Czerwiec okazał się rekordowym czasem dla MMA w mediach. W ostatnim miesiącu medialna obecności mieszanych sztuk walki w prasie, internecie i RTV przyniosła ponad 8600 materiałów.

Na pierwsze miejsce zestawienia marek, z wynikiem ponad 3000 publikacji, trafiła organizacja KSW, która w czerwcu przygotowała galę XTB KSW Colosseum 2 na PGE Narodowym i ogłosiła dwa wakacyjne wydarzenia.

Na drugą pozycję w omawianym miesiącu, z wynikiem nieco ponad 1000 materiałów, trafiła nowa marka Clout MMA, która zamierza działać na rynku tzw. freak fightów.

Podium w tym miesiącu zamknęła marka UFC z blisko 1000 publikacji. W czerwcu w oktagonie odniósł kolejne zwycięstwo Mateusz Rębecki, który pozostaje niepokonany w klatce amerykańskiej organizacji.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PSMM Monitoring & More z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

No replies yet

...wczytuję komentarze...

Avatar of Jacek Łosak
Jacek Łosak

Moderator

10,108 komentarzy 19,019 polubień

Czerwiec okazał się rekordowym czasem dla MMA w mediach. W ostatnim miesiącu medialna obecności mieszanych sztuk walki w prasie, internecie i RTV przyniosła ponad 8600 materiałów.

Na pierwsze miejsce zestawienia marek, z wynikiem ponad 3000 publikacji, trafiła organizacja KSW, która w czerwcu przygotowała galę XTB KSW Colosseum 2 na PGE Narodowym i ogłosiła dwa wakacyjne wydarzenia.

Na drugą pozycję w omawianym miesiącu, z wynikiem nieco ponad 1000 materiałów, trafiła nowa marka Clout MMA, która zamierza działać na rynku tzw. freak fightów.

Podium w tym miesiącu zamknęła marka UFC z blisko 1000 publikacji. W czerwcu w oktagonie odniósł kolejne zwycięstwo Mateusz Rębecki, który pozostaje niepokonany w klatce amerykańskiej organizacji.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PSMM Monitoring & More z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Odpowiedz 3 polubień

click to expand...