Wyniki na żywo z gali UFC 222: Cyborg vs Kunitskaya.

Walka wieczoru: 
145lbs: Cristiane Justino pok. Yanę Kunitskayę przez TKO, runda 1, 3:25

Karta główna:
145lbs: Brian Ortega pok. Frankie Edgar przez nokaut, runda 1, 4:44
135lbs: Sean O’Malley pok. Andre Soukhamthatha przez jednogłośną decyzję (29-27, 29-27, 29-28)
265lbs: Andrei Arlovski pok. Stefana Struve przez jednogłośną decyzję (30-27, 29-28, 29-28)
135lbs: Ketlen Vieira pok. Cat Zingano przez niejednogłośną decyzję (29-28, 28-29, 29-28)

Karta wstępna:
115lbs: Mackenzie Dern pok. Ashley Yoder przez niejednogłośną decyzję (29-28, 28-29, 29-28)
155lbs: Alexander Hernandez pok. Beneila Dariusha przez nokaut, runda 1, 0:42
135lbs: John Dodson pok. Pedro Munhoza przez niejednogłośną decyzję (29-28, 28-29, 29-28)
185lbs: C.B. Dollaway pok. Hectora Lombarda przez dyskwalifikację
170lbs: Zak Ottow pok. Mike’a Pyle’a przez TKO, runda 1, 2:24
135lbs: Cody Stamann pok. Bryana Carawaya przez niejednogłośną decyzję (29-28, 28-29, 29-28)
205lbs: Jordan Johnson pok. Adama Milsteada przez niejednogłośną decyzję (29-28, 27-30, 29-28)

259 KOMENTARZE

  1. Dodson na wstępnej, za to O'Malley 3 walką gali, co tu się odpierdala?!

    Straszny hype jest na tego gościa. Nie wiem dlaczego. W materiałach embedded też zostało mu poświęcone wyjątkowo dużo czasu.

  2. Tak szczerze to interesują mnie tylko 3-4walki.

    Dodson, Lombard, Arlovski i Edgar, tak na prawdę mnie ciekawią. Reszta bez emocji.

  3. Straszny hype jest na tego gościa. Nie wiem dlaczego. W materiałach embedded też zostało mu poświęcone wyjątkowo dużo czasu.

    Też tego nie potrafię pojąć. Mogli go wrzucić na główną walkę karty wstępnej jak już, a nie ppv.

  4. Będę!

    I wciąż żałuję, że Edgar z Ortegą teraz zamiast później o pas (jak już Frankie by go zdobył, wierzę). Obu uwielbiam oglądać.

  5. Dodson na wstępnej, za to O'Malley 3 walką gali, co tu się odpierdala?!

    Pozycjonowanie walk dla TV i PPV myślę, że wiesz o co chodzi.

  6. dern sie wyjebie i o’malley tez sie nie zdziwie jak przesra chociaz chlopak wydaje sie by naprawde pewny siebie. a ortega mam nadzieje ze ugra finish , chodziaz edgar to maszyna … ogolnie ta gala moze przyprawic dane o sraczke

  7. Dodson na wstępnej, za to O'Malley 3 walką gali, co tu się odpierdala?!

    Zapewne wynika to przede wszystkim z tego, że walka przeniesiona z poprzedniej gali. Może obawiali się też, że Munhoz znów nawali. "Pozycjonowanie" też pewnie miało znaczenie.

    A gala nie zaczyna się czasem o 00.30?

    Od której na Polsacie? 4.00 i tylko Main card?

  8. dern sie wyjebie i o’malley tez sie nie zdziwie jak przesra chociaz chlopak wydaje sie by naprawde pewny siebie. a ortega mam nadzieje ze ugra finish , chodziaz edgar to maszyna … ogolnie ta gala moze przyprawic dane o sraczke

    Z Dern robią Ronde 2.0 i tu widzę największy dramat u Danki W. Nie ukrywam że wpierdol na tym wydziaranym afro chudzielcu będzie mnie cieszył. Szkoda trochę Ortegi jeśli nie podoła, choć życzę Frankowi pasa piorkowej.

  9. No wlasnie. Na streamie mi pokazuje 00.30.

    Bo tak się zaczyna. Z tą 23.00 to jakaś próba odwrócenia uwagi od krs1…

    Brałem z rozpiski jaka widniała u nas na stronie :fjedzia:

  10. dern sie wyjebie i o’malley tez sie nie zdziwie jak przesra chociaz chlopak wydaje sie by naprawde pewny siebie. a ortega mam nadzieje ze ugra finish , chodziaz edgar to maszyna … ogolnie ta gala moze przyprawic dane o sraczke

    Nie wiążę specjalnych nadziei z tymi dwoma balonami, ale w kobiecym mma z takim parterem można dojść daleko.

  11. Pierwsza walka zjadła dupą całe KSW :crazy:

    No co Ty pierdolisz. Taka dobra była?  Wstaw jakieś tweety dopiero komentarze skończyłem czytać! :'(

  12. Caraway. Chyba, ze ta sedzina cos odjebie :DC:

    Split to bedzie chyba podtytul tej gali. Ja tam sie ciesze, bo fuksem 2-0 na kuponie.

  13. :applause::applause::applause::applause:za takie mma nic nie płaciłem. Dla mnie wygrał Caraway. Szkoda chłopa. Kilka sekund dłużej i rywal by klepał.

    @Pat Bateman wykrakałeś:razz:łacz:

  14. Która to była walka?

    2

    —————-

    Przegrani z UFC nie powinni byc zwalniani z kontraktu tylko przymusowo wysylani do KSW zeby walczyc na karcie nietransmitowanej w TV.

  15. :applause::applause::applause::applause:za takie mma nic nie płaciłem. Dla mnie wygrał Caraway. Szkoda chłopa. Kilka sekund dłużej i rywal by klepał.

    W pierwszej też by klepal.

    Wkurwiac mnie zaczyna te Cruzowanie u co drugiego zawodnika, a jeszcze bardziej zaczyna mnie wkurwiac punktowanie unikania walki i doskakiwania z pojedynczymi ciosami.  To nie jest kurwa tekłondo do chuja

  16. 2

    —————-

    Przegrani z UFC nie powinni byc zwalniani z kontraktu tylko przymusowo wysylani do KSW zeby walczyc na karcie nietransmitowanej w TV.

    Dziena

  17. Biedny Bryan. Przegrał wygraną walkę. Miszka go zostawiła i zaciążyła z innym. Oby się odbił w następnej walce.

  18. k…wa tego pierdolenia komentatorów o main evencie to już wystarczy. śmiem twierdzić, że KSW miało dzisiaj lepszy main event.

  19. k…wa tego pierdolenia komentatorów o main evencie to już wystarczy. śmiem twierdzić, że KSW miało dzisiaj lepszy main event.

    Bo miało.

    Ogólnie po tych 3 walkach gala ufc już jest dużo lepsza od ksw ale ME należy do nich.

  20. Btw niby rozumiem różnice w gustach i tak dalej ale tego jarania się Dern w ogóle nie rozumiem. Na moje zupełnie brzydka.

  21. To nie jest kurwa tekłondo do chuja

    Fajnie ze chuja wiesz co to jest Taekwondo i jakie są jego zasady, ale nie wszyscy muszą wiedzieć jakim ignorantem w sztukach i sportach walki jesteś

  22. Co tam się odpierdoliło, błąd sędziego, powinien zdecydowanie wejść na sygnał a nie krzyczeć "stap" wystawiać rękę 2 metry od nich i iść tiptopami z zamkniętymi oczami w kierunku akcji.  Pizda nie sędzia

  23. Jak się robi galę w ten sam dzień co KSW to trzeba mieć świadomość, że klimat "dziwności" może się przeciągnąć.

  24. Fajnie ze chuja wiesz co to jest Taekwondo i jakie są jego zasady, ale nie wszyscy muszą wiedzieć jakim ignorantem w sztukach i sportach walki jesteś

    Raczej większość już wie, a ja lubię to podkreślać, więc po chuj się unosisz?

    A tak między bajkami to czasem oglądam, zasad nie znam, widzę tylko jak punktują nogami i odskakują 😉

  25. Sędzia zamiast przerwać to drapał sie po jajach. Jak nie specjalnie lubię Lombarda, to tutaj wyruchali go bez mydła.

  26. Dawid nie był dzisiaj z bratem na KSW?

    Martin nawet tlumaczyl dlaczego. Obaj z Hectorem zniechecili  swoich rywali do 2 rundy. Kubanczyk nieco pechowo 🙂

  27. Martin nawet tlumaczyl dlaczego. Obaj z Hectorem zniechecili  swoich rywali do 2 rundy. Kubanczyk nieco pechowo 🙂

    Pytam, bo były trochę inne priorytety niż wywiady po walkach. Muszę ponadrabiać pewne materiały. 😆

  28. Pytam, bo były trochę inne priorytety niż wywiady po walkach. Muszę ponadrabiać pewne materiały. 😆

    Martin mowil o tym w wywiadzie jakis tydzien temu, ale nie kazdy musi miec takiego pierdolca zeby je wszystkie ogladac. Ja czasem wole wywiad od samej walki :lol:.

  29. Martin mowil o tym w wywiadzie jakis tydzien temu, ale nie kazdy musi miec takiego pierdolca zeby je wszystkie ogladac. Ja czasem wole wywiad od samej walki :lol:.

    A, to jeszcze wcześniej, myślałem że w jakimś wywiadzie po dzisiejszej/wczorajszej walce. 😕 Ale w sumie tych poprzednich wywiadów też nie oglądałem, natłok kompletnie innych obowiązków nie pozwolił.

  30. Już wiadomo dlaczego na otwarciu krs1 nie było karłów…biją się dziś w ufc:mamed:

    Wszystkie low kicki Munhoza Dodson wyłapuje gdzieś na wysokości swoich ramion:crazy:

  31. Już wiadomo dlaczego na otwarciu krs1 nie było karłów…biją się dziś w ufc:mamed:

    do tych niższych kategorii powinni mieć mniejszych sędziów, a nie walka w muszej przykładowo a sędziuje Herb Dean, a potem wygląda jak casting do Władcy Pierścieni.

  32. Munhoz wykradł tą 2 r?

    Btw wydawało mi się czy pod koniec John jakby cieńszym głosikiem powiedział, że wszystko jest ok 🙂

  33. Skąd oni tą babę wzięli?

    30-27 Dodson?:facepalm:

    Dla mnie to była remisowa walka 1r Dodson 2r Munhoz 3r draw

  34. Zobaczyłem co miałem zobaczyć, na resztę nie mam paliwa, dobrej nocy! Coś czuję że walka Edgara będzie kozacka a Cyborg ku zdziwieniu wszystkich polegnie

  35. Dariusha zabrakło w rozpisce

    Właśnie. Bo mnie to nieźle strollowało:crazy:

    E. W sumie w octagonie też tak jakby go zabrakło, a już miałem :whodefuk:odnośnie jego rywala

    Szybciej od Owczarz:DC:

    No to teraz Dern i z pół godziny przerwy 😛

  36. Nie ma to jak w oczekiwaniu na kolejną walkę odpalić strim z walki kogutów…::clintdis::Filipińczycy są zdrowo pierdolnięci skoro takie coś ich jara

  37. Jeśli ktoś się zastanawia, po dzisiejszym występie, czy Ariane poradzi sobie w UFC to niech sobie włączy tą walkę.

  38. Nie wiem czy Dern jest bardziej przehajpowana jako dobra zawodniczka czy jako fajna laska?

    Ani jednego obalenia w ciągu 2 rund…

  39. Dern zweryfikowana . Jak widac Stujke ma jak 5 walk z czego do 1 wchodzila tylko z Bjj to dobra . czuje walke nie pochyla lba do przodu nie odchyla lba jak mirek wlaeczny spod monopolowego , nie odrozu Rzym zbudowano

  40. Chyba się zdecydowałem, że jednak będę trzymać kciuki za Frankiego mimo olbrzymiej sympatii do Ortegi. T City wciąż ma mnóstwo czasu na bycie mistrzem, Edgar niekoniecznie.

  41. Cat zanim podpisala kontrakt z ufc walczyla w muszej i mam nadzieje ze po tej walce wroci do swojej kategori wagowej

  42. Sędziowie jacyś chujowi na tej gali

    Same niejednogłośne, żebyś wiedział, że chujowi jacyś :no no:

  43. Teoria spiskowa: Byrd próbuje udowodnić dzisiaj, że jest ch..wym sędzią, żeby przykryć fakt, że przygarnęła siano za Canelo-GGG

  44. "Ta walka nie potrwa trzech rund" ::really::

    Identyczną opinią podzieliłem sie z moją lepszą połówką przed rozpoczęciem walki,słowo w słowo:śmiech:

  45. Kubus swieta racja Wider – Ortiz pienkna walka  sila brazowej armaty na technike kuby bylo dal Ortiza a tu taie Ko/Tko nie weimnie znam sie ;p

  46. A tymczasem

    wilder wygrywa przez ko w 10 r, cała walka, a przynajmniej te fragmenty, które oglądałem kiedy nie patrzyłem na wygraną Andrzeja, przewalczone na wstecznym, chyba w 4 jeszcze ortiz leżał, ale za to w 7 bliski dech był amerykanin, punktowo walka bliska raczej, ale zgodnie z planem wygrał bronze bomber, jak joshua ogarnie parkera to bd mega starcie, a na koniec i tak mistrzem bd Fury:bayan:

    Teraz liczę na brutal ko na Podsiadle…który już nie wygląda jak Podsiadło :crazy:

  47. Na ksw tyle stron najebanych, a teraz przy prawdziwym mma nas hardkorów tak mało:no no:

    Standard ale daruj im – większość pewnie najebana po KSW 😉

  48. Standard ale daruj im – większość pewnie najebana po KSW 😉

    Ja właśnie po ładnej zajebce trzeźwieję sobie przy UFC. Szacun dla Podsiadło za pół rundy bez stopy.

  49. Na ksw tyle stron najebanych, a teraz przy prawdziwym mma nas hardkorów tak mało:no no:

    Patrz na godzinne. Większość ogląda z odtworzenia. Jak są gale w Europie to frekwencja jest lepsza.

  50. Sukuta co za dzbaniszcze:facepalm:

    Miał rywala bez nogi i do parteru jak głupi leciał:siara:

    Moze walkę sprzedał.

  51. Sukuta co za dzbaniszcze:facepalm:

    Miał rywala bez nogi i do parteru jak głupi leciał:siara:

    Nowy level ujemnego fight IQ – Soukhamthath:crazy:

  52. Na ksw tyle stron najebanych, a teraz przy prawdziwym mma nas hardkorów tak mało:no no:

    Ja musze przyznać,że pierwszy raz tak nawet troche,troszeczke no dosłownie troszeńke,tak tyci-tyci żałuje że nie obejrzałem ksw:mamed:Na szczęście zaraz wychodzi Edgar żeby wymierzyć kare Ortedze,to mi rekompensuje z nawiązką nieobecność w cyrku.

  53. KTO TERAZ ŚPI TEN NIECH WIE ŻE POWINIEN ŻAŁOWAĆ

    WOJNA FRANKIE. JESTEŚ JEDNYM Z TYCH ZAWODNIKÓW, DLA KTÓRYCH ZAWSZE ZARWĘ NOCKĘ. BIJ T-CITY JAKBY TO BYLI WSZYSCY SĘDZIOWIE, KTÓRZY CIĘ PRZEKRĘCILI. BIJ KURWA BIJ

    FRAAAAANKIEEEEE!

  54. Teraz najciekawsza walka gali :yahoo:

    Śmiem twierdzić, że całego kwartału. No może poza walką, która tuż po niej :mamed:

  55. KTO TERAZ ŚPI TEN NIECH WIE ŻE POWINIEN ŻAŁOWAĆ

    WOJNA FRANKIE. JESTEŚ JEDNYM Z TYCH ZAWODNIKÓW, DLA KTÓRYCH ZAWSZE ZARWĘ NOCKĘ. BIJ T-CITY JAKBY TO BYLI WSZYSCY SĘDZIOWIE, KTÓRZY CIĘ PRZEKRĘCILI. BIJ KURWA BIJ

    FRAAAAANKIEEEEE!

    #Jebaćniedzielnych

    War Frankie, War Ortega!

  56. Wooooowewww:o o::applause::applause::applause::applause::bayan::bayan::bayan::bayan::bayan::o o::o o::applause::applause::applause::applause::applause:

    Wsiadam do tego hype trainu:bomb::bomb::bomb::bomb::bomb::bomb:

  57. to wyglądało jakby walczyli w innych kategoriach wagowych, ale fakt załatwił go łokciem, to akurat nie miało nic wspólnego z warunkami fizycznymi

  58. Ortega skończył wszystkie walki w UFC przed czasem, Max ma przed sobą nie lada wyzwanie. Frankie niech wygra dwie i dostanie TS.

  59. Ja nawet zostaję na te baby (?) dziwne lel

    Ja tyż. I tak bym nie zasnął, wszędzie się czipsy rozsypane walają 😛

    A nuż Cyborgowa przegra 🙂

  60. Ja tyż. I tak bym nie zasnął, wszędzie się czipsy rozsypane walają 😛

    A nuż Cyborgowa przegra 🙂

     No właśnie tak sobie myślę, że jak ma kiedyś przejebać to chcę to widzieć na żywo i kwiczeć ze śmiechu 😉

  61. może coś w tym Jackson Wink cos wymyslili, ale jeśli Yana będzie walczyć tak jak zawsze to przepierdoli i to w brutalny sposób

  62. Rzygać mi się chce za każdym razem jak słyszę głos Cyborgowej. Coś obrzydliwego.

    A patrzeć to już możesz i jest spoko? :nono:

  63. Dzięki Cohones jak zawsze za uprzyjemnienie gali, była całkiem zacna. Szkoda, że było Nas niewielu ale klasa jak zawsze.

    Dobranoc!

  64. Herb znowu zaspał imo

    Po co oni te biedne dziewuszki dają na pożarcie Cyborgowej?:matt:

    Potwory się karmi czasem…

  65. Ej dyskwalifikacja Lombarda sluszna? Kurwa no widzialem tylko gifa ladnie go lutnal Lombardzik:lol: karta glowna nadrobiona. 2 pierwsze walki na przewijaniu bo nudy straszne.

  66. Sean O’Malley całkiem nawet zaimponował , zwłaszcza ta wola przetrwania w trzeciej rundzie!

    Teraz poproszę w 135 zestawienie O’Malley (wzrost 180cm) z Dodsonem (wzrost 160cm) 😆

  67. Nie wiem czy ktoś to już pisał, bo jeszcze  nie czytałem tematu, ale  Soukhamthath jest oficjalnie największym debilem w mma ever.

    Dwie rundy w plecy, w trzeciej podróba Rudego ma poważną kontuzje nogi, nie może nawet na niej stać, a ta ciula sprowadza do parteru :DC:

    No gość powinien jeść plastikowymi sztućcami, bo jest tak kurwa głupi, że może zrobić sobie krzywdę.

    Gdyby żył w Polsce to Jego kolegą byłby Narkun.

  68. Nie wiem czy ktoś to już pisał, bo jeszcze nie czytałem tematu, ale Soukhamthath jest oficjalnie największym debilem w mma ever.

    Dwie rundy w plecy, w trzeciej podróba Rudego ma poważną kontuzje nogi, nie może nawet na niej stać, a ta ciula sprowadza do parteru :DC:

    No gość powinien jeść plastikowymi sztućcami, bo jest tak kurwa głupi, że może zrobić sobie krzywdę.

    też tak myślałem jak to oglądałem, dlaczego ten oszołom z niego nie zejdzie ??

  69. też tak myślałem jak to oglądałem, dlaczego ten oszołom z niego nie zejdzie ??

    To jeszcze nic… w drugiej rundzie pomagał młodemu z trójkątem….

  70. A teraz odbiegajac od samych wynikow chce zwrocic uwage na poziom zainteresowania uzytkownikow "cohones" UFC i KSW. Otoz liczba odwiedzajacych strone z wynikami KSW byla 10 razy wieksza od UFC w stosunku ponad 30000 do ponad 3000 natomiast komentarze to 6 krotna przebitka 1500 do 250. Polski fan nawet ten jak sie moze wydawac najbardziej uswidomiony i tak jest znacznie bardziej zainteresowany rodzimym rynkiem niz swiatowym gigantem/TOPem. Oczywiscie usprawiedliwieniem jest czas godzinowy w jakim byly transmitowane gale ale jednoczesnie pokazuje sile Polskiego potentata z jaka wszedl do umyslu Polskiego fana

  71. Co za gość :mjsmile:

    No dobry troll podszywający się pod Mario. W dodatku nawet tego nie kryje…

  72. Co dokładnie wydarzyło się w walce C.B. Dollaway vs Hector Lombard ?

    Hector miał przygotowaną kontrę i w momencie sygnału kończącego rundę, zwolnił spust i było już za późno żeby zluzować gacie i seria poszła.

  73. No dobry troll podszywający się pod Mario. W dodatku nawet tego nie kryje…

    To jest troll. Dopiero przeczytałem w opisie :facepalm:

    A ja cały czas myślałem, z to on 😆

  74. Hector miał przygotowaną kontrę i w momencie sygnału kończącego rundę, zwolnił spust i było już za późno żeby zluzować gacie i seria poszła.

    Powinni zrobić NC:wink: CB ewidentnie nie miał ochoty walczyc po tej bombie…

  75. A teraz odbiegajac od samych wynikow chce zwrocic uwage na poziom zainteresowania uzytkownikow "cohones" UFC i KSW. Otoz liczba odwiedzajacych strone z wynikami KSW byla 10 razy wieksza od UFC w stosunku ponad 30000 do ponad 3000 natomiast komentarze to 6 krotna przebitka 1500 do 250. Polski fan nawet ten jak sie moze wydawac najbardziej uswidomiony i tak jest znacznie bardziej zainteresowany rodzimym rynkiem niz swiatowym gigantem/TOPem. Oczywiscie usprawiedliwieniem jest czas godzinowy w jakim byly transmitowane gale ale jednoczesnie pokazuje sile Polskiego potentata z jaka wszedl do umyslu Polskiego fana

    Z jednej strony racja, jeśli wziąć pod uwagę liczbę odsłon.

    w praktyce jednak jest inaczej (wiem po sobie).

    1- jest to o innej porze.

    2-oglądają to ludzie na luzie (albo czytają i piszą nie oglądając w ogóle).

    3-70% piszących (w tym ja) to czysty hejt, ironia i żart.

    4- UFC oglądam rano z odtworzenia, ale jak oglądałem na żywo, to szkoda mi było pisać, bo oglądałem w skupieniu od deski do deski i nie chciałem się rozpraszać pisząc cokolwiek.

  76. Hector już wyśrubował już rekord pod KSW :DC:

    Na ostatnich dziewiec walk wygrał dwie, w dodatku obie trzy lata temu :tysoncoffe:

  77. Hector już wyśrubował już rekord pod KSW :DC:

    Na ostatnich dziewiec walk wygrał dwie, w dodatku obie trzy lata temu :tysoncoffe:

    Smutny widok kurwa… Brak bomby go zabija…

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.