Postlim

176 lbs (80 kg): Mateusz Piskorz pok. Mariusza Radziszewskiego przez jednogłośną decyzję sędziów

205 lbs (93 kg): Michał Pasternak pok. Sylwestra Borysa przez TKO (ciosy w parterze), runda 1 (1:54)

Walka wieczoru

205 lbs (93 kg): Szymon Kołecki pok. Wojciecha Balejko przez TKO (ciosy w parterze), runda 1 (2:19)

Karta główna

205 lbs (93 kg): Łukasz Klinger pok. Kewina Wiwatowskiego przez poddanie (duszenie zza pleców), runda 1 (2:47)

185 lbs (84 kg): Leandro Bispo pok. Marcina Naruszczkę przez większościową decyzję sędziów

185 lbs (84 kg): Adam Niedźwiedź pok. Pawła Trybałę przez poddanie (duszenie trójkątne), runda 1 (2:50)

170 lbs (77 kg): Krzysztof Kułak pok. Michała Tarabańkę przez poddanie (duszenie zza pleców) ,runda 2 (1:05)

154 lbs (70 kg): Marian Ziółkowski pok. Reinaldo Teixeirę przez poddanie (duszenie trójkątne nogami), runda 2 (2:06)

Karta wstępna

154 lbs (70 kg): Paweł Mazaiło pok. Damiana Majewskiego (duszenie zza pleców), runda 1

185 lbs (84 kg): Matt Horwich pok. Piotra Siwkowskiego przez TKO (ciosy w parterze), runda 1

582 KOMENTARZE

  1. To jest jedyna gala podczas której często ważniejsze od walk jest wszystko pozostałe. Irek Bieleninik, przerwy w studio itd.

  2. Mistrz parteru, tak jakby scenariusz hah jeszcze Mirka w gajerze w zapowiedzi warto odnotować :mamed: Irek kot, porzucony trzeci z braci Buffer 😀

  3. O kurwa wywiad z Brazolem po brazylijsku bez tłumacza Hahahah. Jak zajebiscie przetłumaczył tylko 3 ostatnie słowa po angielsku. Kocham PLMMA.

  4. Po prostu będę tu siedział, odświeżał stronę i lajkował wszystko jak leci. Kocham PLMMA i kocham Trybsona, Trybson mu najebie.

  5. Po prostu będę tu siedział, odświeżał stronę i lajkował wszystko jak leci. Kocham PLMMA i kocham Trybsona, Trybson mu najebie.

    Ja tam jak komentuje to jest taki przerób że w chwil dodania wjeżdżają mi 3 nowe:razz:

  6. O kurwa wywiad z Brazolem po brazylijsku bez tłumacza Hahahah. Jak zajebiscie przetłumaczył tylko 3 ostatnie słowa po angielsku. Kocham PLMMA.

    W Brazylii mówi się po portugalsku.

  7. Po prostu będę tu siedział, odświeżał stronę i lajkował wszystko jak leci. Kocham PLMMA i kocham Trybsona, Trybson mu najebie.

    Niedziao ogarnie

  8. W Brazylii mówi się po portugalsku.

    ALE TO BYŁO W POLSCE  A NIE W BRAZYLII I MOŻE MÓWIŁ PO BRAZYLIJSKU?

    a tak serio to oczywiście masz racje i wiem o tym, ale emocje mnie roznoszą po prostu

  9. W Brazylii mówi się po portugalsku.

    Tak po prawdzie to taki brazylijski portugalski. Ludzie, którzy jadą do Brazylii znając portugalski mówią potem, że mieli problemy aby się dogadać. Szczególnie, że język też jest uzależniony od rejonu(stanu) i są różnice w tym jak się mówi w Amazonii, a jak w Sao Paulo.

  10. Aż tak Kułaka nie lubisz? xD

    A co, Ty byś wolała zobaczyć Krzysia w starciu z kolejnym nokauciarzem? 👿

  11. A co, Ty byś wolała zobaczyć Krzysia w starciu z kolejnym nokauciarzem? 👿

    Ja po prostu nie chcę zobaczyć egzekucji w klatce 😀

    A jeśli już tak ma być to ja chcę to na gali 7 października :3

    Bryczek by brutal KO i #andStill

  12. Strzał w kolano z tym Pride, niestety.

    Myślę, że w przypadku TV Puls nie ma takiego określenia jak "strzał w kolano". Tam wszystko wchodzi jak w masełko obojętnie o czym się mówi. Raczej obowiązuje zasada "nieważne o czym, byleby mówili".

  13. Nadal nie wierzę, że to wejście w nogi Kułaka to wynik błędu Tarabanki. Bardziej wyglądało to jak realizacja scenariusza.

  14. Kurde teraz Naruszczka, jeżeli rywal nie jest typowym nokaułciarzem to możemy być świadkami nudnych 15 minut w klatce i dwóch żenujących, ale i odkrywczych wywiadów z rodziną i przyjaciółmi Naruszczki.

    A nie jednak Trybson 😀

    Team Trybson

    Wywiad z Elizą:dance:materiał z wesela… okuurwacotusiedzieje:bayan::crazy::dance:

    "Gratulacje w postaci braw":crazy:

    Plmma jest genialne:heart:

  15. O ja pierdzielę. No nie wierzę. Dali by jeszcze jak ją dymał taki mały pokaz slajdów bo nie widziałem. Ale i tak za Trybsonem

  16. Ja pierniczę, to jest "profesionalna" gala czy jakaś szopka, pokazywanie zdjęć ze ślubu Trybsona i jakieś śmieszne wywiady, przez takie coś nigdy nikt tych gal nie będzie brał na poważnie.

  17. No to pierwszy raz widzę tego Niedżwiedzia. Serio. Do tej pory tylko słyszałem o nim w podcastach że jest znany i ma dużo lajków no i oczywiście że jest dobry w bjj. Czyli przegra

  18. A tak szczerze to pierwsze dwie próby sprowadzenia bardzo kiepskie, stójka marna kopia Conora, ręce nisko opuszczone. Takim stylem ciężko będzie mu daleko zajść:

  19. Jestem w szoku jak wszystkie świnie na hali. Trybson poległ:o o::wtf2:

    :DC:

    Bedzie rewanż:irish::joe::irish:

    "Krzycz Niedźwiedź Trybson. Hahahhahahahhaaha"

    Nosz kurwa Rothwella chyba przebił skubaniec.:goldi:

    Dawać foty z wakacji z Jóźwik:lizoremotmaly2:

  20. Pomysł Pawła Pawła na to poddanie poddanie mnie rozjebał rozjebał

    Miras debil mu kazał męczyć do oporu to poddanie.

  21. Wyciszyli Trybsona 😛 cóż, te wiatraki trybały na początku fajne były, na pewno dużo wiatru porobiły publiczności 😉 Fajnie, że Niedźwiedź wygrał. Ale komu faksa pokazał?

  22. Mi wie wydaje albo Pan Matuszczak ciągle walczy z bananem 😀

    Sobie chwilę pomyślałem ha ten też dobry 😀

  23. Klasyczne i jakieś tam boje o których ciężko zapomnieć"

    Ta gala to kopalnia beki i cytatów…w sumie faktycznie do jutra tego nie zapomnę:bayan:

  24. Ej… czy teraz na żywo będzie leciała walka, której wynik od godziny wisi na stronie? Jak to działa? CZY MMAROCKS ZAGINA CZASOPRZESTRZEŃ?

  25. Najlepsza gala, ale chciałbym zeby było troszke więcej zdjęć z wakacji, ślubów, więcej wywiadów z rodzinami, szwagrami, dentystami itp. Za mało, za mało dramatów

  26. Ej… czy teraz na żywo będzie leciała walka, której wynik od godziny wisi na stronie? Jak to działa? CZY MMAROCKS ZAGINA CZASOPRZESTRZEŃ?

    Mirek sprzedał wynik.

  27. Oooo, nutą do wejścia Matt mnie kupił. "Chorwicz" przez "w" przeczytany tak jak lubię, to najważniejsze.

    (edit : już dwa razy, a to jeszcze nie koniec)

  28. Coś sie tu nie zgadza. Horwich wygrał przez tko, a teraz się znowu bije. To jakieś jaja

     To jest chyba riplej tej walki właśnie.

  29. W sumie lepiej, że dali taką szybką powtórkę zamiast wywiadów z jakimiś paniusiami. Chyba, że były bo oglądam dopiero od 10 minut 🙂

  30. W sumie lepiej, że dali taką szybką powtórkę zamiast wywiadów z jakimiś paniusiami. Chyba, że były bo oglądam dopiero od 10 minut 🙂

    Ja tam bym wywiad z Elizką po wlace chętnie zobaczył.

  31. "On tak nigdy nie robił i dlatego tak zrobił":goldi:

    Rogan powinien na wideło oglądać tą galę i notatki robić. Wnikliwa i fachowa analiza pojedynku instant

  32. W sumie lepiej, że dali taką szybką powtórkę zamiast wywiadów z jakimiś paniusiami. Chyba, że były bo oglądam dopiero od 10 minut 🙂

    W sumę racja. Dobre skończenie to można było obejrzeć a tak to pewnie nie było by nigdzie dostępne wideo. Wczoraj podczas transmisji Bellatora zrobili tak samo i puścili walkę Cejrowskiego.

  33. Ja po prostu nie chcę zobaczyć egzekucji w klatce 😀

    A jeśli już tak ma być to ja chcę to na gali 7 października :3

    A ja chcę wywiad z Horwichem po angielsku. Tym razem Cię nie ominie! :deniro:

  34. Z profilu teraz wygląda jak Naruszczka xd

    Dokładnie 😀 Jak wychodził do walki i się klepał po ramionach z Mirkiem to tak patrzę i mówię "kurwa co ten Miras z Naruszczką odpierdalają"

  35. Siedzi w Polsce od gali na Torwarze.

    Ale siedzi bo chce czy zatory w płatnościach trochę to wymuszają :boystop:

  36. Większego cyrku nie widziałem

    Niedźwiedź na siłę próbuje kopiować Mcgregora co od razu widać. Najbardziej mnie rozbawiła pozycja ala Conor do zdjęcia z pucharem

    ale, kiedy zaczął się ten wywiad. .. I ten wymuszony płacz to zacząłem się po prostu śmiać. Gość sprawia wrażenie albo bardzo tępego albo osoby, która czuje siłę bardzo niekomfortowo przed kamerami co było widać na min wymianie słów z Trybsiakiem. Moim zdaniem stójka Adama to dno, Paweł z łatwością wymijał jego ciosy, a wrażenie miałem jakby to w slow motion leciało.

  37. Kurwa jakie opisy zawodnikow przy wyjściu- mocny, nieustępliwy, waleczny, przebojowy:werdum:

    Brat Agnieszki :irish:

  38. To jak będą jakieś faule w wykonaniu Naruszczki i tłumaczenia, że przegrał ale wygrał?

    Liczę na to!

  39. A ja chcę wywiad z Horwichem po angielsku. Tym razem Cię nie ominie! :deniro:

    Ale nie ma mnie na gali xD Jestem w domciu bo jutro komunia 😀

  40. Ale nie ma mnie na gali xD Jestem w domciu bo jutro komunia 😀

    To może jakiś fajny zegarek dostaniesz. Albo rower. :crazy:

  41. Ale siedzi bo chce czy zatory w płatnościach trochę to wymuszają :boystop:

    Podoba mu się tu. W końcu trafił wśród swoich, gdzie wyskakiwanie z kartonów, darcie mordy na farmie czy gubienie się na lotnisku są akcjami na porządku dziennym.

  42. Podśmiechujki podśmiechujkami, ale Brazol pewnie wypunktował ostatnio Konego. Może być całkiem niezła walka.

  43. Ej co byście sobie myśleli na miejscu zawodników słysząc jak Irek pierdoli te wszystkie farmazony? Przecież tam będzie zaraz jakiś no contest bo ktoś zdechnie z beki wchodząc do klatki

  44. ,,z 6 zawodowych walka żadnej nie wygrał przez KO" WTF??

    Widzę, że beka z zawodników dalej się ciągnie.

    Swoją drogą Naruszczka zawsze sprawia wrażenie jakby nie wiedział co jest grane i co tu robi.

  45. Autentycznie chce. Podoba mu się u nas.

    Ja go jakiś czas temu widzialem wsilowni s4 na pulawskiej ale to było chyba przed fenem jeszcze,  byl dość zakręcony,  tz niczego innego sie nie spodziewalem ale na zywo dosc ciekawie to wygladalo

  46. Miras znowu ściągnął ogórka dla Naruszczki, ale chyba znowu się pomylił.

    :fjedzia:

    Typ przegrał z Piskorzem. Jest to jednak pewne świadectwo. Nie wiem czego, ale się domyślam :goldi:

  47. Typ przegrał z Piskorzem. Jest to jednak pewne świadectwo. Nie wiem czego, ale się domyślam :goldi:

    Świadectwo tego jak bardzo jest słaby? 😀

  48. Rozpoczyna się slugfest

    Kocham Marcina…

    Już nie mogę na krzesełku usiedzieć

    :crazy:złotouste chłopaki:bayan:

  49. Bez kitu. Chce KSW Colosseum z tymi komentatorami. I najlepiej żeby w ringu zapowiadał Irek. Kawul & Martin make it happen!

  50. Żenadometr podczas tej transmisji wywalił kilkukrotnie 🙂 Adamczyk to chyba Naruszczkę po nogach całuje.

  51. Bispo to nie czasem ten gość co dał emocjonującą i pełną zwrotów akcji walkę z Piskorzem ???

    To jest dokladnie ten sam :goldi:

  52. Cepeliada, ciekawe czy ktoś od tych podmuchów padnie, szkoda tylko że techniki to w tym nie ma

    Szczególnie ten Brazylijczyk w ogóle ciosu nie umie poprawnie zadać.

  53. Szczególnie ten Brazylijczyk w ogóle ciosu nie umie poprawnie zadać.

    Jak tylko Naruszczka się zbliża to Bispo wygląda tak jakby ktoś w Tekkenie na raz powciskał kilka przycisków i brazol wywala 4 ciosowe kombo w powietrze 🙂

  54. Jeszcze pierwszego piwa nie skończyłem, a bawię się jak po czteropaku

    Takie rzeczy tylko w PLMMA, od tej poprzedniej gali to moja ulubiona rozrywka luźno związana z mma 🙂

  55. Dawać Bispo Horwichowi. Swoją drogą, walka Wiwatowskiego mnie jeszcze interesuje. Fajnie pokazał się na PLMMA 70 i jestem ciekaw czy i tu będzie podobnie.

  56. Mirasa już nawet dobrze w brazylijskiej dżungli znaja. Tej gali nie przebije za chuj KSW na Narodowym:corn: no kurwa Miras niech to robi w PPV:goldi:

  57. Mirasa już nawet dobrze w brazylijskiej dżungli znaja. Tej gali nie przebije za chuj KSW na Narodowym:corn: no kurwa Miras niech to robi w PPV:goldi:

    5zika bym rzucił!

  58. Dawać Bispo Horwichowi. Swoją drogą, walka Wiwatowskiego mnie jeszcze interesuje. Fajnie pokazał się na PLMMA 70 i jestem ciekaw czy i tu będzie podobnie.

    Wiwatowski dał też bardzo dobrą walkę z Adamem Wieczorkiem na PLMMA 61. Naprawdę może być z niego dobry zawodnik.

  59. Mirasa już nawet dobrze w brazylijskiej dżungli znaja. Tej gali nie przebije za chuj KSW na Narodowym:corn: no kurwa Miras niech to robi w PPV:goldi:

    Trzeba spiac poslady i dac heraklesa za gale roku :-))

  60. Po obejrzeniu ACB "wyczyny" zawodników na PLMMA wyglądają jak bojki pod remizą po dyskotece w sobotni wieczór. Byle by ilość słomki się zgadzała. 🙂

  61. Bonus dla obu po 10 kg slomki ptysiowej

    plus komplet sztyftow pielegnacyjno-odswiezajacych z olejkami eterycznymi

  62. i się zgadzała. 🙂

    Większość gal ACB wygląda jak mistrzostwa Groznego i okolic 😛

    Radziecki tank? Tank jest tylko jeden (patrz avatar).

  63. lubi walkę w stójce ale nie boi się parteru w metryczce :no no:

     Naruszczka miał że jest jednym z najlepszych średnich w Europie :mamed:

  64. TAK, NA POCIESZENIE BĘDZIE DZIŚ LODZIK, TO CHCIAŁAŚ USŁYSZEĆ? I TAK, Z APARATEM TO RÓWNIEŻ JEST MOŻLIWE

  65. Gigantycznych rozmiarow puchar kurwa mocarze! Blondi jakie pytania- jak będziesz pocieszala wieczorem Kewina po przegranej walce:homer:

  66. Ta reporterka jest tak ciężko chujowa, że to przerasta moją percepcję. Chciałbym napisać, że jest chujowa do granic możliwości, ale wiem, że w kolejnej rozmówce ona tę granicę przesunie jeszcze dalej.

  67. Przy okazji plmma w puls każdy komentarz można lajkowac. Kupa śmiechu. Gale oglądam sam a śmieje się głośno w dużej mierze dzięki blondynie chcącej poznać techniki ładnych dziewczyn na pocieszenie swych herosów.

  68. To jak będzie pocieszała Kewina?:happy dance:

    Nie ma co śmiać,  panna zna zycie i zadaje zyciowe pytania a nie pierdolele jak u Borka :DC:

  69. Nie ma co śmiać,  panna zna zycie i zadaje zyciowe pytania a nie pierdolele jak u Borka :DC:

    Dokładnie, dobry dziennikarz nie boi się trudnych pytań!

  70. A Piskorz walczył ???

    Nie wiem, ja w sumie tylko "metryczki" czytam, słucham Irka i komentatorów.

  71. Jak Mirek przeczyta ten temat, to następna gala będzie jeszcze lepsza:goldi:

    Ale będzie trzeba czekać aż do października!

  72. Bez kitu, tak jak kiedyś gale plmma to było coś na zasadzie, z braku laku można obejrzeć, to od czasu tv puls stało się to świetną rozrywką. Niestety niekoniecznie ze względów sportowych. Warto też zauważyć, że połowa zabawy to czytanie komentarzy do gali.

  73. Bez kitu, tak jak kiedyś gale plmma to było coś na zasadzie, z braku laku można obejrzeć, to od czasu tv puls stało się to świetną rozrywką. Niestety niekoniecznie ze względów sportowych. Warto też zauważyć, że połowa zabawy to czytanie komentarzy do gali.

    Może PLMMA pójdzie drogą telewizji śniadaniowych czy innych programów rozrywkowych. Tam na ekranie co jakiś czas pojawia się jakiś tweet czy komentarz z facebooka. Niech Miras na ekranie rzuca co lepsze komentarze z Cohones. To dopiero będzie!

  74. System of a Down:razz:enn:

    Kontra Janosik

    "Kto kogo powiesi w tej walce" Irek Bieleninik :mjsmile:

    Ja to czekam aż kiedyś żona któregoś zawodnika np urodzi w klatce albo pomiędzy rundami na wizji:D

  75. Do każdej walki perfekcyjnie się przygotuje, a bęben solidny….

    Skad wiesz jak wyglada na roztrenowaniu, moze ten brzuch to sufit :-))

  76. Irek powinien mieć zrobione narkotesty przed w czasie i po gali tez. Z Janosikiem znowu pojechal:lol:

    To opary Fairy tak działają. Narkotesty nic nie wykryją

  77. Kołecki jak dalej będzie atakował w stójce z podniesioną do góry brodą niczym z zaproszeniem "tu mnie bij", to zostanie ciężko położony kiedyś, jak w końcu zawalczy z mniejszym ogórkiem.

  78. Balejko dostal 200 zl więcej żeby tak się skonczylo jak się skonczylo… Ale dobrze prowadza Szymona nie można się czepiac.

  79. Hip Hip!

    Kołecki powinien zacząć klaskać z Irkiem i publiką jak zawodnicy Islandii na Euro. To byłby szczyt. 😆

  80. Balejko dostal 200 zl więcej żeby tak się skonczylo jak się skonczylo… Ale dobrze prowadza Szymona nie można się czepiac.

    Myślisz, że dostał łącznie 210 zł?

  81. Żona Magda ma minę jakby chciała powiedzieć "Nina weź już spierdalaj z tymi pytaniami bo jestem zażenowana"

  82. Wyciac pierdolenie tej idiotki przez cala gale a pokazac walke Pasternaka z Borysem… Czy ja dużo wymagam?

  83. Kołecki dobra mobilność. Front kicki niezłe, kurwa ma mobilność na te gabaryty. Jak ogarnie doświadczenia i potrenuje to coś moze jeszcze powalczy.

  84. Ksw go kupi, już widzę walkę z pudzianem

    Bardziej z Janikwoskim by pasował. I tam reklama dwóch Olimpijczyków medaliści itp.

    Żona Magda mało rozmowna.

    No a jak ma się czuć jak do notabene wykształconej kobiety z klasa podbija plebs?

  85. Chyba jeszcze jedna walka się tylko zmieści w czasie antenowym tv puls.

    Wątpię. Reklamy i ogłaszanie Najmana dla Kołeckiego. Jeszcze staredown i puszczą znów powtórkę z Horwicha.

  86. Bardziej z Janikwoskim by pasował. I tam reklama dwóch Olimpijczyków medaliści itp.

    tym bardziej, że wagowo też by bardziej pasowało, pudzian dużo cięższy przecież

  87. Już nie mogę się doczekać kto będzie jego przeciwnikiem !!!

    Teraz czas na egzotycznego zawodnika, miras coś wyszuka w dżungli

  88. Wyciac pierdolenie tej idiotki przez.

            cala gale a pokazac walke Pasternaka z.

              Borysem…

    Masz rację zamiast tego gówna mogliby pokazać coś na poziomie, Pasternaka i Piskorza, a nie kwiaty i żałosne wywiady Niny

  89. PLMMA to idealny produkt na sobotni wieczór, połączenie Sportu – MMA oraz komedii, wychodzi idealnie, nawet nie zauważyłem jak mi zleciały 3 godziny a co się uśmiałem to moje. No i walki też były okey, fajne skończenia, dobre bitki, szanuję to Mirek !

  90. Jak on się szczyci tym, że ma pas jakiejś osiedlowej organizacji K1, która pewnie zrzesza 2 zawodników w jego wadze.

  91. 18 LAT CIĘŻKIEJ PRACY SKURWYSYNY NA MISTRZOSTWO ŚWIATA FRYZJERÓW W K1

    Słyszycie fryzjerzy z całego świata!!! 16 h w pracy i świat leży u stóp

  92. Jakby tak jeszcze wprowadzili elementy z WWE to już w ogóle mielibyśmy combo nie do przebicia. Najman idealnie sprawdziłby się w roli napierdalacza krzesłami 😆

  93. Jakby tak jeszcze wprowadzili elementy z WWE to już w ogóle mielibyśmy combo nie do przebicia. Najman idealnie sprawdziłby się w roli napierdalacza krzesłami 😆

    Plus takie skórzane maski na  na  twarz 😀

  94. Co chcecie, zajebiście się oglądało. Miałem dobrą bekę. Gala w sam raz żeby obejrzeć z dziewoją albo towarzystwem, które na co dzień nie bryluje w temacie MMA, przy okazji lizną trochę sportu 😉 Dla mnie gala na plus/PULS 😉

  95. Ależ Borys został zmolestowany. Nawet Irokez modelki tak brutalnie nie wymęczył. Wyglądało to jak zmuszanie do stosunku seksualnego.

  96. Tego człowieka powinno się leczyć.

    Zorganizował własną galę, sam dobrał sobie przeciwnika, sam sobie wymyślił że będzie to walka o pas mistrza Europy, wygrał to i ogłasza się mistrzem. Jako ciekawostkę dodam że te całe WKU podobno nie ma nic wspólnego z kickboxingiem, a mistrzami są tam zawodnicy którzy nawet o tym nie wiedzą.

  97. Co chcecie, zajebiście się oglądało. Miałem dobrą bekę. Gala w sam raz żeby obejrzeć z dziewoją albo towarzystwem, które na co dzień nie bryluje w temacie MMA, przy okazji lizną trochę sportu 😉 Dla mnie gala na plus/PULS 😉

    Pokazać PLMMA znajomym, którzy nie mają do czynienia z innymi galami to zbrodnia dla tego sportu.

  98. Pokazać PLMMA znajomym, którzy nie mają do czynienia z innymi galami to zbrodnia dla tego sportu.

    Hehehe… wiedziałem 🙂

  99. Zajebisty wystep Michala! Jestem pod wrazeniem! A Juhas zaczal trenować w klubie Conora i już do niego podobny…

  100. PLMMA dzisiaj zawiesiło wysoko poprzeczkę. Ciekawe czy KSW za tydzień będzie w stanie to przebić.

  101. Ogolnie gala na duzy plus! Brawo dla tv Puls za pokazanie tych ostatnich 2 walk. Nie zawiodły! Duzo dużo lepsza ta gala od tej ostatniej tak wiec można powiedzieć ze poszli do przodu.

    PS. Dziekuje przy okazji za kopalnie beki!!!

  102. Komenty do tego live'a – złoto i kajmak, przeczytałem jeszcze raz od początku, uśmiałem się w chuj (najlepszy mój tekst z mistrzostwem świata fryzjerów w k1). Dzięki, dzięki, to był bardzo sympatyczny i bardzo śmieszny wieczór z MMA w tle. Już wyczekuję kolejnej odsłony tego niezwykłego spektaklu.

  103. Komenty do tego live'a – złoto i kajmak, przeczytałem jeszcze raz od początku, uśmiałem się w chuj (najlepszy mój tekst z mistrzostwem świata fryzjerów w k1). Dzięki, dzięki, to był bardzo sympatyczny i bardzo śmieszny wieczór z MMA w tle. Już wyczekuję kolejnej odsłony tego niezwykłego spektaklu.

    Gdzieś mi umknął ten Twój tekst.

    P.S. Nie liż się tak po jajkach ;D

  104. ciekawe jak wypadnie oglądalność tej gali. a tak z innej beczki to mogliby już zrobić jakieś lepsze pasy bo te obecne wyglądają jakby je jakieś dzieciaki robiły na plastyce;-)

    ps. chmurki rządzą;-)

  105. co to za fighter, który po walce z ogórkiem Trybsonem zaczyna płakać jak jakaś pi.da?

    :DC:.

    Emocje puściły, zdarza się. Polubiłem gościa za to.

  106. Większego cyrku nie widziałem

    Niedźwiedź na siłę próbuje kopiować Mcgregora co od razu widać. Najbardziej mnie rozbawiła pozycja ala Conor do zdjęcia z pucharem

    ale, kiedy zaczął się ten wywiad. .. I ten wymuszony płacz to zacząłem się po prostu śmiać. Gość sprawia wrażenie albo bardzo tępego albo osoby, która czuje siłę bardzo niekomfortowo przed kamerami co było widać na min wymianie słów z Trybsiakiem. Moim zdaniem stójka Adama to dno, Paweł z łatwością wymijał jego ciosy, a wrażenie miałem jakby to w slow motion leciało.

    Sorry gościu, ale jesteś głupi czy po prostu pierdolisz? Gość występował w TVN w Top Model, a Ty mówisz że gość czuję się nie komfortowo przed kamerami hahahahha ja pierdole

  107. Oglądałem galę w pracy, więc wyłącznie walki i to nie w całości. Próbowałem nadrobić z odtworzenia to co mi umknęło i przycisk przewijania okazał się bardzo pomocny. Cała ta otoczka raczej żenująca niż śmieszna, ale to zdaje się dobrze rokować, bo niemal wszystkie popularne programy TV są takie ;). Praktycznie wszystkie walki spoko, więc jest ok.

  108. Galę oglądałem :fly:  przy piwku ze znajomymi i powiem że walki dawały rade,otoczka do zdecydowanej poprawy , strasznie irytował ten trzeszczący mikrofon w studiu . dobrze że po walce Kołeckiego nie zmieniłem kanału bo można było zobaczyć walki Piskorza i Pasternaka nie wspominając już tak zacnego gościa w studiu jak wielki mistrz europy w  kick boxingu K-1 Marcin Najman :DC: :lol::lol::lol:

  109. "Konkurencja" wrzuciła wywiady z Trybsonem i tą jego tlenioną. Bałem się włączyć, ale z tego co czytam w komentarzach to Trybson zero pokory i twierdzi, że był o włos od wygranej poprzez tą gilotynę. Hahahaha on kurwa serio myśli, że poddałby Adama tą gilotyną 😀

  110. "Konkurencja" wrzuciła wywiady z Trybsonem i tą jego tlenioną. Bałem się włączyć, ale z tego co czytam w komentarzach to Trybson zero pokory i twierdzi, że był o włos od wygranej poprzez tą gilotynę. Hahahaha on kurwa serio myśli, że poddałby Adama tą gilotyną 😀

    Elizka mówiła ze cieszy się ze jej mąż ma taką silną psychikę xd

  111. Zajebiscie silną.

    Jednym spojrzeniem mózg jego rywala wysyła sygnał do nadchodzącej kupy ze spotkanie jest w spodniach.

    #klasyk

  112. "Konkurencja" wrzuciła wywiady z Trybsonem i tą jego tlenioną.

    podczas tej rozmowy co jej warga dziwnie zwisala, jakis defekt

    kurwa, straszny rak, nie znam, nie oceniam, ale sama rozmowa, efekt 'wizualny' i to co ona tam nawija

    :mamed:

  113. Tak dobry nie będę. Ustępuję miejsca Irkowi.

    Ja się biorę za zmywanie naczyń!

    W sumie to ciężko nawet o jakieś porównania, bo startujecie jednak w dwóch odmiennych konkurencjach, ale nawet w dziedzinie konferansjer-kabareciarz Irek ma sporo do nadrobienia. Niedoścignionym wzorem pozostaje konferansjer X-Cage,  a przecież kolejne PLMMA odbędzie się w Toruniu. Może tak duet na tej gali 😉 ?

  114. Organizacyjne straszna padaka, chciałbym napisać inaczej ale wywiady robione z najbliższymi podczas walki to przesada. Dwa zgranie kamer z czasem i z prowadzącymi jak i komentatorami to kolejne rzucające się w oczy niedociągnięcie. Trzy, wylaczylem po walce Trybsona ze względu na amatorskie podejscie do podstawowych rzeczy. Światełka i ognie przy wyjściu nie wystarczą. Panie Mirku życzę Panu żeby Pan przywiązywał większa wagę do popełnianych błędów organizacyjnych. #NoOffence

  115. Sorry gościu, ale jesteś głupi czy po prostu pierdolisz? Gość występował w TVN w Top Model, a Ty mówisz że gość czuję się nie komfortowo przed kamerami hahahahha ja pierdole

    Ten materiał jest tak cięty, że nawet nie masz pojęcia, czytaj dokładnie i nie zapowietrzaj się tak

    1:36

    ee to jest gościu ee, który wzoruje się na eee Conorze

  116. Najistotniejsze dla rozwoju PLMMA byly 4 walki….Ziolkowskiego, Naruszczki, Trybsona i Koleckiego. O ile wygrana Niedzwiedzia nad Trybsonem moze przyniesc wiecej pozytku niz strat (Trybson i tak bedzie przyciagal ludzi tak Niedziwedz moze teraz byc duzo bardziej wartosciowym medialnie zawodnikiem) natomiast druga porazka z rzedu Naruszczki komplikuje nieco sytuacje tak jemu samemu jak i PLMMA gdyz mogl zostac typowo sportowa gwiazda organizacji przyciagajaca znaczna grupe fanow przed tv jak i na hale. Ziolkowski za sprawa Naruszczki obok Pasternaka, ktory moze gdzies wyfrunac stanie sie chyba sportowym nr 1 w PLMMA? Kolecki zrobil co do niego nalezalp a wygrana z Najmanem doda mu jeszcze popularnosci. Widzimy na kogo PLMMA stawia i oby gwiazdy swiecily jasno

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.