Świetne informacje dla organizacji UFC i powracającego do zawodowego sportu Jona Jonesa!
Według informacji podanych przez branżowych specjalistów od rynku PPV, gala firmowana powrotem Jona Jonesa i rewanżową walką z Alexandrem Gustafssonem oraz super walką dwóch mistrzyń – Cris Cyborg z Amandą Nunes wygenerowała sprzedaż 700 tysięcy transmisji w systemie PPV.
Są to dane tylko z sieci kablowych i nie uwzględniają sprzedaży na cyfrowych platformach typu – UFC Fight Pass, Amazon oraz Youtube. W przeszłości, sprzedaż transmisji w cyfrowej dystrybucji wynosiła średnio około 10 % sprzedaży za pomocą tradycyjnych sieci kablowych.
UFC 232 tym samym została drugą najlepiej sprzedającą się galą UFC w 2018 roku. Pierwsze miejsce należy do absolutnie rekordowej gali UFC 229: Conor McGregor vs. Khabib Nurmagomedov do której dostęp wykupiło 2.4 mln widzów. Jest to najlepszy wynik w 25-letniej historii UFC.
Przypominamy: Rekord PPV pobity na UFC 229!
Dla porównania, ostatnie duże gale UFC takie jak UFC 231: Holloway vs. Ortega oraz UFC 230: Cormier vs. Lewis sprzedały odpowiednio 300 000 oraz 250 000 transmisji PPV. Średnia sprzedaży PPV na cały 2018 rok wyniosła 447 tysięcy PPV a łączna liczba sprzedanych transmisji to 5.83 miliona.
Średnia sprzedaż PPV w 2018: 447 000 (286 000 bez gali UFC 229)
Średnia sprzedaż PPV w 2017: 339 000
Średnia sprzedaż PPV w 2016: 655 000
WON reports #UFC232 did roughly 700,000 PPV buys. #UFC
— Jed I. Goodman (@jedigoodman) January 11, 2019
UFC 232 would be the second highest buyrate of 2018 (according to reports) by a good margin.
Average 2018 PPV buyrate (per reports): 447,307
Average 2017 PPV buyrate (per reports): 339,583
Average 2016 PPV buyrate (per reports): 655,230 (3 Conor cards, 1 Ronda card, UFC 200) https://t.co/bcaRdfGWQ7
— Aaron Bronsteter (@aaronbronsteter) January 11, 2019