Foto: Michał Biel/MMAROCKS
Foto: Michał Biel/MMAROCKS

Trenująca w Polsce Wenezuelka Veronica Macedo, przegrała swoją pierwszą walkę w UFC.

Gdy pierwsza runda się rozpoczęła, można było zauważyć, że Veronica bardzo ładnie porusza się po oktagonie. Lekko na nogach okrążała Ashley i inicjatywa należała do niej. Zaczęła bój pięknym obrotowym kopnięciem bocznym, a później poprawiła kopnięciem wysokim. Uderzenia te zrobiły wrażenie na publiczności i na komentatorach, ale nie na Ashlee Evans-Smith, która nadal skupiona obserwowała swą przeciwniczkę. Ashlee miała szansę na skończenie walki już pod koniec pierwszej rundy gdy po obaleniu zaszła za plecy Macedo. Wenezuelka pomimo tarapatów, nie straciła zimnej krwi i szybko wstała na nogi.

Druga runda była dla „naszej” zawodniczki dużo gorsza. Ashley uruchomiła swoje zapasy i zaczęła punktować obaleniami i kontrolą, a także ciosami w parterze. Widać było też, że zawodniczka trenująca w Ankosie Poznań, wyraźnie zwolniła tempo i nie była już tak żwawa jak w pierwszej odsłonie pojedynku.

Kryzys nastąpił w ostatniej rundzie kiedy to wyraźnie już zmęczona Veronica dała się obalić. Gdy Evans-Smith znalazła się na górze, uruchomiła brutalne łokcie, które raz po raz spadały na twarz młodziutkiej Macedo. Sędzia widząc tę egzekucję, przerwał walkę i dał zwycięstwo przez TKO Amerykance.

Tomasz Chmura
Sztuki walki od 2004 roku. Pierwsza gala MMA - 2007. Instruktor Sportu, czarny pas w nunchaku jutsu. Pasy w Kenpo Jiu Jitsu i Sandzie.

223 KOMENTARZE

  1. I jak teraz chłopaków z Ankosu do UFC przekonać :mamed:?

    20 lat. Niech zbija wagę i biorąc pod uwagę słabość kobiecych dywizji, to może coś będzie.

  2. Wspaniała walka Macedo! Dała wyrównany bój z bardziej doświadczoną i znacznie większą przeciwniczką. Do tego na przygotowania miała tylko 2 tygodnie, a przecież niedawno stoczyła ciężki bój z wymagającą weteranką GSW – Iren Racz. Moim skromnym zdaniem w 2017 Veronica zawalczy o pas w nowej wadze z naszą Aśką.

  3. cypher

    Wspaniała walka Macedo! Dała wyrównany bój z bardziej doświadczoną i znacznie większą przeciwniczką. Do tego na przygotowania miała tylko 2 tygodnie, a przecież niedawno stoczyła ciężki bój z wymagającą weteranką GSW – Iren Racz. Moim skromnym zdaniem w 2017 Veronica zawalczy o pas w nowej wadze z naszą Aśką.

    Are you shitting me?

  4. O co chodzi z tą Macedo, że na się ją traktuję jak Polaka ? Osobne newsy, pogrubienie jak przy Polakach ? Pytam bo nie bardzo wiem o co chodzi

  5. cypher

    Wspaniała walka Macedo! Dała wyrównany bój z bardziej doświadczoną i znacznie większą przeciwniczką. Do tego na przygotowania miała tylko 2 tygodnie, a przecież niedawno stoczyła ciężki bój z wymagającą weteranką GSW – Iren Racz. Moim skromnym zdaniem w 2017 Veronica zawalczy o pas w nowej wadze z naszą Aśką.

    Palce pewnie piekły z bólu, jak to pisałeś.

  6. Mysciak

    O co chodzi z tą Macedo, że na się ją traktuję jak Polaka ? Osobne newsy, pogrubienie jak przy Polakach ? Pytam bo nie bardzo wiem o co chodzi

    Trenuje w polskim klubie – Ankosie MMA

  7. Shajs

    Palce pewnie piekły z bólu, jak to pisałeś.

    Pisząc to wyobrażałem sobie jej twarz i ciało, więc nie było źle.

  8. cypher

    Pisząc to wyobrażałem sobie jej twarz i ciało, więc nie było źle.

    Czyli pisałeś jedną ręką? :mamed:

  9. jak już do fotki się przyczepiliście to zauważyliście jaką Borys ma kieszeń wypchaną?;-) ładne dziewuchy dookoła itd.;-) a co do walki to szkoda dziewuchy. może następna walką pójdzie jej lepiej

  10. cypher

    Wspaniała walka Macedo! Dała wyrównany bój z bardziej doświadczoną i znacznie większą przeciwniczką. Do tego na przygotowania miała tylko 2 tygodnie, a przecież niedawno stoczyła ciężki bój z wymagającą weteranką GSW – Iren Racz. Moim skromnym zdaniem w 2017 Veronica zawalczy o pas w nowej wadze z naszą Aśką.

    Boromir Ci sie wjebał na konto? Facet tak na twitterze odpłynął, że możliwe, że teraz konta będzie hackował.

  11. Orest

    Boromir Ci sie wjebał na konto? Facet tak na twitterze odpłynął, że możliwe, że teraz konta będzie hackował.

    Hahahhahahahahahah :D.

  12. Cloud

    Are you shitting me?

    No przecie jaja sobie robi. Już przy tej "wymagającej weterence GSW Iren Racz" się na głos śmiałem:jump:.

  13. cypher

    Wspaniała walka Macedo! Dała wyrównany bój z bardziej doświadczoną i znacznie większą przeciwniczką. Do tego na przygotowania miała tylko 2 tygodnie, a przecież niedawno stoczyła ciężki bój z wymagającą weteranką GSW – Iren Racz. Moim skromnym zdaniem w 2017 Veronica zawalczy o pas w nowej wadze z naszą Aśką.

    Andrzej tylko pogroził czy wbił cwela na pokaz siły?

  14. Szkoda Weronisi. Powinna definitywnie zmienić kategorię wagową. Wbijam cwela sędziemiu za to, że pozwolił katować tak piękną twarzyczkę.

  15. defthomas

    Trenuje w polskim klubie – Ankosie MMA

    Jak Hallmann trenował w Tajlandii to tamtejsze portale go traktowały jak swojego obywatela?
    Trenuje w Polsce i co z tego? Kompletnie nie rozumiem tego argumentu. Ma nasze obywatelstwo, reprezentuje nasz kraj?

  16. defthomas

    Trenuje w polskim klubie – Ankosie MMA

    Jak Hallmann trenował w Tajlandii to tamtejsze portale go traktowały jak swojego obywatela?
    Trenuje w Polsce i co z tego? Kompletnie nie rozumiem tego argumentu. Ma nasze obywatelstwo, reprezentuje nasz kraj?

  17. mat01

    Ma nasze obywatelstwo, reprezentuje nasz kraj?

    Reprezentuje MMA Cartel i to jak widać wystarczy. Albo Ankos. Albo mokre sny wiecznych stulejados desperados.

  18. mat01

    Ma nasze obywatelstwo, reprezentuje nasz kraj?

    Reprezentuje MMA Cartel i to jak widać wystarczy. Albo Ankos. Albo mokre sny wiecznych stulejados desperados.

  19. mat01

    Jak Hallmann trenował w Tajlandii to tamtejsze portale go traktowały jak swojego obywatela?
    Trenuje w Polsce i co z tego? Kompletnie nie rozumiem tego argumentu. Ma nasze obywatelstwo, reprezentuje nasz kraj?

    Trochę jak z murzynem na wsi. W Ankosie wielkie wydarzenie i ludzie żyją tym.

    Mało to Czeczenów w Polsce trenuje? Nimi się nikt nie podnieca.

  20. mat01

    Jak Hallmann trenował w Tajlandii to tamtejsze portale go traktowały jak swojego obywatela?
    Trenuje w Polsce i co z tego? Kompletnie nie rozumiem tego argumentu. Ma nasze obywatelstwo, reprezentuje nasz kraj?

    Trochę jak z murzynem na wsi. W Ankosie wielkie wydarzenie i ludzie żyją tym.

    Mało to Czeczenów w Polsce trenuje? Nimi się nikt nie podnieca.

  21. mat01

    Jak Hallmann trenował w Tajlandii to tamtejsze portale go traktowały jak swojego obywatela?
    Trenuje w Polsce i co z tego? Kompletnie nie rozumiem tego argumentu. Ma nasze obywatelstwo, reprezentuje nasz kraj?

    Co to za komentarz w ogóle 😀 Co mnie obchodzi co robią w Tajlandii

  22. mat01

    Jak Hallmann trenował w Tajlandii to tamtejsze portale go traktowały jak swojego obywatela?
    Trenuje w Polsce i co z tego? Kompletnie nie rozumiem tego argumentu. Ma nasze obywatelstwo, reprezentuje nasz kraj?

    Co to za komentarz w ogóle 😀 Co mnie obchodzi co robią w Tajlandii

  23. defthomas

    Co to za komentarz w ogóle 😀 Co mnie obchodzi co robią w Tajlandii

    Hehe. Dokładnie. Poza tym Nasza Ci Ona! #parafrazazkrzyzaków

  24. defthomas

    Co to za komentarz w ogóle 😀 Co mnie obchodzi co robią w Tajlandii

    Hehe. Dokładnie. Poza tym Nasza Ci Ona! #parafrazazkrzyzaków

  25. Comber

    Na otarcie łez dla kibiców Veronici.

    Wenezuelki to chyba nie są najbardziej pruderyjne kobiety na świecie 😆

  26. Comber

    Na otarcie łez dla kibiców Veronici.

    Wenezuelki to chyba nie są najbardziej pruderyjne kobiety na świecie 😆

  27. Masta

    Co za dupeczka heu Hue Veronica nagramy cis wierze:D

    Nie dość, że ładna (moja lepsza połowa mnie za to zabije, ale mniejsza – pif paf), to jeszcze w debiucie nie pokazała się źle. Jak dla mnie Żmija powinien wymusić zejście wagę niżej (szczerze nie wiem jak to wygląda ze strony menagera u kobiet) lub czekać na powstanie flyweight :bayan:

  28. Masta

    Co za dupeczka heu Hue Veronica nagramy cis wierze:D

    Nie dość, że ładna (moja lepsza połowa mnie za to zabije, ale mniejsza – pif paf), to jeszcze w debiucie nie pokazała się źle. Jak dla mnie Żmija powinien wymusić zejście wagę niżej (szczerze nie wiem jak to wygląda ze strony menagera u kobiet) lub czekać na powstanie flyweight :bayan:

  29. Wydaje mi się że Veronica powinna nosić podwójny top, bo za dużo nie brakuje żeby wyskoczyła z tego reeboka. Choć niejeden by się pewnie uciszył hehe.

  30. Wydaje mi się że Veronica powinna nosić podwójny top, bo za dużo nie brakuje żeby wyskoczyła z tego reeboka. Choć niejeden by się pewnie uciszył hehe.

  31. defthomas

    Co to za komentarz w ogóle 😀 Co mnie obchodzi co robią w Tajlandii

    No tak, podniecajmy się, bo obcokrajowiec u nas trenuje 🙂

  32. defthomas

    Co to za komentarz w ogóle 😀 Co mnie obchodzi co robią w Tajlandii

    No tak, podniecajmy się, bo obcokrajowiec u nas trenuje 🙂

  33. Co to za chora baba z tej Ashley,żeby taką śliczną dziewczynę okaleczyć :jon:

    Za karę powinna dostać Joasię w następnej walce
    :mamed:

  34. Co to za chora baba z tej Ashley,żeby taką śliczną dziewczynę okaleczyć :jon:

    Za karę powinna dostać Joasię w następnej walce
    :mamed:

  35. Comber

    Szkoda Weronisi. Powinna definitywnie zmienić kategorię wagową. Wbijam cwela sędziemiu za to, że pozwolił katować tak piękną twarzyczkę.

    Raczej powinieneś wbić cwela trenerom menadżerom czy jej samej za decyzje o wejściu na taki poziom z poziomu amatorskiego. To jest mma, a nie wybieg dla modelek.

  36. Comber

    Szkoda Weronisi. Powinna definitywnie zmienić kategorię wagową. Wbijam cwela sędziemiu za to, że pozwolił katować tak piękną twarzyczkę.

    Raczej powinieneś wbić cwela trenerom menadżerom czy jej samej za decyzje o wejściu na taki poziom z poziomu amatorskiego. To jest mma, a nie wybieg dla modelek.

  37. mat01

    No tak, podniecajmy się, bo obcokrajowiec u nas trenuje 🙂

    Wenezuelka która trenuje w Polsce, walczyła na gali w PL a teraz trafiła do UFC, dla mnie to jest ciekawa historia . O zagranicznych zawodnikach co walczyli na KSW i FENie a potem poszli wyżej też staramy się pisać w miarę możliwości. Tyle że Veronica jest nawet mocniej związana z naszą sceną mma niż np jimmy wallhead czy Lena Ovchynnikova o których też pisaliśmy.

  38. mat01

    No tak, podniecajmy się, bo obcokrajowiec u nas trenuje 🙂

    Wenezuelka która trenuje w Polsce, walczyła na gali w PL a teraz trafiła do UFC, dla mnie to jest ciekawa historia . O zagranicznych zawodnikach co walczyli na KSW i FENie a potem poszli wyżej też staramy się pisać w miarę możliwości. Tyle że Veronica jest nawet mocniej związana z naszą sceną mma niż np jimmy wallhead czy Lena Ovchynnikova o których też pisaliśmy.

  39. defthomas

    Wenezuelka która trenuje w Polsce, walczyła na gali w PL a teraz trafiła do UFC, dla mnie to jest ciekawa historia . O zagranicznych zawodnikach co walczyli na KSW i FENie a potem poszli wyżej też staramy się pisać w miarę możliwości. Tyle że Veronica jest nawet mocniej związana z naszą sceną mma niż np jimmy wallhead czy Lena Ovchynnikova o których też pisaliśmy.

    :sleepy:

  40. defthomas

    Wenezuelka która trenuje w Polsce, walczyła na gali w PL a teraz trafiła do UFC, dla mnie to jest ciekawa historia . O zagranicznych zawodnikach co walczyli na KSW i FENie a potem poszli wyżej też staramy się pisać w miarę możliwości. Tyle że Veronica jest nawet mocniej związana z naszą sceną mma niż np jimmy wallhead czy Lena Ovchynnikova o których też pisaliśmy.

    :sleepy:

  41. defthomas

    Wenezuelka która trenuje w Polsce, walczyła na gali w PL a teraz trafiła do UFC, dla mnie to jest ciekawa historia . O zagranicznych zawodnikach co walczyli na KSW i FENie a potem poszli wyżej też staramy się pisać w miarę możliwości. Tyle że Veronica jest nawet mocniej związana z naszą sceną mma niż np jimmy wallhead czy Lena Ovchynnikova o których

    Nie słuchajcie go. Ja Wam powiem prawdę. Prawdziwy powód, dla którego piszemy o Macedo jest taki:

    Veronica jest z Wenezueli. W Wenezueli panuje socjalizm. Jak wiecie, socjalizm to idiotyczny ustrój, który zresztą zawsze bankrutuje. No i teraz Wenezuela jest w głębokim kryzysie, brakuje tam nawet papieru toaletowego. I tu dochodzimy do sedna. Veronica uciekła z Wenezueli, żeby móc żyć/trenować, więc jest swoistym symbolem wyższości kapitalizmu – a symbol wyższość kapitalizmu powinien i ma na MMAROCKS specjalne miejsce.

  42. defthomas

    Wenezuelka która trenuje w Polsce, walczyła na gali w PL a teraz trafiła do UFC, dla mnie to jest ciekawa historia . O zagranicznych zawodnikach co walczyli na KSW i FENie a potem poszli wyżej też staramy się pisać w miarę możliwości. Tyle że Veronica jest nawet mocniej związana z naszą sceną mma niż np jimmy wallhead czy Lena Ovchynnikova o których

    Nie słuchajcie go. Ja Wam powiem prawdę. Prawdziwy powód, dla którego piszemy o Macedo jest taki:

    Veronica jest z Wenezueli. W Wenezueli panuje socjalizm. Jak wiecie, socjalizm to idiotyczny ustrój, który zresztą zawsze bankrutuje. No i teraz Wenezuela jest w głębokim kryzysie, brakuje tam nawet papieru toaletowego. I tu dochodzimy do sedna. Veronica uciekła z Wenezueli, żeby móc żyć/trenować, więc jest swoistym symbolem wyższości kapitalizmu – a symbol wyższość kapitalizmu powinien i ma na MMAROCKS specjalne miejsce.

  43. Jakub Bijan

    Nie słuchajcie go. Ja Wam powiem prawdę. Prawdziwy powód, dla którego piszemy o Macedo jest taki:

    Veronica jest z Wenezueli. W Wenezueli panuje socjalizm. Jak wiecie, socjalizm to idiotyczny ustrój, który zresztą zawsze bankrutuje. No i teraz Wenezuela jest w głębokim kryzysie, brakuje tam nawet papieru toaletowego. I tu dochodzimy do sedna. Veronica uciekła z Wenezueli, żeby móc żyć/trenować, więc jest swoistym symbolem wyższości kapitalizmu – a symbol wyższość kapitalizmu powinien i ma na MMAROCKS specjalne miejsce.

    Nie słuchajcie go, ja Wam powiem jak jest naprawdę. Veronica jest w mmacartel.

  44. Jakub Bijan

    Nie słuchajcie go. Ja Wam powiem prawdę. Prawdziwy powód, dla którego piszemy o Macedo jest taki:

    Veronica jest z Wenezueli. W Wenezueli panuje socjalizm. Jak wiecie, socjalizm to idiotyczny ustrój, który zresztą zawsze bankrutuje. No i teraz Wenezuela jest w głębokim kryzysie, brakuje tam nawet papieru toaletowego. I tu dochodzimy do sedna. Veronica uciekła z Wenezueli, żeby móc żyć/trenować, więc jest swoistym symbolem wyższości kapitalizmu – a symbol wyższość kapitalizmu powinien i ma na MMAROCKS specjalne miejsce.

    Nie słuchajcie go, ja Wam powiem jak jest naprawdę. Veronica jest w mmacartel.

  45. Jakub Bijan

    No, bo już na pierwszy rzut oka widać tam "pioniondz".

    Będziesz się zgłaszał po hajsy jak Karolina dostanie wypłatę za walkę o pas.
    Oh, wait…

  46. Jakub Bijan

    No, bo już na pierwszy rzut oka widać tam "pioniondz".

    Będziesz się zgłaszał po hajsy jak Karolina dostanie wypłatę za walkę o pas.
    Oh, wait…

  47. Swoją drogą tatuś Weroniki musi być naprawdę ciekawą osobą, skoro tak dobrze się ustawił w komunistycznym kraju. Jeśli w państwie, gdzie papier toaletowy uchodzi za luksus, kogoś stać, żeby swojej latorośli sfinansować wojaże po świecie, to wiedz, że coś się dzieje. Ciekawe jest też, jak sama bohaterka odnosi się do obecnej sytuacji w swoim kraju, choć trudno, żeby miała jakieś sprecyzowane poglądy, bo biedy zapewne nigdy nie zaznała.

  48. Swoją drogą tatuś Weroniki musi być naprawdę ciekawą osobą, skoro tak dobrze się ustawił w komunistycznym kraju. Jeśli w państwie, gdzie papier toaletowy uchodzi za luksus, kogoś stać, żeby swojej latorośli sfinansować wojaże po świecie, to wiedz, że coś się dzieje. Ciekawe jest też, jak sama bohaterka odnosi się do obecnej sytuacji w swoim kraju, choć trudno, żeby miała jakieś sprecyzowane poglądy, bo biedy zapewne nigdy nie zaznała.

  49. Pyrrus89

    Swoją drogą tatuś Weroniki musi być naprawdę ciekawą osobą, skoro tak dobrze się ustawił w komunistycznym kraju. Jeśli w państwie, gdzie papier toaletowy uchodzi za luksus, kogoś stać, żeby swojej latorośli sfinansować wojaże po świecie, to wiedz, że coś się dzieje. Ciekawe jest też, jak sama bohaterka odnosi się do obecnej sytuacji w swoim kraju, choć trudno, żeby miała jakieś sprecyzowane poglądy, bo biedy zapewne nigdy nie zaznała.

    W jej kraju Ropy mają więcej od wody a dziewczyny na 18 robią sobie silikonoowe cycki albo tylek i maja najwięcej miss świata bikini itp w histori

  50. Pyrrus89

    Swoją drogą tatuś Weroniki musi być naprawdę ciekawą osobą, skoro tak dobrze się ustawił w komunistycznym kraju. Jeśli w państwie, gdzie papier toaletowy uchodzi za luksus, kogoś stać, żeby swojej latorośli sfinansować wojaże po świecie, to wiedz, że coś się dzieje. Ciekawe jest też, jak sama bohaterka odnosi się do obecnej sytuacji w swoim kraju, choć trudno, żeby miała jakieś sprecyzowane poglądy, bo biedy zapewne nigdy nie zaznała.

    W jej kraju Ropy mają więcej od wody a dziewczyny na 18 robią sobie silikonoowe cycki albo tylek i maja najwięcej miss świata bikini itp w histori

  51. Charles Bronson

    Mało to Czeczenów w Polsce trenuje? Nimi się nikt nie podnieca.

    A którykolwiek z nich ma taki biust? Nie? Dziękuje.

    :star wars:

  52. Charles Bronson

    Mało to Czeczenów w Polsce trenuje? Nimi się nikt nie podnieca.

    A którykolwiek z nich ma taki biust? Nie? Dziękuje.

    :star wars:

  53. Tematy dotyczące poszczególnych zawodników (oprócz czołówki-Aśki, Karoli i Jotki) na MMARocks w 2016 roku

    -Marcin Held: 20
    -Mamed Khalidov: 19
    -Daniel Omielańczuk: 19
    Veronica Macedo: 12
    -Tomasz Narkun: 12
    -Aslambek Saidov: 12
    -Łukasz Sajewski: 12
    -Damian Stasiak: 11
    -Damian Grabowski: 11
    -Borys Mańkowski: 11
    -Marcin Prachnio: 11
    -Kamil Łebkowski: 9
    -Roman Szymański: 9
    -Piotr Hallmann: 9
    -Piotr Sobotta: 9
    -Marcin Bandel: 8
    -Bartosz Fabiński: 7
    -Michał Pasternak: 4
    -Damian Szmigielski: 3
    -Leszek Krakowski: 2

    Jako że jeden z pierwszych krytykowałem promowanie pani Macedo, to wytłumaczę genezę sytuacji. Nic nie mam do samej zawodniczki. Wydaje się sympatyczna, mimo iż na dobrą sprawę nadal niewiele o niej wiem. Ot bogaty tatuś wysyłał ją po klubach MMA na świecie, aż trafiła do Ankosu. W ciągu kilku miesięcy stoczyła 7 walk, z czego 6 o zerowym poziomie sportowym z przeciwniczkami o amatorskich rekordach, a jedną boleśnie przegraną w UFC. Czy ma talent? Tego nie kwestionuje. Ale tworzenie tematów tylko po to żeby zrelacjonować jej walkę na jakiejś podrzędnej gali jest już sztuczną promocją. Przesadzam? W tym roku na gali w Kolumbii walczył Krzysztof Dobrzyński, Polak trenujący w Tristarze. On z rekordem 4-0, rywal z 5-0. Tematu na Rocksach nie było. Były natomiast 2 tematy o gali w Szwajcarii, gdzie Macedo miała przeciwniczkę o rekordzie 1-2. WENEZUELKA, która do czasu walki w UFC toczyła starcia głównie z amatorkami, miała więcej tematów niż Prachnio, demolujący 3 rywali w ONE FC, niż Bomba Łebkowski wygrywający na WSOF i pokonujący Hallmanna. Tak, mam ból dupy. Zaraz sympatyczna pani Veronica dostanie nagrodę odkrycia roku w Polskim MMA, nawet jak nie utrzyma się w UFC (nie oszukujmy się, Evans-Smith to nikt wyróżniający się poziomem, a nowej kategorii nie stworzą), to dostanie szansę od KSW. Bo jest o niej głośno, i to wystarczy. Ktoś mi może odpisać że przecież ma talent. Inni Polacy go nie mają, że musimy wychwalać Wenezuelkę? Niech o Macedo będzie i 100 tematów, ale jeśli rzeczywiście coś w karierze osiągnie. Nie promujcie nabijania rekordu amatorkami, niech się spokojnie rozwija, jest wielu innych zawodników którzy ciężko zapracowali na pozycję której pani Macedo może nigdy nie osiągnąć.

  54. Tematy dotyczące poszczególnych zawodników (oprócz czołówki-Aśki, Karoli i Jotki) na MMARocks w 2016 roku

    -Marcin Held: 20
    -Mamed Khalidov: 19
    -Daniel Omielańczuk: 19
    Veronica Macedo: 12
    -Tomasz Narkun: 12
    -Aslambek Saidov: 12
    -Łukasz Sajewski: 12
    -Damian Stasiak: 11
    -Damian Grabowski: 11
    -Borys Mańkowski: 11
    -Marcin Prachnio: 11
    -Kamil Łebkowski: 9
    -Roman Szymański: 9
    -Piotr Hallmann: 9
    -Piotr Sobotta: 9
    -Marcin Bandel: 8
    -Bartosz Fabiński: 7
    -Michał Pasternak: 4
    -Damian Szmigielski: 3
    -Leszek Krakowski: 2

    Jako że jeden z pierwszych krytykowałem promowanie pani Macedo, to wytłumaczę genezę sytuacji. Nic nie mam do samej zawodniczki. Wydaje się sympatyczna, mimo iż na dobrą sprawę nadal niewiele o niej wiem. Ot bogaty tatuś wysyłał ją po klubach MMA na świecie, aż trafiła do Ankosu. W ciągu kilku miesięcy stoczyła 7 walk, z czego 6 o zerowym poziomie sportowym z przeciwniczkami o amatorskich rekordach, a jedną boleśnie przegraną w UFC. Czy ma talent? Tego nie kwestionuje. Ale tworzenie tematów tylko po to żeby zrelacjonować jej walkę na jakiejś podrzędnej gali jest już sztuczną promocją. Przesadzam? W tym roku na gali w Kolumbii walczył Krzysztof Dobrzyński, Polak trenujący w Tristarze. On z rekordem 4-0, rywal z 5-0. Tematu na Rocksach nie było. Były natomiast 2 tematy o gali w Szwajcarii, gdzie Macedo miała przeciwniczkę o rekordzie 1-2. WENEZUELKA, która do czasu walki w UFC toczyła starcia głównie z amatorkami, miała więcej tematów niż Prachnio, demolujący 3 rywali w ONE FC, niż Bomba Łebkowski wygrywający na WSOF i pokonujący Hallmanna. Tak, mam ból dupy. Zaraz sympatyczna pani Veronica dostanie nagrodę odkrycia roku w Polskim MMA, nawet jak nie utrzyma się w UFC (nie oszukujmy się, Evans-Smith to nikt wyróżniający się poziomem, a nowej kategorii nie stworzą), to dostanie szansę od KSW. Bo jest o niej głośno, i to wystarczy. Ktoś mi może odpisać że przecież ma talent. Inni Polacy go nie mają, że musimy wychwalać Wenezuelkę? Niech o Macedo będzie i 100 tematów, ale jeśli rzeczywiście coś w karierze osiągnie. Nie promujcie nabijania rekordu amatorkami, niech się spokojnie rozwija, jest wielu innych zawodników którzy ciężko zapracowali na pozycję której pani Macedo może nigdy nie osiągnąć.

  55. cypher

    Wspaniała walka Macedo! Dała wyrównany bój z bardziej doświadczoną i znacznie większą przeciwniczką. Do tego na przygotowania miała tylko 2 tygodnie, a przecież niedawno stoczyła ciężki bój z wymagającą weteranką GSW – Iren Racz. Moim skromnym zdaniem w 2017 Veronica zawalczy o pas w nowej wadze z naszą Aśką.

    You're pulling my leg Pal.

  56. cypher

    Wspaniała walka Macedo! Dała wyrównany bój z bardziej doświadczoną i znacznie większą przeciwniczką. Do tego na przygotowania miała tylko 2 tygodnie, a przecież niedawno stoczyła ciężki bój z wymagającą weteranką GSW – Iren Racz. Moim skromnym zdaniem w 2017 Veronica zawalczy o pas w nowej wadze z naszą Aśką.

    You're pulling my leg Pal.

  57. Benoit

    Tematy dotyczące poszczególnych zawodników (oprócz czołówki-Aśki, Karoli i Jotki) na MMARocks w 2016 roku

    -Marcin Held: 20
    -Mamed Khalidov: 19
    -Daniel Omielańczuk: 19
    Veronica Macedo: 12
    -Tomasz Narkun: 12
    -Aslamber Saidov: 12
    -Łukasz Sajewski: 12
    -Damian Stasiak: 11
    -Damian Grabowski: 11
    -Borys Mańkowski: 11
    -Marcin Prachnio: 11
    -Kamil Łebkowski: 9
    -Roman Szymański: 9
    -Piotr Hallmann: 9
    -Piotr Sobotta: 9
    -Marcin Bandel: 8
    -Bartosz Fabiński: 7
    -Michał Pasternak: 4
    -Damian Szmigielski: 3
    -Leszek Krakowski: 2

    Jako że jeden z pierwszych krytykowałem promowanie pani Macedo, to wytłumaczę genezę sytuacji. Nic nie mam do samej zawodniczki. Wydaje się sympatyczna, mimo iż na dobrą sprawę nadal niewiele o niej wiem. Ot bogaty tatuś wysyłał ją po klubach MMA na świecie, aż trafiła do Ankosu. W ciągu kilku miesięcy stoczyła 7 walk, z czego 6 o zerowym poziomie sportowym z przeciwniczkami o amatorskich rekordach, a jedną boleśnie przegraną w UFC. Czy ma talent? Tego nie kwestionuje. Ale tworzenie tematów tylko po to żeby zrelacjonować jej walkę na jakiejś podrzędnej gali jest już sztuczną promocją. Przesadzam? W tym roku na gali w Kolumbii walczył Krzysztof Dobrzyński, Polak trenujący w Tristarze. On z rekordem 4-0, rywal z 5-0. Tematu na Rocksach nie było. Były natomiast 2 tematy o gali w Szwajcarii, gdzie Macedo miała przeciwniczkę o rekordzie 1-2. WENEZUELKA, która do czasu walki w UFC toczyła starcia głównie z amatorkami, miała więcej tematów niż Prachnio, demolujący 3 rywali w ONE FC, niż Bomba Łebkowski wygrywający na WSOF i pokonujący Hallmanna. Tak, mam ból dupy. Zaraz sympatyczna pani Veronica dostanie nagrodę odkrycia roku w Polskim MMA, nawet jak nie utrzyma się w UFC (nie oszukujmy się, Evans-Smith to nikt wyróżniający się poziomem, a nowej kategorii nie stworzą), to dostanie szansę od KSW. Bo jest o niej głośno, i to wystarczy. Ktoś mi może odpisać że przecież ma talent. Inni Polacy go nie mają, że musimy wychwalać Wenezuelkę? Niech o Macedo będzie i 100 tematów, ale jeśli rzeczywiście coś w karierze osiągnie. Nie promujcie nabijania rekordu amatorkami, niech się spokojnie rozwija, jest wielu innych zawodników którzy ciężko zapracowali na pozycję której pani Macedo może nigdy nie osiągnąć.

    kurwa marcin, ze tez ci sie chcialo 😆

  58. Benoit

    Tematy dotyczące poszczególnych zawodników (oprócz czołówki-Aśki, Karoli i Jotki) na MMARocks w 2016 roku

    -Marcin Held: 20
    -Mamed Khalidov: 19
    -Daniel Omielańczuk: 19
    Veronica Macedo: 12
    -Tomasz Narkun: 12
    -Aslamber Saidov: 12
    -Łukasz Sajewski: 12
    -Damian Stasiak: 11
    -Damian Grabowski: 11
    -Borys Mańkowski: 11
    -Marcin Prachnio: 11
    -Kamil Łebkowski: 9
    -Roman Szymański: 9
    -Piotr Hallmann: 9
    -Piotr Sobotta: 9
    -Marcin Bandel: 8
    -Bartosz Fabiński: 7
    -Michał Pasternak: 4
    -Damian Szmigielski: 3
    -Leszek Krakowski: 2

    Jako że jeden z pierwszych krytykowałem promowanie pani Macedo, to wytłumaczę genezę sytuacji. Nic nie mam do samej zawodniczki. Wydaje się sympatyczna, mimo iż na dobrą sprawę nadal niewiele o niej wiem. Ot bogaty tatuś wysyłał ją po klubach MMA na świecie, aż trafiła do Ankosu. W ciągu kilku miesięcy stoczyła 7 walk, z czego 6 o zerowym poziomie sportowym z przeciwniczkami o amatorskich rekordach, a jedną boleśnie przegraną w UFC. Czy ma talent? Tego nie kwestionuje. Ale tworzenie tematów tylko po to żeby zrelacjonować jej walkę na jakiejś podrzędnej gali jest już sztuczną promocją. Przesadzam? W tym roku na gali w Kolumbii walczył Krzysztof Dobrzyński, Polak trenujący w Tristarze. On z rekordem 4-0, rywal z 5-0. Tematu na Rocksach nie było. Były natomiast 2 tematy o gali w Szwajcarii, gdzie Macedo miała przeciwniczkę o rekordzie 1-2. WENEZUELKA, która do czasu walki w UFC toczyła starcia głównie z amatorkami, miała więcej tematów niż Prachnio, demolujący 3 rywali w ONE FC, niż Bomba Łebkowski wygrywający na WSOF i pokonujący Hallmanna. Tak, mam ból dupy. Zaraz sympatyczna pani Veronica dostanie nagrodę odkrycia roku w Polskim MMA, nawet jak nie utrzyma się w UFC (nie oszukujmy się, Evans-Smith to nikt wyróżniający się poziomem, a nowej kategorii nie stworzą), to dostanie szansę od KSW. Bo jest o niej głośno, i to wystarczy. Ktoś mi może odpisać że przecież ma talent. Inni Polacy go nie mają, że musimy wychwalać Wenezuelkę? Niech o Macedo będzie i 100 tematów, ale jeśli rzeczywiście coś w karierze osiągnie. Nie promujcie nabijania rekordu amatorkami, niech się spokojnie rozwija, jest wielu innych zawodników którzy ciężko zapracowali na pozycję której pani Macedo może nigdy nie osiągnąć.

    kurwa marcin, ze tez ci sie chcialo 😆

  59. jihaad

    Prawda jest taka, że pisze się o tych, o których ludzie chcą czytać i komentować. 🙂

    tak mozna powiedziec o conurze, ale o macedo? ile tam jest komentow pod tymi tematami? i wiekszosc w stylu, ze na chuj co chwile temat o niej

  60. jihaad

    Prawda jest taka, że pisze się o tych, o których ludzie chcą czytać i komentować. 🙂

    tak mozna powiedziec o conurze, ale o macedo? ile tam jest komentow pod tymi tematami? i wiekszosc w stylu, ze na chuj co chwile temat o niej

  61. @Benoit, masz sporo racji, ale ja się już przyzwyczaiłem do takiego pompowania balonu, bo od czasów Kopytowskiego się z nim spotykam (pamięta go ktoś jeszcze?). Dziewczyna niczemu nie jest winna, bardziej winię tutaj Pawła, który zrobił jej klasycznego Leideckera, nabijając rekord na ogórach, a potem rzucił na szeroką wodę. Po pierwsze ktoś powinien Weronice delikatnie zasugerować, że musi zbijać wagę, bo nadprogramowego ciałka troszkę ma, a przy amerykańskich atletycznie zbudowanych zawodniczkach w tej wadze zawsze będzie odstawać. Obrotówki i wysokie kopnięcia są bardzo efektowne, ale mało efektywne (na wyższym poziomie rywalizacji przynajmniej) i angażujące dużo energii, niech się pozbywa szybko tych głupich nawyków, bo szkoda jej urody. I przechodząc do sedna, parafrazując pewnego Gruzina: "Ankos, a ilu oni mają zawodników w UFC, żeby czegoś ją nauczyć na tym poziomie?"

  62. @Benoit, masz sporo racji, ale ja się już przyzwyczaiłem do takiego pompowania balonu, bo od czasów Kopytowskiego się z nim spotykam (pamięta go ktoś jeszcze?). Dziewczyna niczemu nie jest winna, bardziej winię tutaj Pawła, który zrobił jej klasycznego Leideckera, nabijając rekord na ogórach, a potem rzucił na szeroką wodę. Po pierwsze ktoś powinien Weronice delikatnie zasugerować, że musi zbijać wagę, bo nadprogramowego ciałka troszkę ma, a przy amerykańskich atletycznie zbudowanych zawodniczkach w tej wadze zawsze będzie odstawać. Obrotówki i wysokie kopnięcia są bardzo efektowne, ale mało efektywne (na wyższym poziomie rywalizacji przynajmniej) i angażujące dużo energii, niech się pozbywa szybko tych głupich nawyków, bo szkoda jej urody. I przechodząc do sedna, parafrazując pewnego Gruzina: "Ankos, a ilu oni mają zawodników w UFC, żeby czegoś ją nauczyć na tym poziomie?"

  63. Benoit

    Tematy dotyczące poszczególnych zawodników (oprócz czołówki-Aśki, Karoli i Jotki) na MMARocks w 2016 roku

    -Marcin Held: 20
    -Mamed Khalidov: 19
    -Daniel Omielańczuk: 19
    Veronica Macedo: 12
    -Tomasz Narkun: 12
    -Aslambek Saidov: 12
    -Łukasz Sajewski: 12
    -Damian Stasiak: 11
    -Damian Grabowski: 11
    -Borys Mańkowski: 11
    -Marcin Prachnio: 11
    -Kamil Łebkowski: 9
    -Roman Szymański: 9
    -Piotr Hallmann: 9
    -Piotr Sobotta: 9
    -Marcin Bandel: 8
    -Bartosz Fabiński: 7
    -Michał Pasternak: 4
    -Damian Szmigielski: 3
    -Leszek Krakowski: 2

    Jako że jeden z pierwszych krytykowałem promowanie pani Macedo, to wytłumaczę genezę sytuacji. Nic nie mam do samej zawodniczki. Wydaje się sympatyczna, mimo iż na dobrą sprawę nadal niewiele o niej wiem. Ot bogaty tatuś wysyłał ją po klubach MMA na świecie, aż trafiła do Ankosu. W ciągu kilku miesięcy stoczyła 7 walk, z czego 6 o zerowym poziomie sportowym z przeciwniczkami o amatorskich rekordach, a jedną boleśnie przegraną w UFC. Czy ma talent? Tego nie kwestionuje. Ale tworzenie tematów tylko po to żeby zrelacjonować jej walkę na jakiejś podrzędnej gali jest już sztuczną promocją. Przesadzam? W tym roku na gali w Kolumbii walczył Krzysztof Dobrzyński, Polak trenujący w Tristarze. On z rekordem 4-0, rywal z 5-0. Tematu na Rocksach nie było. Były natomiast 2 tematy o gali w Szwajcarii, gdzie Macedo miała przeciwniczkę o rekordzie 1-2. WENEZUELKA, która do czasu walki w UFC toczyła starcia głównie z amatorkami, miała więcej tematów niż Prachnio, demolujący 3 rywali w ONE FC, niż Bomba Łebkowski wygrywający na WSOF i pokonujący Hallmanna. Tak, mam ból dupy. Zaraz sympatyczna pani Veronica dostanie nagrodę odkrycia roku w Polskim MMA, nawet jak nie utrzyma się w UFC (nie oszukujmy się, Evans-Smith to nikt wyróżniający się poziomem, a nowej kategorii nie stworzą), to dostanie szansę od KSW. Bo jest o niej głośno, i to wystarczy. Ktoś mi może odpisać że przecież ma talent. Inni Polacy go nie mają, że musimy wychwalać Wenezuelkę? Niech o Macedo będzie i 100 tematów, ale jeśli rzeczywiście coś w karierze osiągnie. Nie promujcie nabijania rekordu amatorkami, niech się spokojnie rozwija, jest wielu innych zawodników którzy ciężko zapracowali na pozycję której pani Macedo może nigdy nie osiągnąć.

    To chyba zamyka temat @defthomas
    Stop Wenezuelizacji MMARocks !

  64. Benoit

    Tematy dotyczące poszczególnych zawodników (oprócz czołówki-Aśki, Karoli i Jotki) na MMARocks w 2016 roku

    -Marcin Held: 20
    -Mamed Khalidov: 19
    -Daniel Omielańczuk: 19
    Veronica Macedo: 12
    -Tomasz Narkun: 12
    -Aslambek Saidov: 12
    -Łukasz Sajewski: 12
    -Damian Stasiak: 11
    -Damian Grabowski: 11
    -Borys Mańkowski: 11
    -Marcin Prachnio: 11
    -Kamil Łebkowski: 9
    -Roman Szymański: 9
    -Piotr Hallmann: 9
    -Piotr Sobotta: 9
    -Marcin Bandel: 8
    -Bartosz Fabiński: 7
    -Michał Pasternak: 4
    -Damian Szmigielski: 3
    -Leszek Krakowski: 2

    Jako że jeden z pierwszych krytykowałem promowanie pani Macedo, to wytłumaczę genezę sytuacji. Nic nie mam do samej zawodniczki. Wydaje się sympatyczna, mimo iż na dobrą sprawę nadal niewiele o niej wiem. Ot bogaty tatuś wysyłał ją po klubach MMA na świecie, aż trafiła do Ankosu. W ciągu kilku miesięcy stoczyła 7 walk, z czego 6 o zerowym poziomie sportowym z przeciwniczkami o amatorskich rekordach, a jedną boleśnie przegraną w UFC. Czy ma talent? Tego nie kwestionuje. Ale tworzenie tematów tylko po to żeby zrelacjonować jej walkę na jakiejś podrzędnej gali jest już sztuczną promocją. Przesadzam? W tym roku na gali w Kolumbii walczył Krzysztof Dobrzyński, Polak trenujący w Tristarze. On z rekordem 4-0, rywal z 5-0. Tematu na Rocksach nie było. Były natomiast 2 tematy o gali w Szwajcarii, gdzie Macedo miała przeciwniczkę o rekordzie 1-2. WENEZUELKA, która do czasu walki w UFC toczyła starcia głównie z amatorkami, miała więcej tematów niż Prachnio, demolujący 3 rywali w ONE FC, niż Bomba Łebkowski wygrywający na WSOF i pokonujący Hallmanna. Tak, mam ból dupy. Zaraz sympatyczna pani Veronica dostanie nagrodę odkrycia roku w Polskim MMA, nawet jak nie utrzyma się w UFC (nie oszukujmy się, Evans-Smith to nikt wyróżniający się poziomem, a nowej kategorii nie stworzą), to dostanie szansę od KSW. Bo jest o niej głośno, i to wystarczy. Ktoś mi może odpisać że przecież ma talent. Inni Polacy go nie mają, że musimy wychwalać Wenezuelkę? Niech o Macedo będzie i 100 tematów, ale jeśli rzeczywiście coś w karierze osiągnie. Nie promujcie nabijania rekordu amatorkami, niech się spokojnie rozwija, jest wielu innych zawodników którzy ciężko zapracowali na pozycję której pani Macedo może nigdy nie osiągnąć.

    To chyba zamyka temat @defthomas
    Stop Wenezuelizacji MMARocks !

  65. Benoit

    Tematy dotyczące poszczególnych zawodników (oprócz czołówki-Aśki, Karoli i Jotki) na MMARocks w 2016 roku

    -Marcin Held: 20
    -Mamed Khalidov: 19
    -Daniel Omielańczuk: 19
    Veronica Macedo: 12
    -Tomasz Narkun: 12
    -Aslambek Saidov: 12
    -Łukasz Sajewski: 12
    -Damian Stasiak: 11
    -Damian Grabowski: 11
    -Borys Mańkowski: 11
    -Marcin Prachnio: 11
    -Kamil Łebkowski: 9
    -Roman Szymański: 9
    -Piotr Hallmann: 9
    -Piotr Sobotta: 9
    -Marcin Bandel: 8
    -Bartosz Fabiński: 7
    -Michał Pasternak: 4
    -Damian Szmigielski: 3
    -Leszek Krakowski: 2

    Jako że jeden z pierwszych krytykowałem promowanie pani Macedo, to wytłumaczę genezę sytuacji. Nic nie mam do samej zawodniczki. Wydaje się sympatyczna, mimo iż na dobrą sprawę nadal niewiele o niej wiem. Ot bogaty tatuś wysyłał ją po klubach MMA na świecie, aż trafiła do Ankosu. W ciągu kilku miesięcy stoczyła 7 walk, z czego 6 o zerowym poziomie sportowym z przeciwniczkami o amatorskich rekordach, a jedną boleśnie przegraną w UFC. Czy ma talent? Tego nie kwestionuje. Ale tworzenie tematów tylko po to żeby zrelacjonować jej walkę na jakiejś podrzędnej gali jest już sztuczną promocją. Przesadzam? W tym roku na gali w Kolumbii walczył Krzysztof Dobrzyński, Polak trenujący w Tristarze. On z rekordem 4-0, rywal z 5-0. Tematu na Rocksach nie było. Były natomiast 2 tematy o gali w Szwajcarii, gdzie Macedo miała przeciwniczkę o rekordzie 1-2. WENEZUELKA, która do czasu walki w UFC toczyła starcia głównie z amatorkami, miała więcej tematów niż Prachnio, demolujący 3 rywali w ONE FC, niż Bomba Łebkowski wygrywający na WSOF i pokonujący Hallmanna. Tak, mam ból dupy. Zaraz sympatyczna pani Veronica dostanie nagrodę odkrycia roku w Polskim MMA, nawet jak nie utrzyma się w UFC (nie oszukujmy się, Evans-Smith to nikt wyróżniający się poziomem, a nowej kategorii nie stworzą), to dostanie szansę od KSW. Bo jest o niej głośno, i to wystarczy. Ktoś mi może odpisać że przecież ma talent. Inni Polacy go nie mają, że musimy wychwalać Wenezuelkę? Niech o Macedo będzie i 100 tematów, ale jeśli rzeczywiście coś w karierze osiągnie. Nie promujcie nabijania rekordu amatorkami, niech się spokojnie rozwija, jest wielu innych zawodników którzy ciężko zapracowali na pozycję której pani Macedo może nigdy nie osiągnąć.

    Niestety nie wiedziałem o walce Krzysztofa Dobrzyńskiego, w innym wypadku pewnie bym o tym napisał też. Ilość newsów na temat Macedo zgadza się z ilością walk jaką stoczyła w tym czasie. Pisaliśmy o wszystkich walkach Prachnio i Bomby również, nie rozumiem za bardzo co nam zarzucasz? Mamy wymyślać newsy na temat tych dwóch zawodników żeby było o nich więcej niż o Macedo?

  66. Benoit

    Tematy dotyczące poszczególnych zawodników (oprócz czołówki-Aśki, Karoli i Jotki) na MMARocks w 2016 roku

    -Marcin Held: 20
    -Mamed Khalidov: 19
    -Daniel Omielańczuk: 19
    Veronica Macedo: 12
    -Tomasz Narkun: 12
    -Aslambek Saidov: 12
    -Łukasz Sajewski: 12
    -Damian Stasiak: 11
    -Damian Grabowski: 11
    -Borys Mańkowski: 11
    -Marcin Prachnio: 11
    -Kamil Łebkowski: 9
    -Roman Szymański: 9
    -Piotr Hallmann: 9
    -Piotr Sobotta: 9
    -Marcin Bandel: 8
    -Bartosz Fabiński: 7
    -Michał Pasternak: 4
    -Damian Szmigielski: 3
    -Leszek Krakowski: 2

    Jako że jeden z pierwszych krytykowałem promowanie pani Macedo, to wytłumaczę genezę sytuacji. Nic nie mam do samej zawodniczki. Wydaje się sympatyczna, mimo iż na dobrą sprawę nadal niewiele o niej wiem. Ot bogaty tatuś wysyłał ją po klubach MMA na świecie, aż trafiła do Ankosu. W ciągu kilku miesięcy stoczyła 7 walk, z czego 6 o zerowym poziomie sportowym z przeciwniczkami o amatorskich rekordach, a jedną boleśnie przegraną w UFC. Czy ma talent? Tego nie kwestionuje. Ale tworzenie tematów tylko po to żeby zrelacjonować jej walkę na jakiejś podrzędnej gali jest już sztuczną promocją. Przesadzam? W tym roku na gali w Kolumbii walczył Krzysztof Dobrzyński, Polak trenujący w Tristarze. On z rekordem 4-0, rywal z 5-0. Tematu na Rocksach nie było. Były natomiast 2 tematy o gali w Szwajcarii, gdzie Macedo miała przeciwniczkę o rekordzie 1-2. WENEZUELKA, która do czasu walki w UFC toczyła starcia głównie z amatorkami, miała więcej tematów niż Prachnio, demolujący 3 rywali w ONE FC, niż Bomba Łebkowski wygrywający na WSOF i pokonujący Hallmanna. Tak, mam ból dupy. Zaraz sympatyczna pani Veronica dostanie nagrodę odkrycia roku w Polskim MMA, nawet jak nie utrzyma się w UFC (nie oszukujmy się, Evans-Smith to nikt wyróżniający się poziomem, a nowej kategorii nie stworzą), to dostanie szansę od KSW. Bo jest o niej głośno, i to wystarczy. Ktoś mi może odpisać że przecież ma talent. Inni Polacy go nie mają, że musimy wychwalać Wenezuelkę? Niech o Macedo będzie i 100 tematów, ale jeśli rzeczywiście coś w karierze osiągnie. Nie promujcie nabijania rekordu amatorkami, niech się spokojnie rozwija, jest wielu innych zawodników którzy ciężko zapracowali na pozycję której pani Macedo może nigdy nie osiągnąć.

    Niestety nie wiedziałem o walce Krzysztofa Dobrzyńskiego, w innym wypadku pewnie bym o tym napisał też. Ilość newsów na temat Macedo zgadza się z ilością walk jaką stoczyła w tym czasie. Pisaliśmy o wszystkich walkach Prachnio i Bomby również, nie rozumiem za bardzo co nam zarzucasz? Mamy wymyślać newsy na temat tych dwóch zawodników żeby było o nich więcej niż o Macedo?

  67. "Portal MMArocks.pl jest nieobiektywnym portalem działającym na zlecenie KSW MMACartel, nie zamierzam portalowi działającemu na zlecenie KSW MMACartel udzielać odpowiedzi."

  68. "Portal MMArocks.pl jest nieobiektywnym portalem działającym na zlecenie KSW MMACartel, nie zamierzam portalowi działającemu na zlecenie KSW MMACartel udzielać odpowiedzi."

  69. Benoit

    oprócz czołówki-Aśki, Karoli i Jotki

    I Janka, i Marcina?

    Benoit

    Zaraz sympatyczna pani Veronica dostanie nagrodę odkrycia roku w Polskim MMA, nawet jak nie utrzyma się w UFC (nie oszukujmy się, Evans-Smith to nikt wyróżniający się poziomem, a nowej kategorii nie stworzą), to dostanie szansę od KSW. Bo jest o niej głośno, i to wystarczy. Ktoś mi może odpisać że przecież ma talent. Inni Polacy go nie mają, że musimy wychwalać Wenezuelkę?

    Najzabawniejsze jest to, że pani Veronica pewnie zaraz spakuje tobołki i wyniesie się do Stanów. Ciekawe wtedy czy tam jankeskie Boromiry będą się spuszczać nad jej karierą jak tylko ubierze się w treningowy trykocik z amerykańską flagą.

  70. Benoit

    oprócz czołówki-Aśki, Karoli i Jotki

    I Janka, i Marcina?

    Benoit

    Zaraz sympatyczna pani Veronica dostanie nagrodę odkrycia roku w Polskim MMA, nawet jak nie utrzyma się w UFC (nie oszukujmy się, Evans-Smith to nikt wyróżniający się poziomem, a nowej kategorii nie stworzą), to dostanie szansę od KSW. Bo jest o niej głośno, i to wystarczy. Ktoś mi może odpisać że przecież ma talent. Inni Polacy go nie mają, że musimy wychwalać Wenezuelkę?

    Najzabawniejsze jest to, że pani Veronica pewnie zaraz spakuje tobołki i wyniesie się do Stanów. Ciekawe wtedy czy tam jankeskie Boromiry będą się spuszczać nad jej karierą jak tylko ubierze się w treningowy trykocik z amerykańską flagą.

  71. Benoit

    Tematy dotyczące poszczególnych zawodników (oprócz czołówki-Aśki, Karoli i Jotki) na MMARocks w 2016 roku

    -Marcin Held: 20
    -Mamed Khalidov: 19
    -Daniel Omielańczuk: 19
    Veronica Macedo: 12
    -Tomasz Narkun: 12
    -Aslambek Saidov: 12
    -Łukasz Sajewski: 12
    -Damian Stasiak: 11
    -Damian Grabowski: 11
    -Borys Mańkowski: 11
    -Marcin Prachnio: 11
    -Kamil Łebkowski: 9
    -Roman Szymański: 9
    -Piotr Hallmann: 9
    -Piotr Sobotta: 9
    -Marcin Bandel: 8
    -Bartosz Fabiński: 7
    -Michał Pasternak: 4
    -Damian Szmigielski: 3
    -Leszek Krakowski: 2

    Trochę nie w temacie,ale ktoś wie ile było tematów o Rudym?
    Nie pytam złośliwie,tylko z ciekawości.

  72. Benoit

    Tematy dotyczące poszczególnych zawodników (oprócz czołówki-Aśki, Karoli i Jotki) na MMARocks w 2016 roku

    -Marcin Held: 20
    -Mamed Khalidov: 19
    -Daniel Omielańczuk: 19
    Veronica Macedo: 12
    -Tomasz Narkun: 12
    -Aslambek Saidov: 12
    -Łukasz Sajewski: 12
    -Damian Stasiak: 11
    -Damian Grabowski: 11
    -Borys Mańkowski: 11
    -Marcin Prachnio: 11
    -Kamil Łebkowski: 9
    -Roman Szymański: 9
    -Piotr Hallmann: 9
    -Piotr Sobotta: 9
    -Marcin Bandel: 8
    -Bartosz Fabiński: 7
    -Michał Pasternak: 4
    -Damian Szmigielski: 3
    -Leszek Krakowski: 2

    Trochę nie w temacie,ale ktoś wie ile było tematów o Rudym?
    Nie pytam złośliwie,tylko z ciekawości.

  73. torpedo

    Trochę nie w temacie,ale ktoś wie ile było tematów o Rudym?
    Nie pytam złośliwie,tylko z ciekawości.

    Za mało.

  74. torpedo

    Trochę nie w temacie,ale ktoś wie ile było tematów o Rudym?
    Nie pytam złośliwie,tylko z ciekawości.

    Za mało.

  75. torpedo

    Trochę nie w temacie,ale ktoś wie ile było tematów o Rudym?
    Nie pytam złośliwie,tylko z ciekawości.

    Haha, serio, Prawo Godwina musi wejść w życie z mixtapem o Conorze. Pewnie tysiące, a powinno być jeszcze więcej. 🙂

  76. torpedo

    Trochę nie w temacie,ale ktoś wie ile było tematów o Rudym?
    Nie pytam złośliwie,tylko z ciekawości.

    Haha, serio, Prawo Godwina musi wejść w życie z mixtapem o Conorze. Pewnie tysiące, a powinno być jeszcze więcej. 🙂

  77. luksusowyjacht

    Raczej powinieneś wbić cwela trenerom menadżerom czy jej samej za decyzje o wejściu na taki poziom z poziomu amatorskiego. To jest mma, a nie wybieg dla modelek.

    Poniekąd masz rację. Weź jednak pod uwagę, że gdyby nie późne zastępstwo zapewne oferta by się nie pojawiła, a teraz jest okazja do negocjacji w sprawie zmiany kategorii. W podobnej sytuacji był Stasiak.

  78. luksusowyjacht

    Raczej powinieneś wbić cwela trenerom menadżerom czy jej samej za decyzje o wejściu na taki poziom z poziomu amatorskiego. To jest mma, a nie wybieg dla modelek.

    Poniekąd masz rację. Weź jednak pod uwagę, że gdyby nie późne zastępstwo zapewne oferta by się nie pojawiła, a teraz jest okazja do negocjacji w sprawie zmiany kategorii. W podobnej sytuacji był Stasiak.

  79. Orest

    A najlepsze jest to, że wszystkim tutaj obrzydził dziewczynę Boromir swoją stuleją:lol:

    Jaką stulejką jak on Wegejem jest. Promował jedną z przyjaciółek, by ta pozyczyła mu farbę do włosów zapewne! 😀

  80. Orest

    A najlepsze jest to, że wszystkim tutaj obrzydził dziewczynę Boromir swoją stuleją:lol:

    Jaką stulejką jak on Wegejem jest. Promował jedną z przyjaciółek, by ta pozyczyła mu farbę do włosów zapewne! 😀

  81. Benoit

    Tematy dotyczące poszczególnych zawodników (oprócz czołówki-Aśki, Karoli i Jotki) na MMARocks w 2016 roku

    -Marcin Held: 20
    -Mamed Khalidov: 19
    -Daniel Omielańczuk: 19
    Veronica Macedo: 12
    -Tomasz Narkun: 12
    -Aslambek Saidov: 12
    -Łukasz Sajewski: 12
    -Damian Stasiak: 11
    -Damian Grabowski: 11
    -Borys Mańkowski: 11
    -Marcin Prachnio: 11
    -Kamil Łebkowski: 9
    -Roman Szymański: 9
    -Piotr Hallmann: 9
    -Piotr Sobotta: 9
    -Marcin Bandel: 8
    -Bartosz Fabiński: 7
    -Michał Pasternak: 4
    -Damian Szmigielski: 3
    -Leszek Krakowski: 2

    Jako że jeden z pierwszych krytykowałem promowanie pani Macedo, to wytłumaczę genezę sytuacji. Nic nie mam do samej zawodniczki. Wydaje się sympatyczna, mimo iż na dobrą sprawę nadal niewiele o niej wiem. Ot bogaty tatuś wysyłał ją po klubach MMA na świecie, aż trafiła do Ankosu. W ciągu kilku miesięcy stoczyła 7 walk, z czego 6 o zerowym poziomie sportowym z przeciwniczkami o amatorskich rekordach, a jedną boleśnie przegraną w UFC. Czy ma talent? Tego nie kwestionuje. Ale tworzenie tematów tylko po to żeby zrelacjonować jej walkę na jakiejś podrzędnej gali jest już sztuczną promocją. Przesadzam? W tym roku na gali w Kolumbii walczył Krzysztof Dobrzyński, Polak trenujący w Tristarze. On z rekordem 4-0, rywal z 5-0. Tematu na Rocksach nie było. Były natomiast 2 tematy o gali w Szwajcarii, gdzie Macedo miała przeciwniczkę o rekordzie 1-2. WENEZUELKA, która do czasu walki w UFC toczyła starcia głównie z amatorkami, miała więcej tematów niż Prachnio, demolujący 3 rywali w ONE FC, niż Bomba Łebkowski wygrywający na WSOF i pokonujący Hallmanna. Tak, mam ból dupy. Zaraz sympatyczna pani Veronica dostanie nagrodę odkrycia roku w Polskim MMA, nawet jak nie utrzyma się w UFC (nie oszukujmy się, Evans-Smith to nikt wyróżniający się poziomem, a nowej kategorii nie stworzą), to dostanie szansę od KSW. Bo jest o niej głośno, i to wystarczy. Ktoś mi może odpisać że przecież ma talent. Inni Polacy go nie mają, że musimy wychwalać Wenezuelkę? Niech o Macedo będzie i 100 tematów, ale jeśli rzeczywiście coś w karierze osiągnie. Nie promujcie nabijania rekordu amatorkami, niech się spokojnie rozwija, jest wielu innych zawodników którzy ciężko zapracowali na pozycję której pani Macedo może nigdy nie osiągnąć.

    Wydaje mi się, że coś źle policzyłeś. Jak sprawdzam w panelu to mam 11 informacji z czego 2 były łączone z innymi zawodnikami (HTC Szwajcaria) Z tej grupy, 5 informacji było na temat jej walki na UFC czyli podpisanie kontraktu z organizacją, ogłoszenie rywalki, wywiad przed walką, wynik walki. Wygląda mi to na standardowe traktowanie. Dokładnie tyle samo napisaliśmy o walce Sobotty w Hamburgu.

    torpedo

    Trochę nie w temacie,ale ktoś wie ile było tematów o Rudym?
    Nie pytam złośliwie,tylko z ciekawości.

    392 od połowy 2013

  82. Benoit

    Tematy dotyczące poszczególnych zawodników (oprócz czołówki-Aśki, Karoli i Jotki) na MMARocks w 2016 roku

    -Marcin Held: 20
    -Mamed Khalidov: 19
    -Daniel Omielańczuk: 19
    Veronica Macedo: 12
    -Tomasz Narkun: 12
    -Aslambek Saidov: 12
    -Łukasz Sajewski: 12
    -Damian Stasiak: 11
    -Damian Grabowski: 11
    -Borys Mańkowski: 11
    -Marcin Prachnio: 11
    -Kamil Łebkowski: 9
    -Roman Szymański: 9
    -Piotr Hallmann: 9
    -Piotr Sobotta: 9
    -Marcin Bandel: 8
    -Bartosz Fabiński: 7
    -Michał Pasternak: 4
    -Damian Szmigielski: 3
    -Leszek Krakowski: 2

    Jako że jeden z pierwszych krytykowałem promowanie pani Macedo, to wytłumaczę genezę sytuacji. Nic nie mam do samej zawodniczki. Wydaje się sympatyczna, mimo iż na dobrą sprawę nadal niewiele o niej wiem. Ot bogaty tatuś wysyłał ją po klubach MMA na świecie, aż trafiła do Ankosu. W ciągu kilku miesięcy stoczyła 7 walk, z czego 6 o zerowym poziomie sportowym z przeciwniczkami o amatorskich rekordach, a jedną boleśnie przegraną w UFC. Czy ma talent? Tego nie kwestionuje. Ale tworzenie tematów tylko po to żeby zrelacjonować jej walkę na jakiejś podrzędnej gali jest już sztuczną promocją. Przesadzam? W tym roku na gali w Kolumbii walczył Krzysztof Dobrzyński, Polak trenujący w Tristarze. On z rekordem 4-0, rywal z 5-0. Tematu na Rocksach nie było. Były natomiast 2 tematy o gali w Szwajcarii, gdzie Macedo miała przeciwniczkę o rekordzie 1-2. WENEZUELKA, która do czasu walki w UFC toczyła starcia głównie z amatorkami, miała więcej tematów niż Prachnio, demolujący 3 rywali w ONE FC, niż Bomba Łebkowski wygrywający na WSOF i pokonujący Hallmanna. Tak, mam ból dupy. Zaraz sympatyczna pani Veronica dostanie nagrodę odkrycia roku w Polskim MMA, nawet jak nie utrzyma się w UFC (nie oszukujmy się, Evans-Smith to nikt wyróżniający się poziomem, a nowej kategorii nie stworzą), to dostanie szansę od KSW. Bo jest o niej głośno, i to wystarczy. Ktoś mi może odpisać że przecież ma talent. Inni Polacy go nie mają, że musimy wychwalać Wenezuelkę? Niech o Macedo będzie i 100 tematów, ale jeśli rzeczywiście coś w karierze osiągnie. Nie promujcie nabijania rekordu amatorkami, niech się spokojnie rozwija, jest wielu innych zawodników którzy ciężko zapracowali na pozycję której pani Macedo może nigdy nie osiągnąć.

    Wydaje mi się, że coś źle policzyłeś. Jak sprawdzam w panelu to mam 11 informacji z czego 2 były łączone z innymi zawodnikami (HTC Szwajcaria) Z tej grupy, 5 informacji było na temat jej walki na UFC czyli podpisanie kontraktu z organizacją, ogłoszenie rywalki, wywiad przed walką, wynik walki. Wygląda mi to na standardowe traktowanie. Dokładnie tyle samo napisaliśmy o walce Sobotty w Hamburgu.

    torpedo

    Trochę nie w temacie,ale ktoś wie ile było tematów o Rudym?
    Nie pytam złośliwie,tylko z ciekawości.

    392 od połowy 2013

  83. torpedo

    Trochę nie w temacie,ale ktoś wie ile było tematów o Rudym?
    Nie pytam złośliwie,tylko z ciekawości.

    Wszystkie.
    Nawet jak nie ma tematu o nim to i tak się pojawia.

  84. torpedo

    Trochę nie w temacie,ale ktoś wie ile było tematów o Rudym?
    Nie pytam złośliwie,tylko z ciekawości.

    Wszystkie.
    Nawet jak nie ma tematu o nim to i tak się pojawia.

  85. @defthomas Krzysiek Jotko trenował w Tajlandii. Jak myślisz, Tajskie media rozpisywały się o jego kolejnych walkach? Amerykańskie media udzielały się na temat Materli, który trenował w AKA? Nie, bo oni tylko tam trenowali, nie mają nic wspólnego z tymi krajami. Macedo jest Wenezuelką. Nie mówi po Polsku, nie wiąże przyszłości z Polską, przyjechała tutaj bo bogaty ojciec zafundował jej wycieczkę po salach treningowych na świecie, potrenowała u siebie, potrenowała w Brazylii, trenuje w Polsce, sama zapowiadała że to jest tylko przystanek. Ma tyle wspólnego z Polską, co Jotko z Tajlandią.

    Rozumiem dziennikarską powinność, ale relacjonowanie amatorskich walk Wenezuelki? Dla mnie to były czysto amatorskie starcia, ogłaszane na 2 tygodnie przed pojedynkiem, gdzie przeciwniczki miały ujemne rekordy. Krytykowałem za nabity rekord, to pojawiały się wpisy że przecież UFC ją zweryfikuje. Przegrała. Posypanie głowy popiołem? Nie… Przecież ona jest super, tylko ta kategoria wagowa… Od początku pobytu w Polsce podkreślała że nastawia się na UFC. Teraz nagle jest zdziwienie że nie pasuje wagowo? Nie wiedziała pół roku temu jakie są wagi w UFC? Miała czas spokojnie stoczyć 2 walki z rozsądnymi przeciwniczkami, popracować nad wagą. Wyłożyła się na pierwszej "normalnej" przeciwniczce w karierze. A jakie są wpisy po tej walce? Wychwalanie i zapewnienia że w innej wadze będzie gwiazdą. Dalsze nabijanie hype'u, który nie można będzie zweryfikować, bo przecież w tej kategorii wagowej walki są niemiarodajne zdaniem "ekspertów", a kategorii pod Macedo, UFC nie stworzy.

    Tak po ludzku, nie jest Ci przykro jak widzisz dzianą Wenezuelkę o której rozpisują się media, nie tylko branżowe, ale onet, wp etc, i takiego Szymańskiego czy Łebkowskiego, którzy osiągnęli w tym roku życiowe sukcesy, zapracowali na nie latami a jest o nich ciszej? Bo w swoim własnym kraju ciekawsza jest Wenezuelka, która na 7 walk, 6 stoczyła żeby nabić rekord? Jaki to jest przykład dla zawodników? Ciężka praca przegrywa z pompowaniem rekordu? Nie biję tutaj w samo MMARocks, nie bije w konkretne osoby, ale dlaczego traktujemy Macedo jako "naszą", skoro ona sama się taką nie czuje? Cyknęła sobie sesję z biało czerwoną flagą, i już nas "kupiła"? Już nawet co innego Czeczeni którzy przyjeżdżają tutaj, są od 10 lat, przesiąknęli kulturą, podłapali język, mają Polki jako żony, a co innego Wenezuelka która jest tutaj na chwilę gościnnie.

    1.Veronica Macedo przegrywa swój debiut w UFC przez TKO
    2.UFC Fight Night 93 w Hamburgu – wyniki ważenia, Macedo, Sobotta i Błachowicz w limitach
    3."Ostatecznie liczy się to czy jesteś twardzielem w klatce" – Veronica Macedo przed UFC w Hamburgu
    4.Zdjęcie dnia: Veronica Macedo podpisuje umowę z UFC
    5.UFC Hamburg: Veronica Macedo – Nie spodziewałam się, że będę w UFC tak szybko
    6.Veronica Macedo w UFC. Wenezuelka zastąpi Germaine de Randamie na UFC w Hamburgu
    7.Veronica Macedo: "Mam nadzieję, że UFC da mi szansę"
    8.Nowak i Macedo zwyciężają, Doleżała przegrywa na gali HIT FC w Szwajcarii (wideo)
    9.Veronica Macedo, Patryk Nowak i Leszek Doleżał zawalczą na HIT FC w Szwajcarii
    10.„Ma charakter zwyciężczyni” – Andrzej Kościelski o Veronice Macedo
    11.LFN 2: Veronica Macedo vs Lilla Vinze – wideo z walki
    12.LFN 2: Veronica Macedo – Zrobię wszystko, żeby dostać się do UFC

    Naliczyłem 12 tematów, tak samo liczyłem u innych, wliczając łączone gdy kilku Polaków walczyło na jednej gali. Ale nawet nie o to chodzi, zwyczajnie uważam że inaczej powinno się traktować Polaków, którzy odnoszą sukcesy w trudnych starciach (Prachnio, Łebkowski), a inaczej Wenezuelkę która ma niewiele wspólnego z Polską i walczy co 2 tygodnie żeby nabić sobie rekord.

  86. @defthomas Krzysiek Jotko trenował w Tajlandii. Jak myślisz, Tajskie media rozpisywały się o jego kolejnych walkach? Amerykańskie media udzielały się na temat Materli, który trenował w AKA? Nie, bo oni tylko tam trenowali, nie mają nic wspólnego z tymi krajami. Macedo jest Wenezuelką. Nie mówi po Polsku, nie wiąże przyszłości z Polską, przyjechała tutaj bo bogaty ojciec zafundował jej wycieczkę po salach treningowych na świecie, potrenowała u siebie, potrenowała w Brazylii, trenuje w Polsce, sama zapowiadała że to jest tylko przystanek. Ma tyle wspólnego z Polską, co Jotko z Tajlandią.

    Rozumiem dziennikarską powinność, ale relacjonowanie amatorskich walk Wenezuelki? Dla mnie to były czysto amatorskie starcia, ogłaszane na 2 tygodnie przed pojedynkiem, gdzie przeciwniczki miały ujemne rekordy. Krytykowałem za nabity rekord, to pojawiały się wpisy że przecież UFC ją zweryfikuje. Przegrała. Posypanie głowy popiołem? Nie… Przecież ona jest super, tylko ta kategoria wagowa… Od początku pobytu w Polsce podkreślała że nastawia się na UFC. Teraz nagle jest zdziwienie że nie pasuje wagowo? Nie wiedziała pół roku temu jakie są wagi w UFC? Miała czas spokojnie stoczyć 2 walki z rozsądnymi przeciwniczkami, popracować nad wagą. Wyłożyła się na pierwszej "normalnej" przeciwniczce w karierze. A jakie są wpisy po tej walce? Wychwalanie i zapewnienia że w innej wadze będzie gwiazdą. Dalsze nabijanie hype'u, który nie można będzie zweryfikować, bo przecież w tej kategorii wagowej walki są niemiarodajne zdaniem "ekspertów", a kategorii pod Macedo, UFC nie stworzy.

    Tak po ludzku, nie jest Ci przykro jak widzisz dzianą Wenezuelkę o której rozpisują się media, nie tylko branżowe, ale onet, wp etc, i takiego Szymańskiego czy Łebkowskiego, którzy osiągnęli w tym roku życiowe sukcesy, zapracowali na nie latami a jest o nich ciszej? Bo w swoim własnym kraju ciekawsza jest Wenezuelka, która na 7 walk, 6 stoczyła żeby nabić rekord? Jaki to jest przykład dla zawodników? Ciężka praca przegrywa z pompowaniem rekordu? Nie biję tutaj w samo MMARocks, nie bije w konkretne osoby, ale dlaczego traktujemy Macedo jako "naszą", skoro ona sama się taką nie czuje? Cyknęła sobie sesję z biało czerwoną flagą, i już nas "kupiła"? Już nawet co innego Czeczeni którzy przyjeżdżają tutaj, są od 10 lat, przesiąknęli kulturą, podłapali język, mają Polki jako żony, a co innego Wenezuelka która jest tutaj na chwilę gościnnie.

    1.Veronica Macedo przegrywa swój debiut w UFC przez TKO
    2.UFC Fight Night 93 w Hamburgu – wyniki ważenia, Macedo, Sobotta i Błachowicz w limitach
    3."Ostatecznie liczy się to czy jesteś twardzielem w klatce" – Veronica Macedo przed UFC w Hamburgu
    4.Zdjęcie dnia: Veronica Macedo podpisuje umowę z UFC
    5.UFC Hamburg: Veronica Macedo – Nie spodziewałam się, że będę w UFC tak szybko
    6.Veronica Macedo w UFC. Wenezuelka zastąpi Germaine de Randamie na UFC w Hamburgu
    7.Veronica Macedo: "Mam nadzieję, że UFC da mi szansę"
    8.Nowak i Macedo zwyciężają, Doleżała przegrywa na gali HIT FC w Szwajcarii (wideo)
    9.Veronica Macedo, Patryk Nowak i Leszek Doleżał zawalczą na HIT FC w Szwajcarii
    10.„Ma charakter zwyciężczyni” – Andrzej Kościelski o Veronice Macedo
    11.LFN 2: Veronica Macedo vs Lilla Vinze – wideo z walki
    12.LFN 2: Veronica Macedo – Zrobię wszystko, żeby dostać się do UFC

    Naliczyłem 12 tematów, tak samo liczyłem u innych, wliczając łączone gdy kilku Polaków walczyło na jednej gali. Ale nawet nie o to chodzi, zwyczajnie uważam że inaczej powinno się traktować Polaków, którzy odnoszą sukcesy w trudnych starciach (Prachnio, Łebkowski), a inaczej Wenezuelkę która ma niewiele wspólnego z Polską i walczy co 2 tygodnie żeby nabić sobie rekord.

  87. Benoit

    @defthomas Krzysiek Jotko trenował w Tajlandii. Jak myślisz, Tajskie media rozpisywały się o jego kolejnych walkach? Amerykańskie media udzielały się na temat Materli, który trenował w AKA? Nie, bo oni tylko tam trenowali, nie mają nic wspólnego z tymi krajami. Macedo jest Wenezuelką. Nie mówi po Polsku, nie wiąże przyszłości z Polską, przyjechała tutaj bo bogaty ojciec zafundował jej wycieczkę po salach treningowych na świecie, potrenowała u siebie, potrenowała w Brazylii, trenuje w Polsce, sama zapowiadała że to jest tylko przystanek. Ma tyle wspólnego z Polską, co Jotko z Tajlandią.

    Rozumiem dziennikarską powinność, ale relacjonowanie amatorskich walk Wenezuelki? Dla mnie to były czysto amatorskie starcia, ogłaszane na 2 tygodnie przed pojedynkiem, gdzie przeciwniczki miały ujemne rekordy. Krytykowałem za nabity rekord, to pojawiały się wpisy że przecież UFC ją zweryfikuje. Przegrała. Posypanie głowy popiołem? Nie… Przecież ona jest super, tylko ta kategoria wagowa… Od początku pobytu w Polsce podkreślała że nastawia się na UFC. Teraz nagle jest zdziwienie że nie pasuje wagowo? Nie wiedziała pół roku temu jakie są wagi w UFC? Miała czas spokojnie stoczyć 2 walki z rozsądnymi przeciwniczkami, popracować nad wagą. Wyłożyła się na pierwszej "normalnej" przeciwniczce w karierze. A jakie są wpisy po tej walce? Wychwalanie i zapewnienia że w innej wadze będzie gwiazdą. Dalsze nabijanie hype'u, który nie można będzie zweryfikować, bo przecież w tej kategorii wagowej walki są niemiarodajne zdaniem "ekspertów", a kategorii pod Macedo, UFC nie stworzy.

    Tak po ludzku, nie jest Ci przykro jak widzisz dzianą Wenezuelkę o której rozpisują się media, nie tylko branżowe, ale onet, wp etc, i takiego Szymańskiego czy Łebkowskiego, którzy osiągnęli w tym roku życiowe sukcesy, zapracowali na nie latami a jest o nich ciszej? Bo w swoim własnym kraju ciekawsza jest Wenezuelka, która na 7 walk, 6 stoczyła żeby nabić rekord? Jaki to jest przykład dla zawodników? Ciężka praca przegrywa z pompowaniem rekordu? Nie biję tutaj w samo MMARocks, nie bije w konkretne osoby, ale dlaczego traktujemy Macedo jako "naszą", skoro ona sama się taką nie czuje? Cyknęła sobie sesję z biało czerwoną flagą, i już nas "kupiła"? Już nawet co innego Czeczeni którzy przyjeżdżają tutaj, są od 10 lat, przesiąknęli kulturą, podłapali język, mają Polki jako żony, a co innego Wenezuelka która jest tutaj na chwilę gościnnie.

    1.Veronica Macedo przegrywa swój debiut w UFC przez TKO
    2.UFC Fight Night 93 w Hamburgu – wyniki ważenia, Macedo, Sobotta i Błachowicz w limitach
    3."Ostatecznie liczy się to czy jesteś twardzielem w klatce" – Veronica Macedo przed UFC w Hamburgu
    4.Zdjęcie dnia: Veronica Macedo podpisuje umowę z UFC
    5.UFC Hamburg: Veronica Macedo – Nie spodziewałam się, że będę w UFC tak szybko
    6.Veronica Macedo w UFC. Wenezuelka zastąpi Germaine de Randamie na UFC w Hamburgu
    7.Veronica Macedo: "Mam nadzieję, że UFC da mi szansę"
    8.Nowak i Macedo zwyciężają, Doleżała przegrywa na gali HIT FC w Szwajcarii (wideo)
    9.Veronica Macedo, Patryk Nowak i Leszek Doleżał zawalczą na HIT FC w Szwajcarii
    10.„Ma charakter zwyciężczyni” – Andrzej Kościelski o Veronice Macedo
    11.LFN 2: Veronica Macedo vs Lilla Vinze – wideo z walki
    12.LFN 2: Veronica Macedo – Zrobię wszystko, żeby dostać się do UFC

    Naliczyłem 12 tematów, tak samo liczyłem u innych, wliczając łączone gdy kilku Polaków walczyło na jednej gali. Ale nawet nie o to chodzi, zwyczajnie uważam że inaczej powinno się traktować Polaków, którzy odnoszą sukcesy w trudnych starciach (Prachnio, Łebkowski), a inaczej Wenezuelkę która ma niewiele wspólnego z Polską i walczy co 2 tygodnie żeby nabić sobie rekord.

    Ponownie się zastanawiam jakim cudem Tajlandia ma wyznaczać standardy dziennikarstwa w Polsce. 😆 Do materiałów o Macedo wrzuciłeś np wyniki ważenia, rozumiem że na przyszłość mamy ją usuwać z wyników ważenia aby cię to nie drażniło. O zawodowych walkach piszesz amatorskie bo tak ci wygodnie. W UFC wzięła walkę w takiej wadze w jakiej dostała ofertę zastępstwa. Jakim cudem mam odpowiadać za to co piszę Onet czy WP? Co mnie to wogole obchodzi co oni robią. Nie wiem też kim są ci mityczni ludzie którzy traktują Macedo jak naszą i krzywdzą w ten sposób innych zawodników? Według mnie o Bombie i Szymańskim było głośno w tym roku a sam Roman dostał od nas 2 Heraklesy. To tyle

  88. Benoit

    @defthomas Krzysiek Jotko trenował w Tajlandii. Jak myślisz, Tajskie media rozpisywały się o jego kolejnych walkach? Amerykańskie media udzielały się na temat Materli, który trenował w AKA? Nie, bo oni tylko tam trenowali, nie mają nic wspólnego z tymi krajami. Macedo jest Wenezuelką. Nie mówi po Polsku, nie wiąże przyszłości z Polską, przyjechała tutaj bo bogaty ojciec zafundował jej wycieczkę po salach treningowych na świecie, potrenowała u siebie, potrenowała w Brazylii, trenuje w Polsce, sama zapowiadała że to jest tylko przystanek. Ma tyle wspólnego z Polską, co Jotko z Tajlandią.

    Rozumiem dziennikarską powinność, ale relacjonowanie amatorskich walk Wenezuelki? Dla mnie to były czysto amatorskie starcia, ogłaszane na 2 tygodnie przed pojedynkiem, gdzie przeciwniczki miały ujemne rekordy. Krytykowałem za nabity rekord, to pojawiały się wpisy że przecież UFC ją zweryfikuje. Przegrała. Posypanie głowy popiołem? Nie… Przecież ona jest super, tylko ta kategoria wagowa… Od początku pobytu w Polsce podkreślała że nastawia się na UFC. Teraz nagle jest zdziwienie że nie pasuje wagowo? Nie wiedziała pół roku temu jakie są wagi w UFC? Miała czas spokojnie stoczyć 2 walki z rozsądnymi przeciwniczkami, popracować nad wagą. Wyłożyła się na pierwszej "normalnej" przeciwniczce w karierze. A jakie są wpisy po tej walce? Wychwalanie i zapewnienia że w innej wadze będzie gwiazdą. Dalsze nabijanie hype'u, który nie można będzie zweryfikować, bo przecież w tej kategorii wagowej walki są niemiarodajne zdaniem "ekspertów", a kategorii pod Macedo, UFC nie stworzy.

    Tak po ludzku, nie jest Ci przykro jak widzisz dzianą Wenezuelkę o której rozpisują się media, nie tylko branżowe, ale onet, wp etc, i takiego Szymańskiego czy Łebkowskiego, którzy osiągnęli w tym roku życiowe sukcesy, zapracowali na nie latami a jest o nich ciszej? Bo w swoim własnym kraju ciekawsza jest Wenezuelka, która na 7 walk, 6 stoczyła żeby nabić rekord? Jaki to jest przykład dla zawodników? Ciężka praca przegrywa z pompowaniem rekordu? Nie biję tutaj w samo MMARocks, nie bije w konkretne osoby, ale dlaczego traktujemy Macedo jako "naszą", skoro ona sama się taką nie czuje? Cyknęła sobie sesję z biało czerwoną flagą, i już nas "kupiła"? Już nawet co innego Czeczeni którzy przyjeżdżają tutaj, są od 10 lat, przesiąknęli kulturą, podłapali język, mają Polki jako żony, a co innego Wenezuelka która jest tutaj na chwilę gościnnie.

    1.Veronica Macedo przegrywa swój debiut w UFC przez TKO
    2.UFC Fight Night 93 w Hamburgu – wyniki ważenia, Macedo, Sobotta i Błachowicz w limitach
    3."Ostatecznie liczy się to czy jesteś twardzielem w klatce" – Veronica Macedo przed UFC w Hamburgu
    4.Zdjęcie dnia: Veronica Macedo podpisuje umowę z UFC
    5.UFC Hamburg: Veronica Macedo – Nie spodziewałam się, że będę w UFC tak szybko
    6.Veronica Macedo w UFC. Wenezuelka zastąpi Germaine de Randamie na UFC w Hamburgu
    7.Veronica Macedo: "Mam nadzieję, że UFC da mi szansę"
    8.Nowak i Macedo zwyciężają, Doleżała przegrywa na gali HIT FC w Szwajcarii (wideo)
    9.Veronica Macedo, Patryk Nowak i Leszek Doleżał zawalczą na HIT FC w Szwajcarii
    10.„Ma charakter zwyciężczyni” – Andrzej Kościelski o Veronice Macedo
    11.LFN 2: Veronica Macedo vs Lilla Vinze – wideo z walki
    12.LFN 2: Veronica Macedo – Zrobię wszystko, żeby dostać się do UFC

    Naliczyłem 12 tematów, tak samo liczyłem u innych, wliczając łączone gdy kilku Polaków walczyło na jednej gali. Ale nawet nie o to chodzi, zwyczajnie uważam że inaczej powinno się traktować Polaków, którzy odnoszą sukcesy w trudnych starciach (Prachnio, Łebkowski), a inaczej Wenezuelkę która ma niewiele wspólnego z Polską i walczy co 2 tygodnie żeby nabić sobie rekord.

    Ponownie się zastanawiam jakim cudem Tajlandia ma wyznaczać standardy dziennikarstwa w Polsce. 😆 Do materiałów o Macedo wrzuciłeś np wyniki ważenia, rozumiem że na przyszłość mamy ją usuwać z wyników ważenia aby cię to nie drażniło. O zawodowych walkach piszesz amatorskie bo tak ci wygodnie. W UFC wzięła walkę w takiej wadze w jakiej dostała ofertę zastępstwa. Jakim cudem mam odpowiadać za to co piszę Onet czy WP? Co mnie to wogole obchodzi co oni robią. Nie wiem też kim są ci mityczni ludzie którzy traktują Macedo jak naszą i krzywdzą w ten sposób innych zawodników? Według mnie o Bombie i Szymańskim było głośno w tym roku a sam Roman dostał od nas 2 Heraklesy. To tyle

  89. defthomas

    Jak sprawdzam w panelu to mam 11 informacji z czego 2 były łączone z innymi zawodnikami (HTC Szwajcaria)

    Czy czasem to nie było tak, że Boromir wrzucił info o jej walce w Szwajcarii, a użytkownicy Cohones zrobili borutę, bo na tej gali walczą również POLACY, o których nie ma słowa i redaktor łaskawie dopisał ten fakt do niusa?

  90. defthomas

    Jak sprawdzam w panelu to mam 11 informacji z czego 2 były łączone z innymi zawodnikami (HTC Szwajcaria)

    Czy czasem to nie było tak, że Boromir wrzucił info o jej walce w Szwajcarii, a użytkownicy Cohones zrobili borutę, bo na tej gali walczą również POLACY, o których nie ma słowa i redaktor łaskawie dopisał ten fakt do niusa?

  91. cypher

    Czy czasem to nie było tak, że Boromir wrzucił info o jej walce w Szwajcarii, a użytkownicy Cohones zrobili borutę, bo na tej gali walczą również POLACY, o których nie ma słowa i redaktor łaskawie dopisał ten fakt do niusa?

    Tak, zjebaliśmy wtedy i chyba tego nie ukrywałem. Jeśli dobrze pamiętam to zostało to szybko poprawione przeze mnie. Wydaje mi się że tamten wpis i może ta fotka z podpisania kontraktu to chyba jedyna rzecz na mmarocks do której można się przyczepić w temacie Macedo.

  92. cypher

    Czy czasem to nie było tak, że Boromir wrzucił info o jej walce w Szwajcarii, a użytkownicy Cohones zrobili borutę, bo na tej gali walczą również POLACY, o których nie ma słowa i redaktor łaskawie dopisał ten fakt do niusa?

    Tak, zjebaliśmy wtedy i chyba tego nie ukrywałem. Jeśli dobrze pamiętam to zostało to szybko poprawione przeze mnie. Wydaje mi się że tamten wpis i może ta fotka z podpisania kontraktu to chyba jedyna rzecz na mmarocks do której można się przyczepić w temacie Macedo.

  93. defthomas

    Ponownie się zastanawiam jakim cudem Tajlandia ma wyznaczać standardy dziennikarstwa w Polsce. 😆 Do materiałów o Macedo wrzuciłeś np wyniki ważenia, rozumiem że na przyszłość mamy ją usuwać z wyników ważenia aby cię to nie drażniło. O zawodowych walkach piszesz amatorskie bo tak ci wygodnie. W UFC wzięła walkę w takiej wadze w jakiej dostała ofertę zastępstwa. Jakim cudem mam odpowiadać za to co piszę Onet czy WP? Co mnie to wogole obchodzi co oni robią. Nie wiem też kim są ci mityczni ludzie którzy traktują Macedo jak naszą i krzywdzą w ten sposób innych zawodników? Według mnie o Bombie i Szymańskim było głośno w tym roku a sam Roman dostał od nas 2 Heraklesy. To tyle

    O Veronice Macedo, Wenezuelce która poza treningami w Polsce nie ma nic z naszym krajem wspólnego, wspomniano w porównywalnej lub nawet większej ilości tematów niż o Polaku, panu Prachnio który wygrał 3 walki na ONE FC i który awansował na 36 miejsce w światowym rankingu. Piszę nieprawdę? Przecież tu nie chodzi o tematy dotyczące UFC, a o właśnie takie tematy jak gala w Szwajcarii. Nie mów że nie zrozumiałeś przykładu Tajlandii 🙂 Polacy też jeżdżą trenować po świecie, i jakoś tamtejsze media nie piszą o ich walkach na równi ze swoimi lokalnymi zawodnikami. Przecież nie krytykuję tutaj Twojej osoby, ani MMA Rocks, tylko mechanizm promowania zawodników, który tyczy się MMA Cartel, a który nakręcają konkretne osoby, w tym wypadku chociażby Dominik. Czyli pisanie o kimś w samych superlatywach, budowanie wizerunku wielkiego talentu, mimo iż nie ma to pokrycia w poziomie sportowym jego przeciwników, ani wynikach jakie ta osoba osiąga.

    Bez popadania w skrajności, jeśli Macedo dostanie kolejną szansę w UFC, to i chętnie wywiad z nią obejrzę. Nic mi złego nie zrobiła. Ale nabijanie rekordu na zawodni(cz)kach z ujemnym rekordem zawsze będę hejtował, nieważne czy to Macedo, Badurek, czy Bandel.

    Peace :beer:

  94. defthomas

    Ponownie się zastanawiam jakim cudem Tajlandia ma wyznaczać standardy dziennikarstwa w Polsce. 😆 Do materiałów o Macedo wrzuciłeś np wyniki ważenia, rozumiem że na przyszłość mamy ją usuwać z wyników ważenia aby cię to nie drażniło. O zawodowych walkach piszesz amatorskie bo tak ci wygodnie. W UFC wzięła walkę w takiej wadze w jakiej dostała ofertę zastępstwa. Jakim cudem mam odpowiadać za to co piszę Onet czy WP? Co mnie to wogole obchodzi co oni robią. Nie wiem też kim są ci mityczni ludzie którzy traktują Macedo jak naszą i krzywdzą w ten sposób innych zawodników? Według mnie o Bombie i Szymańskim było głośno w tym roku a sam Roman dostał od nas 2 Heraklesy. To tyle

    O Veronice Macedo, Wenezuelce która poza treningami w Polsce nie ma nic z naszym krajem wspólnego, wspomniano w porównywalnej lub nawet większej ilości tematów niż o Polaku, panu Prachnio który wygrał 3 walki na ONE FC i który awansował na 36 miejsce w światowym rankingu. Piszę nieprawdę? Przecież tu nie chodzi o tematy dotyczące UFC, a o właśnie takie tematy jak gala w Szwajcarii. Nie mów że nie zrozumiałeś przykładu Tajlandii 🙂 Polacy też jeżdżą trenować po świecie, i jakoś tamtejsze media nie piszą o ich walkach na równi ze swoimi lokalnymi zawodnikami. Przecież nie krytykuję tutaj Twojej osoby, ani MMA Rocks, tylko mechanizm promowania zawodników, który tyczy się MMA Cartel, a który nakręcają konkretne osoby, w tym wypadku chociażby Dominik. Czyli pisanie o kimś w samych superlatywach, budowanie wizerunku wielkiego talentu, mimo iż nie ma to pokrycia w poziomie sportowym jego przeciwników, ani wynikach jakie ta osoba osiąga.

    Bez popadania w skrajności, jeśli Macedo dostanie kolejną szansę w UFC, to i chętnie wywiad z nią obejrzę. Nic mi złego nie zrobiła. Ale nabijanie rekordu na zawodni(cz)kach z ujemnym rekordem zawsze będę hejtował, nieważne czy to Macedo, Badurek, czy Bandel.

    Peace :beer:

  95. Brawo @Benoit – najwyższy poziom hejterstwa, to napisać post, pełny faktów i argumentów merytorycznych. O takie cohones żarłem czipsy.

  96. Brawo @Benoit – najwyższy poziom hejterstwa, to napisać post, pełny faktów i argumentów merytorycznych. O takie cohones żarłem czipsy.

  97. Benoit

    @defthomas Krzysiek Jotko trenował w Tajlandii. Jak myślisz, Tajskie media rozpisywały się o jego kolejnych walkach? Amerykańskie media udzielały się na temat Materli, który trenował w AKA? Nie, bo oni tylko tam trenowali, nie mają nic wspólnego z tymi krajami. Macedo jest Wenezuelką. Nie mówi po Polsku, nie wiąże przyszłości z Polską, przyjechała tutaj bo bogaty ojciec zafundował jej wycieczkę po salach treningowych na świecie, potrenowała u siebie, potrenowała w Brazylii, trenuje w Polsce, sama zapowiadała że to jest tylko przystanek. Ma tyle wspólnego z Polską, co Jotko z Tajlandią.

    Rozumiem dziennikarską powinność, ale relacjonowanie amatorskich walk Wenezuelki? Dla mnie to były czysto amatorskie starcia, ogłaszane na 2 tygodnie przed pojedynkiem, gdzie przeciwniczki miały ujemne rekordy. Krytykowałem za nabity rekord, to pojawiały się wpisy że przecież UFC ją zweryfikuje. Przegrała. Posypanie głowy popiołem? Nie… Przecież ona jest super, tylko ta kategoria wagowa… Od początku pobytu w Polsce podkreślała że nastawia się na UFC. Teraz nagle jest zdziwienie że nie pasuje wagowo? Nie wiedziała pół roku temu jakie są wagi w UFC? Miała czas spokojnie stoczyć 2 walki z rozsądnymi przeciwniczkami, popracować nad wagą. Wyłożyła się na pierwszej "normalnej" przeciwniczce w karierze. A jakie są wpisy po tej walce? Wychwalanie i zapewnienia że w innej wadze będzie gwiazdą. Dalsze nabijanie hype'u, który nie można będzie zweryfikować, bo przecież w tej kategorii wagowej walki są niemiarodajne zdaniem "ekspertów", a kategorii pod Macedo, UFC nie stworzy.

    Tak po ludzku, nie jest Ci przykro jak widzisz dzianą Wenezuelkę o której rozpisują się media, nie tylko branżowe, ale onet, wp etc, i takiego Szymańskiego czy Łebkowskiego, którzy osiągnęli w tym roku życiowe sukcesy, zapracowali na nie latami a jest o nich ciszej? Bo w swoim własnym kraju ciekawsza jest Wenezuelka, która na 7 walk, 6 stoczyła żeby nabić rekord? Jaki to jest przykład dla zawodników? Ciężka praca przegrywa z pompowaniem rekordu? Nie biję tutaj w samo MMARocks, nie bije w konkretne osoby, ale dlaczego traktujemy Macedo jako "naszą", skoro ona sama się taką nie czuje? Cyknęła sobie sesję z biało czerwoną flagą, i już nas "kupiła"? Już nawet co innego Czeczeni którzy przyjeżdżają tutaj, są od 10 lat, przesiąknęli kulturą, podłapali język, mają Polki jako żony, a co innego Wenezuelka która jest tutaj na chwilę gościnnie.

    1.Veronica Macedo przegrywa swój debiut w UFC przez TKO
    2.UFC Fight Night 93 w Hamburgu – wyniki ważenia, Macedo, Sobotta i Błachowicz w limitach
    3."Ostatecznie liczy się to czy jesteś twardzielem w klatce" – Veronica Macedo przed UFC w Hamburgu
    4.Zdjęcie dnia: Veronica Macedo podpisuje umowę z UFC
    5.UFC Hamburg: Veronica Macedo – Nie spodziewałam się, że będę w UFC tak szybko
    6.Veronica Macedo w UFC. Wenezuelka zastąpi Germaine de Randamie na UFC w Hamburgu
    7.Veronica Macedo: "Mam nadzieję, że UFC da mi szansę"
    8.Nowak i Macedo zwyciężają, Doleżała przegrywa na gali HIT FC w Szwajcarii (wideo)
    9.Veronica Macedo, Patryk Nowak i Leszek Doleżał zawalczą na HIT FC w Szwajcarii
    10.„Ma charakter zwyciężczyni” – Andrzej Kościelski o Veronice Macedo
    11.LFN 2: Veronica Macedo vs Lilla Vinze – wideo z walki
    12.LFN 2: Veronica Macedo – Zrobię wszystko, żeby dostać się do UFC

    Naliczyłem 12 tematów, tak samo liczyłem u innych, wliczając łączone gdy kilku Polaków walczyło na jednej gali. Ale nawet nie o to chodzi, zwyczajnie uważam że inaczej powinno się traktować Polaków, którzy odnoszą sukcesy w trudnych starciach (Prachnio, Łebkowski), a inaczej Wenezuelkę która ma niewiele wspólnego z Polską i walczy co 2 tygodnie żeby nabić sobie rekord.

    Co do początku wypowiedzi to wydaje mi się, że jest jedna naprawdę wielka różnica. Veronica nie tylko trenuje w Polsce i mieszka, ale przede wszystkim reprezentuje polski klub. Moim zdaniem to jest zasadnicza różnica.
    Do reszty się nie odnoszę bo nie mam mocy dzisiaj 😀

  98. Benoit

    @defthomas Krzysiek Jotko trenował w Tajlandii. Jak myślisz, Tajskie media rozpisywały się o jego kolejnych walkach? Amerykańskie media udzielały się na temat Materli, który trenował w AKA? Nie, bo oni tylko tam trenowali, nie mają nic wspólnego z tymi krajami. Macedo jest Wenezuelką. Nie mówi po Polsku, nie wiąże przyszłości z Polską, przyjechała tutaj bo bogaty ojciec zafundował jej wycieczkę po salach treningowych na świecie, potrenowała u siebie, potrenowała w Brazylii, trenuje w Polsce, sama zapowiadała że to jest tylko przystanek. Ma tyle wspólnego z Polską, co Jotko z Tajlandią.

    Rozumiem dziennikarską powinność, ale relacjonowanie amatorskich walk Wenezuelki? Dla mnie to były czysto amatorskie starcia, ogłaszane na 2 tygodnie przed pojedynkiem, gdzie przeciwniczki miały ujemne rekordy. Krytykowałem za nabity rekord, to pojawiały się wpisy że przecież UFC ją zweryfikuje. Przegrała. Posypanie głowy popiołem? Nie… Przecież ona jest super, tylko ta kategoria wagowa… Od początku pobytu w Polsce podkreślała że nastawia się na UFC. Teraz nagle jest zdziwienie że nie pasuje wagowo? Nie wiedziała pół roku temu jakie są wagi w UFC? Miała czas spokojnie stoczyć 2 walki z rozsądnymi przeciwniczkami, popracować nad wagą. Wyłożyła się na pierwszej "normalnej" przeciwniczce w karierze. A jakie są wpisy po tej walce? Wychwalanie i zapewnienia że w innej wadze będzie gwiazdą. Dalsze nabijanie hype'u, który nie można będzie zweryfikować, bo przecież w tej kategorii wagowej walki są niemiarodajne zdaniem "ekspertów", a kategorii pod Macedo, UFC nie stworzy.

    Tak po ludzku, nie jest Ci przykro jak widzisz dzianą Wenezuelkę o której rozpisują się media, nie tylko branżowe, ale onet, wp etc, i takiego Szymańskiego czy Łebkowskiego, którzy osiągnęli w tym roku życiowe sukcesy, zapracowali na nie latami a jest o nich ciszej? Bo w swoim własnym kraju ciekawsza jest Wenezuelka, która na 7 walk, 6 stoczyła żeby nabić rekord? Jaki to jest przykład dla zawodników? Ciężka praca przegrywa z pompowaniem rekordu? Nie biję tutaj w samo MMARocks, nie bije w konkretne osoby, ale dlaczego traktujemy Macedo jako "naszą", skoro ona sama się taką nie czuje? Cyknęła sobie sesję z biało czerwoną flagą, i już nas "kupiła"? Już nawet co innego Czeczeni którzy przyjeżdżają tutaj, są od 10 lat, przesiąknęli kulturą, podłapali język, mają Polki jako żony, a co innego Wenezuelka która jest tutaj na chwilę gościnnie.

    1.Veronica Macedo przegrywa swój debiut w UFC przez TKO
    2.UFC Fight Night 93 w Hamburgu – wyniki ważenia, Macedo, Sobotta i Błachowicz w limitach
    3."Ostatecznie liczy się to czy jesteś twardzielem w klatce" – Veronica Macedo przed UFC w Hamburgu
    4.Zdjęcie dnia: Veronica Macedo podpisuje umowę z UFC
    5.UFC Hamburg: Veronica Macedo – Nie spodziewałam się, że będę w UFC tak szybko
    6.Veronica Macedo w UFC. Wenezuelka zastąpi Germaine de Randamie na UFC w Hamburgu
    7.Veronica Macedo: "Mam nadzieję, że UFC da mi szansę"
    8.Nowak i Macedo zwyciężają, Doleżała przegrywa na gali HIT FC w Szwajcarii (wideo)
    9.Veronica Macedo, Patryk Nowak i Leszek Doleżał zawalczą na HIT FC w Szwajcarii
    10.„Ma charakter zwyciężczyni” – Andrzej Kościelski o Veronice Macedo
    11.LFN 2: Veronica Macedo vs Lilla Vinze – wideo z walki
    12.LFN 2: Veronica Macedo – Zrobię wszystko, żeby dostać się do UFC

    Naliczyłem 12 tematów, tak samo liczyłem u innych, wliczając łączone gdy kilku Polaków walczyło na jednej gali. Ale nawet nie o to chodzi, zwyczajnie uważam że inaczej powinno się traktować Polaków, którzy odnoszą sukcesy w trudnych starciach (Prachnio, Łebkowski), a inaczej Wenezuelkę która ma niewiele wspólnego z Polską i walczy co 2 tygodnie żeby nabić sobie rekord.

    Co do początku wypowiedzi to wydaje mi się, że jest jedna naprawdę wielka różnica. Veronica nie tylko trenuje w Polsce i mieszka, ale przede wszystkim reprezentuje polski klub. Moim zdaniem to jest zasadnicza różnica.
    Do reszty się nie odnoszę bo nie mam mocy dzisiaj 😀

  99. Benoit

    O Veronice Macedo, Wenezuelce która poza treningami w Polsce nie ma nic z naszym krajem wspólnego, wspomniano w porównywalnej lub nawet większej ilości tematów niż o Polaku, panu Prachnio który wygrał 3 walki na ONE FC i który awansował na 36 miejsce w światowym rankingu. Piszę nieprawdę? Przecież tu nie chodzi o tematy dotyczące UFC, a o właśnie takie tematy jak gala w Szwajcarii. Nie mów że nie zrozumiałeś przykładu Tajlandii 🙂 Polacy też jeżdżą trenować po świecie, i jakoś tamtejsze media nie piszą o ich walkach na równi ze swoimi lokalnymi zawodnikami. Przecież nie krytykuję tutaj Twojej osoby, ani MMA Rocks, tylko mechanizm promowania zawodników, który tyczy się MMA Cartel, a który nakręcają konkretne osoby, w tym wypadku chociażby Dominik. Czyli pisanie o kimś w samych superlatywach, budowanie wizerunku wielkiego talentu, mimo iż nie ma to pokrycia w poziomie sportowym jego przeciwników, ani wynikach jakie ta osoba osiąga.

    Bez popadania w skrajności, jeśli Macedo dostanie kolejną szansę w UFC, to i chętnie wywiad z nią obejrzę. Nic mi złego nie zrobiła. Ale nabijanie rekordu na zawodni(cz)kach z ujemnym rekordem zawsze będę hejtował, nieważne czy to Macedo, Badurek, czy Bandel.

    Peace :beer:

    Zaciekawiło mnie skąd wiecie że w Tajlandii nie mówią o Polakach? Po prostu tak zgadujecie sobie czy śledzicie blogi mma w Tajlandii regularnie :DC: ?

    Tutaj materiał lokalnego CNN o naszym Prachnio. Coś tam może jednak ich media robią hehe

  100. Benoit

    O Veronice Macedo, Wenezuelce która poza treningami w Polsce nie ma nic z naszym krajem wspólnego, wspomniano w porównywalnej lub nawet większej ilości tematów niż o Polaku, panu Prachnio który wygrał 3 walki na ONE FC i który awansował na 36 miejsce w światowym rankingu. Piszę nieprawdę? Przecież tu nie chodzi o tematy dotyczące UFC, a o właśnie takie tematy jak gala w Szwajcarii. Nie mów że nie zrozumiałeś przykładu Tajlandii 🙂 Polacy też jeżdżą trenować po świecie, i jakoś tamtejsze media nie piszą o ich walkach na równi ze swoimi lokalnymi zawodnikami. Przecież nie krytykuję tutaj Twojej osoby, ani MMA Rocks, tylko mechanizm promowania zawodników, który tyczy się MMA Cartel, a który nakręcają konkretne osoby, w tym wypadku chociażby Dominik. Czyli pisanie o kimś w samych superlatywach, budowanie wizerunku wielkiego talentu, mimo iż nie ma to pokrycia w poziomie sportowym jego przeciwników, ani wynikach jakie ta osoba osiąga.

    Bez popadania w skrajności, jeśli Macedo dostanie kolejną szansę w UFC, to i chętnie wywiad z nią obejrzę. Nic mi złego nie zrobiła. Ale nabijanie rekordu na zawodni(cz)kach z ujemnym rekordem zawsze będę hejtował, nieważne czy to Macedo, Badurek, czy Bandel.

    Peace :beer:

    Zaciekawiło mnie skąd wiecie że w Tajlandii nie mówią o Polakach? Po prostu tak zgadujecie sobie czy śledzicie blogi mma w Tajlandii regularnie :DC: ?

    Tutaj materiał lokalnego CNN o naszym Prachnio. Coś tam może jednak ich media robią hehe

  101. śniła mi się, jednak po obudzeniu przystąpiłem do oglądania jej fotek, gdzie stwierdziłem dla własnego dobra, że znowu nie jest taka ładna, także ta panna to przebrzmiała historia dla mnie teraz,skonsumowałem,cos się wypaliło

  102. śniła mi się, jednak po obudzeniu przystąpiłem do oglądania jej fotek, gdzie stwierdziłem dla własnego dobra, że znowu nie jest taka ładna, także ta panna to przebrzmiała historia dla mnie teraz,skonsumowałem,cos się wypaliło

  103. defthomas

    Zaciekawiło mnie skąd wiecie że w Tajlandii nie mówią o Polakach? Po prostu tak zgadujecie sobie czy śledzicie blogi mma w Tajlandii regularnie :DC: ?

    Tutaj materiał lokalnego CNN o naszym Prachnio. Coś tam może jednak ich media robią hehe

    Jakbym miał się czepiać, to bym napisał że mówią o Prachnio, bo jest zawodnikiem ich organizacji, i ma już 3 wygrane w ich największej organizacji 🙂 To tak samo jak u nas pisało się o Piraevie, albo Koike Erbst'cie. Natomiast w tym wypadku Wenezuelka walczyła w Szwajcarii, czy Hiszpanii. Ani Polka, ani w Polsce. Bo przecież na te 7 jej walk, tylko jedna była u nas. Ale myślę że przedstawiliśmy już swoje opinie i nie ma co się dalej sprzeczać :beer:. Macedo niech w spokoju sobie trenuje, mi pozostaje życzyć cierpliwości i uporu, żeby nie skończyła jak pani Badurek która była bardzo podobnie prowadzona. Udanego wieczoru @defthomas :bayan:

  104. defthomas

    Zaciekawiło mnie skąd wiecie że w Tajlandii nie mówią o Polakach? Po prostu tak zgadujecie sobie czy śledzicie blogi mma w Tajlandii regularnie :DC: ?

    Tutaj materiał lokalnego CNN o naszym Prachnio. Coś tam może jednak ich media robią hehe

    Materiał jest o gymie, a nie o Marcinie. Tajski to może mało osób zna, ale o wyjazdach naszych zawodników do USA to Helwani nie informował. Poza tym nie przypominam sobie nawału informacji na stronie jak Ankos albo S4 gościli zawodników z innych krajów. Co do informacji o Macedo posty w jej tematach można podzielić na dwie kategorie:
    a) ciężka stulejka (kliknięcia się zgadzają, ale chyba nie zależy nikomu na takiej promocji portalu)
    b) umiarkowany negatywizm (po cholerę o niej piszecie) wywołany tym, że produkt o nazwie Veronica Macedo jest brutalnie i bez wazeliny wciskany czytelnikom (a osoby które trochę już siedzą (oraz nie mają stulejki) wykształciły już mechanizm obronny – zwłaszcza po niepokonanych zawodnikach którzy poszli do UFC i długo tam nie zagrzali)
    Umówmy się, że Paweł Kowalik jak na polski rynek jest uzdolnionym menadżerem, ale tu przesadził. W stosunku do jej osiągnięć jest Macedo (bilans jej przeciwniczek przed UFC 8-15) za dużo (na tym portalu, na innych nie, ale rozumiem, że nie obchodzi Cię konkurencja).

  105. lemmy

    Gdyby była brzydka nikt by się nią nie interesował, to zwykły seksizm. :boss:

    W końcu w żeńskim mma, wygląd to 90% sukcesu. Kobiece mma jest prawie jak modeling

  106. michi972

    I dobrze

    Podejrzewam kto to założył bo take same teksty pisał na czacie i w komentarzach

  107. TYTUS

    Podejrzewam kto to założył bo take same teksty pisał na czacie i w komentarzach

    Wiadomo że jak część mojego nicku wziął to i się podszywał, ooo nieeeee

  108. michi972

    Wiadomo że jak część mojego nicku wziął to i się podszywał, ooo nieeeee

    Nie ! Pisał na czacie z prawdziwego konta i na cohones z mistrola

  109. michistrol dawno zbanowany, a twórca jego konta poleciał na miesiąc, bo to było jego pierwsze przewinienie i miałem dobry dzień

    PS. A o Macedo trzeba będzie dawać jeszcze więcej newsów, bo widzę po liczbie komentarzy, że jest popularna (huehuehie)

  110. TYTUS

    Nie ! Pisał na czacie z prawdziwego konta i na cohones z mistrola

    Nie pierdol mi tu Siara, bo cię do ignorowanych dam

  111. Szady

    michistrol dawno zbanowany, a twórca jego konta poleciał na miesiąc, bo to było jego pierwsze przewinienie i miałem dobry dzień

    PS. A o Macedo trzeba będzie dawać jeszcze więcej newsów, bo widzę po liczbie komentarzy, że jest popularna (huehuehie)

    Który wariat? :DC:

  112. michi972

    No oby nie ty, toż ja cię tak lubię

    Miczi nawet niech Ci takie rzeczy do głowy nie przychodzą. Po co miałbym Cie szykanować pod przykrywką jak mogę oficjalnie:benny:

  113. TYTUS

    To zrobił ktoś kto na czacie pisał o małych piąstkach michiego !

    Ale każdy o tym pisał

  114. MuraS

    Ale każdy o tym pisał

    nie jestem kapusiem tylko milicjantem
    ale jasnowidzem też nie jestem

  115. Luke

    15 minut i sprawa przekręconego rekordu Macedo załatwiona. Kowalik będzie smutał.

    Spoiler

    [​IMG]

    I tu pytanie – na podstawie jakiego rekordu przyjęto Macedo do UFC (i tak się nie dowiemy) ? Oraz przez kogo nie było tej walki na sherdogu.

  116. MuraS

    I tu pytanie – na podstawie jakiego rekordu przyjęto Macedo do UFC (i tak się nie dowiemy) ? Oraz przez kogo nie było tej walki na sherdogu.

    Niby w trakcie prezentacji zawodniczek w klatce, Buffer wypowiada Jej poprawny bilans: 5-0-1 (na ekranie również takowy się pojawia).
    Wygląda więc na to, że nie zataili wyniku ostatniej walki przed UFC.

    http://fullmmavideos.com/ashlee-evans-smithvs-veronica-macedo-full-fight-video/

    Z kolei, jeśli chodzi o Jej rekord na Sherdogu, to na pewno nie kwapili się do tego, żeby dodać ten remis. Ja załatwiłem to – tak jak pisałem wyżej – w 15 minut.

  117. crt14

    [​IMG]

    jeden z lepszych gifów w żeńskim mma 🙂
    mnie tam nie przeszkadzają newsy o Veronice, trochę egzotyki nie zaszkodzi.
    Goran, czy Attila jak trenowali w polskich klubach to tez były o tym newsy i wywiady.

  118. Luke

    Niby w trakcie prezentacji zawodniczek w klatce, Buffer wypowiada Jej poprawny bilans: 5-0-1 (na ekranie również takowy się pojawia).
    Wygląda więc na to, że nie zataili wyniku ostatniej walki przed UFC.

    http://fullmmavideos.com/ashlee-evans-smithvs-veronica-macedo-full-fight-video/

    Z kolei, jeśli chodzi o Jej rekord na Sherdogu, to na pewno nie kwapili się do tego, żeby dodać ten remis. Ja załatwiłem to – tak jak pisałem wyżej – w 15 minut.

    Ale jak to jest, że zawodniczce tak blisko związanej z Polską, trenującej w polskim klubie, pozującej w polskiej fladze, pod polskim menadżerem, osoba która dodaje gale z polskimi zawodnikami do sherdoga pominęła ?

  119. MuraS

    Ale jak to jest, że zawodniczce tak blisko związanej z Polską, trenującej w polskim klubie, pozującej w polskiej fladze, pod polskim menadżerem, osoba która dodaje gale z polskimi zawodnikami do sherdoga pominęła ?

    Może Borowik oddelegowany jest do aktualizacji bazy Sherdoga na Polskę. To by wiele wyjaśniało. :DC: :DC: :DC:

  120. crt14

    Wydaje mi się że Veronica powinna nosić podwójny top, bo za dużo nie brakuje żeby wyskoczyła z tego reeboka. Choć niejeden by się pewnie uciszył hehe.

    Spoko, zanim Veronica ponownie wejdzie do klatki, będą już obowiązywać rashguardy 🙂

  121. dizel77

    Mam nadzieję, że załatają to tak, że nic nie będzie widać.

    Bo jaki imbecy zestawił tą walke ? Tak jak ktoś tu napisał " Wziewli Materle do walki z Werdumen"

  122. Dopiero nadrobilem walke Veronici, zaprezentowala sie tak jak mogla sie zaprezentowac biorac walke z marszu, z o tyle wieksza rywalka. Teraz czas na normalizacje, odpoczynek i kolejny wystep po normalnym obozie i w odpowiedniej kategorii wagowej. Ta dziewczyna zdecydowanie ma to cos, zobaczymy czy uda sie jej to wykorzystac.

  123. kaczka41

    [​IMG]

    jak masz chwilę to weź zrób fanklub Veronici na cohones, a ten temat już zostawmy w spokoju może xd
    ja się zapiszę!

  124. kaczka41

    [​IMG]

    jak masz chwilę to weź zrób fanklub Veronici na cohones, a ten temat już zostawmy w spokoju może xd
    ja się zapiszę!

  125. Pyrrus89

    I przechodząc do sedna, parafrazując pewnego Gruzina: "Ankos, a ilu oni mają zawodników w UFC, żeby czegoś ją nauczyć na tym poziomie?"

    Rozumiem charakter wypowiedzi, ale gwoli ścisłości pamiętajmy, że poziom u kobiet nawet w UFC jest rzadko wyższy niż na amatorskich zawodach wśród mężczyzn. Ani dla Ankosu ani żadnego co najmniej średniego klubu nie stanowi problemu zorganizowanie sparingpartnerów na poziomie przeciwniczek z UFC, albo i wyższym

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.