Dillashaw_Cruz_pre_sale

Główna karta:

Walka o pas mistrza UFC w wadze koguciej
135 lbs: Dominick Cruz pok. T.J. Dillashawa przez niejednogłośną decyzję (48-47, 49-46, 46-49).

155 lbs: Eddie Alvarez pok. Anthony’ego Pettisa przez niejednogłośną decyzję (29-28, 29-28, 28-29).
265 lbs: Travis Browne pok. Matta Mitrione przez przez TKO (uderzenia i łokcie), runda 3., 4:09.
155 lbs: Francisco Trinaldo pok. Rossa Pearsona przez jednogłośną decyzję (30-27, 30-27, 29-28).

Karta wstępna (Fox Sports 1):

170 lbs: Patrick Cote pok. Bena Saundersa przez TKO (uderzenia), runda 2., 1:14.
205 lbs: Ed Herman pok. Tima Boetscha przez KO (kolano), runda 2., 1:39.
155 lbs: Chris Wade pok. Mehdiego Baghdada przez poddanie (duszenie zza pleców), runda 1., 4:30.
145 lbs: Luke Sanders pok. Maxima Blanco przez poddanie (duszenie zza pleców), runda 1., 3:38.

Karta wstępna (UFC Fight Pass):

155 lbs: Paul Felder pok. Darona Cruickshanka przez poddanie (duszenie zza pleców), runda 3., 3:56.
205 lbs: Ilir Latifi pok. Seana O’Connella przez TKO (uderzenia), runda 1., 0:30.
145 lbs: Charles Rosa pok. Kyle Bochniak przez jednogłośną decyzję (30-27, 29-28, 29-28).
135 lbs: Rob Font pok. Joeya Gomeza przez TKO (ciosy), runda 2., 4:13.
205 lbs: Francimar Barroso pok. Elvisa Mutapcicia przez jednogłośną decyzję (30-27, 30-27, 29-28).

403 KOMENTARZE

  1. Wstanę wcześniej, obejrzę kartę główną i do szkoły pojadę dopiero na drugą lekcję. To jest jakiś plan. :boss:

  2. Solaris

    Zachciało się robić jakieś Invicty, to wstaję tylko na main card.
    #januszstyle #teamcruz #teampettis

    Mam to samo.

  3. Odkąd ESC pokazuję UFC to też tylko wstaje na główne karty:wink:ale za to prawie wszystkie obejrzałem od kwietnia na żywo! Tak więc ok 4 będę tutaj aktywny:wink: 2 noc zarwana jutro odsypianie:cool:

  4. Pierwsza walka tyłka nie urwała.
    Skąd się wziął taki hype na Elvisa, że kursy na Barosso oscylowały koło 2.40?

  5. Pat Bateman

    Jak na short time notice to gosciu radzi sobie calkiem, calkiem…

    2:0 dla Boczniaka 🙂 Daje radę!

  6. Shajs

    2:0 dla Boczniaka 🙂 Daje radę!

    Powinien decyzje ogarnac.

    29-28 jeszcze przelkne, ale 30-27 ? Za co pierwsza runda niby ?

  7. Shajs

    2:0 dla Boczniaka 🙂 Daje radę!

    Powinien decyzje ogarnac.

    29-28 jeszcze przelkne, ale 30-27 ? Za co pierwsza runda niby ?

  8. 30-27 dla Rosy? sędzia chyba oglądał serial na monitorze!
    29-28 jeszcze można obronić, ale bez przesady. Dobra walka, Bochniak pomimo 4 zastępstwa na 4 dni przed walką wyglądał bardzo przyzwoicie.

  9. 30-27 dla Rosy? sędzia chyba oglądał serial na monitorze!
    29-28 jeszcze można obronić, ale bez przesady. Dobra walka, Bochniak pomimo 4 zastępstwa na 4 dni przed walką wyglądał bardzo przyzwoicie.

  10. Pat Bateman

    Czy oni wchodzili do klatki jak tamci jeszcze walczyli ?

    W Krakowie też tak było. Jak czasu brakuje, to zanim tamci zejdą ci już idą.

  11. Pat Bateman

    Czy oni wchodzili do klatki jak tamci jeszcze walczyli ?

    W Krakowie też tak było. Jak czasu brakuje, to zanim tamci zejdą ci już idą.

  12. Co jest… Wyszedłem do wc i do lodówki zapolować na coś do jedzenia, myślałem, że wejść do klatki nie zdążą a tu już po walce. Szybko poszło.

  13. Co jest… Wyszedłem do wc i do lodówki zapolować na coś do jedzenia, myślałem, że wejść do klatki nie zdążą a tu już po walce. Szybko poszło.

  14. Trzymajcie panowie kciuki, żeby Dominick się nie skontuzjował podczas rozgrzewki…. albo podczas oglądania tv…. albo sikania….

  15. Trzymajcie panowie kciuki, żeby Dominick się nie skontuzjował podczas rozgrzewki…. albo podczas oglądania tv…. albo sikania….

  16. Siemano od której karta ruszyła? i czemu do uja  nie są aktualizowane wyniki!?!?! myślałem że gala nie ruszyła a tu czytam o Felderze ………. …. kurwa!  jak tak dalej pójdzie to zacznę wbijać wam … wiecie co…. hahah nie no świruję 😛

  17. Siedem

    Siemano od której karta ruszyła? i czemu do uja nie są aktualizowane wyniki!?!?! myślałem że gala nie ruszyła a tu czytam o Felderze ………. …. kurwa! jak tak dalej pójdzie to zacznę wbijać wam … wiecie co…. hahah nie no świruję 😛

    @defthomas chyba przysnął 😀

  18. Siedem

    Siemano od której karta ruszyła? i czemu do uja nie są aktualizowane wyniki!?!?! myślałem że gala nie ruszyła a tu czytam o Felderze ………. …. kurwa! jak tak dalej pójdzie to zacznę wbijać wam … wiecie co…. hahah nie no świruję 😛

    @defthomas chyba przysnął 😀

  19. to może chociaż ktoś z was, zaprezentuje mi gifa Ilira ? Feldera i Font,a ? byłbym bardzo bardzo wdzięczny ! a dziś #AndNew 😀

    Podbijam te Gify ! bardzo mi zależy , zwłaszcza Latifi i Felder

  20. to może chociaż ktoś z was, zaprezentuje mi gifa Ilira ? Feldera i Font,a ? byłbym bardzo bardzo wdzięczny ! a dziś #AndNew 😀

    Podbijam te Gify ! bardzo mi zależy , zwłaszcza Latifi i Felder

  21. bez kitu, ładnie go skończył, a nie dostał ogóra na debiut, szczerze mówiąc jestem bardzo zaskoczony 🙂

  22. bez kitu, ładnie go skończył, a nie dostał ogóra na debiut, szczerze mówiąc jestem bardzo zaskoczony 🙂

  23. Też macie wrażenie, że Timowi spadłą odporność na ciosy?
    Kiedyś zjadłby takie kolano i szedł dalej.

  24. Też macie wrażenie, że Timowi spadłą odporność na ciosy?
    Kiedyś zjadłby takie kolano i szedł dalej.

  25. Shajs

    Też macie wrażenie, że Timowi spadłą odporność na ciosy?
    Kiedyś zjadłby takie kolano i szedł dalej.

    Być może za dużo ich już zjadł, on wygląda na takiego, co lubi coś _ciężkiego_ opierdolić 😀 Nie tylko w klatce

  26. Shajs

    Też macie wrażenie, że Timowi spadłą odporność na ciosy?
    Kiedyś zjadłby takie kolano i szedł dalej.

    Być może za dużo ich już zjadł, on wygląda na takiego, co lubi coś _ciężkiego_ opierdolić 😀 Nie tylko w klatce

  27. kamciono5

    @Siedem powtórka teraz będzie lecieć z walki latifiego z o'conellem to możesz nadrobić

    właśnie widziałem, ładnie go ustrzelił, a dobitka pierwsza klasa, teraz pozostało tylko ciśnienie na Feldera 😀 ale dzięki za pamięć!

    Cote ładnie ładnie

  28. kamciono5

    @Siedem powtórka teraz będzie lecieć z walki latifiego z o'conellem to możesz nadrobić

    właśnie widziałem, ładnie go ustrzelił, a dobitka pierwsza klasa, teraz pozostało tylko ciśnienie na Feldera 😀 ale dzięki za pamięć!

    Cote ładnie ładnie

  29. Jestem! Godzina spania ale wystarczy:wink:mam nadzieję że karta główna mnie wyrwie z fotela z kapciami:lol:

  30. Jestem! Godzina spania ale wystarczy:wink:mam nadzieję że karta główna mnie wyrwie z fotela z kapciami:lol:

  31. Grubas

    Jestem! Godzina spania ale wystarczy:wink:mam nadzieję że karta główna mnie wyrwie z fotela z kapciami:lol:

    ja po godzinie spania za chuja bym juz nie wstal nie realne.

  32. Grubas

    Jestem! Godzina spania ale wystarczy:wink:mam nadzieję że karta główna mnie wyrwie z fotela z kapciami:lol:

    ja po godzinie spania za chuja bym juz nie wstal nie realne.

  33. Pearson 29-28 nie może być inaczej

    yhm… na pewno nie, jednogłośna na brazola? co oni oglądali? ……..

    nie wiem czy spałem czy nie ale presja i obalenia po stronie Rosa , Trinaldo trafił kilka kolan no ale bez przesady …

  34. Pearson 29-28 nie może być inaczej

    yhm… na pewno nie, jednogłośna na brazola? co oni oglądali? ……..

    nie wiem czy spałem czy nie ale presja i obalenia po stronie Rosa , Trinaldo trafił kilka kolan no ale bez przesady …

  35. @m0nster na UFC zawsze!:wink: gdybym nie zajebał komara to nie wytrwałbym do rana tak mam. Trinaldo na stare lata łapie formę życia ładnie!

  36. @m0nster na UFC zawsze!:wink: gdybym nie zajebał komara to nie wytrwałbym do rana tak mam. Trinaldo na stare lata łapie formę życia ładnie!

  37. Grubas

    @m0nster na UFC zawsze!:wink: gdybym nie zajebał komara to nie wytrwałbym do rana tak mam. Trinaldo na stare lata łapie formę życia ładnie!

    albo tak zwane TRT xD

  38. Grubas

    @m0nster na UFC zawsze!:wink: gdybym nie zajebał komara to nie wytrwałbym do rana tak mam. Trinaldo na stare lata łapie formę życia ładnie!

    albo tak zwane TRT xD

  39. maras

    @Grubas warto było zarwać nockę, pierwsza część gali bardzo fajna, same skończenia prawie.

    ja właśnie żałuje ze nie oglądałem tylko jakieś porno w TV xD i chuj bombki strzelił.

  40. maras

    @Grubas warto było zarwać nockę, pierwsza część gali bardzo fajna, same skończenia prawie.

    ja właśnie żałuje ze nie oglądałem tylko jakieś porno w TV xD i chuj bombki strzelił.

  41. @maras wierze ale wczoraj zarwana nocka na gale boksu a jeszcze w robocie byłem do 22 tak więc pewnie dzisiaj bym padł. Oglądamy dalej panowie! Pewnie Browne ogarnie to…

  42. m0nster

    Oszalałeś chyba, jeśli według ciebie Pearson to wygrał.

    może i tak, ale na moje 2 rundy dla niego, ale na 1000% jednogłośna dla Trinaldo się nie należała .

  43. Grubas

    Browne ewidentnie to robi specjalnie. Nawet pkt mu nie zabrali…

    Gdyby założył na media day buty, nie byloby palców w oku 🙂

  44. A jednak, tak jak myslalem. Ubicie Matta w parterze było do przewidzenia, choć nie spodziewałem się, ze Matt dotrwa do trzeciej rundy i to tocząc może dośc wolna, ale całkiem wyrównana walkę.

  45. Grubas

    Oficjalnie Aśka i Claudia trenerkami!:bayan:ma zawalczyć na gali dzień przed UFC 200!

    :boystop:
    nie na to każdy czekał 🙁

  46. Przed UFC 200 nie powinno byc gali z 2 tygodnie, oby Aska dała rade, bo śledząc Gadelhe w mediach spolecznosciowych, widac, ze nie siedzi na dupie

  47. @Arlovski ja od początku pisałem że raczej wątpliwe żeby zawalczyła na tej gali- można poszukać moich postów. Dobre dzień przed niż wcale:wink:

  48. KalasznikowMac

    Przed UFC 200 nie powinno byc gali z 2 tygodnie, oby Aska dała rade, bo śledząc Gadelhe w mediach spolecznosciowych, widac, ze nie siedzi na dupie

    A na czym siedzi?Na parówce? :tongue:

  49. Ale lipa, miałem nadzieję, że będą walczyć na UFC200, a tak to walka przejdzie bez słuchu zupełnie jak Edgar vs. Mendes 🙁

  50. zobaczymy, albo cały hype będzie na ufc 200 albo się udzieli i ta gala też troche zbierze promocyjnie przy okazji

  51. Ciekawe kogo JJ weźmie sobie jako dodatkowych trenerów. W TUF chyba można wziąć każdego niee ? To zależy od głównego trenera ??

  52. Piskorz

    Ciekawe kogo JJ weźmie sobie jako dodatkowych trenerów. W TUF chyba można wziąć każdego niee ? To zależy od głównego trenera ??

    Walusia i Bazelaka :tease:

  53. Kurwa Antek zapasy zapasy zapasy!!! Zmiana trenera od zapasów narazie nie pomogła i wszyscy idą drogą RDA. Mają patent na Antka szkoda:sad: w stójce też nie zachwycił kurwa chujowo wyszło…

  54. Pettis ma mega słabe zapasy, od walki z Guidą się nic nie poprawiło

    Cruz idzie teraz po swoje!!!

  55. m0nster

    Zauważyliście ze po tych nowych testach wielkie gwiazdy nagle przygasły?

    No niestety chyba coś w tym jest, gdzieś zniknęła ta agresja i wola walki u Pettisa. Dokładnie to samo z dos Santosem przed miesiącem.

  56. m0nster

    Zauważyliście ze po tych nowych testach wielkie gwiazdy nagle przygasły?

    No niestety chyba coś w tym jest, gdzieś zniknęła ta agresja i wola walki u Pettisa. Dokładnie to samo z dos Santosem przed miesiącem.

  57. halibut

    Opisujcie , z Pendolino nic nie widze

    kojarzysz walke SonGoku z Freeza gdy tylko nieliczny byli w stanie zobaczyc co sie dzieje, bo tak szybko sie poruszali? tutaj podobnie 😉

  58. halibut

    Opisujcie , z Pendolino nic nie widze

    kojarzysz walke SonGoku z Freeza gdy tylko nieliczny byli w stanie zobaczyc co sie dzieje, bo tak szybko sie poruszali? tutaj podobnie 😉

  59. jak ktoś mówi że Dilaszoł się porusza tak jak Kruz to chyba jest jakiś ślepy, to jest zupełny fenomen – taki elektryczny styl

  60. jak ktoś mówi że Dilaszoł się porusza tak jak Kruz to chyba jest jakiś ślepy, to jest zupełny fenomen – taki elektryczny styl

  61. Kompletna deklasacja…Domino ma uniki jak neo z matrixa, to jakiś jebany jedi, przewiduje ciosy snake'a z łatwością.
    Różnica poziomów wydaje się taka jakby w dragonballu super saiyan walczył z jakimś przypadkowym leszczem.
    Cała walka to robienie sobie jaj przez doświadczonego matadora z jakiegoś młodego głupiutkiego napalonego byczka…
    to jest przerażające, że koleś przyłazi po takiej przerwie i robi sobie z najlepszego zawodnika dywizji takie jaja

    P.S.
    Na chuj tutaj komentujecie hejtery z cohones zamiast siedzieć na czatach? 😉

  62. Kompletna deklasacja…Domino ma uniki jak neo z matrixa, to jakiś jebany jedi, przewiduje ciosy snake'a z łatwością.
    Różnica poziomów wydaje się taka jakby w dragonballu super saiyan walczył z jakimś przypadkowym leszczem.
    Cała walka to robienie sobie jaj przez doświadczonego matadora z jakiegoś młodego głupiutkiego napalonego byczka…
    to jest przerażające, że koleś przyłazi po takiej przerwie i robi sobie z najlepszego zawodnika dywizji takie jaja

    P.S.
    Na chuj tutaj komentujecie hejtery z cohones zamiast siedzieć na czatach? 😉

  63. Ja tu dopuszczam opcje decyzji dla TJa nawet, sedziowie mogli spokojnie widziec dla niego runde 1,4 i teraz potencjalnie 5 ;/

    a wiadomo, ze nie takie rzeczy sie widzialo 🙂

  64. Ja tu dopuszczam opcje decyzji dla TJa nawet, sedziowie mogli spokojnie widziec dla niego runde 1,4 i teraz potencjalnie 5 ;/

    a wiadomo, ze nie takie rzeczy sie widzialo 🙂

  65. Madman

    Jaką kurwa 'zaznacza dominacje'? co ten komentator ogląda?

    Też tego nie ogarnąłem. Ale ponoć można zmienić komentarz na oryginalny, ale nie mam pojęcia jak :confused:

  66. Madman

    Jaką kurwa 'zaznacza dominacje'? co ten komentator ogląda?

    Też tego nie ogarnąłem. Ale ponoć można zmienić komentarz na oryginalny, ale nie mam pojęcia jak :confused:

  67. Nieosiągalny poziom techniczny, pracy na nogach i w ogóle. Bardzo bliska walka, ale mam nadzieję, że mamy nowego mistrza!

  68. Nieosiągalny poziom techniczny, pracy na nogach i w ogóle. Bardzo bliska walka, ale mam nadzieję, że mamy nowego mistrza!

  69. Madman

    Jaką kurwa 'zaznacza dominacje'? co ten komentator ogląda?

    Przelacz sobie na Goldberga i Rogana i po klopocie 😀 Unikniesz irytacji wielokrotnie ;P

  70. Madman

    Jaką kurwa 'zaznacza dominacje'? co ten komentator ogląda?

    Przelacz sobie na Goldberga i Rogana i po klopocie 😀 Unikniesz irytacji wielokrotnie ;P

  71. Ciężko przewidzieć co sędziowie wymyślą… Potrafią tak odjebać że masakra. Ja bym dał 3-2 dla Cruza.

  72. Ciężko przewidzieć co sędziowie wymyślą… Potrafią tak odjebać że masakra. Ja bym dał 3-2 dla Cruza.

  73. Panowie pretendent musi mistrza UBIĆ i wiadomo to nie od dzisiaj. Nie badzcie zaskoczeni werdyktem.

  74. Panowie pretendent musi mistrza UBIĆ i wiadomo to nie od dzisiaj. Nie badzcie zaskoczeni werdyktem.

  75. theMat

    Cruz się nagadał i tyle z tego

    tyle z tego, że pierwsze 3 rundy TJ na jego tle wypadał jak maluch na tle BMW

  76. theMat

    Cruz się nagadał i tyle z tego

    tyle z tego, że pierwsze 3 rundy TJ na jego tle wypadał jak maluch na tle BMW

  77. Cruz dobrą formę w powrocie zaprezentował. Pokazał, że TJowi jeszcze daleko do takiego poziomu. 😆 A teraz spadam się zbierać, za półtorej godzinki do szkoły lecę :boss:

  78. Cruz dobrą formę w powrocie zaprezentował. Pokazał, że TJowi jeszcze daleko do takiego poziomu. 😆 A teraz spadam się zbierać, za półtorej godzinki do szkoły lecę :boss:

  79. 49:46 tj !?!?!?!?!?!?!?!? To jest coś niepojętego ! Ta walka wyglądała, jak pojedynek wielkiego mistrza ze swoim bardzo uzdolnionym uczniem. Cruz jest przekotem i wrócił na należne mu miejsce !

  80. 49:46 tj !?!?!?!?!?!?!?!? To jest coś niepojętego ! Ta walka wyglądała, jak pojedynek wielkiego mistrza ze swoim bardzo uzdolnionym uczniem. Cruz jest przekotem i wrócił na należne mu miejsce !

  81. czy ten sędzia co dał 4 rundy dla TJa ma problem ze wzrokiem?
    co śmieszne dużo takich punktacji się pojawia w necie co jest kpiną przecież.
    2 rundy można mu naciągnąć na pocieszenie ale 4 kurwa? 😆
    nie ma szans żeby dać to dla TJa, liczba ciosów wyprowadzonych podobna ale kurwa przecież TJ 3/4 ciosów w powietrze bił bo go Cruz movementem porobił.

    no i beka, Cruz znów coś z nogą, do zobaczenia za 2 lata 😆

  82. czy ten sędzia co dał 4 rundy dla TJa ma problem ze wzrokiem?
    co śmieszne dużo takich punktacji się pojawia w necie co jest kpiną przecież.
    2 rundy można mu naciągnąć na pocieszenie ale 4 kurwa? 😆
    nie ma szans żeby dać to dla TJa, liczba ciosów wyprowadzonych podobna ale kurwa przecież TJ 3/4 ciosów w powietrze bił bo go Cruz movementem porobił.

    no i beka, Cruz znów coś z nogą, do zobaczenia za 2 lata 😆

  83. Sherdog Scores

    Tristen Critchfield scores the round 10-9 Dillashaw (48-47 Dillashaw)
    Chris Nelson scores the round 10-9 Dillashaw (48-47 Dillashaw)
    Jeff Sherwood scores the round 10-9 Dillashaw (48-47 Cruz)

  84. Sherdog Scores

    Tristen Critchfield scores the round 10-9 Dillashaw (48-47 Dillashaw)
    Chris Nelson scores the round 10-9 Dillashaw (48-47 Dillashaw)
    Jeff Sherwood scores the round 10-9 Dillashaw (48-47 Cruz)

  85. Tar-Ellendil

    haha jeszcze Florianowi się oberwało 😀

    #AndNew !!!

    O co chodzi z tym plagiatem Floriana? Sumlińskiego przepisywał, czy co?

  86. Tar-Ellendil

    haha jeszcze Florianowi się oberwało 😀

    #AndNew !!!

    O co chodzi z tym plagiatem Floriana? Sumlińskiego przepisywał, czy co?

  87. Bałem się że Cruza przekręcą! Ja bym nawet dał na upartego jednogłośną dla Cruza! Stopę rozjebał jakoś przed walka już a na walce doprawił. Myślałem że to udo okopane przez TJ. Nie wiem dlaczego TJ był taki zdziwiony no bez jaj!

  88. Co by nie mowic, kogucia jest teraz tak wypelniona nowymi nazwiskami, chyba najlepiej ze wszystkich dywizji, ze ciekawe jak teraz Sean Shelby to dopasuje. Dawno w tej wadze nie bylo tak ekscytujaco.
    Pomijajac stałe nazwiska jak Faber mamy mnostwo nowych jak Almeida, Sterling, Rivera, Garbrandt, dzisiejszej nocy Font, sa wracajacy McDonald, Perez czy Lineker, moze wreszcie Assuncao sie wyleczy. Nic tylko czekac jak to wszystko sie bedzie tasowac.

  89. czas w końcu iść spać, dzięki wszystkim za wspólne emocje i bekę jak smok przez te 7 lub mniej godzin!

  90. Nie wiem kto te decyzje na Pettisa czy Dillshawa zapodaje, imo powinna być jednogłośnia i tu i tam, w przypadku walki wieczoru imo ciężko w pełni ocenić, ale 3-2 lub nawet 4-1 dla Cruza.

  91. Grubas

    Bałem się że Cruza przekręcą! Ja bym nawet dał na upartego jednogłośną dla Cruza! Stopę rozjebał jakoś przed walka już a na walce doprawił. Myślałem że to udo okopane przez TJ. Nie wiem dlaczego TJ był taki zdziwiony no bez jaj!

    Jak można dać komuś niejednogłośną?

  92. Mineralny

    Jak można dać komuś niejednogłośną?

    może kolega bije się z myślami i jest rozdarty?

  93. @Mineralny co Ty teraz piszesz? @MegasamoaN mam tak samo jak Ty. 4-1 w rundach tak na spokojnie bez żadnego naciągania. To samo w walce Pettisa – też się zgadzam. No ale 2 gala w tym roku i 2 walka roku jak narazie:bayan:gdzie tu do końca 2016?:pray:

  94. Dla mnie 48-47 Cruz. Ostatnie dwie na czysto dla TJ'a.

    (W którym momencie transmisji były ogłoszenie TUF'a z Aśką?)

  95. Grubas

    co Ty teraz piszesz?

    Kolega ma zapewne to samo spostrzeżenie co ja czyli:

    Grubas

    Ja bym nawet dał na upartego jednogłośną dla Cruza!

    No kurwa, wytłumacz mi co to znaczy że dał byś jednogłośną a nie niejednogłośną. Błąd logiczny, kapujesz, niejednogłośna decyzja to po prostu wynik różnych interpretacji wielu osób, a Ty jako osoba(jak mi się zdaje) bez problemów psychicznych możesz wydać tylko jednogłośną decyzję. 🙂

  96. progosu

    Przez split to chuj a nie zwycięstwo.

    to tak samo jak powiedziec w siatkowce ze 3;2 albo w tenisie 3;2 to chuj nie zwyciestwo
    albo w recznej jedna bramka 😀 takie na czasie haha:crazy:

  97. zychal

    to tak samo jak powiedziec w siatkowce ze 3;2 albo w tenisie 3;2 to chuj nie zwyciestwo
    albo w recznej jedna bramka 😀 takie na czasie haha:crazy:

    Punkt to punkt, wynik siatkówki nie zależy od widzimisię sędziego tylko od umiejętności.

  98. Arlovski

    O co chodzi z tym plagiatem Floriana? Sumlińskiego przepisywał, czy co?

    Florian skopiował analizy pojedynków na tą galę od jakiegoś dziennikarza.

  99. Nie chce jechać Dillashaw, ale dla mnie to straszny kseroboj: najpierw styl poruszania się wziął od Cruza, potem ręce na ważeniu rozkłada jak Diaz, a na końcu pożyczył sobie nutkę od Kliczki :facepalm:

    O chuj

  100. Po ostatnim werdykcie Condita to mozna się wszystkiego spodziewać. Edi od splita do splita i o pas xD

  101. LCKLFC

    Po ostatnim werdykcie Condita to mozna się wszystkiego spodziewać. Edi od splita do splita i o pas xD

    Posłuchaj SSS o walce Lalwer Condit.
    Dla mnie wal jawny był np w Cormier vs Gus bo 1 sedzia dal dla Alexa walke… albo Jacare Romero szczególnie brak odjetego punktu dla Yoel'a.

    Szkoda, ze TJ nie wygral. Już wolę Conora oglądać i słuchać niż Cruza.

  102. ScoTT

    Panowie pretendent musi mistrza UBIĆ i wiadomo to nie od dzisiaj. Nie badzcie zaskoczeni werdyktem.

    No chyba jednak nie. Gdzie usłyszałeś tak durną definicję? W takim razie Lawler nie powinien mieć tytułu, wielu mistrzów również.

  103. Cloud

    No chyba jednak nie. Gdzie usłyszałeś tak durną definicję? W takim razie Lawler nie powinien mieć tytułu, wielu mistrzów również.

    @Cloud to jest Twój kamień syzyfowy, odkąd pamiętam, to walczysz z tym bzdurnym poglądem, a on wraca jak boomerang cyklicznie i co chwilę pojawia się ktoś nowy, kto ze 100% przekonaniem głosi ten idiotyzm.

  104. mmag

    Nie chce jechać Dillashaw, ale dla mnie to straszny kseroboj: najpierw styl poruszania się wziął od Cruza, potem ręce na ważeniu rozkłada jak Diaz, a na końcu pożyczył sobie nutkę od Kliczki :facepalm:

    O chuj

    Może zawodnicy zaczną bardziej protestować w tej kwestii

  105. Gala warta zarwania nocki, choć niestety main card, poza main eventem, mnie zawiódł.
    Z wstępnej wstępnej karty 🙂 na uwagę zasługuje nokaut Latifiego (hej Ilir nie kozacz tak, przypomnij sobie legendarnego miażdżyciela wątroby), skończenie Fonta i naprawdę fajna walka Feldera z Kruszczakiem. Felder pięknie się wpiął do tego duszenia.

    Wstępna karta była naprawdę fajna, przeleciała szybko, same skończenia, fajnie, że Cote wygrał, fajnie, że Wade zbombardował Baghdad, jak to Amerykanie mają w zwyczaju i fajnie, że Bołcz dostał wjeb, bo gość to dla mnie trochę pomyłka. Sanders też super występ i w ogóle dobra walka, Blanco miał nieźle zapięty ten trójkąt rękami.

    Main card – tak jak pisałem wcześniej – zwolnienie tempa, zamuła. O ile walka Trinaldo z Pearsonem jeszcze w miarę cieszyła oko, to oko widza i Mitrione'a było torturowane w następnej. Ślamazarnie napierdalał się Hapa z Meatheadem, choć to i tak nic w porównaniu z zamułą i wąchaniem jąder Pettisa przez Alvareza.

    Na szczęście main event odkupił poprzedzające go dwie walki i dzięki Cruzowi było to naprawdę świetne widowisko. Dillashaw przez większość walki sfrustrowany jak dzieciak w podstawówce, nad którym starsi koledzy rzucają jego plecakiem. Sędzia, który dał 49:46 dla Snake'a powinien wyjąć penisy z oczu, bo taki werdykt to jakaś parodia.
    Cruz świetna dyspozycja, choć nieco rdzy było widać i kondycja zaczęła siadać w połowie 4 rundy, ale kogoś to dziwi? I tak koleś, który miał trzy razy zerwane wiązadła, był w chuj szybszy od Dillashawa, który miał być tak szybki, że wow, kurwa, wow. Uniki Dominicka to poezja, on ma jakichś pajęczy zmysł, gps w głowie czy czy przewiduje przyszłość, bo uciekanie głową przed ciosami czy ewentualne neutralizowanie ich mocy poprzez schodzenie wraz z nimi, to była deklasacja. @Nilg na czacie napisał, że to była jak walka SSJ z jakimś kurwa Yamchą 😀
    Oby tylko Cruz się nie popsuł przy byle czym i walczył chociaż raz w roku.

  106. Obejrzałem właśnie Main Event. Popis footworku w wykonaniu Cruza, rundy były bardzo bliskie i werdykt obala teorię rodem z boksu że " mistrza trzeba zdeklasować". Punktowałem 48-47 dla Cruza, widać było przerwę bo wraz z upływem czasu tracił siły i do głosu dochodził Dillashaw ale trzy pierwsze rundy dla niego. Dominator wraca na tron, oby zdrowie było ! #TeamCruz

  107. mmag

    O chuj

    Było ale lekko, jeszcze przeprosil!!1

    A tak serio, to musza czesciej odejmowac punkty, bo w jakies magiczne rekawice ktorych ciagle domaga sie Rogan nie wierze.

  108. Visu

    Było ale lekko, jeszcze przeprosil!!1

    A tak serio, to musza czesciej odejmowac punkty, bo w jakies magiczne rekawice ktorych ciagle domaga sie Rogan nie wierze.

    Karać Karać i jeszcze raz karać Testy potrafią robić 3 razy dziennie ale z paluchami w oko nie potrafią zrobić porządku od lat. Dopiero jak ktoś oko straci to będzie afera i wielkie halo

  109. vincent

    Dla mnie 48-47 Cruz. Ostatnie dwie na czysto dla TJ'a.

    (W którym momencie transmisji były ogłoszenie TUF'a z Aśką?)

    Chyba w przerwie przed walką Pettisa z Alvarezem.

  110. maras

    @mat01 a Ty byku czemu śpisz? Miałeś oglądać i żreć, tak jak ja 🙂

    Nieee, ja po prostu jak ogladam nad ranem to na tv i do kompa nie chodze 😉

    Powiem tak. Jebac tego parobka Rondy, najpierw nawpycha te paluchy wszedzie, a potem cwaniak…
    Dominator to jednak Dominator, walka zadnego nie bylo. Ta walka bardzo mi przypominala Pacquiao vs Floyd. Ciosami bitymi w powietrze sie walk nie wygrywa 🙂

  111. Tim ma słabą passę ale jednak wciąż jest groźny. Mogłaby być ciekawa bitka. Nie jest czarny, więc jest szansa, że Jano pokaże się z dobrej strony.

  112. @Cloud Serio chce Ci się po raz kolejny baranom tłumaczyć to samo? I walczyć z tym, że "mistrza trzeba ubić"? Masz cierpliwość chłopie.

  113. Mojso

    @Cloud Serio chce Ci się po raz kolejny baranom tłumaczyć to samo? I walczyć z tym, że "mistrza trzeba ubić"? Masz cierpliwość chłopie.

    Dawniej bardziej się rozpisywałem, teraz po prostu rzucam jedno zdanie, także faktycznie coraz bardziej mi się odechciewa :D. Nie nazywałbym też tych ludzi baranami, po prostu źle usłyszeli i powielają mit 🙂

  114. mat01

    Nieee, ja po prostu jak ogladam nad ranem to na tv i do kompa nie chodze 😉

    Powiem tak. Jebac tego parobka Rondy, najpierw nawpycha te paluchy wszedzie, a potem cwaniak…
    Dominator to jednak Dominator, walka zadnego nie bylo. Ta walka bardzo mi przypominala Pacquiao vs Floyd. Ciosami bitymi w powietrze sie walk nie wygrywa 🙂

    Myślałem, że wystawka z Twojej strony i sam jem i tyję 🙂 Szkoda, bo na czacie była niezła beka 🙂

  115. Jak punktowaliście Pettis vs Alvarez? Mi na żywo wyszło 2:1 w rundach dla Showtime'a.

    Tak btw, gdzie news na głównej o wygranej Cruza? Już trochę czasu minęło.

  116. vaicavalo

    Jak punktowaliście Pettis vs Alvarez? Mi na żywo wyszło 2:1 w rundach dla Showtime'a.

    Tak btw, gdzie news na głównej o wygranej Cruza? Już trochę czasu minęło.

    Pettis znowu przy siatce bez radny niestety. Nudna walka i raczej na konto Alvareza bo narzucił swoją taktykę na przytulaski.

  117. Panowie wyspałem się i dopiero wstałem i widzę że pojechaliście mnie za tą jednogłośną wygraną:lol:kurwa mi chodziło że bym nie dał splita i fakt źle to ująłem i napisałem. Biję się w pierś:wink:

  118. Tar-Ellendil

    Pettis znowu przy siatce bez radny niestety. Nudna walka i raczej na konto Alvareza bo narzucił swoją taktykę na przytulaski.

    Upierał się nie będę, bo drugi raz walki nie oglądałem. Na żywo wyszło mi 2:1, patrzę potem na sherdoga, punktowali tak samo jak ja. Więc zasiało to we mnie trochę ziarno niepewności.

  119. Tar-Ellendil

    Pettis znowu przy siatce bez radny niestety. Nudna walka i raczej na konto Alvareza bo narzucił swoją taktykę na przytulaski.

    Upierał się nie będę, bo drugi raz walki nie oglądałem. Na żywo wyszło mi 2:1, patrzę potem na sherdoga, punktowali tak samo jak ja. Więc zasiało to we mnie trochę ziarno niepewności.

  120. Orest

    @Cloud to jest Twój kamień syzyfowy, odkąd pamiętam, to walczysz z tym bzdurnym poglądem, a on wraca jak boomerang cyklicznie i co chwilę pojawia się ktoś nowy, kto ze 100% przekonaniem głosi ten idiotyzm.

    Ktoś kto za dużo boksu się naogladal i nasluchal Pindery.

  121. Comber

    Ktoś kto za dużo boksu się naogladal i nasluchal Pindery.

    Od Pindery to sie prosze odstosunkowac, to Kostyra jest tym gorszym 😀

    maras

    Myślałem, że wystawka z Twojej strony i sam jem i tyję 🙂 Szkoda, bo na czacie była niezła beka 🙂

    czatu brakowalo, fakt
    brakuje juz od sylwestra 😆

  122. maras

    Myślałem, że wystawka z Twojej strony i sam jem i tyję 🙂 Szkoda, bo na czacie była niezła beka 🙂

    czatu brakowalo, fakt
    brakuje juz od sylwestra 😆

  123. Czemu sędziowie ostatnio przerywają za szybko walki ?Alvarez jest największym nudziażem jak walczył dla Bellatora to go lubiłem bo dawał dobre walki teraz to tylko dociska do siatki

  124. vaicavalo

    Jak punktowaliście Pettis vs Alvarez? Mi na żywo wyszło 2:1 w rundach dla Showtime'a.

    Tak btw, gdzie news na głównej o wygranej Cruza? Już trochę czasu minęło.

    Dla mnie od razu 2:1 Alvarez choć walka była nudna. Caly czas czekałem na Showtime, ale teraz każdy idzie przykładem RDA i Pettis jest rozpracowany.

  125. Walki Tj-Cruz nie podejmuje się oceniać, bo oglądałem ją na żywo, a zaspałem na dwie pierwsze rundy przed pracą, a resztę walk obejrzałem po pracy na spokojnie.

    Przede wszystkim szkoda mi Pettisa, nie lubię kiedy wygrywa ktoś, kto nie stwarza dla rywala żadnego zagrożenia. Trzyma nogi, głowa pod pachy i tyle. Fajnie, ale co on tym niby wygrał? Jakąś okazję w parterze? Jedyną miał Pettis. Lepszy w stójce? Pettis lepszy. Nie rozumiem w czym lepszy Alvarez był że wygrał walkę. W trzymaniu przeciwnika? Może jakby uciekał po ringu, to wygrałby bo szybciej biega od przeciwnika? No bez jaj.

  126. Maestro08

    Walki Tj-Cruz nie podejmuje się oceniać, bo oglądałem ją na żywo, a zaspałem na dwie pierwsze rundy przed pracą, a resztę walk obejrzałem po pracy na spokojnie.

    Przede wszystkim szkoda mi Pettisa, nie lubię kiedy wygrywa ktoś, kto nie stwarza dla rywala żadnego zagrożenia. Trzyma nogi, głowa pod pachy i tyle. Fajnie, ale co on tym niby wygrał? Jakąś okazję w parterze? Jedyną miał Pettis. Lepszy w stójce? Pettis lepszy. Nie rozumiem w czym lepszy Alvarez był że wygrał walkę. W trzymaniu przeciwnika? Może jakby uciekał po ringu, to wygrałby bo szybciej biega od przeciwnika? No bez jaj.

    W czym Pettis był lepszy? Że walił super obrotówki w powietrze?

  127. Mojso

    W czym Pettis był lepszy? Że walił super obrotówki w powietrze?

    Moim zdaniem Pettis wygrał 1 i 2 rundę. Dlaczego wygrał drugą chyba nie muszę tłumaczyć, natomiast pierwszą przyznałem mu, bo był celniejszy w stójce i zadał więcej mocnych ciosów, a dla mnie celne ciosy znaczą więcej niż dociskanie do siatki i dotykanie głową okolic kutasa przeciwnika.

  128. Mojso

    W czym Pettis był lepszy? Że walił super obrotówki w powietrze?

    Zacząłem pisać odpowiedź, ale zobaczyłem że Mineralny napisał dokładnie to co ja chciałem. Co mu dało dociskanie rywala do siatki oprócz buczenie kibiców? Bo chyba krzywdy tym Pettisowi nie zrobił, a jak byli w stójce Anthony był zdecydowanie lepszy, celniejszy, co można było zobaczyć chociażby po twarzy zawodników (tak tak, na ciemniejszych zazwyczaj widać mniej ślady po walce, ale jednak po czym Pettis miałby mieć siniaki?)

  129. Maestro08

    Zacząłem pisać odpowiedź, ale zobaczyłem że Mineralny napisał dokładnie to co ja chciałem. Co mu dało dociskanie rywala do siatki oprócz buczenie kibiców? Bo chyba krzywdy tym Pettisowi nie zrobił, a jak byli w stójce Anthony był zdecydowanie lepszy, celniejszy, co można było zobaczyć chociażby po twarzy zawodników (tak tak, na ciemniejszych zazwyczaj widać mniej ślady po walce, ale jednak po czym Pettis miałby mieć siniaki?)

    Serio?? Przywołujesz argument twarzy zawodników?? [​IMG]
    Czyli Condit wygrał tą walkę?

  130. Siedzialem na skraju krzesla przez caly main event. Sluszna wygrana Cruza, choc ja punktowalem tylko przewage jednej rundy dla niego. Szacunek za upór.

  131. Pierwsze dwie rundy Cruz, 2 ostatnie zdecydowanie Dillashaw, 3 runda powinna decydować, ale ci sędziowie pokazali, że każdy przyszedł tutaj z innej kurwa bajki, jeden daje 49-46 a drugi 46-49, przecież to jest chore. Równie dobrze można było posadzić moją starą w roli sędziego.

  132. progosu

    Pierwsze dwie rundy Cruz, 2 ostatnie zdecydowanie Dillashaw, 3 runda powinna decydować, ale ci sędziowie pokazali, że każdy przyszedł tutaj z innej kurwa bajki, jeden daje 49-46 a drugi 46-49, przecież to jest chore. Równie dobrze można było posadzić moją starą w roli sędziego.

    A jak ona punktowała?

  133. Chujowe czasy w tym ufc ze jak to ktoś malowniczo u góry opisał dociskaniem głową kutasa przeciwnika wygrywa się walki. Też jestem zdania ze Pettis to ogarnął. Piszecie o chujach w oczach Sal d`amato, to jak do kurwy nazwać kogoś kto daje 5 rundę Cruzowi??

  134. UFC powinno zmienić system punktowania, za dużo kontrowersji po każdej wyrównanej walce. IMHO jeśli przyznawać by w tej walce rundy remisowe to byłoby 50:48 dla T.J'a , pierwsze 3 rudny były strasznie wyrównane, Cruz trafiał celniej ciosami, za to T.J częściej kopał  zwłaszcza middle i z tego co pamiętam to trafił chyba nawet dwoma high'ami. 4 i 5 rundy chyba nikt nie punktował dla Cruza, Dillashaw częściej atakował, trafiał i to on wywierał  presję na przeciwniku.

  135. Blu

    UFC powinno zmienić system punktowania, za dużo kontrowersji po każdej wyrównanej walce.

    IMHO jeśli przyznawać by w tej walce rundy remisowe to byłoby 50:48 dla T.J'a , pierwsze 3 rudny były strasznie wyrównane, Cruz trafiał celniej ciosami, za to T.J częściej kopał zwłaszcza middle i z tego co pamiętam to trafił chyba nawet dwoma high'ami.

    4 i 5 rundy chyba nikt nie punktował dla Cruza, Dillashaw częściej atakował, trafiał i to on wywierał presję na przeciwniku.

    Do tego w 3 pierwszych rundach Cruz ma zaliczone przynajmniej jedno obalenie. Przy podobnej ilości ciosów celnych przechyli to szalę zwycięstwa w oczach sędziów.

  136. cRe

    Do tego w 3 pierwszych rundach Cruz ma zaliczone przynajmniej jedno obalenie. Przy podobnej ilości ciosów celnych przechyli to szalę zwycięstwa w oczach sędziów.

    Obalenie po którym natychmiast wrócili do stójki, kontroli nad przeciwnikiem tam nie było.

  137. Blu

    Obalenie po którym natychmiast wrócili do stójki, kontroli nad przeciwnikiem tam nie było.

    Wciąż więcej niż brak jakiegokolwiek obalenia. Cruz miał przewagę celności, podobną ilość ciosów trafionych i potrafił zaskoczyć przeciwnika i przynajmniej na chwilę zmienić płaszczyznę walki w początkowych rundach. Wystarczyło na 3-2 i nie ma w tym nic szokującego. Co ciekawe w rundach mistrzowskich zapisywanych na konto TJa (również według mnie) to liczba ciosów była równie bliska, a Cruz wciąż pozostał celniejszy.

  138. cRe

    Wciąż więcej niż brak jakiegokolwiek obalenia. Cruz miał przewagę celności, podobną ilość ciosów trafionych i potrafił zaskoczyć przeciwnika i przynajmniej na chwilę zmienić płaszczyznę walki w początkowych rundach. Wystarczyło na 3-2 i nie ma w tym nic szokującego. Co ciekawe w rundach mistrzowskich zapisywanych na konto TJa (również według mnie) to liczba ciosów była równie bliska, a Cruz wciąż pozostał celniejszy.

    Musiałbym obejrzeć jeszcze raz, może faktycznie masz rację.
    Pomijając wynik, ani Cruz ani T.J szału nie zrobili, byłem zawiedziony nie tyle wynikiem co samą walką, myślę , że stać ich na więcej.

  139. Blu

    Musiałbym obejrzeć jeszcze raz, może faktycznie masz rację.
    Pomijając wynik, ani Cruz ani T.J szału nie zrobili, byłem zawiedziony nie tyle wynikiem co samą walką, myślę , że stać ich na więcej.

    Ja byłem bardzo zadowolony jak Cruz po takiej przerwie potrafił tym co robił przed kontuzjami rozpykać mistrza który wiedział czego może się spodziewać, a przynajmniej znał jego stare sztuczki. Materiałów do analizy sztab miał pod dostatkiem. Nie wiem czy oglądałeś np te

    Spoiler

    W tej walce dostałem od Dominica to na co miałem nadzieję – jego magiczna pracę na nogach. Jedynym niedosytem było mocne zwolnienie w 4 i 5 rundzie. Mimo że jemu kibicowałem i cieszę się że wygrał to do werdyktu starałem się podejść racjonalnie i tak jak pisałem wyżej 3-2 to jest bardzo sprawiedliwy wynik.
    Nie było emocji związanych z jakąś wymyślną kulanką czy padaniem na dechy ale smaczków było dużo w tej walce.

  140. cRe

    Wciąż więcej niż brak jakiegokolwiek obalenia. Cruz miał przewagę celności, podobną ilość ciosów trafionych i potrafił zaskoczyć przeciwnika i przynajmniej na chwilę zmienić płaszczyznę walki w początkowych rundach. Wystarczyło na 3-2 i nie ma w tym nic szokującego. Co ciekawe w rundach mistrzowskich zapisywanych na konto TJa (również według mnie) to liczba ciosów była równie bliska, a Cruz wciąż pozostał celniejszy.

    Błądzisz bracie moim zdaniem. Obalenie, z którego nie wynika absolutnie nic i kontrola trwa 3 sekundy nie powinno przechylać wyniku rundy w jedną ze stron. Jeśli runda jest remisowa powinna tak zostać oceniona bez względu na tego typu obalenia, szczególnie jeśli przypada takie jedno na rundę. Idąc Twoim tokiem rozumowania będziemy zmuszeni oglądać wąchaczy penisów pokroju Alvareza zamiast zawodników chcących realnie wygrać WALKĘ (capslockiem bo to słowo klucz).

  141. Mes_

    Błądzisz bracie moim zdaniem. Obalenie, z którego nie wynika absolutnie nic i kontrola trwa 3 sekundy nie powinno przechylać wyniku rundy w jedną ze stron. Jeśli runda jest remisowa powinna tak zostać oceniona bez względu na tego typu obalenia, szczególnie jeśli przypada takie jedno na rundę. Idąc Twoim tokiem rozumowania będziemy zmuszeni oglądać wąchaczy penisów pokroju Alvareza zamiast zawodników chcących realnie wygrać WALKĘ (capslockiem bo to słowo klucz).

    Oczywiście że obalenie nie powinno dawać zwycięstwa w rundzie kiedy przeciwnik był lepszy. Jednak dla mnie bez wywracania Cruz i tak wygrał pierwsze 3 rundy więc obalenia tylko bardziej przekonały mnie do tego. Gdyby przegrywał rundę to takie wywracanie nic by nie zmieniło. Bo to nie obalenia mu dały wygraną ale były jej elementem.

    Punktowałeś remis w r 1, 2 i 3?

  142. Jestem świeżo po obejrzeniu main eventu.
    -Trinaldo przeżywa drugą młodość, bardzo fajne akcje kickbokserskie, slam na koniec pierwszej rundy piękny,
    – Jak na ciężką to walka Hapy z Mittrione wcale nie była taka straszna. Tylko palce w oczach. Moim zdaniem powinno to wyglądać tak – pierwszy raz – ostrzeżenie, drugi raz- odjęcie punktu, trzeci raz – dyskwalifikacja,
    – Pettis – Alvarez – jedna z najnudniejszych walk jakie ostatnio widziałem. Totalnie się na niej wyłączyłem i odleciałem myślami gdzieś daleko. Widziałem ją pół godziny temu a już nie jestem w stanie sobie przypomnieć z niej żadnej akcji.
    – Walka wieczoru – oglądanie tych gości w akcji, zwłaszcza w pierwszych rundach to czysta przyjemność. Takie walki trzeba koniecznie oglądać w dobrej jakości, żeby nie przegapić żadnej akcji. Po raz pierwszy momentami wolałem patrzeć na nogi zawodników niż ich korpus i ręce. W mojej opinii walka bardzo ciężka do punktowania, ale żadnego wałka nie widzę.

  143. Nie punktuję tej walki bo obejrzałem ją tylko raz, a początkowe rundy były tak wyrównane, że nie jestem w stanie na tej podstawie jej ocenić. Musiałbym usiąść i obejrzeć ją na spokojnie bez emocji raz jeszcze. Niemniej obalenia Cruza posłużyły mi za przykład.

    EDIT. To miała być odpowiedź do Ciebie @cRe

  144. Swoją drogą rozwalił mnie Alvarez z tą walką o pas 😀 Kariera w UFC – jedna przegrana, dwie wygrane niejednogłośne, w fatalnym stylu, gdzie od Pettisa na bank lepszym FIGHTEREM nie był. Podociskał go do klatki, a jak nie był w stanie go neutralizować to Pettis we wszystkim był lepszy. A Aldo nie dostał rewanżu, masakra 😉

  145. Maestro08

    Swoją drogą rozwalił mnie Alvarez z tą walką o pas 😀 Kariera w UFC – jedna przegrana, dwie wygrane niejednogłośne, w fatalnym stylu, gdzie od Pettisa na bank lepszym FIGHTEREM nie był. Podociskał go do klatki, a jak nie był w stanie go neutralizować to Pettis we wszystkim był lepszy. A Aldo nie dostał rewanżu, masakra 😉

    Zwłaszcza, że Ferguson ma bodajże 8 wygranych z rzędu i to w lepszym stylu.

  146. Mes_

    Twoim tokiem rozumowania będziemy zmuszeni oglądać wąchaczy penisów pokroju Alvareza zamiast zawodników chcących realnie wygrać WALKĘ (capslockiem bo to słowo klucz).

    Podbijam. Dlaczego jak ktoś stoi przy klatce plecami, a ktoś go dociska i nie ma żadnej akcji, runda jest punktowana dla tego co dociska? Dobra obrona już się nie liczy?
    To samo obalenia, po który nie ma akcji. Czy leżenie u góry i dwa ciosy więcej znaczą niż nieudana gilotyna, kimura, czy inne poddanie z dołu?

  147. Zdecydowanie powinien wygrać TJ bo on narzucał tempo, to pretendent powinien starać się bardziej odebrać pas, a Cruz większość czasu bawił się w uniki dlatego mimo dobrego spektaklu walka była prowadzona w jednym tonie. Cruz nie powinien po tej walce mieć pasa, to nawet nie był remis. Według mnie sędziowie byli stronniczy i jest to jedna z gorszych decyzji w ostatnich latach. Czy jakiś redaktor zrobiłby wnikliwą analize? Może ja się chuja znam.

  148. pietrrokov

    Zdecydowanie powinien wygrać TJ bo on narzucał tempo, to pretendent powinien starać się bardziej odebrać pas, a Cruz większość czasu bawił się w uniki dlatego mimo dobrego spektaklu walka była prowadzona w jednym tonie. Cruz nie powinien po tej walce mieć pasa, to nawet nie był remis. Według mnie sędziowie byli stronniczy i jest to jedna z gorszych decyzji w ostatnich latach. Czy jakiś redaktor zrobiłby wnikliwą analize? Może ja się chuja znam.

    @Cloud przywoluje cie

    Shoocker

    Podbijam. Dlaczego jak ktoś stoi przy klatce plecami, a ktoś go dociska i nie ma żadnej akcji, runda jest punktowana dla tego co dociska? Dobra obrona już się nie liczy?
    To samo obalenia, po który nie ma akcji. Czy leżenie u góry i dwa ciosy więcej znaczą niż nieudana gilotyna, kimura, czy inne poddanie z dołu?

    a z pawlakiem jak westcott dociskal cala druga runde to kurwy sedzie mi dwa zajebiste kupony zjebali 😀

  149. 4 i 5 dla TJa na 100%. A ja bym dał jeszcze 1 i 3… Cruz tylko spirdzielał po klatce i nic więcej. A jak sędziowie mu punktowali za te 3 sekundowe obalenia to ja już obawiam się o Aśkę z Gadhelą…

  150. Panowie, jakie kryteria trzeba spełnić aby zostać takimi specjalistami w sędziowaniu i puntkowaniu walk mma?

  151. panpan

    Panowie, jakie kryteria trzeba spełnić aby zostać takimi specjalistami w sędziowaniu i puntkowaniu walk mma?

    Przesędziować w chuj meczów koszykówki

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.