Luty br. okazał się mniej medialny od stycznia. W prasie, internecie i RTV pojawiło się nieco ponad 5 tysięcy materiałów, w których była mowa o MMA.
Na pierwsze miejsce zestawienia wśród marek z wynikiem ponad 1100 publikacji trafiła organizacja KSW, która przygotowała w Warszawie galę z numerem 67 i zapowiedziała kolejne, marcowe wydarzenie w Radomiu.
O marce UFC w lutym przygotowano ponad 900 publikacji, w których poruszano między innymi temat dalszych planów Joanny Jędrzejczyk i Jana Błachowicza oraz zapowiedzi powrotu do klatki Karoliny Kowalkiewicz.
Na trzeciej pozycji w omawianym miesiącu, z wynikiem ponad 800 publikacji, trafiła organizacja High League, która na początku lutego zorganizowała galę z walką popularnego „pashyBicepsa”.
Marka Prime Show w lutym osiągnęła wynik blisko 800 publikacji, po tym jak odbyła się jej pierwsza gala.
Organizacja Fame MMA, która planuje swoją 13. galę, w lutym była opisana w blisko 700 materiałach.
Fight Exclusive Night pojawiło się natomiast w prawie 200 publikacjach.
Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.
1 reply
...wczytuję komentarze...
Oplot Challenge Welterweight
Dołącz do dyskusji na forum <a href="https://cohones.mmarocks.pl/threads/59822/">Cohones →</a> lub komentuj na <a href="#respond">MMARocks.pl →</a>