Gala: Ares FC 7: Abdoul vs. Amoussou

Data: sobota, 25 czerwca 2022, 20:00

Miejsce: Le Dôme de Paris – Palais des Sports w Paryżu, Francja

Transmisja gali Ares FC 7: Abdoul vs. Amoussou:

  • UFC Fight Pass od godziny 20:00

Walka wieczoru

77.1 kg.: Abdoul Abdouraguimov (14-1-0) vs. Karl Amoussou (27-9-2)

Karta główna

83.9 kg.: Akhmed Salamov (4-1-0) vs. Jose Galindo (5-0-0)
65.8 kg.: William Gomis (9-2-0) vs. Renan Barão (34-9-0)
120.2 kg.: Slim Trabelsi (3-0-0) vs. Luis Henrique (13-8-0)
70.3 kg.: Damien Lapilus (19-14-2) vs. Amin Ayoub (16-5-0)
120.2 kg.: Shamil Gaziev (7-0-0) vs. Kirill Kornilov (13-0-1)

Karta wstępna

52.2 kg.: Anastasia Feofanova (8-1-0) vs. Ewelina Woźniak (6-1-0)
77.1 kg.: Ibrahim Mané (9-4-0) vs. Magomed Ayskhanov (8-1-0)
65.8 kg.: Melissa Dixon (3-0-0) vs. Rizlen Zouak (6-4-0)
83.9 kg.: Anthony Salamone (7-0-0) vs. Samir Kadi (4-1-0)
120.2 kg.: Badr Medkouri (3-0-0) vs. Alpha Cissokho (1-0-0)

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

25 komentarzy (poniżej pierwsze 30)

...wczytuję komentarze...

MrRoshi

UFC
Welterweight

9,972 komentarzy 25,450 polubień

Bedzie ogladane, Lopez robi zajebista robote

120.2 kg.: Shamil Gaziev (7-0-0) vs. Kirill Kornilov (13-0-1)

:bleed:

Odpowiedz 1 Like

zoom

UFC
Bantamweight

8,355 komentarzy 12,382 polubień

Na karcie widzę sami francuzi z dziada pradziada :werdum:

Odpowiedz 3 polubień

Warszawski Antek

Maximum FC
Featherweight

1,485 komentarzy 5,438 polubień

Na karcie widzę sami francuzi z dziada pradziada :werdum:

Raczej tacy z lepianek i siatki :mamed:

Odpowiedz 4 polubień

Cyklop Schabowy

M-1 Global
Welterweight

3,720 komentarzy 6,963 polubień

Nie, czekajcie, jest jeden wyjątek :mamed:

Odpowiedz polub

Kukul24

EFC Africa
Featherweight

2,789 komentarzy 792 polubień

Na karcie widzę sami francuzi z dziada pradziada :werdum:

Pewnie w sporej mierze:)
Francja ma od zajebania koloni w różnych miejscach i Ci ludzie są właściwie Francuzami.
Edit. Barao z 31-1 do 34-9 I aresa Ale upadek.

Odpowiedz polub

Janusz Sram

Shark Fights
Middleweight

1,284 komentarzy 1,505 polubień

War Ewelina policjantka z Gniezna.

Odpowiedz polub

Siedem

PRIDE FC
Middleweight

6,931 komentarzy 9,158 polubień

Barao król, jebać dillashawa !

Kornilov po tej walce do UFC.

Odpowiedz polub

moreno

Jungle Fight
Middleweight

344 komentarzy 228 polubień

Ktos ma jakiegos linka?

Odpowiedz 1 Like

bartoszkrk

Maximum FC
Heavyweight

1,715 komentarzy 872 polubień

Ktos ma jakiegos linka?

na sttrumyk poszukaj

Odpowiedz polub

moreno

Jungle Fight
Middleweight

344 komentarzy 228 polubień

na sttrumyk poszukaj

Wlasnie brak na strumyku

Odpowiedz polub

MrRoshi

UFC
Welterweight

9,972 komentarzy 25,450 polubień

Ktos ma jakiegos linka?

Odpowiedz 2 polubień

zielony666

WSOF
Featherweight

3,154 komentarzy 10,959 polubień

Właśnie walczy Ewelina.

Co by nie mówić ona ma zajebisty styl - jak Andrade - kończy przed czasem - nie robi tyś tyś tylko wlai bomby na pełnej pizdzie.

Odpowiedz 2 polubień

zielony666

WSOF
Featherweight

3,154 komentarzy 10,959 polubień

Piękny slam i dominacja Polki! Napisałem o Andrade i właśnie cukinię usadzia slamem i wali w nią cepelniakami!

Odpowiedz polub

zielony666

WSOF
Featherweight

3,154 komentarzy 10,959 polubień

Woźniak wygrywa przez RNC! Druga runda. Mega dominacja.

Odpowiedz 4 polubień

R
Rulimajk

Jungle Fight
Middleweight

363 komentarzy 1,025 polubień

Jak skończyła się walka Eweliny?

Odpowiedz 1 Like

Spike

UFC
Featherweight

8,644 komentarzy 7,826 polubień

Jak skończyła się walka Eweliny?

Poddanie w drugiej rundzie. Ogólnie fajna dyspozycja Polki.

Odpowiedz 5 polubień

J.K

Brutaal
Super Heavyweight

684 komentarzy 1,403 polubień
R
Rulimajk

Jungle Fight
Middleweight

363 komentarzy 1,025 polubień

Poddanie w drugiej rundzie. Ogólnie fajna dyspozycja Polki.

Lubię ją bo ma pierdolnięcie. Pewnie na Pato pracuje na psach haha

Odpowiedz 2 polubień

Olo

ONE FC
Middleweight

2,470 komentarzy 8,831 polubień

Jak skończyła się walka Eweliny?

Wpierdoliła i udusiła.

Odpowiedz 4 polubień

R
Rulimajk

Jungle Fight
Middleweight

363 komentarzy 1,025 polubień

Teraz z naszych można powiedzieć jeszcze Trabelsi ?

Odpowiedz polub

MrRoshi

UFC
Welterweight

9,972 komentarzy 25,450 polubień

:burnit::burnit::burnit:

Odpowiedz polub

Janusz Sram

Shark Fights
Middleweight

1,284 komentarzy 1,505 polubień

Teraz z naszych można powiedzieć jeszcze Trabelsi ?

O kurde ten gościu faktycznie trenuje w Poznaniu

Odpowiedz 1 Like

R
Rulimajk

Jungle Fight
Middleweight

363 komentarzy 1,025 polubień

O kurde ten gościu faktycznie trenuje w Poznaniu

No w ankosie. Ciekawe czy już potrafi wbijac cwela haha

Odpowiedz polub

MrRoshi

UFC
Welterweight

9,972 komentarzy 25,450 polubień

Mial byc ogien, byla chujnia :siara:

Odpowiedz polub

zielony666

WSOF
Featherweight

3,154 komentarzy 10,959 polubień

Kurła Kiril co tu się odjebało. Teraz dobra waleczka. A wgl Salamov, który przegrał z Szewczykiem w walce przed ME.

Odpowiedz polub