Błachowicz Rockhold nokaut

Dziś w nocy Jan Błachowicz zaliczył największe zwycięstwo w karierze – pokonał Luke’a Rockholda przez TKO w 2 rundzie. Nie tylko wygrał z byłym mistrzem UFC i Strikeforce, ale zrobił to w fenomenalnym stylu, za co dostał dodatkowe 50 000 dolarów bonusu. Jak poinformował Dana White, Luke ma złamaną szczękę. Podczas konferencji prasowej po gali, prezydent organizacji powiedział także, że uważa, iż Luka powinien zacząć myśleć o emeryturze sportowej:

Uważam, że Luka powinien pogadać (ze swoim teamem) o zawieszeniu rękawic na kołku. Dziś złamano mu szczękę. To już drugie tego typu złamanie a wcześniej był brutalnie nokautowany. Jego żuchwa jest w rozsypce, miał przeszczep skóry i całą masę innych zabiegów. Miał dobrą karierę, był świetnym zawodnikiem. Osobiście widziałbym go jednak już na emeryturze. On ma inną karierę poza walkami, jest modelem dla firmy Ralph Lauren.

Rockhold najlepsze lata kariery miał w latach 2011-2015, kiedy to tylko Vitor Belfort zadał mu porażkę, a on sam pokonywał takie nazwiska jak: Weidman, Machida, Bisping, Kennedy, Jardine czy Souza.

91 KOMENTARZE

  1. Jak nawinął znany wieszcz, erudyta i filozof Popek Monster

    Nie słuchałaś ostrzeżeń i co z tego masz?

    Pęknięty nos, złamaną twarz.

    Knockedcold będzie miał jeszcze głupszy ryj przez jakiś czas :antonio::antonio::antonio::antonio::antonio::antonio::antonio::antonio:

  2. Piszę po raz kolejny: Rockhold powinien przejść jakiś podstawowy kurs aktorstwa i brytyjskiego akcentu i zostać nowym Bondem. Łamanie mordy go do tego nie przybliża, więc może naprawdę pora dać sobie spokój z walkami.

  3. Ktos pisał, ze Luk nie dostał mocno.

    Szczęka sie nie łamie od byle musniecia. Dostał pieknego strzała w ta piękna mordę ( chociaż teraz to juz niekoniecznie).

  4. Piszę po raz kolejny: Rockhold powinien przejść jakiś podstawowy kurs aktorstwa i brytyjskiego akcentu i zostać nowym Bondem. Łamanie mordy go do tego nie przybliża, więc może naprawdę pora dać sobie spokój z walkami.

    O KURWA jako Bond byłby idealny. Jebany ma do tego wygląd.

  5. O KURWA jako Bond byłby idealny. Jebany ma do tego wygląd.

    Ale gość jest zbyt głupi, żeby być aktorem.

  6. Rockhold pomimo genialnych umiejętności właśnie sypie się gorzej niż Khabib swego czasu no i nie ma szczęki aby przyjmować ciosy już od kogo kolwiek dlatego no też widziałbym dla jego dobra go na emeryturze , ewentualnie za rok jak znowu się poskłada bo jakiejś rozsypce walka na pożegnanie z jakimś niżej notowanym rywalem i elo.

  7. W dołku jeb na twarz z gęby tatar masz.

    Brawo kurwa! Brawo kurwa dla Łukasza!

    Za co leży tu? Jan Błachowicz znów

    wstawi w jego szczękę drut!

  8. Łysy dobrze gada, w LHW uderzają mocniej Luke z tą swoją szklaną szczęką będzie łatwym celem. Już w wadze średniej go kładli na glebie. W sumie go szkoda, bo warunki fizyczne chyba miał najlepsze w wadze średniej ever. Dorobił się majstra i to było apogeum. Teraz jest solidny zjazd. Nie wiem kto go zestawiał z Jonesem 🙂

  9. Luke nie ma słabej szczęki, tylko poprostu ma zjebany nawyk odsłania się, w taki sposób że nie widzi ciosu :crazy: a cios którego się nie zobaczy przeważnie gasi światło :boss:

  10. :goldi:

    Takie wiadomości poproszę zawsze do porannej kawy 😀

    Jano rozjebal szczękę szczekacza na jego terytorium i wysłał go na emeryturę 

    Sweeeeeet:tellmemore:

  11. Wygrana Janka w pięknym stylu,dodatkowo z dużym nazwiskiem jakby nie było,do tego bonus za występ wieczoru,a najlepsze chyba to,że jeszcze upierdolił szczękę temu cwaniaczkowi,pięknie 

  12. Jak nawinął znany wieszcz, erudyta i filozof Popek Monster

    Nie słuchałaś ostrzeżeń i co z tego masz?

    Pęknięty nos, złamaną twarz.

    Knockedcold będzie miał jeszcze głupszy ryj przez jakiś czas :antonio::antonio::antonio::antonio::antonio::antonio::antonio::antonio:

    Słuchasz popka ?::clintdis::

  13. Święto w Polsce. Pozdrawiam ludzi od: ''a kogóż to Jan znokautował?!''

    ''przecież On nie ma ciosu''

    ''Błachowicz?! A na co to komu?''

    Chce się dziś kurwa żyć!!!

  14. Słuchasz popka ?::clintdis::

    To jest tekst z czasów, gdy Popek był bezzębnym ćpunem degeneratem z Legnicy 😉 Jak się było osiedlowym wirażką, to się słuchało :v

  15. To jest tekst z czasów, gdy Popek był bezzębnym ćpunem degeneratem z Legnicy 😉 Jak się było osiedlowym wirażką, to się słuchało :v

    To z Firmy? Czy wcześniej?

  16. Ten rapy w autobusie ryja mi beret do dzis

    Nie wiem skąd jesteś mordo, ale w Krakowie na to mówimy tramwaj :awesome:

  17. Po nokaucie pomyslalem sobie że nawet w lhw bez ścinania Kutasotrzymacz jest szklażem, ale na powtórce było widać że po takim soczystym luju prawie każdy by padł

    Jeszcze raz brawo Wiedźmin

    :deniroclap:

  18. Nie wiem skąd jesteś mordo, ale w Krakowie na to mówimy tramwaj :awesome:

    Faktycznie to tramwaj :eddieconspiracy:

    Czyli łeb zryty bardziej niż podejrzewałem!

  19. Trudno wyrazić słowami co czuje się w taki wieczór.

    Piękny Luke ….rozjebany,

    Najlepszy zawodnik WW na świecie…rozjebany.

  20. Cały czas nie kumam, dlaczego Luke przyszedł na tę konfę w białej pidżamie w kropki. :razz:utinlaugh:

  21. Cały czas nie kumam, dlaczego Luke przyszedł na tę konfę w białej pidżamie w kropki. :razz:utinlaugh:

    To szpitalna. Chcieli go zabrać, ale spierdolił z karetki.

  22. Ale gość jest zbyt głupi, żeby być aktorem.

    Dawno się tak nie uśmiałem, naprawdę uwazasz mądrość za immanentną cechę aktorów ?

  23. Dawno się tak nie uśmiałem, naprawdę uwazasz mądrość za immanentną cechę aktorów ?

    Zawsze może wystąpić w Głupi i głupszy.

  24. Dawno się tak nie uśmiałem, naprawdę uwazasz mądrość za immanentną cechę aktorów ?

    Uważam, że ci naprawdę dobrzy aktorzy, to bardzo inteligentni i pozbawieni moralności ludzie 😉

  25. Uważam, że ci naprawdę dobrzy aktorzy, to bardzo inteligentni i pozbawieni moralności ludzie 😉

    Ja uważam, że Luke z całym swoim mindsetem idealnie pasuje do Hollywood. Tym bardziej jeśli mówimy o roli Bonda. Ostatnim mądrym aktorem, który wcielił się w tą postać był Sean Connery :lol:.

  26. Ja uważam, że Luke z całym swoim mindsetem idealnie pasuje do Hollywood. Tym bardziej jeśli mówimy o roli Bonda. Ostatnim mądrym aktorem, który wcielił się w tą postać był Sean Connery :lol:.

    No do roli Bonda to może się nadaje, tam tylko trzeba wyglądać. Pytanie czy Luke zapamięta podstawowe kwestie, bo po bombie Jana to on jest wstrząśnięty, nie zmieszany :v

  27. Z całym szacunkiem do Jana, ale nigdy nie słynął z ciężkich pięści, także skoro nawet on zadał tak ciężkie KO Rockholdowi to on nie ma czego już szukać w mma.

  28. To co zrobił Janek przez nas będzie długo zapamiętywane na lata.

    Pięknie Rockholda odprawił z LHW z kwitkiem na emeryturę oraz ze skierowaniem.

  29. W dołku jeb na twarz z gęby tatar masz.

    Brawo kurwa! Brawo kurwa dla Łukasza!

    Za co leży tu? Jan Błachowicz znów

    wstawi w jego szczękę drut!

    :mjsmile:

  30. O jak dobrze się czyta takie miłe newsy 😆

    Jedno trzeba Luke'owi przyznać, pięknie wygląda gdy jest nokautowany, można patrzeć i patrzeć.

     :tellmemore:

  31. Cały czas nie kumam, dlaczego Luke przyszedł na tę konfę w białej pidżamie w kropki. :razz:utinlaugh:

    Bo wiedział, że go do snu będą kołysać gongami :juanlaugh::jarolaugh:

  32. Robicie z Rockholda jakiegoś placka i tym samym odbieracie chwałę Jankowi. A Luk to były mistrz, zawodnik z charyzmą i skilem, odświeżcie sobie jego walki.

  33. Poza tym cudownym KO wspaniały moment był tez pod koniec pierwszej rundy kiedy Janek zajebal ta swoją mała stopą Playboyowi w łeb tak ze ten postanowił zatańczyć jeszcze w środku oktagon przed zejściem do narożnika :dance:

  34. Robicie z Rockholda jakiegoś placka i tym samym odbieracie chwałę Jankowi. A Luk to były mistrz, zawodnik z charyzmą i skilem, odświeżcie sobie jego walki.

    Dokladnie tak, przeć walka niektórzy spece nawet mówili ze jako jedyny ma umiejętności żeby stawić czoła Jonesowi itd

  35. Poza tym cudownym KO wspaniały moment był tez pod koniec pierwszej rundy kiedy Janek zajebal ta swoją mała stopą Playboyowi w łeb tak ze ten postanowił zatańczyć jeszcze w środku oktagon przed zejściem do narożnika :dance:

    Jako szef portalu naprawde masz duzo jadu w sobie:lol:

  36. Śledzę To forum incognito od 10 lat, konto mam od niedawna.

    Loguje się specjalnie po to, żeby napisać – Janek, Japierdole!

    To najpiękniejszy dzień polskiego mma w moim życiu.

    Rozjebac jak dziecko ultra cwaniaczka i wysłać go na emeryture..

  37. Śledzę To forum incognito od 10 lat, konto mam od niedawna.

    Loguje się specjalnie po to, żeby napisać – Janek, Japierdole!

    To najpiękniejszy dzień polskiego mma w moim życiu.

    Rozjebac jak dziecko ultra cwaniaczka i wysłać go na emeryture..

    ::snoopd::::snoopd::::snoopd::

  38. Luk na Bonda za krótki, no i ma problem z tymi rękoma (nie wie co z nimi zrobić).

    Natomiast w Polsce debiutuje pewien charyzmatyczny reżyser kina akcji, tudzież kina gangsterskiego. Następca Vegi. Ja bym Go widział w historii inspirowanej prawdziwymi wydarzeniami…

    Pierwsze ujęcie: Luk idzie do Octagonu w butach żeglarskich. Wiadomo po co.

  39. Dorota 😉

    Kurwa bądź czlowiekiem, daj mu się nacieszyć a nie od razu sprowadzasz na ziemie.:arielcry: tak teraz wygląda naczelnik

  40. Kurwa bądź czlowiekiem, daj mu się nacieszyć a nie od razu sprowadzasz na ziemie.:arielcry: tak teraz wygląda naczelnik

    :childcry:

  41. Panowie jak Lauren to tylko ten od naszego sponsora :beer:

    Kosa wzór. Jak żona zobaczyła, to wystawiłą oczy, że kupiłem takie pedalstwo Ralph Lauren co zazwyczaj śmieszkuję :śmiech: a tu po przyjrzeniu z bliska :no no: – a taki chuj :DC:

  42. Z całym szacunkiem do Jana, ale nigdy nie słynął z ciężkich pięści, także skoro nawet on zadał tak ciężkie KO Rockholdowi to on nie ma czego już szukać w mma.

    Z całym szacunkiem dla Ciebie, ale jednak szczęka Luka pękła, wiec pierdolnięcie musiało być srogie.

  43. Kurwa bądź czlowiekiem, daj mu się nacieszyć a nie od razu sprowadzasz na ziemie.:arielcry: tak teraz wygląda naczelnik

    Parter to moja specjalność. Często w niedziele rano w nim ląduje :fjedzia:

  44. Rockhold powinien przejść jakiś podstawowy kurs aktorstwa i brytyjskiego akcentu i zostać nowym Bondem.

    Ciekawy pomysł z tym Bondem. W końcu wcielał się już w role samuraja, łowcy, i śpiącej królewny, myślę że z jego warsztatem pociągnąłby też Bonda.

  45. Rano wszystkie media wyciszone żeby przypadkiem nie poszedł jakiś spojler i czekanko na walkę Jana. Jak Luke głupio śmieszkował to cały chodziłem żeby Janek mu w końcu przyjebał 😆 Moment KO to taka radość, że ciężko opisać to słowami. Szacunek w chuj dla Błachowicza za podjęcie ryzyka w tej walce i gruby nokaut :happy dance:

  46. Hmmm ma ktoś jakieś lepsze zdjęcie tej prześwietlonej złamanej szczęki??? Pytam z ciekawości bo na załączonym obrazku tego jakoś nie widać…. zwyrolstwo jeszcze nie ostygło…. 😛

  47. Hmmm ma ktoś jakieś lepsze zdjęcie tej prześwietlonej złamanej szczęki??? Pytam z ciekawości bo na załączonym obrazku tego jakoś nie widać…. zwyrolstwo jeszcze nie ostygło…. 😛

    A jest jakiekolwiek zdjęcie?

  48. Okazało sie że po walce to jednak ja a nie wy mam ból dupy  :jon:

    Masz, wetrzyj trochę w odbyt, to pomoże

    Hahaha, cierp kurwiu za kibicowanie Cockholdowi i brak wiary w Jana!!!! 😉

  49. Dopiero wytrzeźwiałem, nie wiem dlaczego ale ja to sie tak jaram tą walką jakby pas wyrwał. Wbrew bukom, mediom, wbrew UFC i Danie, którzy chcieli na plecach pana Janka tą modelkę wypromować (umówmy się że z topu Luke nie mógł trafić lepiej jak na pana Janka) Legendary fucking Polish fucking Power rozjebuje szczekę jednemu z najbardziej wkurwiających typów w MMA.

    Tak się bałem tej walki, że Luke go w parterze zje, że nie bedzie kary za taki brak szacunku, kurwa cały blok obudziłem darciem mordy, cała niedziele wznosiłem szklankę za zdrowie pana Janka :conorsalute:

    Pan Janek ma mój dozgonny szacunek, złego słowa o chłopie nigdy nie powiem, za tą walkę, za tą radość kurwa… Dla mnie on może teraz iść po wypłatę do FameMMA, niech ma coś z życia. :conorsalute:

  50. Z całym szacunkiem do Jana, ale nigdy nie słynął z ciężkich pięści, także skoro nawet on zadał tak ciężkie KO Rockholdowi to on nie ma czego już szukać w mma.

    Obejrzyj ujęcie z tyłu jak łeb odskakuje i nie pisz glupot

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.