media prasa rtv internet mma

Trzeci miesiąc roku okazał się bardzo dobry dla medialnej obecności mieszanych sztuk walki. W prasie, internecie i RTV pojawiło się blisko 7200 materiałów, w których była mowa o MMA.

Na pierwsze miejsce zestawienia marek, z wynikiem bliskim 2000 publikacji, trafiła organizacja KSW, która w marcu zorganizowała galę KSW 80, zapowiedziała walki następnego wydarzenia i podała nazwiska kolejnych zawodników XTB KSW Colosseum 2.

Na drugą pozycję w omawianym miesiącu, z wynikiem bliskim 1800 materiałów, trafiła organizacja UFC, dla której kolejną walkę stoczył Mateusz Gamrot. Popularny „Gamer” zdobył też w marcu dwie statuetki Heraklesa.

Podium w tym miesiącu zamknęła marka High League, która przygotowała szóstą galę. O organizacji mówiono w prawie 1300 publikacjach.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PSMM Monitoring & More z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

No replies yet

...wczytuję komentarze...

Avatar of Jacek Łosak
Jacek Łosak

Moderator

8,554 komentarzy 15,728 polubień

media prasa rtv internet mma

Trzeci miesiąc roku okazał się bardzo dobry dla medialnej obecności mieszanych sztuk walki. W prasie, internecie i RTV pojawiło się blisko 7200 materiałów, w których była mowa o MMA.

Na pierwsze miejsce zestawienia marek, z wynikiem bliskim 2000 publikacji, trafiła organizacja KSW, która w marcu zorganizowała galę KSW 80, zapowiedziała walki następnego wydarzenia i podała nazwiska kolejnych zawodników XTB KSW Colosseum 2.

Na drugą pozycję w omawianym miesiącu, z wynikiem bliskim 1800 materiałów, trafiła organizacja UFC, dla której kolejną walkę stoczył Mateusz Gamrot. Popularny "Gamer" zdobył też w marcu dwie statuetki Heraklesa.

Podium w tym miesiącu zamknęła marka High League, która przygotowała szóstą galę. O organizacji mówiono w prawie 1300 publikacjach.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PSMM Monitoring & More z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Odpowiedz polub

click to expand...