Informacja CD Projekt:

Firma CD Projekt informuje o dzisiejszej premierze najnowszej odsłony kultowej serii walki – UFC Undisputed 3. Gra powstała na licencji Ultimate Fighting Championchip i poza walkami w oktagonie proponuje również możliwość rozegrania walk według zasad legendarnej japońskiej organizacji PRIDE. UFC Undisputed 3 jest już dostępna na konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360 w cenie 219,99 zł.

Trailer premierowy UFC Undisputed 3 dostępny jest powyżej

Z okazji dzisiejszej premiery, firma CD Projekt uruchomiła stronę ufc.cdprojekt.pl, na której miłośnicy MMA znajdą wszystkie informacje o grze oraz zapoznają się z dostępnymi multimediami. Użytkownicy Facebook mogą od dzisiaj odwiedzić dedykowaną UFC Undisputed 3 zakładkę, na której mogą zobaczyć wybrane trailery z gry.

UFC Undisputed 3 skupia się nad jak najwierniejszym odwzorowaniu atmosfery panującej na galach MMA. Komentatorami walk w UFC będą Mike Goldberd i Joe Rogan, znani z transmisji amerykańskich gal. W trybie PRIDE starcia na ringu komentować będzie legendarny Bas „El Guapo” Rutten. Nie zabraknie również słynnej Lenne Hardt, która znów rozgrzeje publiczność swoim energetycznym głosem.

Dla wszystkich rozpoczynających swoją przygodę z UFC z pewnością przydatny będzie oficjalny poradnik video dostępny na CD Projektowym kanale YouTube.

46 KOMENTARZE

  1. szkoda tylko ze dystrybucja gry fatalna i cieżko z jej dostępnością ;/

  2. ja kupilem dzis w Warszawie za 170 zl edycje limitowana z 4 dodatkowymi zawodnikami 🙂

  3. error tych 4 dodatkowych w limitowanej to kto?.. z ciekawości pytam. ja musze konsole najpierw kupić. z polaków tylko Soszyńki

  4. na gram.pl z powodu małej ilości sztuk wycofali mi preordera, a dziś u mnie w okolicy gra niedostepna. MM, empiki, itp. najwczesniej poniedzialek. Moze chociaz do tej pory bedzie normalnie online dzialalo 😉

  5. to ja mam niestety pecha, na gram.pl wycofali mi preordera, a w okolicy w MM, empikach itp. gra „może będzie w poniedziałek…”

  6. @error <- też jestem ze stolicy, gdzie kupiłeś tę limitowaną?

    Jak chcecie szybko i tanio to na najpopularniejszy portal aukcyjny zapraszam, 219,90 to sklepowa cena, internetowa to max.179pln.

  7. Tez mam pecha, myslałem ze dostane dzisiaj, okazalo się ze dojdzie dopiero jutro ;/

     

    Ale cena dość bo 175 z DLC

  8. yeah telefon z komputronika ze dotarł na sklep 🙂 to nocka z głowy… BTW. limitowana za 179,90 i logo MMARocks na pudełku 😉

  9. Poczekam do wakacji i kupię o połowę taniej tak zrobiłem z poprzednią wersją kupiłem na ultima.pl za 100zł

  10. A propos Nicka Diaza. Podrzucam link do półgodzinnego wywiadu z nim:
    Part I httpv://youtube.com/watch?v=ew14CkUqNZ4 Part II httpv://youtube.com/watch?v=oImkV6oaZV0

  11. @Kosa Soszyńskiego nie ma. Gra jest fajna i poprawiona od poprzedniczki, ale w trybie kariery trening jest strasznie trudny i na moje oko aż tak to raczej nie powinien. Pride mode miodzio 😀

  12. Jakby był tu ktoś z Częstochowy, to dajcie znać gdzie u nas można kupić i w jakiej cenie na PS3.
    Pzdr;]

  13. Dzieciak

    Dzięki za info, ale jak dziś zamówie to dojdzie po weekendzie zapewne we wtorek, a chętnie bym przyrżnął przez weekend ;p

  14. Czy po weekendzie nie wiem – zależy.
    Powiem Ci ze ja kiedyś zamówiłem koszulkę na B3 w piątek a w sobotę o 12 kurier był pod drzwiami.

  15. heh ja właśnie w Częstochowie miałem takie problemy 😀 powodzenia 😉

  16. Po co robic konwersję na PC skoro raz: sterowanie klawiaturą w taką grę to by była katastrofa, dwa: gry na konsole duzo lepiej sie sprzedaja z powodu piractwa ( duzo mniej osób przerabia Xboxy niz gra w piraty na kompie).

  17. Mam od 16.02 😉 przedpremierowo kupione na allegro. Diaz,Mayhem,Davis i Stann wgrani dzięki przedsprzedaży, a Ali dzięki „polubieniu” pewnego wątku (?) i jazda 🙂 5 walk stoczonych, na razie czasu brakowało by dłużej zasiąść. 2 stówy kurierem, ale warto było.

  18. Recenzja "się pisze" – gramy już od wtorku;) Pierwsza część powinna pojawić się w niedziele.

    BTW. Zapraszam do zabawy online i dołączania do campu  TEAM MMARocks:D

  19. kid future

    Do PC są dziś takie rzeczy jak pady, i gra na nich nie różni się niczym od konsoli. Nie zgodzę się że mniej osób piraci Xklocki, a to dlatego, że gry PC są praktycznie 2 razy tańsze.
    Poza tym na PC masz nieporównywalnie ładniejszą grafikę…Co do pada sam mam Logitech Rumblepad 2 wireless i mogę powiedzieć że jest kozacki – pociskam na nim w PES-a jak i przeszedłem wszystkie części Assasins Creed.

    Pozdrawiam

  20. słuchajcie mam problem , wbiłem kod na Diaza , Stanna itd , sciągnałem ten plik , zainstalowałem go a Diaza i reszty ani widu ani słychu 😀 ? co jeszcze trzeba zróbić ?

  21. Panowie, możecie online grać Alistarem czy Diazem ?? U mnie Ci zawodnicy w grze przez sieć są niedostępni…

  22. Podzielę się małymi spostrzeżeniami co do gry od strony technicznej i gamplay’owej.

    Niestety zawiodłem się na dwóch i bardzo drażniących ( mnie) elementach. A mianowicie na animacji zawodników i ich modelach.
    To co odpychało mnie od poprzednich odsłon, niestety niewiele zmieniło się i w tej części. Zawodnicy dalej wyglądają i zachowują się jak zrobieni z drewna, z tymi prostymi plecami, dupą ( przepraszam) wypiętą do tyłu i z udami które sprawiają wrażenie, ze są dłuższe od łydek. Engine gry dalej odstaje lata świetlne od produkcji EA Sports co sprawia, że jest po prostu sztucznie i cierpi na tym przede wszystkim animacja uderzeń, nie najlepiej wypadają mode postaci i ich poruszanie. Co ogólnie obniża generalny feeling naturalności i realistyczności pojedynków.
    Większość uderzeń przypomina bardziej te z arcadowych bijatyk niż z gier próbujących jak najwierniej oddać świat rzeczywisty. I to w przypadku gry której gra polega w 99 % na gapieniu się na dwóch ludków pośrodku klatki, jest strzałem w kolano.

    Każdy kto chce spojrzeć jak powinny wyglądać realistyczne animacje ( dość) i modele postaci. Powinien przypomnieć sobie EA Sports MMA. Gra nie ustrzegła się błędów jednakże, patrząc na nią a na UFC, nie mogę pomyśleć nic innego, jak tylko to, że wielką szkodą jest to w jaki sposób rozeszły się drogi EA i Dany White. I to, że nigdy nie ujrzymy UFC z pod skrzydeł matki wszystkich gier, traktujących o sportach walki.

    Ale jeśli chodzi o plusy, to świetnie rozwiązany jest ground game. Z systemem blokowań, przejść, uderzeń i poddań itp. daleko wyprzedza prosty system z EA Sports, gdzie podstawową wadą było to, że jeśli ktoś dorwał się do pleców przeciwnika lub do dosiadu to niemalże z cudem graniczyło, że z tej pozycji został by przesunięty, jeśli oczywiście mówimy tu o doświadczonym playerze, co kończyło się z reguły game over dla każdego kto był na ziemi lub miał na plecach kogoś.
    Choć trzeba przyznać, że ciut za łatwo jest uciec z poddań, ale dosłownie tylko ciut :). Tak wiec właściwie THQ nie musi tego poprawiać, bo jeszcze coś schrzani.

    Ogólnie według mnie grę oceniam na dobrym z plusem.
    Jednakże gdyby to ode mnie zależało to połączył bym, engine ( animacje, modele) z EA Sports MMA z całą resztą z UFC 3 i mielibyśmy prawie doskonałą grę mma.

  23. Dodam tez że, same uderzenia i reakcje zawodników na nie, były o niebo lepiej wykonane w EA Sports MMA.
    W UFC niestety dalej główną rolę odgrywają specjalne silne uderzenia, mniejszą niż to miało miejsce wcześniej, ale jednak. Choć trzeba przyznać, że dzięki nowej opcji SIMULATION unika się pojedynków w których ludki walą tylko z power shotów.

  24. camp MMARocks jest na Xboxie czy na PS3? bo nie wiem czy nie na darmo szukam

  25. Podzielę się małymi spostrzeżeniami co do gry od strony technicznej i gamplay’owej.

    Niestety zawiodłem się na dwóch i bardzo drażniących ( mnie) elementach. A mianowicie na animacji zawodników i ich modelach.
    To co odpychało mnie od poprzednich odsłon, niestety niewiele zmieniło się i w tej części. Zawodnicy dalej wyglądają i zachowują się jak zrobieni z drewna, z tymi prostymi plecami, dupą ( przepraszam) wypiętą do tyłu i z udami które sprawiają wrażenie, ze są dłuższe od łydek. Engine gry dalej odstaje lata świetlne od produkcji EA Sports co sprawia, że jest po prostu sztucznie i cierpi na tym przede wszystkim animacja uderzeń, nie najlepiej wypadają mode postaci i ich poruszanie. Co ogólnie obniża generalny feeling naturalności i realistyczności pojedynków.
    Większość uderzeń przypomina bardziej te z arcadowych bijatyk niż z gier próbujących jak najwierniej oddać świat rzeczywisty. I to w przypadku gry której gra polega w 99 % na gapieniu się na dwóch ludków pośrodku klatki, jest strzałem w kolano.

    Każdy kto chce spojrzeć jak powinny wyglądać realistyczne animacje ( dość) i modele postaci. Powinien przypomnieć sobie EA Sports MMA. Gra nie ustrzegła się błędów jednakże, patrząc na nią a na UFC, nie mogę pomyśleć nic innego, jak tylko to, że wielką szkodą jest to w jaki sposób rozeszły się drogi EA i Dany White. I to, że nigdy nie ujrzymy UFC z pod skrzydeł matki wszystkich gier, traktujących o sportach walki.

    Ale jeśli chodzi o plusy, to świetnie rozwiązany jest ground game. Z systemem blokowań, przejść, uderzeń i poddań itp. daleko wyprzedza prosty system z EA Sports, gdzie podstawową wadą było to, że jeśli ktoś dorwał się do pleców przeciwnika lub do dosiadu to niemalże z cudem graniczyło, że z tej pozycji został by przesunięty, jeśli oczywiście mówimy tu o doświadczonym playerze, co kończyło się z reguły game over dla każdego kto był na ziemi lub miał na plecach kogoś.
    Choć trzeba przyznać, że ciut za łatwo jest uciec z poddań, ale dosłownie tylko ciut :) . Tak wiec właściwie THQ nie musi tego poprawiać, bo jeszcze coś schrzani.

    Tempo poruszania się zawodników też można zaliczyć na plus. Ponieważ dzięki temu, że zawodnicy dużo chodzą zamiast biegają unikneło THQ, komiczności walk z EA Sports MMA, gdzie dośc dużo walk wyglądało jakby ktoś do miski wrzucił dwie piłeczki i zaczął tym wszystkim kręcić. Czyli nieustannie biegających wokoło zawodników, co się często zadarzało.

    Kolejnym plusem na kozyść THQ w porównaniu Do EA SPORTS MMA jest lepsze rozwiązanie przechwytów. W EA Sports większość błaznów używała przechwytów jako rodzaju rozgrzewania paluchów , bo często dochodziło do takiej sytuacji  w  której moi przeciwnicy chcąc nie dać się trafić, biegali po klatce wymachując łapami na lewo i prawo, chcąc przechwycić każdy mój cios. 

    Ogólnie według mnie grę oceniam na dobrym z plusem.
    Jednakże gdyby to ode mnie zależało to połączył bym, engine ( animacje, modele) z EA Sports MMA z całą resztą z UFC 3 i mielibyśmy prawie doskonałą grę mma.

     

    Dodam tez że, same uderzenia i reakcje zawodników na nie, były o niebo lepiej wykonane w EA Sports MMA.<br style=”background-color: rgb(255, 255, 255); ” />
    W UFC niestety dalej główną rolę odgrywają specjalne silne uderzenia, mniejszą niż to miało miejsce wcześniej, ale jednak. Choć trzeba przyznać, że dzięki nowej opcji SIMULATION unika się pojedynków w których ludki walą tylko z power shotów.

  26. Niech ktoś skasuje ten pierwszy mój post!! Bo dałem jeden koment tu i jeden na forum. A one są połączone…

  27. W pierwszy dzień jak tylko ukazało się tylko demo na XBOX od razu pobrałem je i zacząłem sprawdzać jak ma się nowa odsłona UFC3. Więc nie rozpisując się bo to uczynił już FrankJaeger odniosłem takie samo wrażenie pewnej drewnianej rozgrywki i faktycznie dla mnie również EAMMA pozostaje niedościgniona w tym temacie.Cieszy tylko fakt, że w nowej odsłonie UFC3 nie ma już bezsensownego masakrowania gałki czy przycisków w chwili kiedy robimy poddania choć nowy system też nie przypadł mi całkowicie do gustu to widać, że THQ postanowiło wziąć nieco za wzór sobie poddania z EA które są niemal idealnie rozwiązane. Świetnie, że jest rozgrywka w PrideFC tylko, że… bez Fedora ten PrideFC jest jakiś uboższy… 🙁

  28. kurcze to musze jeszcze raz ta liste przeszukac, bo nie widzialem… i z gory prosze o akceptacje prośby 😉

  29. Żeby widzieć Diaza to trzeba wejść w Welterweight UFC i dać dwa razy w lewo 😉 Z resztą tak samo z innymi w odpowiednich wagach.. Coś gdzieś czytałem, że wgranych fighterów nie ma w jakichś innych opcjach, ale bodajże był to Career Mode nimi…jak z online nie wiem. Ja w zasadzie net podłączyłem by ściągnąć fighterów.(na chwilę przełączony z kompa stacjonarnego;]).

  30. jest tak surowa rekrutacja do camp'u że jeszcze nikt sie nie kwalifikuje? 😉

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.