media prasa rtv internet mma

Pierwszy miesiąc roku okazał się bardziej medialny od stycznia roku 2021. W prasie, internecie i RTV pojawiło się ponad 6 tysięcy materiałów, w których była mowa o MMA.

W styczniu na pierwsze miejsce zestawienia wśród marek z wynikiem ponad 2000 publikacji trafiła organizacja KSW, która przygotowała w Szczecinie galę z numerem 66 i zapowiedziała kolejne wydarzenie na luty.

Na drugiej pozycji w tym miesiącu, z wynikiem ponad 1300 publikacji, trafiła organizacja MMA VIP, o której zrobiło się głośno za sprawą współpracy z byłym gangsterem, „Słowikiem”.

O marce UFC w styczniu przygotowano blisko 1000 publikacji, w których mówiono między innymi o kontuzji Jana Błachowicza i nadchodzącym powrocie do klatki Joanny Jędrzejczyk.

Organizacja Fame MMA, która planuje swoją 13. galę, w styczniu pojawiła się w ponad 700 materiałach.

Blisko 700 materiałów opublikowano o organizacji Hight League, która również szykowała się do nadciągającej gali.

Fight Exclusive Night, marka, która przygotowała galę z numerem 38 zebrała ponad 500 publikacji.

Prime Show, nowy twór na rynku tzw. freakowych organizacji MMA, w styczniu osiągnął wynik nieco ponad 200 materiałów.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

...wczytuję komentarze...

Avatar of Cyklop Schabowy
Cyklop Schabowy

UFC
Bantamweight

8,008 komentarzy 17,905 polubień

I drugi raz z rzędu KSW na pierwszym miejscu

Odpowiedz polub