Kolejny weekend z reprezentantami naszego kraju za granicą przed nami. W najbliższy czekają nas dwie walki Polaków.

Sprawdź historyczne wydania serii Polacy za granicą (kolejne lata będą uzupełniane):

W ostatnim tygodniu miało miejsce pięć walk z udziałem Polaków za granicą.

  • Madars Fleminas (MMA 13-5-0) pokonał Artura Szczepaniaka (MMA 10-3-0) przez nokaut (łokieć) w rundzie drugiej (1:07) na gali KSW 93 (06.04.2024, Paryż, Francja)
  • Wilson Varela (MMA 12-5-0) pokonał Mariana Ziółkowskiego (MMA 25-9-1) przez techniczny nokaut (kontuzja barku) w rundzie drugiej (2:31)
  • Jamie Abbott-Bissett (MMA 1-0-0) pokonał Pawła Jezierskiego (MMA 0-1-0) przez techniczny nokaut (uderzenia) w rundzie drugiej (2:03) na gali Cage Warriors 170 (06.04.2024, Dublin, Irlandia)
  • Ciaran Brady (MMA 1-0-0) pokonał Tomasza Zdanowskiego (MMA 0-2-0) przez poddanie (duszenie zza pleców) w rundzie drugiej (3:05) na gali Cage Warriors 170 (06.04.2024, Dublin, Irlandia)
  • Łukasz Brzeski (MMA 9-4-1) pokonał Valtera Walkera (MMA 11-1-0) jednogłośną decyzją sędziów na gali UFC Fight Night: Allen vs Curtis 2 (06.04.2024, Las Vegas, USA)

Bilans Polaków za granicą w 2024 roku:

16-14-0

16 zwycięstw: 

  • 3 – KO/TKO
  • 4 – Poddanie
  • 9 – Decyzja sędziów

14 przegranych:

  •  3 – KO/TKO
  • 7 – Poddanie
  • 4 – Decyzja sędziów

Bilans Polaków na zagranicznych galach KSW w 2024 roku:

3-4-0

3 zwycięstwa:

  • 1 – KO/TKO
  • 0 – Poddanie
  • 2 – Decyzja sędziów

4 przegrane:

  • 3 – KO/TKO
  • 1 – Poddanie
  • 0 – Decyzja sędziów

W najbliższym tygodniu czekają nas dwie walki z udziałem reprezentantów naszego kraju za granicą.

Agata Truskolaska (MMA 0-2-0) vs Veronika Zajicova (MMA 1-3-0)

Kategoria wagowa: Słomkowa
Gala: RFA 16
Data: 13.04.2024
Miejsce: Opava, Czechy

Dla Agaty Truskolaskiej będzie to trzecia walka w zawodowym MMA. Polka zadebiutowała w grudniu 2023 roku na Hybrid MMA 2, gdzie została poddana przez Wiktorię Wojciechowską. Drugą walkę stoczyła w marcu tego roku na FCC 37, gdzie w 18 sekund została znokautowana wysokim kopnięciem przez Sammy Jo Luxton.

Veronika Zajicova od grudnia 2020 roku walczył amatorsko, aby w kwietniu 2023 roku zadebiutować w zawodowym MMA. Na gali RFA 9 pokonała ona jednogłośną decyzją sędziów Katalin Aranyi i jest to na ten moment jej jedyne zwycięstwo – w kolejnych starciach przegrywała kolejno w maju z Aminą Mukhamed, listopadzie z Beatą Juhasz i marcu z Janą Vrankovą.

Kamil Cibiński (MMA 8-7-0) vs Petr Cajnak (MMA 12-23-0)

Kategoria wagowa: Półśrednia
Gala: RFA 16
Data: 13.04.2024
Miejsce: Opava, Czechy

Kamil Cibiński wejdzie do klatki po ponad czteroletniej przerwie. Ostatnią walkę stoczył on w grudniu 2019 roku, kiedy to pokonał jednogłośną decyzją sędziów Michala Dobiasa. Wcześniej Polak pokonywał takich zawodników, jak Makhmud Muradov, Miroslav Vacek czy Matus Dudrik, przegrywał natomiast z Vladimirem Filipovicem i Jozefem Wittnerem.

Dla Petra Cajnaka będzie to powrót po jeszcze dłuższej przerwie – ostatnią walkę stoczył w czerwcu 2016 roku. Aktualnie Cajnak kontynuuje serię sześciu przegranych z rzędu, podczas której pokonywali go między innymi Mairbek Tiasumov, Marian Jakubik i Jozef Wittner.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

22 komentarzy (poniżej pierwsze 30)

...wczytuję komentarze...

Avatar of zielony666
zielony666

UFC
Heavyweight

17,389 komentarzy 72,839 polubień

Pani TOP -gdzie w 18 sekund została znokautowana wysokim kopnięciem przez Sammy Jo Luxton.

A Pan to pogromca nie dość, ze Niczego to jeszcze POTĘŻNEGO Dobiasza, którego Najman poddał jak ogóra w 45 sekund na PLMMA!

1712767087178.png

Odpowiedz 5 polubień

Avatar of PaulPGR
PaulPGR

UFC
Middleweight

11,555 komentarzy 46,591 polubień

Laska przegra, Cibiński chuj go wie, bo walczy z jakimś czeskim Aliciem

Odpowiedz 1 Like

Avatar of Cassius42
Cassius42

UFC
Heavyweight

18,899 komentarzy 32,063 polubień

Pani TOP -gdzie w 18 sekund została znokautowana wysokim kopnięciem przez Sammy Jo Luxton.

A Pan to pogromca nie dość, ze Niczego to jeszcze POTĘŻNEGO Dobiasza, którego Najman poddał jak ogóra w 45 sekund na PLMMA!

View attachment 96211

Sammy Jo (tylko kojarzę córkę Alexis z Dynastii, graną przez H. Locklear) :lol:
no ale ta Angielka to "The Ghetto Cinderella"

Młoda, ładna Czeszka "Babe" (1-3 MMA) dużo bardziej doświadczona, wszystko na pkt, a w amat. MMA przegrała z Bagishvili (1-1 KSW) która wygrała z Bekus 17 dni wcześniej przez SUB 3 (22)

Odpowiedz 1 Like

click to expand...
Avatar of zielony666
zielony666

UFC
Heavyweight

17,389 komentarzy 72,839 polubień

Sammy Jo (tylko kojarzę córkę Alexis z Dynastii, graną przez H. Locklear) :lol:
no ale ta Angielka to "The Ghetto Cinderella"

Młoda, ładna Czeszka "Babe" (1-3 MMA) dużo bardziej doświadczona, wszystko na pkt, a w amat. MMA przegrała z Bagishvili (1-1 KSW) która wygrała z Bekus 17 dni wcześniej przez SUB 3 (22)

Ja pierdolę XD

Dorobiliśmy się kobiecej wersji polskiego journeymana-bumiska - po pierwszym ciosie odwróciła się plecami i zaczęła uciekać - mocny syf.

Odpowiedz 3 polubień

click to expand...
Avatar of Warszawski Antek
Warszawski Antek

Bellator
Lightweight

4,210 komentarzy 21,505 polubień

Ja pierdolę XD

Dorobiliśmy się kobiecej wersji polskiego journeymana-bumiska - po pierwszym ciosie odwróciła się plecami i zaczęła uciekać - mocny syf.

Miałem właśnie pisać coś w podobnym tonie:boystop:
Cukinia Królewska

Odpowiedz 2 polubień

Avatar of Cassius42
Cassius42

UFC
Heavyweight

18,899 komentarzy 32,063 polubień

Ja pierdolę XD

Dorobiliśmy się kobiecej wersji polskiego journeymana-bumiska - po pierwszym ciosie odwróciła się plecami i zaczęła uciekać - mocny syf.

Nie uciekała, tylko odeszła po przypomniało się jej że nie zrobiła zakupów :confused: :lol:
A swoją drogą to może powinna iść do freaków... a po tym high kicku (9.03) , kolejna walka ledwie po miesiącu...
:benny:

Odpowiedz 2 polubień

Avatar of Drzewo
Drzewo

UFC
Middleweight

12,198 komentarzy 28,156 polubień

Pani TOP -gdzie w 18 sekund została znokautowana wysokim kopnięciem przez Sammy Jo Luxton.

A Pan to pogromca nie dość, ze Niczego to jeszcze POTĘŻNEGO Dobiasza, którego Najman poddał jak ogóra w 45 sekund na PLMMA!

View attachment 96211

@osk @Tar-Ellendil łapcie dobry przekaz zza grobu :jjsmile:

Odpowiedz 1 Like

Avatar of Cassius42
Cassius42

UFC
Heavyweight

18,899 komentarzy 32,063 polubień

Ten caly Cajnak (CZE) 12-23 MMA, gdzie przegrał przed czasem 21x!!! (3x z N/A!) ostatnio ma 0-6 (w tym z gościem 2-4 i N/A) a te 12 wygranych to 9x z gośćmi bez rekordów (N/A)!!! ostatnia wygrana z gościem z rekordem na Tapology (3-8) (08 r) do tego 8 lat!!! nie walczył, a zaczynał "karierę" w MMA w 1999 r!!!, stary bum wykopany dla Polska, pewnie będzie w formie...
:confused: :facepalm: :siara: :juanlaugh:

Odpowiedz 1 Like

Avatar of zielony666
zielony666

UFC
Heavyweight

17,389 komentarzy 72,839 polubień

Ten caly Cajnak (CZE) 12-23 MMA, gdzie przegrał przed czasem 21x!!! (3x z N/A!) ostatnio ma 0-6 (w tym z gościem 2-4 i N/A) a te 12 wygranych to 9x z gośćmi bez rekordów (N/A)!!! ostatnia wygrana z gościem z rekordem na Tapology (3-8) (08 r) do tego 8 lat!!! nie walczył, a zaczynał "karierę" w MMA w 1999 r!!!, stary bum wykopany dla Polska, pewnie będzie w formie...
:confused: :facepalm: :siara: :juanlaugh:

Ktoś wpadł na pomysł - a dawaj zestawimy te 2 bumiska ze sobą - jeden bez walki od 2016 a drugi od 2019 - będzie rekord jak w KSW.

A to jest co-ME tej zacnej gali. Polak chyba mocnym faworytem.

1712868828167.png

Odpowiedz 1 Like

click to expand...
Avatar of PaulPGR
PaulPGR

UFC
Middleweight

11,555 komentarzy 46,591 polubień

Ktoś wpadł na pomysł - a dawaj zestawimy te 2 bumiska ze sobą - jeden bez walki od 2016 a drugi od 2019 - będzie rekord jak w KSW.

A to jest co-ME tej zacnej gali. Polak chyba mocnym faworytem.

View attachment 96309

Ten Cajnak tu ma zdjęcie jak jakiś wielbiciel piwa robiący sobie selfie.

Odpowiedz 2 polubień

Avatar of Cassius42
Cassius42

UFC
Heavyweight

18,899 komentarzy 32,063 polubień

Ktoś wpadł na pomysł - a dawaj zestawimy te 2 bumiska ze sobą - jeden bez walki od 2016 a drugi od 2019 - będzie rekord jak w KSW.

A to jest co-ME tej zacnej gali. Polak chyba mocnym faworytem.

View attachment 96309

Tylko że Polak to chociaż ma na rozkładzie jedno grube nazwisko Uzbeka Muradova (4-2-1NC UFC) przez SUB 1 r (12) gdy ten miał 22 lata i rekord 2-0 przy 4-5 MMA i 29 lat. Powoli się rozkręcał Uzbek miał 4-3, 7-5... dzisiaj 26-8-1NC...

Odpowiedz 1 Like

Avatar of osk
osk

M-1 Global
Middleweight

3,756 komentarzy 21,295 polubień

@osk @Tar-Ellendil łapcie dobry przekaz zza grobu :jjsmile:

Jakiś podrabianiec bez "E". Fryderyk by go poddał RNC w pierwszej rundzie.

Odpowiedz 1 Like

Avatar of Siedem
Siedem

Kapitan Ulicy

17,036 komentarzy 45,216 polubień

Ta Zajcowa fajna dupa, @CassiusMay @Cassius42 kolega pyta o Instagrama

Odpowiedz polub

Avatar of Cassius42
Cassius42

UFC
Heavyweight

18,899 komentarzy 32,063 polubień

Ta Zajcowa fajna dupa, @CassiusMay @Cassius42 kolega pyta o Instagrama

Zajicova... (@zajicovafighter):hi::lol:

:dance:
A co to za @CassiusMay (6 postów i 5 reakcji) od 21 r...
:benny: bo kiedyś na Cohones to był też CassiusClay...

Odpowiedz 1 Like

click to expand...
Avatar of Siedem
Siedem

Kapitan Ulicy

17,036 komentarzy 45,216 polubień

Zajicova... (@zajicovafighter):hi::lol:

:dance:
A co to za @CassiusMay (6 postów i 5 reakcji) od 21 r...
:benny: bo kiedyś na Cohones to był też CassiusClay...

O kurła ale laska

Odpowiedz 2 polubień

click to expand...
Avatar of Cassius42
Cassius42

UFC
Heavyweight

18,899 komentarzy 32,063 polubień

O kurła ale laska

:OK::lol:

Odpowiedz polub

Avatar of aptekarzovereema
aptekarzovereema

WSOF
Light Heavyweight

3,415 komentarzy 14,527 polubień

:OK::lol:

Trusko laska:suchykarol:

Odpowiedz 2 polubień

Avatar of Cassius42
Cassius42

UFC
Heavyweight

18,899 komentarzy 32,063 polubień

Trusko laska:suchykarol:

Młoda Czeszka jest laska, a Polka tylko z nazwiska... :lol: no ale zawsze coś

České kuřátko (Czech Chick) o pseudonimie "Babe" :lol:

Odpowiedz 1 Like

Avatar of Jakub Madej
Jakub Madej

Moderator

4,306 komentarzy 13,295 polubień

Pytanie do wszystkich osób śledzących temat, będę wdzięczny za odpowiedź.

Mariusz "The Iron Pol" Ksiazkiewicz - wliczamy go do serii "Polacy za granicą"? Zawsze mam problem z takimi zawodnikami, u których na Tapology / Sherdogu widnieje flaga zza granicy.

Ostatnio wygrał, zdobył pas. Zawsze pokazuje się z polską flagą. Chyba liczymy, nie?

Odpowiedz 3 polubień

click to expand...
Avatar of PaulPGR
PaulPGR

UFC
Middleweight

11,555 komentarzy 46,591 polubień

Pytanie do wszystkich osób śledzących temat, będę wdzięczny za odpowiedź.

Mariusz "The Iron Pol" Ksiazkiewicz - wliczamy go do serii "Polacy za granicą"? Zawsze mam problem z takimi zawodnikami, u których na Tapology / Sherdogu widnieje flaga zza granicy.

Ostatnio wygrał, zdobył pas. Zawsze pokazuje się z polską flagą. Chyba liczymy, nie?

Liczymy, Mariusz to Polak i zawsze to ukazuje swoją osobą

Odpowiedz 3 polubień

click to expand...
Avatar of Cassius42
Cassius42

UFC
Heavyweight

18,899 komentarzy 32,063 polubień

Polish Power :lol:
Urodzony w Niemczech, ale nazwisko i imię polskie i pseudonim "IronPOL" dawniej "Polish Express" mówi po polsku
Tylko też nie wiem jak klasyfikować by te jego walki np. w Kanadzie jak on mieszka tam od 2 roku życia... "Polacy za granicą"
@Jakub Madej :hi::confused::benny: chyba tylko te walki z USA...:wink::lol:

Odpowiedz polub

click to expand...
Avatar of Siedem
Siedem

Kapitan Ulicy

17,036 komentarzy 45,216 polubień

Pytanie do wszystkich osób śledzących temat, będę wdzięczny za odpowiedź.

Mariusz "The Iron Pol" Ksiazkiewicz - wliczamy go do serii "Polacy za granicą"? Zawsze mam problem z takimi zawodnikami, u których na Tapology / Sherdogu widnieje flaga zza granicy.

Ostatnio wygrał, zdobył pas. Zawsze pokazuje się z polską flagą. Chyba liczymy, nie?

Jak Zawada był liczony do Polskiego rankingu.... To o co pytasz ;)

Odpowiedz 4 polubień

click to expand...