żywo:

    20.00: Studio Gali w Polsacie Sport Extra i Polsacie Sport Extra HD

    21.15: Gala MMC Fight Club w Polsacie Sport Extra i Polsacie Sport Extra HD (po zakończeniu relacji z meczu siatkarskiego Skra Bełchatów -- Reprezentacja Polski transmisja będzie kontynuowana w Polsacie Sport i Polsacie Sport HD od godz. ok. 21.40)

    ok. 00.00:Studio Gali w Polsacie Sport i Polsacie Sport HD

  62. Enrique 11/12/2012 at 14:02

    Oby kadra szybko połknęła Skrę ;)

  63. Al 11/12/2012 at 14:03

    MMC Fight Club game at indigO2 in London on SUN, Dec 16, 2012 -- 5:00PM

    Gala rozpocznie się o godz. 18 polskiego czasu, a mecz siatkówki potrwa pewnie do 22.

  64. Enrique 11/12/2012 at 14:04

    Więc walka Pudziana i tak będzie w Polsacie Sport bo to będzie już dawno po siatkówce

  65. Wsl90 11/12/2012 at 14:59

    Faktycznie jest napisane, sorry mój błąd Smile

  66. Egraam 11/12/2012 at 18:27

    Mam PS Sport, więc wiadomość cieszy :D A czy na gali jest tylko te 5 starć?

  67. TyPeK 11/12/2012 at 20:44

    Ja i tak bd szukać stream czy to PS sport czy extra :D Mogli puścić na PS sport news ;) to bym oglądał

  68. Boomster 11/12/2012 at 20:50

    ”Oby kadra szybko połknęła Skrę” -- chyba na odwrót :-)

    @Egraam
    Miało być więcej ale sam w to zaczynam wątpić.

  69. DoozyAndGrooby 11/12/2012 at 22:15

    jak w piątek wydacie 3pln to obejrzycie i Helda i Damiana/Pudziana na weeb.

  70. Halny 11/12/2012 at 22:42

    A na weeb jest Polsat Sport Extra? Bo nie mogę znaleźć.

  71. Marcin84 12/12/2012 at 03:05

    (December 4th.12) With the launch of MMA Plus TV just a few hours away, MMA Plus would like to remind fans that MMC Fight Club 1 “Revelation” will be available for live stream on PPV via mmaplus.tv. From the launch date of Saturday, December 8th, MMC Fight Club 1 “Revelation” IS NOW available for pre-order at the bargain price of £4.99. Set to take place on December 16th, PPV will be available for £9.99 on the day of the event.

    MMC Fight Club 1 “Revelations” takes place at London’s IndigO2 Arena, December 16th.

  72. Marcin84 12/12/2012 at 03:05

    (December 4th.12) With the launch of MMA Plus TV just a few hours away, MMA Plus would like to remind fans that MMC Fight Club 1 “Revelation” will be available for live stream on PPV via mmaplus.tv. From the launch date of Saturday, December 8th, MMC Fight Club 1 “Revelation” IS NOW available for pre-order at the bargain price of £4.99. Set to take place on December 16th, PPV will be available for £9.99 on the day of the event.

    MMC Fight Club 1 “Revelations” takes place at London’s IndigO2 Arena, December 16th.

  73. Damian 12/12/2012 at 18:11

    Może chociaż na Polsat sport news, poleci powtórka, bo na pewno w tym czasie będzie lecieć albo siatka, albo ręczna. Kiedyś puchar świata w rugby leciał, to może i ta gala też…

  74. Miedziak 12/12/2012 at 19:47

    Myślałem, że mając Pudzianowskiego uda im się zdobyć otwarty Polsat. Niemniej sam transmisja w TV to już jest spory atut.

  75. Yagiel 12/12/2012 at 19:49

    Jeśli chodzi o powtórki to raczej nie będzie problemu z puszczeniem ich na Poslat Sport. Gala nie leci na nim tylko dlatego,że jest ciekawy mecz siatkówki. 

  76. Al 12/12/2012 at 21:13

    Yagiel mu chodziło raczej o Polsat Sport News, a tam nie puszczają nawet powtórek z gal KSW.

  77. Damian 12/12/2012 at 21:17

    Al, dlatego że chyba puszczają je własnie na polsacie sport, ale nie jestem pewny, bo nie mam tego kanału.

  78. Al 12/12/2012 at 21:19

    Jeżeli chodzi o kanał Polsat Sport News to jestem pewny, że tam nie puszczają powtórek z gal mma.

  79. Yagiel 13/12/2012 at 06:52

    wiem o co mu chodziło :)

  80. maras 13/12/2012 at 09:58

    Spoko, trzeba będzie szukać streama. I tak mam zamiar obejrzeć tylko Reeda, Grabowskiego i Pudziana :)
    Edit: wow, zrobiłem się czerwony :)

  81. Madman 13/12/2012 at 13:47

    A ipla???

  82. BoykaMMA 13/12/2012 at 14:10

    A widział ktoś chociaż jakąś reklame tej gali w tv? bo ja nie.

  83. Al 13/12/2012 at 14:27

    Ja nic. Cisza przed burzą. Na yt też pusto oprócz wywiadów.

  84. Damian 13/12/2012 at 18:06

    Wie ktoś z redakcji może kto będzie sędziował na tej gali? I czy w tym gronie będzie Bosy?

  85. Damian 13/12/2012 at 18:16

    Aha, myślałem, że może jednak będzie, bo organizator z tego co słyszałem też jest z Gniezna.

  86. defthomas 13/12/2012 at 18:17

    Tak zgadza się ale akurat dziś gadałem z Bosym i na 100% nie będzie go na tej gali

  87. Damian 13/12/2012 at 18:31

    Aha, w takim razie dzieki.

  88. Born2kill 13/12/2012 at 19:15

    Na głównej odliczanie do tej gali to 2 dni i 5 godzin…ale za dwa dni będzie sobota, a zostanie 5 godzin?Chyba 3 dni i te pare godzin powinno być :-)?

  89. Nestoor 13/12/2012 at 20:15

    Ta gala jest jakaś dziwna …. transmisja 1:40h -- trochę krótko, 5 walk ? trochę mało, brak stronki i jeszcze szukają przeciwników na facebooku : "Guys we urgently need a replacement fighter at 70kg for Kris Barras who is 3-0-0 he has worked extremely hard for the show, his opponent has pulled out. Anyone interested please contact us ASAP…!"

  90. Born2kill 13/12/2012 at 20:30

    "Stacja ma w planie od godziny 20:00 wyemitować pięć ostatnich walk gali[...]" więc chyba gala nawet trochę wcześniej, transmisja w PSE od 20…

  91. defthomas 13/12/2012 at 20:35

    Akurat szukanie przeciwników na FB jest dość powszechne i skuteczne ale inne rzeczy mnie niepokoją choć chciałbym sie mylić

  92. Keesdablju 13/12/2012 at 20:36

    Pff, Martin szukał rywala Mamedowi na twitterze, więc MMC na fejsie :).

  93. Marcin_ 13/12/2012 at 20:38

    Defthomas, rozwin prosze.

  94. Bullinho 13/12/2012 at 20:39

     i jeszcze szukają przeciwników na facebooku

    Paul Reed też szukał rywali na zastępstwo na swoim facebook'u

  95. Boomster 13/12/2012 at 20:42

    Żeby nie okazało się jak z galą PRO FIGHT 7, lada moment do gali i klops, tylko powód inny :-(

  96. David_Haye 13/12/2012 at 20:42

    Pudzian nie zawalczy :) Pewne info.

  97. Wujek Gornik 13/12/2012 at 20:43

    Gala fejk się nie odbędzie :D Hype wokół Tyberiana ( jest ) może juz na KSW walczyć z Pudzianem jako , nierozstrzygnięty pojedynek kto jest silniejszy w ringu. Młyn Hajsa i Lewego się obraca a kasa się mnoży.

  98. defthomas 13/12/2012 at 20:43

    Np to ze Tyberiusz ma lecieć do UK dopiero w sobotę rano , o 17 wrażenie na drugi dzień gala Trochę późno mi sie wydaje Inny zawodnik mówił mi też dzis ze nie wie jeszcze kiedy leci albo w jakim hotelu bedzie spać

  99. defthomas 13/12/2012 at 20:45

    Plus Pudzian miał być dzis w Lonydnie a nie mogę nigdzie potwierdzić informacji ze dolecial

  100. Wujek Gornik 13/12/2012 at 20:46

    Def a może ktoś potwierdzić co do pewności organizatorów gali? Ich zabezpieczenia finansowego? I czy w ogóle mają zamiar w 100% zrobić tą galę? Bo jak narazie to jest prawdziwa gala w tylu niby ma być ale nie zbyt wiadomo co z tego bedzie.

    ‎”Lock up your horses!! The REEM is in the house!”- Michael Schiavello

  101. defthomas 13/12/2012 at 20:47

    Nie mam pojęcia szczerze mówiąc

  102. David_Haye 13/12/2012 at 20:47

    Nie mógł dolecieć, bo nie walczy :P

  103. defthomas 13/12/2012 at 20:50

    No takie plotki tez do nas dotarły Skąd mas info David ? Śmieszne bo prawdziwy Haye akurat miał być na gali i liczyliśmy na wywiad z nim

  104. David_Haye 13/12/2012 at 20:53

    Wywiad z Hayemakerem? Zacnie :)

    Źródła wole publicznie nie podawać, ale wiem, że powodem są kwestie finansowe.

  105. defthomas 13/12/2012 at 21:01

    Ok jasne Pzdr

  106. Yagiel 13/12/2012 at 21:09

    Inny zawodnik mówił mi też dzis ze nie wie jeszcze kiedy leci albo w jakim hotelu bedzie spać

    A na FB pisali, zeby zawodnicy podawali im swoje maile, to dostana info gdzie co i jak.

    Bardzo niepewna jest ta gala a te ploty o Pudzianie to juz w ogole masakra

  107. Damian 13/12/2012 at 21:10

    Nie ma Pudzilli nie ma gali.

  108. defthomas 13/12/2012 at 21:12

    Yagiel

    Daj linka jak mozesz :)

  109. Yagiel 13/12/2012 at 21:15

    http://www.facebook.com/mmc.fightclub/posts/117234731774703

    All fighters appearing on show who will be participating sunday, please mail me here your email address so we can send hotel details to you and schedule for saturday and sunday.
    Thanks .

  110. Kztusiek12 13/12/2012 at 21:21

    moim zdaniem gala się odbędzie cały czas dochodzi cos jakieś infa ze stron o gali

    gdzie transmisja itp ,choć jutro powinno sie roztrzygnąć co z tą galą Smile

  111. Nestoor 13/12/2012 at 21:26

    Mam potwierdzone info, dzowniłem do Pudziana -- podczas treningu doznał kontuzji, jego sparing partner założył mu dźwignię na mały palec u stopy i niefortunnie złamał mu paznokieć.

    Tutaj zdjęcie : http://tiny.pl/h4ssf

  112. tomek-host 13/12/2012 at 21:29

    6 walk tylko na gali ? to w polsat sport będzie tylko Graba i Pudzian pewnie

  113. Al 13/12/2012 at 23:41

    Haha Najman miał rację co do tej organizacji i ich wątpliwego zabezpieczenia finansowego.

  114. Kztusiek12 14/12/2012 at 08:09

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=26xENsO_Fv8

    gala sie odbedzie na 100%Laughing trzeba być dobrej myśli gdyby miała sie nie odbyć nie byłby raczej wstawiany ten filmik wczoraj

  115. RIVALDO800 14/12/2012 at 12:14

    Jesli gala ma sie odbyc to dzis wazenie

  116. Wujek Gornik 14/12/2012 at 12:35

    A kiedy planowo ta gala miała się odbyć? Bo ja już sam nie pamiętam tak mało info. Z ciekawości na fb Pudzilli sprawdzałem czy coś wiecej o gali napisął niż wstawiony plakat , ale cisza. 

  117. zoom 14/12/2012 at 12:59

    gala w niedziele, wiec wazenie jutro

  118. BoykaMMA 14/12/2012 at 15:01

    Jakoś dziwna jest ta organizacja od strony informacji..

Odpowiedz

Musisz by zalogowany eby doda komentarz.