tomasz sarara michał kita

Przygotowując się do swojej kolejnej walki w KSW Tomasz Sarara trenuje wspólnie z Michałem Kitą, byłym pretendentem do tytułu wagi ciężkiej.

Podczas gali XTB KSW 81 Tomasz Sarara skonfrontuje swoje umiejętności z Errolem Zimmermanem. Przed nadchodzącym pojedynkiem były kickboxer sparuje wspólnie z Michałem Kitą.

Tomasz Sarara ma za sobą dwie walki w KSW. 17 lipca 2021 roku wszedł do okrągłej klatki po raz pierwszy i pokonał w niej Filipa Bradaricia. W drugim boju, do którego doszło rok później, zderzył się z Arkadiuszem Wrzoskiem i chociaż przegrał, dał pokaz niesamowitej determinacji i serca do walki. Konfrontacja z Wrzoskiem została wybrana najlepszym starciem gali KSW 73. Sarara wszedł do organizacji KSW prosto ze świata sportów uderzanych. Wśród jego najważniejszych osiągnięć w kickboxingu znalazły się między innymi: tytuł amatorskiego i zawodowego mistrza Polski, tytuł mistrza świata World Kickboxing Network, pas mistrzowski organizacji FEN, DSH i Celtic Gladiator.

Do walki Sarara vs Zimmerman dojdzie 22 kwietnia w Tomaszowie Mazowieckim.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

26 komentarzy (poniżej pierwsze 30)

...wczytuję komentarze...

Avatar of kovalek2
kovalek2

EFC Africa
Light Heavyweight

2,965 komentarzy 7,053 polubień

Uuuuuuu, Zimermann jeszcze nie wie, ze zderzy się z czolgiem.

Odpowiedz 7 polubień

Avatar of chaoz
chaoz

M-1 Global
Welterweight

3,713 komentarzy 8,674 polubień

Errol pewnie nic nie wie, po prostu wyjdzie w wakacyjnej formie i Sarare najebie :)

Odpowiedz 15 polubień

k
kamil.kolkowski

BAMMA
Heavyweight

1,040 komentarzy 2,941 polubień

ała ała nie bij Panie Areczku

1679645874179.png

Tydzień później:
"teraz go rozjebię"
"wygrywam 9 na 10 walk z NIM"
"niech ksw da mi rewanż, nie chcę żadnej innej walki"

hrrr..tfu

Odpowiedz 9 polubień

Avatar of Jeff
Jeff

PRIDE FC
Lightweight

6,264 komentarzy 23,803 polubień

Strach pomyśleć co będzie się działo, w przypadku wygranej z Errolem :stevecarell:

Odpowiedz 6 polubień

Avatar of alww
alww

KSW
Heavyweight

6,197 komentarzy 32,908 polubień

Ale wesole chlopaki, widac szczęśliwi, pomocni, otwarci na ludzi :awesome:

Odpowiedz 3 polubień

Avatar of zielony666
zielony666

UFC
Heavyweight

17,533 komentarzy 73,538 polubień

Jak pomyślę, że Tomasz jest rok młodszy ode mnie to aż się człowiek raduje, że całe życie się w miarę zdrowo prowadził i nie wygląda w wieku 30-kilku lat jak łysawy 50-letni ogr z cyckami.

Oglądaliście hitowy wywiad Tomasza w, którym się tłumaczy czemu tak wygląda? Bo prowadzi się i ma ZBYT zdrową dietę i był u wielu fachowców i specjalistów-dietetyków (najlepszych w kraju - tak było!) i mu powiedzieli, że nic z tym nie da się zrobić XDDDDD Większej bzdury w życiu nie słyszałem.

Odstawić węgle, przykurwić dobrą szprycę i suplementację, zdrową michę i przycięcie kalorii, jakby ten nasz Polski Poatan zaczął robić jedną (kurwa jedną) jednostkę treningową dziennie to by szło zredukować to sadło w 2 miesiące. Ale stawiam, że on jak robi trening czy sparring to jest to tak od święta, ze kręci o tym VLOG-a a tak to pewnie siedzi na kanapie i wpierdala ziemniaki z gównem bo tak wygląda.

Odpowiedz 25 polubień

click to expand...
Avatar of Jeff
Jeff

PRIDE FC
Lightweight

6,264 komentarzy 23,803 polubień

Jak pomyślę, że Tomasz jest rok młodszy ode mnie to aż się człowiek raduje, że całe życie się w miarę zdrowo prowadził i nie wygląda w wieku 30-kilku lat jak łysawy 50-letni ogr z cyckami.

Oglądaliście hitowy wywiad Tomasza w, którym się tłumaczy czemu tak wygląda? Bo prowadzi się i ma ZBYT zdrową dietę i był u wielu fachowców i specjalistów-dietetyków (najlepszych w kraju - tak było!) i mu powiedzieli, że nic z tym nie da się zrobić XDDDDD Większej bzdury w życiu nie słyszałem.

Odstawić węgle, przykurwić dobrą szprycę i suplementację, zdrową michę i przycięcie kalorii, jakby ten nasz Polski Poatan zaczął robić jedną (kurwa jedną) jednostkę treningową dziennie to by szło zredukować to sadło w 2 miesiące. Ale stawiam, że on jak robi trening czy sparring to jest to tak od święta, ze kręci o tym VLOG-a a tak to pewnie siedzi na kanapie i wpierdala ziemniaki z gównem bo tak wygląda.

Ogr z cycami :antonio:

Temat uważam za wyczerpany :mjsmile:

Odpowiedz 15 polubień

click to expand...
Avatar of Dawid _Ozdoba-Legenda
Dawid _Ozdoba-Legenda

KSW
Heavyweight

6,183 komentarzy 13,759 polubień

Errol pewnie nic nie wie, po prostu wyjdzie w wakacyjnej formie i Sarare najebie :)

Arek Wrzosek mówił, że uderzenie ma mocne, bo sparowali razem. Sarara to idealny rywal dla niego, to nie jest typ gościa, który będzie go punktował. Pójdą na bitkę i zobaczymy kto pierwszy trafi. Walka 50-50, bo w parterze obaj kiepscy.

Odpowiedz 4 polubień

Avatar of alww
alww

KSW
Heavyweight

6,197 komentarzy 32,908 polubień

Jak pomyślę, że Tomasz jest rok młodszy ode mnie to aż się człowiek raduje, że całe życie się w miarę zdrowo prowadził i nie wygląda w wieku 30-kilku lat jak łysawy 50-letni ogr z cyckami.

Oglądaliście hitowy wywiad Tomasza w, którym się tłumaczy czemu tak wygląda? Bo prowadzi się i ma ZBYT zdrową dietę i był u wielu fachowców i specjalistów-dietetyków (najlepszych w kraju - tak było!) i mu powiedzieli, że nic z tym nie da się zrobić XDDDDD Większej bzdury w życiu nie słyszałem.

Odstawić węgle, przykurwić dobrą szprycę i suplementację, zdrową michę i przycięcie kalorii, jakby ten nasz Polski Poatan zaczął robić jedną (kurwa jedną) jednostkę treningową dziennie to by szło zredukować to sadło w 2 miesiące. Ale stawiam, że on jak robi trening czy sparring to jest to tak od święta, ze kręci o tym VLOG-a a tak to pewnie siedzi na kanapie i wpierdala ziemniaki z gównem bo tak wygląda.

Ziemniaki z gownem :waldeklaugh:

No ale niestety oprocz tego ze chlopaki raczej sie do treningow slabo przykladaja to druga sprawa ze to idealnie pokazuje ze przygotowanie fizyczne zawodnikow w naszym kraju jest mizerne. Na sekcjach SW opiera sie na jebnieciu 150 brzuszkow 30 grzbietow i do chaty, zawodowcy moze zrobia do tego kilka przysiadów :awesome: nie ma przygotowan fizycznych z prawdziwego zdarzenia i dlatego nasze klocki czesto wygladaja jak wygladaja, do tego dochodzi ze co drugi jest bramkarzem w jakims burdelu lub dyskotece ktora jest praktycznie burdelem i nie prowadzi sie zbyt profesjonalnie

Odpowiedz 9 polubień

click to expand...
Avatar of Giacomo
Giacomo

Oplot Challenge
Middleweight

81 komentarzy 305 polubień

Jeśli on sparuje z Kitą i będzie na jego poziomie (ostatnia walka z Ulańczukiem), a Errol wyjdzie w formie jak na ubicie Jednookiego Brudnopisu, to Tomasz będzie miał okazję nakręcić vloga z kostnicy.

Odpowiedz 9 polubień

Avatar of zielony666
zielony666

UFC
Heavyweight

17,533 komentarzy 73,538 polubień

Erol wstał z kanapy i ćwiczy w Golden Glory Gym - wygląda to miejsce jak szczurownia ale nazwiska jakie tam ćwiczą/ćwiczyły robią robotę - Overeem, Semmy Schilt, Gokhan Saki, Bas Rutten, Sergiej Kharitonov - tam lubią bić i kopać.

Odpowiedz 7 polubień

m
mamer

BAMMA
Light Heavyweight

1,006 komentarzy 3,069 polubień

Ogr z cycami :antonio:

Temat uważam za wyczerpany :mjsmile:

Lejdis end dżentelmen:
Tomasz "Fiona" Sarararara

:waldeklaugh:

Odpowiedz 7 polubień

Avatar of Vvallachia
Vvallachia

UFC
Light Heavyweight

16,222 komentarzy 36,011 polubień

Się dobrali dwaj sztywniutcy

Odpowiedz 3 polubień

k
kamil.kolkowski

BAMMA
Heavyweight

1,040 komentarzy 2,941 polubień

Jak pomyślę, że Tomasz jest rok młodszy ode mnie to aż się człowiek raduje, że całe życie się w miarę zdrowo prowadził i nie wygląda w wieku 30-kilku lat jak łysawy 50-letni ogr z cyckami.

Oglądaliście hitowy wywiad Tomasza w, którym się tłumaczy czemu tak wygląda? Bo prowadzi się i ma ZBYT zdrową dietę i był u wielu fachowców i specjalistów-dietetyków (najlepszych w kraju - tak było!) i mu powiedzieli, że nic z tym nie da się zrobić XDDDDD Większej bzdury w życiu nie słyszałem.

Odstawić węgle, przykurwić dobrą szprycę i suplementację, zdrową michę i przycięcie kalorii, jakby ten nasz Polski Poatan zaczął robić jedną (kurwa jedną) jednostkę treningową dziennie to by szło zredukować to sadło w 2 miesiące. Ale stawiam, że on jak robi trening czy sparring to jest to tak od święta, ze kręci o tym VLOG-a a tak to pewnie siedzi na kanapie i wpierdala ziemniaki z gównem bo tak wygląda.

leżę xD

Ale grill

Odpowiedz 3 polubień

click to expand...
Avatar of Bmyak
Bmyak

Brutaal
Light Heavyweight

600 komentarzy 1,134 polubień
Avatar of ketraab
ketraab

Bellator
Light Heavyweight

4,735 komentarzy 20,709 polubień

Ziemniaki z gownem :waldeklaugh:

No ale niestety oprocz tego ze chlopaki raczej sie do treningow slabo przykladaja to druga sprawa ze to idealnie pokazuje ze przygotowanie fizyczne zawodnikow w naszym kraju jest mizerne. Na sekcjach SW opiera sie na jebnieciu 150 brzuszkow 30 grzbietow i do chaty, zawodowcy moze zrobia do tego kilka przysiadów :awesome: nie ma przygotowan fizycznych z prawdziwego zdarzenia i dlatego nasze klocki czesto wygladaja jak wygladaja, do tego dochodzi ze co drugi jest bramkarzem w jakims burdelu lub dyskotece ktora jest praktycznie burdelem i nie prowadzi sie zbyt profesjonalnie

Z tymi przygotowaniami fizycznymi to się muszę zgodzić niestety. Kiedyś jak byłem na treningach w rebelia kartuzy i zobaczyłem jak tam wygląda trening fizyczny to kopara mi opadła, ze taki duży nacisk jest na to. Zwiedziłem trochę miejsc w Polsce i np w bjj strasznie słabo jest właśnie u Nas z treningami fizycznymi.
A to bardzo ważny element w sportach walki. O ile technika zawsze będzie górowała nad siłą to na zawodowym poziomie kiedy zawodnicy na prawdę od siebie duzo nie odbiegają to siła jest wtedy bardzo ważna.
Jak tak średnio zawodowiec powoedzmy w okresie przygotowania do walki robi 11-13 jednostek treningowych to przynajmniej 3 to powinna być sama siła.

Odpowiedz 9 polubień

click to expand...
Avatar of bartoszkrk
bartoszkrk

ONE FC
Flyweight

2,215 komentarzy 1,609 polubień

To i tak by nic nie dało

Odpowiedz polub

Avatar of Bolesław
Bolesław

M-1 Global
Heavyweight

3,878 komentarzy 7,555 polubień

Pewnie wygrał 9/10 sparingów z Kitą

Odpowiedz 8 polubień

Avatar of Raven
Raven

KSW
Light Heavyweight

5,853 komentarzy 22,875 polubień

Co by nie mówić charakterami się dobrali idealnie. Jednego i drugiego ciężko lubić :fjedzia:

Odpowiedz 6 polubień

Avatar of tinc
tinc

UFC
Lightweight

9,106 komentarzy 26,994 polubień

Tomek dużo stracił po walce z Wrzoskiem, poprzez swoje gadki, odciął się od fajnego kanału na yt, mam nadzieję, a zapowiada że reaktywuje i wróci na dobre tory

Odpowiedz 3 polubień

Avatar of ninja
ninja

UFC
Heavyweight

17,607 komentarzy 39,931 polubień

W sumie najprzystojniejsze duo HW w historii, jak bracia z jednej matki.

Odpowiedz 5 polubień

k
kamil.kolkowski

BAMMA
Heavyweight

1,040 komentarzy 2,941 polubień

W sumie najprzystojniejsze duo HW w historii, jak bracia z jednej matki.

Kita przynajmniej wygląda jak taki stary, twardy skurwiel, z którym lepiej nie zadzierać.

Sarara... Tego to już mi nawet szkoda obrażać. Wystarczy spojrzeć

Odpowiedz polub

Avatar of Apollo
Apollo

BAMMA
Light Heavyweight

1,014 komentarzy 4,494 polubień

Tomek dużo stracił po walce z Wrzoskiem, poprzez swoje gadki, odciął się od fajnego kanału na yt, mam nadzieję, a zapowiada że reaktywuje i wróci na dobre tory

Odciął się od kanału, bo kreował się na nim na prawilnego wojownika z charakterem, a wypowiedziami po porażce pokazał dokładnie odwrotny wizerunek swoim dziecinnym marudzeniem.

Można mieć bekę z Romaniego, ale w wywiadzie u zJara dobrze podsumował takich typów po tym, jak Paczuski coś kręcił nosem o werdykcie w ich walce - "albo mnie szanujesz i godzisz się z porażką, albo jęczysz coś o sędziach" czy coś w ten deseń. Sarara też pierdoli, że szanuje Arka, ale tą dziecinadą zdecydowanie pokazuje coś odwrotnego.

Odpowiedz 3 polubień

click to expand...
m
miszaa

ONE FC
Light Heavyweight

2,500 komentarzy 5,101 polubień

Dwa bardzo duze chłopy, musiało byc duze dociążanie.

Odpowiedz polub

Avatar of Rado
Rado

BAMMA
Middleweight

964 komentarzy 2,011 polubień
Avatar of PaulPGR
PaulPGR

UFC
Middleweight

11,582 komentarzy 46,733 polubień

Cytując klasyka co do tych treningów :pudziaonicbyniedao:
Sarara do MMA się nie nadaje, a przy jego stylu bycia i życia... no sorry kurwa, ale gdyby nie YT to by się właśnie modlił o walkę z Kalatą na Babilonie.

Odpowiedz 4 polubień