Wyniki na żywo z gali UFC on FOX 28: Emmett vs Stephens.

Walka wieczoru

145 lbs: Jeremy Stephens (28-14-0) pokonał Josha Emmetta (13-2-0) przez TKO (uderzenia i łokcie) w rundzie drugiej (1:35)

Karta główna

115 lbs: Jessica Andrade pokonała Tecia Torres jednogłośną decyzją sędziów (29-27, 29-28, 29-28)
205 lbs: Ilir Latifi pokonał Ovince St. Preux przez poddanie (gilotyna) w rundzie pierwszej (3:48)
170 lbs: Max Griffin pokonał Mike Perry jednogłośną decyzją sędziów (29-27, 29-27, 30-27) R3 5:00

Karta wstępna

135 lbs: Brian Kelleher (19-8-0) pokonał Renana Barao (34-6-0) jednogłośną decyzją sędziów (30-27, 30-27, 29-28)
135 lbs: Marion Reneau (9-3-0) pokonała Sarę McMann (11-5-0) przez poddanie (duszenie trójkątne) w rundzie drugiej (3:40)
115 lbs: Angela Hill (8-4-0) pokonała Marynę Moroz (8-3-0) jednogłośną decyzją sędziów (30-27, 30-27, 30-27)
170 lbs: Alan Jouban (16-6-0) pokonał Bena Saundersa (21-9-2) przez KO (lewy sierpowy) w rundzie drugiej (2:38)

Karta wstępna (FightPass)

205 lbs: Sam Alvey (32-10-0) pokonał Marcina Prachnio (13-3-0) przez KO (uderzenie) w rundzie pierwszej (4:23)
135 lbs: Rani Yahya (25-9-0) pokonał Russella Doanego (15-8-0) przez poddanie (duszenie trójkątne) w rundzie trzeciej (2:32)
125 lbs: Alex Perez (20-4-0) pokonał Erica Sheltona (11-5-0) jednogłośną decyzją sędziów (30-27, 30-27, 30-27)
135 lbs: Manny Bermudez (12-0-0) pokonał Alberta Moralesa (7-4-1) przez poddanie (duszenie gilotynowe) w rundzie drugiej (2:33)

356 KOMENTARZE

  1. W sumie karta naprawdę nie najgorsza. Sporo przerw na zrobienie sobie czegoś do żarcia w postaci 3 walk kobiet, ewentualnie ubiciu bossa w Dark Souls 3, szanuję takie UFC :razz:enn:

  2. W sumie karta naprawdę nie najgorsza. Sporo przerw na zrobienie sobie czegoś do żarcia w postaci 3 walk kobiet, ewentualnie ubiciu bossa w Dark Souls 3, szanuję takie UFC :razz:enn:

    Tylko są dwie walki obok siebie a powinny być rozrzucone. Tak żeby Ci co są na hali mieli przerwy na zakup browara.

  3. Tylko są dwie walki obok siebie a powinny być rozrzucone. Tak żeby Ci co są na hali mieli przerwy na zakup browara.

    Pamiętając kolejki na galach UFC, uznaję to umieszczenie tych dwóch walk za zbawienne :mamed:

  4. Witam, czy walka Marcina bedzie na polsacie sport? Jak tak to o ktorej mniej wiecej bedzie wychodzil?

  5. O której mniej więcej Prachnio??

    Myślę że 23-23:30

    – kurwa niskie wagi, 2 w polciezkiej 2 w polsredniej,  nie wiem czy wyczymie, oby był replay z poprzedniej i prawie wszystko w 1 rundzie.

  6. Posiedzę do Prachnio A później kimono bo z rana do roboty. W międzyczasie jeszcze Barce oglądam ale tam deklasacja.

  7. Oby Prachnio walczył dopiero o północy, wraz ze startem transmisji w Polsacie Sport.

    Oby! Nastawilem nagrywarke na polnoc i mam nadzieje ze Prachnio sie nagra…

  8. Podoba mi sie transmisja na Polsacie. Bez tylu reklam co na Extreme. I niech ten pan co z Janiszem kometuje na stale zastapi Jurasa

  9. Podoba mi sie transmisja na Polsacie. Bez tylu reklam co na Extreme. I niech ten pan co z Janiszem kometuje na stale zastapi Jurasa

    po angielsku ma byc kurwa!!!! :boss:

  10. Panowie,niech ktoś szybko poratuje działającym strimem!!!wzamian daje lajka i dobre słowo!!!!

    FightPass hasło bigGulp chyba jeszcze działa….

  11. Panowie,niech ktoś szybko poratuje działającym strimem!!!wzamian daje lajka i dobre słowo!!!!

    watchkobe chodzi jak złoto

  12. Kurwa kurduple usypiają i boję się że większość gali będzie wyglądać jak walka Pereza…

    Zaczynamy :beer:

    Chyba Ty

  13. Tyle lat oglądania UFC późną nocą na "dziwnych" streemach sprawiło, że teraz gala (karta wstępna!) o 22.15 na TV ….  jakoś tak dziwnie się ogląda.

  14. Panowie,niech ktoś szybko poratuje działającym strimem!!!wzamian daje lajka i dobre słowo!!!!

    Tu coś na pewno znajdziesz

  15. Rani Yahya dokładnie wyczyścił matę hawajczykiem i przygotował oktagon dla Marcina Pracznio.

     Marcin bierz przykład z Oskara !

  16. Nie moge sie doczekać,ostatnio byłem tak podjarany podczas debiutu Crocopa w ufc.Jeszcze sie nie zaczęło a ja już mam takie nerwy i emocje nie do opisania że chyba sie zaraz zesram z tego wszystkiego

  17. Marcin zrób mu kurwa blitzkrieg,zrób mu kurwa dziecko zejeb skurwysyna,połknij,przeżuj,wypluj i wdepcz ścierwo w ziemie!

  18. ja pierdole, skąd ja mialem w ogole jakies nadzieje zwiazane z Prachnio ? Kurwa to był najbardziej żenujący występ Polaka w UFC, wstyd w chuj. Wyglądał jak amator.

  19. Wielka Szkoda choć było widać, że debiut zrobił swoje. Marcin po tej mocnej bombie w zasadzie ruszył na niego podirytowany bez gardy aż prosząc się o soczystą kontrę no i niestety :/

  20. kurwa nie tak miało być,ja pierdole Marcin czemu?oby go nie zwolnili i w następnej walce zawalczył mądrzej/spokojniej…ja pierdole:razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz:

  21. Nie moge sie doczekać,ostatnio byłem tak podjarany podczas debiutu Crocopa w ufc.Jeszcze sie nie zaczęło a ja już mam takie nerwy i emocje nie do opisania że chyba sie zaraz zesram z tego wszystkiego

    no i sie zesrałem

  22. Ale jestem rozczarowany… kurw@ ja pierd#lę . Już dawno nie byłem tak sfrustrowany a to tylko sport , a w mma nawet ogór może strzałem uśpić . Na tą chwilę chyba tylko trzymam kciuki czy tam zaciśnięte pięści za JJ o powrót na tron . Reszcie naszych życzę tylko powodzenia bez wsiadania ponownego lub początkowego  hype trainu  .

  23. Pięknie Prachnio wylapal cepa na ryj. Tak to jest jak się myśli że jest pod remizą na dysce i wierzy się w to że rudy nic nie umie

  24. Polaki robaki bitny naród, wojowanie zapisane w DNA xD przychodzi co do czego to rudy menel spod amerykańskiego spożywczaka jebie bułe na ryj i usypia, Boże sam nie wiem czemu mnie to tak śmieszy.

  25. Marcin zabardzo spiety jak na moje.moze presja debiutu,za bardzo chcial..Trzymaj sie mordo wrocisz silniejszy, szkoda w huj bo ma co pokazac

  26. Kurwa gdzie ta stójka?

    Jaka stójka? Oglądałeś jego walki?

    Stała się lipa. Prachnio IQ Cruza nie posiada ale myślę że coś jeszcze wygra w tym UFC.

    Zawieszenie medyczne

  27. Haha ale się prahnio skompromitował 😀 aż wstyd mi po tym co zobaczyłem że on wychodził przy Polskiej fladze. Jakie to było słabe

  28. kurwa nie tak miało być,ja pierdole Marcin czemu?oby go nie zwolnili i w następnej walce zawalczył mądrzej/spokojniej…ja pierdole:razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz::razz:łacz:

    Spokojnie po 1 walce nie mają prawa go zwolnić w tej dywizji. Marcin nie był do końca sobą ale wierzę, że wróci w dobrym stylu.

  29. Tak to jest jak się myśli że jest pod remizą na dysce

    O to to…  Kurwa ale pod remizą to garde można zobaczyć, chłopaki nie chcą się kompromitowac przy foczkach, a to była kompromitacja, myślałem że pierwszy Killer z Polski w Ufc, a tu chuj dupa,  po tej obrotowce już miałem złe przeczucia,  no brak słów kurwa, nie do opisania jest to co się wydarzyło, pierwszy knockdown… Zdaza się, ale ten drugi… Sam bym tego lepiej nie zrobił, ale kurwa. To jest przecież zawodowiec a nie postrach baletow do chuja wacława

  30. Jestem strasznie nie pocieszony i zmieszany bo takiego Marcina się nie spodziewałem w najgorszym śnie a tu się skończyło zanim się zaczeło

  31. Nieee, no mina jak T-1000 to bankowe +5 do wytrzymałości, ale dziś to jakiś nie swój był  Marcinek od początku. Za bardzo chciał, za mało robił a koniec to już istne fatality na własne życzenie. Czemu?!!! Kurwa!!!

  32. Płaczę ze śmiechu, czyli ostatni poziom zdenerwowania. Wyrzucenie z siebie emocji odbywa się przez wyparcie negatywnych stanów i podmianę na pozytywne impulsy niezależnie od odczuwanych doświadczeń. Za dużo jak na jeden dzień. Czas odpocząć.

  33. Skończie pierdolić, że był zestresowany. Po prostu jest słaby w chuj i nie powinno go być w UFC. Teraz to już nie ma gdzie pójść, więc jak go nie wypierdolą to dostanie niezłą szkołę. Zamiast się opierdalać u kitajców z żulami mógł wybrać lepszą drogę.

  34. Jak ja się zawiodłem to dramat. Jak jeszcze na nikim.

    Sędzia dobrze zrobił, Marcina nie było.

    Właściwie to głowy Marcina nie było od początku tej walki. Stać go na pewno na dużo więcej. Wypadł bardzo słabo i to nie żaden hejt tylko fakty.

    Bolą jak cholera takie głupie błędy jak nie trzymanie gardy.

    Oby następnym razem już bez nerwów i Marcin pokazał na co go stać. I oby był ten następny raz.

  35. No dobra ciśnienie zeszło, piwo się schłodziło – można oglądać na luzaku  :razz:opcorn:

    Piwa nie ma, wytrzeŽwiałem ze wkurwienia

  36. pokazuje poziom ONE FC .:cool::crazy:

    Teraz juz nawet nie nawet ochoty aby kontynuować oglądanie tego.

    Uważaj co mówisz, bo krętowłosy Askren jest nawet lepszy od GSP.

  37. Ej ludzie tu naprawdę uważają one fc za jakąś czołową organizację mma i próbujecie usprawiedliwić te porażkę stresem. One fc jest sportowo w chuj słabe więc prezentował się na tle jakichś skosnookich  ping pongow dobrze.

  38. Zwrócił ktoś uwagę kto uwagę kto w narożniku Marcina?

    Ej ludzie tu naprawdę uważają one fc za jakąś czołową organizację mma i próbujecie usprawiedliwić te porażkę stresem. One fc jest sportowo w chuj słabe więc prezentował się na tle jakichś skosnookich  ping pongow dobrze.

    Skończie pierdolić, że był zestresowany. Po prostu jest słaby w chuj i nie powinno go być w UFC. Teraz to już nie ma gdzie pójść, więc jak go nie wypierdolą to dostanie niezłą szkołę. Zamiast się opierdalać u kitajców z żulami mógł wybrać lepszą drogę.

    Walczył z 3 Brazylijczykami  i jednym Amerykaninem. No nie w mówicie mi ,że nagle ktoś kto ma 10 zwycięstw przez KO i jest dobrym stójkowiczem nagle zapomina od tak o gardzie. W ogóle słabo to od samego początku wyglądało.  Nerwy albo może jeszcze inny problem.

    Jouban z Saundersem dali radę, od razu humor lepszy.

  39. Jaka stójka? Oglądałeś jego walki?

    No niby widziałem, ale po kolejnych wypowiedział gości co z nim trenują że kot w  stójce, zawsze na coś naiwnie liczę. W sumie w poprzednich walkach nic oprócz chaosu w stójce za bardzo nie pokazał.

  40. No niby widziałem, ale po kolejnych wypowiedział gości co z nim trenują że kot w  stójce, zawsze na coś naiwnie liczę. W sumie w poprzednich walkach nic oprócz chaosu w stójce za bardzo nie pokazał.

    Dokładnie. Koleś nie wie co robi, prawie zawsze zalicza strzała i potem leci na autopilocie.

    Walczył z 3 Brazylijczykami i jednym Amerykaninem. No nie w mówicie mi ,że nagle ktoś kto ma 10 zwycięstw przez KO i jest dobrym stójkowiczem nagle zapomina od tak o gardzie. W ogóle słabo to od samego początku wyglądało. Nerwy albo może jeszcze inny problem.

    Problem jest taki, że nie potrafi walczyć na tak wysokim poziomie. Jeżeli istnieje coś takiego jak "lucky punch" to cios, którym Alvey go trafił jest absolutnym tego przeciwieństwem. Do tej sytuacji doprowadził brak skilla Prachnio, a nie stres. Koleś prawie w każdej walce ma problemy od samego początku, załącza mu się remiza mode i napierdala na pałę. Na żuli w kitajskiej organizacji może to działa, w UFC definitywnie nie.

  41. Okeej dwie walki kobiet pod rząd to już jest przejaw zbędnego okrucieństwa 😛

    Wbrew pozorom to ma sens. Można skoczyć do Planety po piwo, iść powiesić pranie, itp.

    EDIT:  Albo zostać i mile się rozczarować !

  42. No proszę, jak dziewczyny chcą to potrafią.

    Teraz Barao vs Kelleher. Myślę, że będzie na co patrzeć.

  43. Kiedyś myślałem ze Sara będzie konkret wymiataczką a teraz z rekordem 5-5 pewnie jest jedną nogą na wylocie

  44. Skończie pierdolić, że był zestresowany. Po prostu jest słaby w chuj i nie powinno go być w UFC. Teraz to już nie ma gdzie pójść, więc jak go nie wypierdolą to dostanie niezłą szkołę. Zamiast się opierdalać u kitajców z żulami mógł wybrać lepszą drogę.

    W innych sportach też tak się tłumaczą stresem? Finały NBA, super bowl, dowolne indywidualne ?

    MMA:

    – Sorry, Szefie to stres

    – spoko

    Ten od gór co, nie miał stresu?

    🙂

  45. Zawsze się zastanawiam, jak taki ojciec zawodniczki siedzi na widowni, a ta przez większość rundy leży na plecach z wykluczoną rękę i zbiera 20 ciosów czysto na buzie. Ja nie dałbym rady. Musieli by mnie trzymać żebym nie wpadł do klatki.

     Jak mi jakiś gałgan uderzy córkę na podwórku to ma przejebane…

  46. Że w mediach o niej nie mówią, a powinni i że jej się ts należy.

    że w mediach o niej nie mówią, no coż…to chyba jest tylko jej zmartwienie,co do tsa, to dywizja jedzie na ostatnich oparach, ale aż tak zdesperowani nie są.

  47. kurwa Rogan o main evencie UFC 222, "this fight is fantastic!", chyba mu sklejają te wypowiedzi, bo mimo, że to Rogan wierzyć mi się nie chce, że to owiedział.

  48. kurwa Rogan o main evencie UFC 222, "this fight is fantastic!", chyba mu sklejają te wypowiedzi, bo mimo, że to Rogan wierzyć mi się nie chce, że to owiedział.

    Taką ma prace :fjedzia:

  49. Ale ten Barao po usada jest barszczowy

    Zniknela aura niesmiertelnosci i nikt juz nie czuje respektu.

    ———————————

    Jeszcze minuta i by padl. Pod koniec sie chlopaki rozkrecili :applause:

  50. W sumie, nic dziwnego, że przegrał skoro sam DC poszedł do HW w obawie przed Alveyem 😉

    ale bym miał beke jak Alvey jakimś cudem,na farcie w stylu Volkana wygrał ze 2-3 następne walki,uwalił np manuwe i sakiego i doczłapał sie do ts'a.wtedy by nie był rudym bumem tylko"świeżą krwią potrzebną w tej dywizji".mało realne ale nie niemożliwe a wtedy na 100% potężny wiatr hype'u skierowałby wszystkie chorągwie w jego strone  zresztą co ja pierdole,sam w to nie wierze ale na rauszu mam skłonność do oszukiwania samego siebie #przegryw

  51. Dobra końcówka 🙂

    Aż mi zamulenie alkoholowe chyba przeszło.

    Dobre to było, ale kelleher ma w chuj krótkie te rączki i większość ciosów nawet nie dochodziła do celu.

  52. Perry byłby na prawdę dobry gdyby nie to jego gigantyczne płaskostopie. Na dystansie dostaje bęcki.

  53. Pamiętajcie panowie-jeśli będziecie kiedyś mieć syna i jak wszyscy odpowiedzialni,troskliwi ojcowie będziecie chcieli zapewnić mu łatwy i spokojny start w życiu to musicie pamiętać o jednym-nigdy,absolutnie przenigdy,pod żadnym pozorem nie dawajcie mu na imię Marcin.

  54. Kto dziś komentuje? Niestety, z konieczności nagrywam, będę jutro nadrabiał 😉 Wierzę, że warto.

    Anik i DC

  55. 29-28 Max

    Perry'emu czasu zabrakło, ale tak poza tym gość jest wg. mnie trochę przeceniany.

    Trochę? 😆

    Ja go lubię za osobowość, ale to gość co szuka tylko jednej bomby przez cały czas. Zero progresu

  56. Kto dziś komentuje? Niestety, z konieczności nagrywam, będę jutro nadrabiał 😉 Wierzę, że warto.

    Większość gali naprawdę warto.

  57. Trochę? 😆

    Ja go lubię za osobowość, ale to gość co szuka tylko jednej bomby przez cały czas. Zero progresu

    Nie chciałem napisać "w chuj", bo wtedy wyjebałoby skalę przy poziomie mojego roczarowania względem Marcina:crazy:

    Teraz War Ilir. Zgaś Ochotniczą Straż Pożarną:chuck:

  58. Niestety dziś gala wcześniej i w związku z rugby nie zdążyłem wcześniej niż na 3 ostatnie walki. Ale dzięki Waszym komentarzom widzę, że całą galę trza będzie nadrobić. Szkoda, że nie zdążyłem obejrzeć wpierdolu na perym. Teraz mam czutkę, że Ilir ogarnie. Miłego wieczoru życzę!

  59. Ahahah:applause::applause::applause::applause::applause:

    Cudownie. Chujek się jeszcze klatki chamsko trzymał, ale to można na karb zamroczenia zrzucić. Pięknie ugasił mudzine.

  60. Przepis na dobrą walke ala Perry:

    -mocno mieszaj powietrze weselnymi cepami(nie staraj sie za często trafiać)

    -pracuj na nogach jak Rothwell

    -zapomnij o czymś takim jak headmovement,będzie sie gryzło z resztą składników

    -dobrze wstrząśnij pięścią przeciwnika uderzając w nią  swoją twarzą(min.5 razy na runde)

    -dla urozmaicenia możesz spróbować splecakowania,pamiętaj tylko żeby odrazu odpuścić,nie jesteś przecież Maią

    -dopraw wszystko sporą ilością własnej krwi

    Voila!mimo utraty 86847584095 szarych komórek zyskałeś nowych fanów,ekscytacje Anika i masz szanse na 50k.

    Tak serio to Naprawde dobrze sie to oglądało,jednak hype na Perryego już chyba przygasł bezpowrotnie.Dość dawno temu,na fali zwycięstw coś wspominał o walce z Robbie'm,wtedy został by spacyfikowany i okradziony z duszy ale dzisiejszy Robbie dałby z nim fajne,bezpardonowe mordobicie.Oglądałbym.

  61. No tego to się nie spodziewałem.  Ale gdzie Latifi, jeszcze niedawno wpierdol od Janka obskoczyłeś a o pas chcesz się bić? Upierdol najpierw Volkana!

    @ODYNIEC ja miałem wrażenie jakby OSP lekcewazył Ilira, nonszalancko się zachowywał, zemsciło się. Myślę że w 7-8 walkach z 10 wygrywa OSP.

  62. nigdy nie lubiłem Torres, to też taki snake in the grass, ale jest underdogiem więc kibicuje, na pewno sprawia wrażenie bardziej inteligentnej osoby, bo Andrade to jeździec bez głowy, więc może to pomoże

  63. Kurwa głodny się robię, Andrade dawaj w pierwszej rundzie.

    Emmett kosmita w drugiej i idę spać, proszę nie zamulajcie bo niezdrowo jest jeść w nocy 🙁

  64. co wy tacy pewni tej Andrade

    Bo to moja czwarta ulubiona zawodniczka w tej wadze!  Za Asią, Gadelhą i Polyaną Vianą!

    I nie obrażaj Pan dobre?

    Jaki Koks..

  65. co wy tacy pewni tej Andrade, loteria, kto więcej koksu wciągnął i jest silniejszy

    To już chyba po ważeniu wiadome było kto tego koksu wciągnął więcej:crazy:

  66. To wyzywanie Cormiera do walki stało sie już tak nudne że DC zbywa to tylko śmiechem.Niech on już spierdala do HW walczyć z równymi sobie bo to wszystko zaczyna przypominać sytuacje z tej śmiesznej wagi Demetriusa.Leją sie między sobą w tej LHW a jak przychodzi do walki z mistrzem to DC grinduje ich jak szmaty,wali po łbie w stójce albo poddaje,no kurwa robi co chce jebaniec.Gus pewnie postawiłby jakiś opór ale i tak by przegrał o Volkanie nie wspominam,po nocach mu sie pewnie śni zły dotyk Danielka.Tylko Jones albo HW.

    Latifi himeryczny strasznie,tu rozkurwia OSP albo Pedro tam przegrywa brutalnie z Baderem i Jankiem.To pewnie dlatego że mimo iż wygląda jak Yoel wykąpany w wybielaczu to służy nie temu bogowi co trzeba

  67. Eric Silva mógłby się od Dżesiki wiele nauczyć w kwestii męskiej stylówki.

    Tecia próbuje stosować taktykę Aśki, ale jej nie wychodzi troszkę.

  68. Było trochę wąchania bąków, trochę rzucania worami ziemniaków…:applause:świetna runda.

    Btw taki matchmaking to pewnie mokry sen na jawie dla ciepłych lasek:crazy:

    30-27 Dżesik

  69. człowiek z wiekiem chyba potrzebyje coraz mocniejszych wrażeń albo nie powinnem wiecej mieszać marihuanen,wódy i szampana bo

    stwierdzam że jeśli miałbym okazje zaprosić Andrade do wyra to bym to zrobił

  70. człowiek z wiekiem chyba potrzebyje coraz mocniejszych wrażeń albo nie powinnem wiecej mieszać marihuanen,wódy i szampana bo

    stwierdzam że jeśli miałbym okazje zaprosić Andrade do wyra to bym to zrobił

    Nie przejmuj się, ja mam tak od zawsze. Dodaj jej długie włosy, zabierz makulaturę i jest całkiem niczego sobie. Buzi nie ma brzydkiej.

  71. Co ten Janisz pierdoli za farmazony, ze Brazylijka nie ma kibiców, tylko najbliższa rodzine, No kurwa szanujmy sie

  72. człowiek z wiekiem chyba potrzebyje coraz mocniejszych wrażeń albo nie powinnem wiecej mieszać marihuanen,wódy i szampana bo

    stwierdzam że jeśli miałbym okazje zaprosić Andrade do wyra to bym to zrobił

    Spoko. Jeszcze z 30 minut pojdziesz spac i ci przejdzie.

  73. jestem ciekaw ile obaleń zrobiła Jessika w tej walce trochę tego było,widać, że tego obóz Torres nie ćwiczył, albo mało

  74. Spoko. Jeszcze z 30 minut pojdziesz spac i ci przejdzie.

    ME to pełnego dystansu mieć raczej nie będzie. Czuje kaosik, mam nadzieję, że ze strony whodefoka. Lubię gościa. Stifflera mi przypomina 😛

  75. ME to pełnego dystansu mieć raczej nie będzie. Czuje kaosik, mam nadzieję, że ze strony whodefuka. Lubię gościa. Stifflera mi przypomina 😛

    Ja wliczam w te 30 minut reklamy, wyjscie zawodnikow, zapowiedzi i ko w 1 rundzie 😆

  76. Nie przejmuj się, ja mam tak od zawsze. Dodaj jej długie włosy, zabierz makulaturę i jest całkiem niczego sobie. Buzi nie ma brzydkiej.

    dobrze wiedzieć ze nie jestem sam hehe tylko chodzi o to właśnie że ja bym nie odejmował tej muskulatury,zostawił te krótkie włosy i takiej dzisiejszej Jessice-wydziaranej i dojebanej bym pozwolił załozyć se trójkąt czy inny krucyfiks mmm

  77. Ja w pociągu Emmeta siedzę od pierwszej jego walki, którą widziałem, już dość dawno temu. Cieszę się, że ma ME i liczę na świetny występ.

  78. emejzing, ale wyglądała tak samo jak w walce przeciwko Jedrzejczyk, choc troche próbowała zamykać pod siatką momentami, wciąż mało

  79. dobrze wiedzieć ze nie jestem sam hehe tylko chodzi o to właśnie że ja bym nie odejmował tej muskulatury,zostawił te krótkie włosy i takiej dzisiejszej Jessice-wydziaranej i dojebanej bym pozwolił załozyć se trójkąt czy inny krucyfiks mmm

    W takim wydaniu to nawet też bym nie odmówił :friends:

  80. jestem ciekaw ile obaleń zrobiła Jessika w tej walce trochę tego było,widać, że tego obóz Torres nie ćwiczył, albo mało

    7/10

  81. W takim wydaniu to nawet też bym nie odmówił :friends:

    dobrze wiedzieć ze nie jestem sam hehe tylko chodzi o to właśnie że ja bym nie odejmował tej muskulatury,zostawił te krótkie włosy i takiej dzisiejszej Jessice-wydziaranej i dojebanej bym pozwolił załozyć se trójkąt czy inny krucyfiks mmm

    Ja to myślę, że jakby Andrade kogoś chciała to ta osoba już wyboru nie ma 😆

  82. Jak ja nie mogę tego głosu Cyborga :jimcarreyvomit:

    Mocny, męski głos. Pytanie tylko dlaczego, dlaczego Cyborg ma męski głos? Musiała się pewnie z takim urodzić. :fjedzia:

  83. A ja siedzę od Gdańska i mówię że kosmita to przyszły mistrz!

    Ja chyba ze dwie walki przed Gdańskiem byłem pod mega wrażeniem i zacząłem wyczekiwać kolejnych.

  84. Tam nie było nielegalnego kolana?

    A te kolano nie było nielegalne? :wow:

    Nie trafilo. Najwyzej lekko sie przesliznelo po glowie i chyba dlatego Dan nie zareagowal.

  85. Tak czy inaczej :applause: whodefok.

    A co do Emmeta to i tak radzi sobie w ufc lepiej od tego orka promującego Bright.

  86. Nie trafilo. Najwyzej lekko sie przesliznelo po glowie i chyba dlatego Dan nie zareagowal.

    Teraz w powtórce było widać że ślizgnęło tylko czubek głowy i na pewno nie miało wpływu na nokaut. Jednak wciąż był to nielegalnie wyprowadzony cios. Nie mniej wszystko już i tak było rozstrzygnięte.

  87. No kurde te łokcie z piekieł co wjechały na koncu niepotrzebne, az szkoda Josha, spokojnie mógł Dan po tym ciosie poprzedzającym elbowy przerwać walkę. Tylko ze gruby i nie zdążył :rutekajak:

  88. Oby Prachnio walczył dopiero o północy, wraz ze startem transmisji w Polsacie Sport.

    I nie puscili Prachnio od polnocy co? Nadrabiam gale wlasnie i zaczyna sie od walki dup… Pozniej juz tez nie pokazali jej z odtworzenia co?

  89. I nie puscili Prachnio od polnocy co? Nadrabiam gale wlasnie i zaczyna sie od walki dup… Pozniej juz tez nie pokazali jej z odtworzenia co?

    Prachnio walczył gdzieś 20 minut przed północą, na szczęście zdążyłem znaleźć streama 😉 Żadnej powtórki z jego walki na Polsacie Sport nie pokazali, a na drugi dzień tylko główną kartę.

  90. Prachnio walczył gdzieś 20 minut przed północą, na szczęście zdążyłem znaleźć streama 😉 Żadnej powtórki z jego walki na Polsacie Sport nie pokazali, a na drugi dzień tylko główną kartę.

    Była powtórka walki Prachnio wczoraj o 19 na Polsat Sport News.

  91. Była powtórka walki Prachnio wczoraj o 19 na Polsat Sport News.

    Chodzilo o to ze w transmisji o polnocy na PS nie pokazali walki Prachnio. Mogli wcisnac ja z odtworzenia jak walki sie szybko konczyly. Na PSN wiadomo ze pokazali powtorki bo przeciez tam mieli karte wstepna…

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.