media prasa rtv internet mma

Październik okazał się drugim najlepszym miesiącem dla MMA w mediach pod względem liczby informacji. Obecność mieszanych sztuk walki w prasie, internecie i RTV przyniosła ponad 9500 materiałów.

Na pierwsze miejsce zestawienia marek z wynikiem ponad 2500 publikacji trafiła organizacja Fame MMA, która tym razem pojawiała się głównie w kontekście tzw. pandora gate.

Na drugą pozycję w omawianym miesiącu z wynikiem nieco ponad 2000 materiałów wskoczyła marka UFC, która zyskała medialnie ze względu na walkę Francisa Ngannou, byłego mistrza UFC, z Tysonem Furym.

Podium w tym miesiącu zamknęła organizacji Clout MMA, która w październiku przygotowała swoją drugą galę i zebrała prawie 1500 publikacji.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PSMM Monitoring & More z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

...wczytuję komentarze...

Avatar of zielony666
zielony666

UFC
Light Heavyweight

16,489 komentarzy 69,394 polubień

Tylko Goha może pociągnąć polskie MMA.

Odpowiedz 1 Like