Niezawodny Dave Meltzer podaje pierwsze szacunkowe dane sprzedaży PPV UFC 91: Couture vs Lesnar. Według jego informacji transmisję wykupiło od 800 do 850 tys. widzów co jest drugim wynikiem w historii UFC (za UFC 66: Liddell vs Ortiz – 1.05 mln, nienzacznie przed UFC 61: Ortiz vs Shamrock – 775 tys.). Co prawda jest to wynik słabszy niż zapowiadane przez Danę White’a 1.2 mln, jednak biorąc pod uwagę obecną sytuację ekonomiczną w USA trudno nie uznać tego za sukces. Dla porównania gala UFC 90: Silva vs Cote w październiku sprzedała 300 tys. PPV, a ostatnie dwie duże walki bokserskie Hopkins vs. Pavlik i Calzaghe vs. Jones tylko w granicach 200 tys. Jestem bardzo ciekaw jak w porównaniu do UFC 91 wypadnie najbardziej medialny tegoroczny pojedynek bokserski – starcie pomiędzy Oscarem De La Hoyą i Manny Pacquiao.

3 KOMENTARZE

  1. Venom – pojedynek Oscara wypadnie lepiej, zapewniam,

    MMA media nie zaszly jeszcze tak daleko, np nt pojedynku Oscara zostal juz nakrecony film promujacy walke a nie HL’Y po 3 minutki heheh

  2. Też mi się wydaje, że wypadnie lepiej, ale jestem ciekaw czy zbliży się do wyniku De La Hoya vs. Mayweather.

    A co do filmu promującego, to piszesz o serii 24/7? Akurat ostatnio UFC robi całkiem niezłe programy promujące (Countdown i All Access).

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.