Renan Ferreira, który ma za sobą 9 walk w zawodowej karierze, znokautował Fabricio Werduma podczas dzisiejszej gali PFL 2021. Pojedynek nie odbył się jednak bez kontrowersji.

W tym pojedynku stawiano głównie na byłego mistrza UFC wagi ciężkiej — Fabricio Werduma, jednak ten nie podołał Renanowi Ferreirze. Doświadczony Werdum został rozbity ciosami w parterze już w pierwszej rundzie. Tym samym to jego rywal dopisał do swojego konta cenne punkty w lidze oraz turnieju PFL 2021.

Nie obyło się bez kontrowersji. Renan na chwilę przed zwycięstwem dał złapać się w duszenie trójkątne, które założył Werdum. Na powtórkach z tej techniki kończącej widać, jak Ferreira dwa razy odklepał prawą dłonią, chcąc zakończyć pojedynek. Sędzia nie zauważył tych gestów i walka trwała dalej, sam Fabricio także nie czuł, aby jego rywal miał już dość i nie zwolnił dźwigni.

Co prawda po walce Brazylijczyk stwierdził co innego, jednak w samym boju nie zatrzymał swojej techniki kończącej.

Nie chcę nic mówić, mój przeciwnik dobrze wie, że odklepał – to nie jest w porządku.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

44 komentarzy (poniżej pierwsze 30)

...wczytuję komentarze...

Autovidol

Brutaal
Welterweight

535 komentarzy 1,352 polubień

Tybur zabrał mu duszę :rutekajak:

Odpowiedz 2 polubień

TOLK84

Oplot Challenge
Light Heavyweight

141 komentarzy 71 polubień

Sędzia kończy pojedynek więc skąd zarzut że nie zatrzymał techniki?

Odpowiedz 2 polubień

De_Nekst_Best

Jungle Fight
Light Heavyweight

409 komentarzy 681 polubień

Mega szkoda. :płacz:

Niestety wiek już robi swoje, gość rzeczywiście klepał ale skoro sędzia tego nie widział i nie przerwał to nie można mieć pretensji.

Odpowiedz polub

JaPA

Shark Fights
Heavyweight

1,365 komentarzy 600 polubień

Sędzia kończy pojedynek więc skąd zarzut że nie zatrzymał techniki?

O czym piszesz? Do kogo zarzut? Błąd sędziego ewidentny skoro nie widzi klepania. Werdum może czuć się moralnym zwycięzcą. 5b58f9fb45167.jpg

Odpowiedz 7 polubień

Gienek

UFC
Welterweight

9,837 komentarzy 12,252 polubień

No i kurwa bardzo dobrze.

Odpowiedz 1 Like

Sekator

Maximum FC
Light Heavyweight

1,673 komentarzy 1,989 polubień

O czym piszesz? Do kogo zarzut? Błąd sędziego ewidentny skoro nie widzi klepania. Werdum może czuć się moralnym zwycięzcą. View attachment 20504

Walka nie przerwana =walka trwa. Werdum ubity jak swiniak na schabowe

Odpowiedz 3 polubień

UFC Polska

Jungle Fight
Welterweight

300 komentarzy 473 polubień

Kolejny z UFC wyjaśniony :putinlaugh:
Tylko Heldzik na razie się trzyma

Odpowiedz 2 polubień

Vvallachia

WSOF
Welterweight

3,263 komentarzy 4,123 polubień

O czym piszesz? Do kogo zarzut? Błąd sędziego ewidentny skoro nie widzi klepania. Werdum może czuć się moralnym zwycięzcą. View attachment 20504

Walka nie kończy się póki sędzia (lub doktor) nie skończy walki, nie ważne że klepał. Błąd sędzi ale nie ma nic o moralnym zwycięstwie Werduma, nie może liczyć że sędzia wszystko zobaczy

Odpowiedz polub

Vvallachia

WSOF
Welterweight

3,263 komentarzy 4,123 polubień

Aj ci weterani w PFL poza Heldzikiem i Rory'm wpierdol dostają ostry

Odpowiedz polub

ziomeq

Legacy FC
Flyweight

1,837 komentarzy 2,486 polubień

Werdum to ten który chciał najebać półśredniego Colbyego ale spierdalał przed lekkim Tonym

Odpowiedz polub

Vvallachia

WSOF
Welterweight

3,263 komentarzy 4,123 polubień

Btw Werdum złożył wniosek przez te dwa klepnięcia

Odpowiedz polub

blazini

M-1 Global
Heavyweight

3,883 komentarzy 9,753 polubień

Nie czaję, skoro klepał a sędzia nie przerwał, Werdum nie przerwał, to czemu typ zamiast odpłynąć, go znokautował? Ewidentnie żartował z tym klepaniem.

Odpowiedz 5 polubień

Vvallachia

WSOF
Welterweight

3,263 komentarzy 4,123 polubień

Nie czaję, skoro klepał a sędzia nie przerwał, Werdum nie przerwał, to czemu typ zamiast odpłynąć, go znokautował? Ewidentnie żartował z tym klepaniem.

Może na chwilę było mega ciasno a potem rozluźnił myśląc że gość odpływa, a tu klops

Odpowiedz polub

Senator Kozioł

Bellator
Lightweight

4,191 komentarzy 6,137 polubień

To sie nazywa "ubić jak kotleta" :tellmemore:

Odpowiedz 3 polubień

Mmayhem

BAMMA
Heavyweight

1,085 komentarzy 1,955 polubień

Werdum to ten który chciał najebać półśredniego Colbyego

Naj***ć od razu.
Bumerangiem go wyjaśnił.

Odpowiedz 1 Like

TOLK84

Oplot Challenge
Light Heavyweight

141 komentarzy 71 polubień

O czym piszesz? Do kogo zarzut? Błąd sędziego ewidentny skoro nie widzi klepania. Werdum może czuć się moralnym zwycięzcą. View attachment 20504

News jest napisany w retoryce że Werdum czuł klepanie ale nie puścił. Sędzia nie zauważył, ok popełnił błąd ale jakby Werdum to przerwał to co? "Panie sędzio on klepał, przysięgam"? Nie ma Varu. Zawodnik nie jest od przerywania pojedynku

Odpowiedz polub

Rododendron

BAMMA
Bantamweight

754 komentarzy 1,021 polubień

Ale ruszyli na siebie jak dziki, odpalił im się uliczny jezus, ale żaden nie chciał być Askrenem. Płacze Verduma śmieszne, od przerywania jest sędzia, przecież on nawet nie zwolnił kurwa techniki, więc co to za żałosne pierdololo, że protest olaboga

Odpowiedz 4 polubień

D
Dijaz

Brutaal
Welterweight

542 komentarzy 577 polubień

Oj Fabricjo, Fabricjo.... A mama mówiła żeby nie chodzić po klatkach.:deniro:

Odpowiedz 2 polubień

GupiRyj

Legacy FC
Light Heavyweight

2,143 komentarzy 3,346 polubień

Może na chwilę było mega ciasno a potem rozluźnił myśląc że gość odpływa, a tu klops

Juz to widze jak to Werdum wspanialomyslnie rozluznia trojkat bo sie tak przestraszyl czy przeciwnik czasem nie zrobi sobie kuku. :no no:

Odpowiedz 5 polubień

jeffrey_

Maximum FC
Lightweight

1,526 komentarzy 1,685 polubień

klepal jak mario z rozalem

Odpowiedz 1 Like

Sekator

Maximum FC
Light Heavyweight

1,673 komentarzy 1,989 polubień

Może na chwilę było mega ciasno a potem rozluźnił myśląc że gość odpływa, a tu klops

Co Ty dajesz... Werdum stary wyga predzej by przetrzymal majac wyjebane w sedziego niz puscil sam z siebie bo "ktos klepie"

Odpowiedz 2 polubień

Vvallachia

WSOF
Welterweight

3,263 komentarzy 4,123 polubień

Co Ty dajesz... Werdum stary wyga predzej by przetrzymal majac wyjebane w sedziego niz puscil sam z siebie bo "ktos klepie"

Sam twierdzi że miał puścić ale sędzia nie przerwał więc próbował znowu zacisnąć ale za późno

Odpowiedz polub

Sekator

Maximum FC
Light Heavyweight

1,673 komentarzy 1,989 polubień

Sam twierdzi że miał puścić ale sędzia nie przerwał więc próbował znowu zacisnąć ale za późno

To ze on tak twierdzi jak dosral na puzde a prawie typa mial to sie nie dziwie.. Tak samo Reem czul ze Stipe klepie. Badzmy powazni. Ten psychol predzej skrecilby mu kark a potem najebal jeszcze sedziego i trenerow przeciwnika niz sie zlitowal...

Odpowiedz 1 Like

Vvallachia

WSOF
Welterweight

3,263 komentarzy 4,123 polubień

Juz to widze jak to Werdum wspanialomyslnie rozluznia trojkat bo sie tak przestraszyl czy przeciwnik czasem nie zrobi sobie kuku. :no no:

Gdzie kurwa o wspaniałomyślności, ręce puchną jak pojebane jak za długo ściskasz a myślał że już wygrał to chciał sobie problemu oszczędzić

Odpowiedz 1 Like

u
user_usunięty

UFC
Middleweight

13,933 komentarzy 7,976 polubień

Ale ruszyli na siebie jak dziki, odpalił im się uliczny jezus, ale żaden nie chciał być Askrenem. Płacze Verduma śmieszne, od przerywania jest sędzia, przecież on nawet nie zwolnił kurwa techniki, więc co to za żałosne pierdololo, że protest olaboga

Mógł odrobinę zluzować co wystarczyło aby zlapal trochę tlenu, druga sprawa że gość mógł panicznie odklepać duszenie, po czym widząc że sędzia nie przerwał i nie widział kontynuować walkę.
Powinien być no contest bo w zasadzie obaj w tej walce skończyli przeciwnika, Werdum poddał typa a ten go znokautował. Wina przede wszystkim sędziego

Odpowiedz 4 polubień

GupiRyj

Legacy FC
Light Heavyweight

2,143 komentarzy 3,346 polubień

Gdzie kurwa o wspaniałomyślności, ręce puchną jak pojebane jak za długo ściskasz a myślał że już wygrał to chciał sobie problemu oszczędzić

No moze zle zinterpretowalem Twoja wypowiedz.
A tak btw Werdum to raczej nie powinien spuchnac przy trojkacie, jego ulubione duszenie. No i raczej nie puchna rece przy takim duszeniu.

Odpowiedz polub

Vvallachia

WSOF
Welterweight

3,263 komentarzy 4,123 polubień

No moze zle zinterpretowalem Twoja wypowiedz.
A tak btw Werdum to raczej nie powinien spuchnac przy trojkacie, jego ulubione duszenie. No i raczej nie puchna rece przy takim duszeniu.

Jak ciągniesz za łeb długo też da się jeśli rywal długo wytrzymuje chociaż duszenie głównie od nacisku biodrami zależy

Werdum nie powinień narzekać że przegrał kiedy o walce jest że sędzia przerywa a nie zawodnik. Fajnie że niby puszczał ale czujnym trzeba być prawie zawsze

Odpowiedz 1 Like

magik

ONE FC
Welterweight

2,425 komentarzy 985 polubień

Szkoda, że mu nie wjebał jeszcze z dwie muki na dowidzenia. Nie trawie Werduma i chyba odpalę dziś piwko w ku chwale jego pogromcy

Odpowiedz polub

Rododendron

BAMMA
Bantamweight

754 komentarzy 1,021 polubień

Jak mu uznają ten protest i będzie nc to rewanż obowiązkowo na bumerangi

Odpowiedz 1 Like