fot. mma-attack.net
Kolejnym zawodnikiem, który wystąpi 27 kwietnia na gali MMA Attack 2 jest Piotr Strus (7-0, 9. w rankingu PL MMARocks). W poprzednim roku niepokonany fighter z Nastula Team wygrał trzy zawodowe pojedynki. Poniżej informacja ze strony mma-attack.net.
Organizacja MMA Attack podpisała kontrakt z pierwszym polskim medalistą mistrzostw świata w Sanda. Jest nim Piotr Strus. W rankingu mmarocks.Pl zajmuje 9 miejsce w kategorii 84 kg. Jego wejście w zawodowe MMA zostało odnotowane przez portal Sherdog.com, w zestawieniu młodych europejskich talentów.
Tim Leidecker scharakteryzował Piotra następująco: – „Oryginalnie kickbokser, dwudziestodwulatek z Warszawy uczy się teraz parteru pod okiem jednego z najzdolniejszych zawodników w tej płaszczyźnie w Polsce – mistrza olimpijskiego w Judo z 1996 Pawła Nastuli. Po krótkiej karierze amatorskiej, z której mógłby czerpać ringowe doświadczenie, ten student informatyki zapracował na niepokonany zawodowy rekord w MMA w ciągu ostatnich 14 miesięcy. Do największych atutów regularnego sparing partnera Janka Błachowicza należą: techniczna stójka, ringowy spokój i solidna obrona przed poddaniami.”
Piotr jest mistrzem Polski w Muay Thai i kickboxingu, startuje też w amatorskim i zawodowym Sanda. Podczas warszawskiej Gali Kings of Sanda (2011) pokonał przez TKO w 3. rundzie Białorusina Maxim Jarmolovicha. Piotr ma już za sobą pierwszy występ w Walce Wieczoru. 18 listopada 2011, na gali Fight Cup „Battle of Warsaw” pokonał (decyzja) Pawła Zalewskiego.
Piotr Strus
Klub: NASTULA TEAM, Warszawa
Data urodzenia: 1988-09-03
Wzrost: 186 cm; masa ciała: 84 kg
Rekord MMA: 7-0-0
(T)KO – 3
Decyzja – 4
Stoczone walki MMA (wszystkie wygrane)
Paweł Zalewski – decyzja – 2011;
Stanislav Molodcov – TKO – 2011;
Mateusz Gluch – decyzja – 2011;
Adam Stepnik – TKO – 2010;
Damian Herczyk – TKO – 2010;
Dawid Drobina – decyzja – 2010;
Adrian Kochanek – decyzja – 2010.
Hahahaha, no ale jaja, z pod nosa KSW go podebrali !!!!
I bardzo dobrze.Powodzenia Piotrek
KSW obudzi się z ręka w nocniku
Jak KSW wolało Bazelaka to czemu się dziwić?
Gratuluję obu stronom.
I MMAA ma o wiele lepszą rozpiskę niż KSW i nie pierdoli się z ogłaszaniem nazwisk robiąc z tego jakiejś tajemnicy lasu. Chuj ze zjazdem jadę na bank na tą galę. Od kiedy można bilety kupować ??
Naprawde fight card zaskakuje, a to przeciez dopiero poczatek. Niezle.
No no no. A myślałem, że raczej Piotr do KSW trafi. A tutaj niespodzianka.
szkoda, że mnie tam nie będzie
Może niech ktoś zrobi mega zbliżenie i odczyta jakieś szczegóły kontraktu.
brawo Cholewa 🙂
A chciałem go dla Chmielewskiego
@malina
szkoda Antka by było…
mi go nie szkoda, mam nadzieje ze dostanie w bęcki od kogokolwiek z kim będzie walczył
mówilem że od Nastka będzie paru zawodników…
Dlatego własnie chciałem by Chmielewski padł
ciekawe kiedy pojawi się jakiś komentarz ze strony K&L 🙂
życzyłbym sobie obejrzeć jeszcze na tej gali Drwala i Nastulę, no i może Kita vs Sanchez?
MMA Attack co zawodnik to lepiej. Brawo.
Drwal vs. Santiago
Sobotta vs. Mańkowski II (może uda im się przekonać Borysa)
Jotko vs. TBA
Strus vs. TBA
Reed vs. Pioskowik
Górski vs. TBA
Polok vs. TBA
Taka rozpiska i jestem w siódmym niebie Świetnie, że naszych młodych zawodników będzie mógł zobaczyć Spodek. WAR Piotrek !!!
EDIT: Zapomniałem o Nastuli
Czyli pewnie bedzie walka Strus vs jotko.
zapewne z ksw sie nie dogadali, no szkoda, bo jednak ksw by go wypromowało.. Powodzenia Piotr!
Konkrecik 😀
widać KSW proponowało mu słabsze pieniądze lub nie dawało gwarancji regularnych występów. A może MMAA nie wymagało wyłączności i to zadecydowało?
Tak czy inaczej ta rozpiska to jakaś miazga. A KSW chyba będzie miało problem z zakontraktowaniem jakichś ciekawych, nowych twarzy.
A czemu MMAA ma go nie wypromować ?? Transmisję też w teleweizji mają. Wiadomo, że KSW ma lepszą pozycję, ale wszystko powolutku. Cholewa ma klatkę i 3 rundy i bliżej mu do modelu UFC niż KSW. Freak showy musi robić, żeby wypromować markę. Ale z czasem jak już zdobędzie uznanie i swoich fanów to myślę, że to będzie coś na wzór profesjonalnej ligi jaką jest UFC. A ksw niech dalej bawi się w pride, dvd vs pudzian part 546437 i 2 rundowe pojedynki.
A co najważniejsze Cholewa kontraktuje zawodników, którzy mogą stać się gwiazdami. A ksw jakie ma nowe twarze ??
okocimy,grześki i ogólnie takie takie.
KSW mnie rozwala ze wzgledu na to ze napisza "Bedzie Mariusz, bilety juz w sprzedazy", a potem jak jest cala rozpiska to nie mozna ich kupic, a tutaj juz jest duzo nazwisk a jeszcze biletow nie ma, bardzo dobrze bo ludzie chca wiedziec na co ida.
Można ? Można ! MMA Attack wręcz szturmuje KSW 😀 Jakie newsy zapodają to wysiadam.
Najman vs Burneika
Drwal vs. Santiago
Sobotta vs. Mańkowski II (może uda im się przekonać Borysa)
Jotko vs. Strus
Reed vs. Pioskowik
Górski vs. jakis stojkowicz
Fijałka vs Mikhail Zayats
Tak też może byc 🙂
Każdy może mówić co chce ale prawda jest taka że KSW jest liderem i numerem 1 w Polsce i Europie i póki nie zjedzie z Polskiej sceny MMA to nim zostanie. MMAA nie ma szans być numerem 1 w Polsce a co dopiero w Europie a to niby dlatego że jerst KSW. KSW idzie w stronę Pride a MMA Attack w stronę UFC. I bardzo dobrze… miejmy dwie dobre, duże gale które sa transmitowane w telewizji i dają nam MMA na najwyższym poziomie. Co do MMAA jako konkurencji dla KSW to… ludzie nie bądźcie śmieszni. Oni robią dopiero drugą gale. Poza tym poczekajmy z ocenianiem jaki postęp zrobiło MMAA juz po gali. Nie zapełnili nawet w połowie Torwaru więc nie wróżę im dobrze w spodku.
Somek442 – jeśli KSW idzie w stronę PRIDE to marnie widzę ich przyszłość 😉
Jak ja sie ciesz że mam 7km do KATOWIC:):) kiedy będą bilety ktos wie??
Coraz lepiej to wygląda. Do 27 kwietnia jeszcze 3 miesiące, a już teraz gala zapowiada się obiecująco.
Konstruowanie karty “na wariata”, na 3-4 tygodnie przed galą to trochę bieda. Tak, mówię o KSW. Tak, ostatnio staram się przymknąć oko/ucho na bzdury, które w wywiadach opowiadał Maciej Kawulski, na aferę z decyzją w walce Thompson vs. Pudzianowski, na sprawę Puhakki, ale jeśli gala tuż tuż, a nadal nie wiadomo kto z kim ma walczyć, to coś jest nie tak. Do tego obsada już ogłoszonych pojedynków też nie powala.
Fijałke widziałbym bardziej na KSW tym bardziej, że całkiem możliwy jest brak Janka już w tym roku z powodu wyjazdu za ocean (mam taką cichą nadzieję
)
@Rage
Czemu marną przyszłość? 😀 chodzi mi o to że robią show, biały ring, te wszystkie światła itp. itd. A MMAA coś w stylu UFc, a raczej strikeforce… klatka, proste wyjście zawodników itd…
@Somek442 Dziwne, bo byłem na torwarze i połowa spokojnie była.
I dlaczego nie mogą stać się konkurencja? Wystep Burneiki bedzie dla Kowalskich mniej wiecej tym samym, co wystep Pudziana. MMA Attack inwestuja w katogeorie wagowe ktorych KSW nie ma, no i kreuja swoje gwiazdy, a zawodnicy przez nich podpisywanie to mega perspektywiczni kolesie. Czekac tylko jak dziewczyny zaczna tam walczyc. Wg. mnie, w taki sposob jak to sie dzieje, MMA Attack moze byc bardzo duza konkurencja dla KSW, o czym swiadcza zawodnicy ktorzy w ostatnich dniach zostali ogloszeni, bo chyba nie sadzisz, ze KSW nie interesowalo sie tymi osobami?
Ja wole mniej ‘SHOW’ a więcej ciekawych pojedynków model UFC albo SF całkiem mi sie podoba:D klatka 3 rundowe pojedynki i jest ok:)
bez szału jak dla mnie
ps.
hahah dobre
supporting Grześki, Okocimy, Orgazmy
burneika to nie pudzian, burneike znaja masy ale ludzi pokolenia neostrady, czyli zapewne wiekszosc 15-30 lat, ludzie starci wykluczeni cyfroow juz go tak nie kojarza, pomimo tych durnych wystepów u majewskiego, najgorsze jest to ze walczy najman, to juz porazka..
WoW! Super wiadomość! Dać jemu i Jotce po jednej lżejszej walce a potem pojedynek Strus – Jotko ! Mega dobra wiadomość!
Wydaje mi się że KSW niedługo będzie żałowało że nie zatrudniali takich talentów jak Strus czy Jotko.
Chciałbym żeby zestawili Piotrka z Jotko ,ale z drugiej strony po co psuć rekord Krzysztofowi 😀
Przecież było wcześniej, że Jotko schodzi kategorie niżej
sadze ze wroci do 84, bo jednak walka ze strusem byla by gratka dla fanów mma, poza tym kiedys płakał w wywiadach ze chc esie bić ze strusem tylko piotrek niby nie chce 😛
No tak, fajnie byłoby zestawić Strusa z Jotko. Jednak po co robić to już teraz? Może, lepiej na początek podbudować ich, pokazać publiczności, zestawiając ich za dwie, trzy gale (jeśli tego dożyjemy). Oczywiście pomijając fakt zejścia Jotko niżej. Teraz pewnie fotka z Fijałką.
Kolejna świetna wiadomość, MMAA idzie ostatnio jak burza! Świetnie że biorą młodych i utalentowanych, perspektywicznych zawodników. Mam nadzieję, że zrezygnują z Górskiego i zamiast tego pomyślą o kolejnych młodych, takich jak Sajewski czy Piotrek Hallman.
Podsumowując przepis: freak fight dla Kowalskich (Robert vs Najman), kilku mocnych weteranów (Drwal, Kita?, Nastula?) i grupa młodych perspektywicznych fighterów – i mocarna karta walk gotowa! 😛
Jest już kategoria do 66 kg, pojedynki w wadze ciężkiej. Może kolejne będą walki kobiet?
Walki kobiet, naprawdę chcesz to oglądać?
Pan Darek Cholewa jak Święty Mikołaj spełnia życzenia 🙂
edit: albo jak dżin 🙂
Kolejne trafne posunięcie BRAVO Panie Cholewa 😀
Wolałbym go w KSW. To pewniejsza organizacja i lepiej by go wypromowała. Ale nie ma na co narzekać. Czekam na ciekawego przeciwnika.
Tylko nie walki kobiet!
Brawa dla obus stron!
dobra robota MMAA , ja jeszcze chetnie bym zobaczył Pawła Nastule , tez ma rozpoznawalne nazwisko w Polsce i napewno by przyciągnął coś ludzi 😉 kiedy bilety bedzie mozna zamawiac przez neta ?
Narazie nic o biletach nie wiadomo…
Ekstra, super wiadomość jeszcze tylko Maciej Polok i Michał Fijałka do Mma Attack i będzie zayebiście, osobiście wolę MMA Attack niż KSW
zajebiste posuniecie! mam nadzieje, ze uda sie wybrac na gale, bo szykuje sie niesamowita rozpiska!
Malymaja Szanuję twoją opinię, spoko każdy może mieć swoją, ale nie sadzisz że przesadzacie troche z tym że MMA Attack>KSW. Jak juz pisałem to KSW 18 nie miało być galą numerowaną więc nikt nie spodziewał się kosmicznej rozpiski, Zwłaszcza że gwiazda wieczoru jest Różal.
Co robi Pan Cholewa? Kiedyś oglądałem wywiad i mówił że ma dużo pieniędzy i może tracić na galach narazie
Coś czuję, że lepiej wyjdzie na tym Strus ze związał się z MMAA – nie wiem czemu.. takie przeczucie 🙂 A kej es dabju lubię 🙂
to Ci psikus 😉
A może by tak Kuzele dla Piotrka, albo Reindersa?
Z Czech blisko to iluś tam kibiców by za nimi przyjechało.
Ta nagonka na KSW i noszenie na rękach MMAA przez tzw. środowisko fanów oznacza definitywnie to jak potrzebna była konkurencja na Naszym rynku.
Jak jest jakiś NEWS o KSW to to źle, tamto źle, to mogłoby być a teg nie itd. Jak NEWS o MMAA to brawo Panie Cholewa, nie krytykuje czy nie chwalę, po prostu kontrast jest ostry.
Byłem przekonany, że to KSW go zakontraktuje jednak.
Rozpiska fajnie się zapowiada ale i tak nie przbiją KSW 18 nawet na tym etapie a lada moment poznamy 3 nazwiska. KSW ma paletę gwiazd jak Mamed, Janek, Michał, Kornik, Irokez. Antek a MMAA póki co Damiana, Kitę i Drwala, reszta to perspektywiczni fighterzy. Mogłem kogoś pominąć ale w obu obozach.
To nie zmienia faktu, że sportowo mogą wyrównać poziom z KSW jeszcze w tym roku. Produkcyjnie będzie im łatwiej skoro idą w stronę gal w stylu UFC, a nie PRIDE.
Pożyjemy-Zobaczymy. Jestem ciekaw jak będzie wyglądał spodek. Obstawiam ok.60-70% jeśli faktycznie będzie Santiago, Kita i dobry rywal dla niego.
No i pięknie choć mam nadzieje że nie zawalczy z Jotko.
To jest dobra droga troche freaków troche znanych gwiazd Drwal no i wielkie talenty:)
Zdecydowanie ciekawsza rozpiska niż MMAA1 i prawdopodobnie lepsza rozpiska niż następne KSW(przynajmniej porównywalna).
Ja chciał bym zobaczyć jeszcze Kite i Nastule.
Jeżeli już musi być Górski(podpisał kontrakt na 3 walki;( To niech walczy z Niedzielko z którym przegra i w ten sposób na plecach Górskiego stworzą sobie nową ciekawą twarz w lekkiej.
&Doozy
“KSW ma paletę gwiazd jak Mamed, Janek, Michał, Kornik, Irokez. Antek a MMAA póki co Damiana, Kitę i Drwala, reszta to perspektywiczni fighterzy”
Tylko że można zrobić gwiazdy właśnie z perspektyicznych zawodników na przestrzeni kilku gal…
Poza tym Drwal, Kita i Grabowski mieli chyba podpisane kontrakty na jedna walke, wiec dzis sa a jutro moze ich nie byc. Chociaz ci dwaj pierwsi do KSW raczej nie pojda..
Grabowski też raczej nie pójdzie dopóki ma kontrakt z Bellatorem.
DoozyAndGrooby
na MMA Challengers rzekomo sprzedało się 4500 biletów, więc na MMA Attack 2 z dobrą rozpiską i freak show Burneika vs Najman może pyknąć 10 000 🙂
Kita coś tam kręcił nosem chyba a Damian jak dobrze mu pójdzie w BFC to się wypróżni na MMAA i nie zobaczymy go w PL w tym roku.
Gala powinna się składać z 3 elementów:
1. Walki młodych, perspektywicznych
2. Walki uznanych nazwisk z Polski i Świata (Extra Fight)
3. Freak Fight dla przyciągnięcia publiki
Wtedy mamy całą gamę dla każdego kibica MMA etatowego i dla niedzielnego.
1 i 2 warunek będzie spełniany w obu federacjach choć Drwala, Kity i Damiana nie porównałbym do Mameda, Janka i Michała ale przyjmijmy, że cała 6stka daje dobre i emocjonujące walki. Natomiast ile gal publika wytrzyma z Marcinem? Bo Robert zrobi wyskok jednorazowy na 99,99%. KSW ma Mariusza który przyciąga nie dając już freak-fight`ów w Mojej ocenie, od kiedy myśli o tym poważnie to traktowałbym go jako zawodnika MMA.
Tylko nie wiem czy uznanego czy perspektywicznego
Wie ktoś na czym studiuje informatykę?
Doozy – Nie byłbym aż tak radykalny w osądach twierdząc, że mamy do czynienia z nagonką na KSW i noszeniem na rękach MMAA. Kibice, którzy pragną udać się na galę mają swoje wymagania, z racji tego, że są konsumentami chcą dostać produkt najwyższej jakości. Nikt nie chce kupować kota w worku. MMAA nie dość, że spełnia oczekiwania konsumenta, nie jest głuche na prośby to w dodatku aktualizuje kartę w odpowiednich odstępach czasowych, czego nie można powiedzieć o KSW, które niestety ostatnimi czasy obrosło w piórka i błędnie twierdzi, że status quo pod postacią ich dominacji utrzyma się wiecznie.
Wytrarczyło by 3×5 min w normalnych walkach i 5×5 min w walkach o pas i o KSW mówiło by się zupełnie inaczej
Wytrarczyło by 3×5 min w normalnych walkach i 5×5 min w walkach o pas i o KSW mówiło by się zupełnie inaczej
Edit : Wiecie co zrobić z tym postem
zgadzam sie wystarczy przyjać ogólnie akceptowane standardy i opinia o KSW uległaby diametralnej zmiania na ich korzyść. K&L sami strzelają sobie gola tymi idiotycznymi wymysłami typu kategorie 105 kg czy 2xpo 5 min.
mi się wydaje, że KSW wykonuje dobrą robotę, z tym, że ich docelowa publiczność to nie wieloletni fani mma, a przeciętny kowalski
@Comber piszesz ze NIKT nie chce kupować kota w worku, W takim razie wytlumacz mi to….
https://www.ebilet.pl/bilety.php?id=60232
moze worek jednak troche prześwituje 😉
Mejman dostanie w jape od Koksa, a wtedy Koksu pomyśli jak Pudzian po 1 walce ze kontrakt z Ju Lef Si to kwestia czasu i bedziemy mieli kolejnego freaka….(przepraszam bardzo utalentowanego zawodnika) na dłuższy czas.
Zgadzam się, KSW czuję się piekielnie mocno i ma ku temu powody bo gdzieś na horyzoncie widać konkurencję ale czy ona się utrzyma to zobaczymy, na pierwszej gali utopili, teraz zamiast zapełnić Torwar w 100% to lecą na spodek…zobaczymy co z tego będzie ale jak zapełnią spodek w tylu % co Torwar ostatnio to niech się nie rzucą na Narodowy.
KSW trochę ten FC wolno wypluwa bo nie znamy 3 nazwisk a już miesiąc do gali ale to chyba zawsze tak było mniej więcej…i do chce tworzyć takie Show jak sami chcą a nie jakie chcą kibice(niektórzy) choć ich nie brakuje i od KSW 12 zapełniają wszystko w >90% spełniając swój cel.
Czas pokaże czy KSW się utrzyma robiąc po swojemu, czy MMAA się wybije słuchając kibiców czy obie znajdą swoich odbiorców i będą zdrową konkurencją.
EN.KI – to, że nikt nie chce nie znaczy, że nie kupuje.
no a KSW Cengizem Daną kontratakuje, heeh
ja bym zobaczyl strusa z adamem zajacem
Pudziana znal kazdy a Burneike znaja tylko Ci ktorzy jako tako siedza w kulturystyce i ogladaja “smieszne” filmiki z jego udzialem na youtube.. Mysle ze wiekszosc naszych rodzicow lub osob starszych nie maja zielonego pojecia kto to jest Burneika wiec az takiej ogladalnosci dzieki jego pomocy na pewno nie wykreca, tym bardziej ze transmisja leci na tvn turbo. Druga rzecz to nie chcialbym widziec na tej gali Gorskiego i Fijalki za to co odwalil na IFF… Chetnie za to zobaczylbym Poloka ktory przechodzi z jednej dzwigni do drugiej a robi to tak plynnie ze az chce sie go ogladac ! Co do Reeda tez nie jestem pewien, darze go duza sympatia ale jako fightera srednio lubie ogladac.
Nawet jesli minie juz era Najmana to pan Cholewa znajdzie raczej nastepna malpke, ktora bedzie przyciagac Kowalskich przed telewizor. Moze Krzysztof Oliwa albo Piotr Swierczewski? 😉
Dla statystycznego Polaka, Burneika jest sympatyczny i naturalny, a Pudzian nadęty i drętwy. Więc siłą rzeczy prędzej czy później Burneika przeskoczy popularnością gasnącego Pudzianowskiego. Czy stanie się to już w okolicach MMAA2 nie wiem, ale to kwestia czasu.
Gołota?
Pewnie będzie walka Jotka vs Strus
Nie będzie bo Jotko walczy w 77 ile można wałkować
Nie ma lipy! Ostro cisną, jak tak dalej pójdzie to w 2013 mają szansę zagrozić KSW jako liderowi. Jak dla mnie fajnie by było gdyby MMAA wzorowało się na polityce UFC, a KSW na Pride, tylko niech KSW ogłasza wcześniej zawodników na gale i nie robi z tego takiej tajemnicy!
jeszcze brakuje, żeby zestawili Górskiego z Puhakką, to dopiero byłby prztyczek w nos dla KSW 😉
świetnie MMAA ciśnie KSW ostro , prędzej poznamy rozpiske ich rozpiske niż KSW na 18 🙂
Górski vs Puhakka chyba gdzieś już to widziałem:)
Obstawiam że ewentualny rewanż nie trwał by dłużej niż 2minuty…
Kibicuję MMAA.
Ktoś wyżej zarzucał, że w MMAA nie ma takiego “show” jak KSW. To show to jest coś, co mnie najbardziej odpycha w KSW. Typ wjeżdża na scenę w czołgu? “Rapujący” brat Pudziana? Dziękuję, postoję.
KSW nie życzę źle, bo konkurencja na polskim podwórku wyjdzie wszystkim na zdrowie. Fajnie jednak, że mamy organizację wzorującą się na UFC. Bądź co bądź to organizacja, która elektryzuje cały świat, dlatego jeśli MMAA będzie konsekwentna w działaniu, wieszczę jej sukces. Powodzenia!
Somek442, bylem na mmaa na torwarze i mysle, ze 3/4 lub wiecej bylo zapelnione, wiec jak czegos nie wiesz to tego nie komentuj
3/4 bylo ale nie wiecej 😀 Nie oszukujmy sie ale bylo duzo wolnych miejsc, ja sam mialem miejsce na plycie z ktorej bylo XXXXX widac wiec poszedlem sobie na gore
Świetny ruch ze strony MMAA. Wolałbym żeby nie zestawiali młodych, pserspektywicznych Polaków ze sobą na początku. Mam nadzieje, że mają jakąś wizje, taką aby Ci najlepsi polscy fighterzy spotykali się w walkach o pas. Czekam jeszcze na Hallmana, Sajewskiego, może Naruszczke, skoro mają już jednego chłopaka z jego klubu, napewno będzie łatwiej w negocjacjach. Najchętniej zobaczyłbym na dużej gali Sztangę, ale chłopakom ze Szczecina chyba bliżej do KSW. Idealną sytuacją było by gdyby MMAA miało na tyle polskiego talentu, żeby na każdej gali nie bili się ci sami Nasi zawodnicy z innymi przeciwnikami – tak jak to ma miejsce na KSW. Nie mówie, że znudziło mi się oglądanie gal KSW, ale dobrze by było gdyby podpisali kogoś nowego, żeby trochę "odświeżyć" rozpiski.
Tylko żeby MMAA nie zaliczało więcej takich wtop jak z Mańkowskim, dla mnie osobiście była to większa wtopa niż werdykt Pudzian vs Thompson, z którego KSW potariło jakoś wyjść.
Chyba było zajętych 4117 krzesełek na pierwszej gali.
Chciałem, by Piotr podpisał umowę z KSW. Widocznie nie byli jednak tak mocno zainteresowani, jak się wcześniej wydawało
A teraz wszystkim się za to wydaje, że numer świata mmaa wykręciło KSW zwijając im prospekta spod nosa. Nie sądzę…
Jedno jest pewne. O ile mmaa kontraktuje zawodników mających za sobą walki w ksw, w drugą stronę nie ma się co łudzić. Nikt z osób, które podpisały już umowy z mmaa nie zawalczy nigdy na ksw. Przynajmniej nie w przeciągu najbliższych 3-5 lat. Muszą się więc chłopcy mocno zastanawiać, pieniądzę też muszą się "zgadzać ";)
Nie no proszę ja was takie info na koniec dnia ?
na stojąco za Strusa i Jotko
ja mam tylko jedno pytanie ile walk będzie na MMAA ( czy można liczyć na system UFC undercard – główna karta – main event ) ?
niestety masz racje a ja odnosze wrazenie, ze na KSW mamy do czynienia coraz cześciej z polityką kto z kim trzyma a nie polityką podnoszenia poziomu sportowego
W sumie mmaa jest lepszą organizacją mma niż ksw. Klatka, 3 rundy, ja bym się nie zastanawiał i od razu wybrał mmaa 😉
Jak jeszcze Sztanga zawalczy na MMAA, a nie KSW to już będzie przesada 😉
wszystko co dzien to nowa odslona dobrze robi mmaatack PIOTR moze lubi walczyc w klatce ale zycze powodzenia wygranej w debiucie
Też chętniej bym obejrzał chętniej mmaa bo maja klatke, ale oprócz wagi cięzkiej to organizazcja ta nie ma lepszych zawodników od KSW. Jeszcze co do wagi 77 by można było polemizować, ale Sobotta to nie polak, a Mańkowski chyba już tam nie walczy. Jeszcze jest Jotko, ale dopiero co schodzi do 77 i nie wiadomo, jak potoczy się jego kariera. Waga średnia, lekka i półcięzka to atut KSW. Co do Pudziana, to jeśli Lebanner teraz wygra i zrobią Pudzian vs Lebanner(bez względu na sportowy sens takiej walki ) i sciągną dla Mameda kogoś na topie, to cięzko będzie mmaa równać się z KSW nawet do 2014.