gp 45 banerGościem Grupy Początkującej jest Grzegorz Stańczuk – trener Brazylijskiego Jiu-Jitsu oraz ekspert ds PR i marketingu sportowego.

36 KOMENTARZE

  1. Moze srodowisko mma jest male I chermetyczne , ale obsadzone jest genialnymi ludzmi z pasja .
    Zostalem fanem pana Stanczuka !!

  2. mmag

    Z tym "2 razy 3minuty" dla Pudziana trochę Piotr popłynął

    Te dwie rundy były tak słabe, że każde wyolbrzymienie jest tutaj do zaakceptowania :crazy:

  3. Chce być Twoim uczniem! Mowie to jako student Communication Design, świetna rozmowa – świetny specjalista, gratuluję Piotrek doboru gości! Bo to nie pierwsza ciekawa osobowość, którą odkryłeś przed nami 😉

    KSW powinno zebrać do siebie taki talent i kogoś kto dostrzega tak wiele marketingowych kwestii, zwłaszcza w perspektywie Rozwoju (tak, przez wielkie 'R') dystrybucji PPV.

  4. Jeden z lepszych podcastów grupy początkującej … dużo ciekawych rzeczy można było usłyszeć, więcej takich osób a pomysł z Mirkiem O. jako gościem zajebisty … to byłby hit całej początkującej grupy 👿 Piotrek nie wymiękaj z tą propozycją :pray:

  5. KalasznikowMac

    Masz na dole pod filmami link do Soundcloud, a po prawej stronie "download", pobiera się w mp3

    w m4a.

  6. Dawno Piotrkowi nie słodziłem, żeby nie wyjść na pedała, ale tym razem znowu trzeba. Zajebisty materiał. Szacun za takie podejście Grzegorza bo wiadomo, że na sporcie kokosów nie zarobi. Kasa jest tylko w piłce a tam same buce.

  7. Piotr Pędziszewski

    Nic nie było tam wycinane.

    nie chodzi mi o to ze coś wyciąłeś tylko audi się wykszaczyło w 10:39 ? tylko u mnie ?

  8. Fresh

    nie chodzi mi o to ze coś wyciąłeś tylko audi się wykszaczyło w 10:39 ? tylko u mnie ?

    Nie.

  9. Fresh

    nie chodzi mi o to ze coś wyciąłeś tylko audi się wykszaczyło w 10:39 ? tylko u mnie ?

    W tym momencie, jak mówił, że musi coś sprostować w stosunku do tej kampanii z Samsungiem czy tam się odnieść? Jeśli o to chodzi, to u mnie tak samo.

  10. Mojso

    W tym momencie, jak mówił, że musi coś sprostować w stosunku do tej kampanii z Samsungiem czy tam się odnieść? Jeśli o to chodzi, to u mnie tak samo.

    nie ma się do czego doczepić (mowa o Asi i Samsungu) poza jedną rzeczą !@#!#!@#!#!@#!@#!@# – tak, tak miało być utnę spekulację …

  11. Piotr Pędziszewski

    Zwykłe zacięcie audio

    a pamiętasz co to było bo ciekawe co miało być tą jedną rzeczą, której można się przyczepić 🙂

  12. Krzysztof

    Dobra robota @Piotr Pędziszewski
    Wydaje mi sie że juz niedługo wielu zawodników z topu czyli walczących w KSW i UFC będzie się zgłaszać do Grzesia i @F. Georgiew po to aby mieć dobry PR i być dobrze widocznymi w mediach.

    Dzięki za dobre słowo 🙂

    Zawodnicy nawet nie muszą być ze ścisłej czołówki – nie odmówię darmowej porady żadnemu fighterowi. Sęk w tym, że odzywają się na razie tylko firmy, organizatorzy, ewentualnie duże kluby sportów walki. Zawodnicy, z którymi ja mam do czynienia (poza Asią Jędrzejczyk) na razie myślami są tylko w treningu.

    Ale coś zaczyna się dziać, jak zajrzę na profile Bedorfa, Helda, Kornika i pewnie jeszcze paru osób, z którymi nie mam bezpośredniego kontaktu.

  13. Hehe, no i FEN znowu oberwał. To ewidentnie jest spisek. Knowania KSW do spółki z MMARocks! Bardzo ciekawa Grupa. Pan Grzegorz Stańczuk na propsie, człowiek orkiestra normalnie.

  14. Super odcinek. Apeluję o więcej podcastów z Grzegorzem i innymi specjalistami od PR-u(sportowego).

  15. Czy kampania Samsunga z udziałem Asi będzie polegała na czymś więcej niż spoty reklamowe na Facebooku?

  16. Czy kampania Samsunga z udziałem Asi będzie polegała na czymś więcej niż spoty reklamowe na Facebooku?

  17. Tak mnie natknęło-znajomi z piętra niżej prowadzą marketing/PR dla Black Energy Drink z Tysonem. Firma (Food Care) ewidentnie lubi fajterów (Tyson, Michalczewski, którego już nie lubi) Asia byłaby dla nich idealna marką-bo i zajebisty fajter, idealna osobowość, a do tego kobieta=poszerzenie targetu.

    Jak coś to zapraszam, spotkanie da się zorganizować pewnie.

  18. Tak mnie natknęło-znajomi z piętra niżej prowadzą marketing/PR dla Black Energy Drink z Tysonem. Firma (Food Care) ewidentnie lubi fajterów (Tyson, Michalczewski, którego już nie lubi) Asia byłaby dla nich idealna marką-bo i zajebisty fajter, idealna osobowość, a do tego kobieta=poszerzenie targetu.

    Jak coś to zapraszam, spotkanie da się zorganizować pewnie.

  19. Rok temu napisałbym, że Jan pozamiata klatkę rywalem i wygra w pierwszej rundzie. Teraz mam wątpliwości nawet w kwestii decyzji.

  20. Rok temu napisałbym, że Jan pozamiata klatkę rywalem i wygra w pierwszej rundzie. Teraz mam wątpliwości nawet w kwestii decyzji.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.