Listopad okazał się trzecim najlepszym miesiącem w tym roku pod względem liczby publikacji. W prasie, internecie i RTV pojawiło się ponad 6 tysięcy materiałów, w których była mowa o MMA.
W ostatnim miesiącu na pierwsze miejsce zestawienia wśród marek z wynikiem blisko 1500 publikacji trafiła organizacja Fame MMA, która przygotowała w gdańskiej Ergo Arenie galę z numerem 12.
Na drugiej pozycji w tym miesiącu, z wynikiem nieco ponad 1400 publikacji, znalazło się KSW. Organizacja ogłosiła rozpoczęcie współpracy z platformą Viaplay i podała także termin pierwszej gali na roku 2022.
Organizacja UFC, w której Mateusz Gamrot poznał kolejnego rywala, a Joanna Jędrzejczyk zapowiedziała przygotowania do następnej walki, zebrała 1024 publikacje.
Fight Exclusive Night, marka, która przygotowała galę z numerem 37 i ogłosiła kolejne wydarzenie – z wynikiem ponad 500 publikacji – trafiła w ostatnim miesiącu na pozycję trzecią zestawienia.
Babilon MMA ze swoją listopadową galą zebrał ponad 200 medialnych materiałów.
Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.
7 komentarzy (poniżej pierwsze 30)
...wczytuję komentarze...
UFC Welterweight
Bellator Welterweight
Roshi
Bellator Welterweight
Roshi
Moderator
UFC Welterweight
Dołącz do dyskusji na forum <a href="https://cohones.mmarocks.pl/threads/58248/">Cohones →</a> lub komentuj na <a href="#respond">MMARocks.pl →</a>