media prasa rtv internet mma

Drugi wakacyjny miesiąc w tym roku przyniósł najmniej, bo nieco ponad 4 tysiące publikacji w prasie, internecie i RTV, w których była mowa o MMA.

W sierpniu na pierwsze miejsce zestawienia wśród marek z wynikiem ponad 800 publikacji wróciła organizacja UFC, w której po raz kolejny zawalczyła Karolina Kowalkiewicz. Polka wróciła do oktagonu po długiej przerwie od startów spowodowanej kontuzją oczodołu. Pod koniec miesiąca ogłoszono również oficjalnie pojedynek Marcina Tybury z Alexandrem Volkovem.

Na drugiej pozycji w tym miesiącu zadebiutowała marka High League, która przygotowała swoją pierwszą galę. Wydarzenie odbyło się w Ergo Arenie, a w mediach pojawiło się na ten temat nieco ponad 700 materiałów.

Marka KSW szykująca się do gali z numerem 63 – z wynikiem bliskim 700 publikacji – trafiła w ostatnim miesiącu na pozycję trzecią zestawienia.

Na czwartym miejscu wśród organizacji z podobnym wynikiem co KSW pojawiło się Fame MMA.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących o MMA.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

No replies yet

...wczytuję komentarze...

Avatar of Jacek Łosak
Jacek Łosak

Moderator

8,164 komentarzy 14,796 polubień

media prasa rtv internet mma

Drugi wakacyjny miesiąc w tym roku przyniósł najmniej, bo nieco ponad 4 tysiące publikacji w prasie, internecie i RTV, w których była mowa o MMA.

W sierpniu na pierwsze miejsce zestawienia wśród marek z wynikiem ponad 800 publikacji wróciła organizacja UFC, w której po raz kolejny zawalczyła Karolina Kowalkiewicz. Polka wróciła do oktagonu po długiej przerwie od startów spowodowanej kontuzją oczodołu. Pod koniec miesiąca ogłoszono również oficjalnie pojedynek Marcina Tybury z Alexandrem Volkovem.

Na drugiej pozycji w tym miesiącu zadebiutowała marka High League, która przygotowała swoją pierwszą galę. Wydarzenie odbyło się w Ergo Arenie, a w mediach pojawiło się na ten temat nieco ponad 700 materiałów.

Marka KSW szykująca się do gali z numerem 63 - z wynikiem bliskim 700 publikacji - trafiła w ostatnim miesiącu na pozycję trzecią zestawienia.

Na czwartym miejscu wśród organizacji z podobnym wynikiem co KSW pojawiło się Fame MMA.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Odpowiedz 1 Like

click to expand...