Pierwszy miesiąc roku okazał się bardziej medialny od stycznia roku 2021. W prasie, internecie i RTV pojawiło się ponad 6 tysięcy materiałów, w których była mowa o MMA.
W styczniu na pierwsze miejsce zestawienia wśród marek z wynikiem ponad 2000 publikacji trafiła organizacja KSW, która przygotowała w Szczecinie galę z numerem 66 i zapowiedziała kolejne wydarzenie na luty.
Na drugiej pozycji w tym miesiącu, z wynikiem ponad 1300 publikacji, trafiła organizacja MMA VIP, o której zrobiło się głośno za sprawą współpracy z byłym gangsterem, „Słowikiem”.
O marce UFC w styczniu przygotowano blisko 1000 publikacji, w których mówiono między innymi o kontuzji Jana Błachowicza i nadchodzącym powrocie do klatki Joanny Jędrzejczyk.
Organizacja Fame MMA, która planuje swoją 13. galę, w styczniu pojawiła się w ponad 700 materiałach.
Blisko 700 materiałów opublikowano o organizacji Hight League, która również szykowała się do nadciągającej gali.
Fight Exclusive Night, marka, która przygotowała galę z numerem 38 zebrała ponad 500 publikacji.
Prime Show, nowy twór na rynku tzw. freakowych organizacji MMA, w styczniu osiągnął wynik nieco ponad 200 materiałów.
Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.
1 reply
...wczytuję komentarze...
UFC Lightweight
Dołącz do dyskusji na forum <a href="https://cohones.mmarocks.pl/threads/59392/">Cohones →</a> lub komentuj na <a href="#respond">MMARocks.pl →</a>