conor_mcgregor25

(Fot. Sherdog.com)

Na stronie UFC.com pojawiła się nowa wersja biografii Conora McGregora. Według tego, co możemy w niej przeczytać, gala UFC 189 firmowana jego nazwiskiem sprzedała milion subskrypcji PPV:

W MGM Grand Garden Arena zgromadziło się 16.019 fanów, sprzedano bilety na wartość 7,2 miliona dolarów, a także milion subskrypcji PPV, potwierdzając ogromna siłę przyciągania McGregora. Około 3 tysiące irlandzkich fanów zjawiło się w Las Vegas – powracali przeogromnie szczęśliwi.

Te słowa potwierdzają proroctwa Dany White’a, który na konferencji prasowej po gali przewidywał ponad siedmiocyfrową liczbę sprzedanych subskrypcji PPV gali UFC 189:

Będzie ponad milion. […] Straciliśmy Jose Aldo by zastąpić go Chadem Mendesem, a bilety dalej się sprzedawały. Ta walka bije wszystkie rekordy, przedsprzedaży PPV, ruch na stronie internetowej – to jest większe od UFC 100.

Ultimate Fighting Championship nie przedstawiło jeszcze oficjalnego stanowiska w tej sprawie. Wcześniej pojawiły się informacje od Dave’a Meltzera z Wrestling Observera, który udostępnił wstępne wyniki sprzedaży bazujące na zamówieniach złożonych u operatorów sieci kablowych przed galą, mówiące o minimum 720 tysiącach sprzedanych subskrypcji, o czym pisaliśmy tutaj.

Trzeba przyznać, że te wyniki prezentują się imponująco, biorąc pod uwagę fakt, że w walce wieczoru wspomnianej gali mieliśmy zastępstwo. Można przypuszczać, że unifikacyjny pojedynek o tytuł mistrza dywizji piórkowej między McGregorem a Aldo osiągnie jeszcze większy sukces.

12 KOMENTARZE

  1. To teraz pytanie: Łysy ściemniał, czy nie, kiedy mówił, że 1 200 000 sprzedanych PPV to był minimalny próg przyzwoitego zarobku? Podobno osiągnięcie miliona gwarantowało wyjście na zero, ze względu na środki zainwestowane w promocję.

  2. koper

    To teraz pytanie: Łysy ściemniał, czy nie, kiedy mówił, że 1 200 000 sprzedanych PPV to był minimalny próg przyzwoitego zarobku? Podobno osiągnięcie miliona gwarantowało wyjście na zero, ze względu na środki zainwestowane w promocję.

    Dance nie wierzę, a póki co nikt nie podał oficjalnych wyników (bo i chyba nie muszą?).

  3. Albinos

    Milion to swietny wynik zważając na okoliczności

    Ciekawe jaka liczba się sprzedała zanim Aldo wypadł i czy Dana nie kłamał, że po wstawieniu Chada zainteresowanie jeszcze bardziej wzrosło. Wątpię w to.

  4. koper

    To teraz pytanie: Łysy ściemniał, czy nie, kiedy mówił, że 1 200 000 sprzedanych PPV to był minimalny próg przyzwoitego zarobku? Podobno osiągnięcie miliona gwarantowało wyjście na zero, ze względu na środki zainwestowane w promocję

    Sciemnial. UFC tak na oko dostaje $30 (moze nawet ciut wiecej) z kazdej ppv subskrypcji ($65) co oznacza ze milion subskrypcji dalo im 30 baniek + 7.2 z bramki + sponsorzy… a caly ten tour mogl ich kosztowac max kilka baniek (dajmy na to 10).

    Trzeba tez brac pod uwage, ze cala ta promocja nie moze byc jednowymiarowo wliczona w koszty tylko tej jednej gali. UFC robi to co roku (jezeli dobrze pamietam) i jest to rowniez marketingowy zabieg dla calej organizacji. Juz w tym przypadku ten jeden tour praktycznie wypromowal im kolejna gale Mcgregor – Aldo.

    Innymi slowy, nawet jak niektore moje numery sa zle skalkulowane, UFC zarobilo kupe szmalu na tej gali, a zarobia jeszcze wiecej bo zjedli ciastko i dalej maja ciastko (mcgregor-aldo)

  5. Arlovski

    Ciekawe jaka liczba się sprzedała zanim Aldo wypadł i czy Dana nie kłamał, że po wstawieniu Chada zainteresowanie jeszcze bardziej wzrosło. Wątpię w to.

    Ciezko to ocenic miarodajne. Musielibysmy to porownac z innymi galami i ile ppv jest wykupionych na tydzien czy wiecej przed gala. Na moje oko wiekszosc czeka z wykupieniem PPV praktycznie do ostatniej chwili, bo w przeciwienstwie do biletow na hali nikt ci miejsca nie zajmie. Ale to jest tylko moje przypuszczenie a nie fakt. Trzeba tez pamietac, ze Mendes to Amerykanin, a cala gala odbywala sie w okolicach swieta niepodleglosci. To moglo (ale nie musialo) miec wplyw na sprzedaz.

  6. @Mietek
    Pewnie masz rację, choć jestem w stanie uwierzyć, że w tym przypadku Danuta przesadzał trochę mniej, niż zwykle. Były te zajefajne, bardzo drogie na pewno reklamówki i mnóstwo rzeczy nakręconych, ale odłożonych do szuflady. O ile mnie pamięć nie myli, to była mowa o półgodzinnym dokumencie, co najmniej dziesięciu odcinkach Embeded oraz dodatkowych niespodziankach, które miały być stopniowo ujawniane podczas International Fight Week.

    Masta Blasta

    Mednes ładne ratingi wykręca.

    😆

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.