Wyniki finałowej gali TUF 22, na której walczył Marcin Wrzosek.

W najbardziej eksponowanej walce gali Frankie Edgar w bardzo przekonywujący i szybki sposób rozprawił się z Chadem Mendesem. Od początku starcia obaj fighterzy narzucili szybkie tempo, inicjując stójkowe wymiany. Mendes atakował zamaszystymi ciosami sierpowymi a także podbródkowymi, zadawał też mocne niskie kopnięcia, Edgar natomiast był bardziej mobilny – uderzał kombinacjami rąk i nóg. W trzeciej minucie Frankie zaatakował kombinacją: lewy, prawy sierpowy, lewy sierpowy. Drugi z ciosów doszedł szczęki Mendesa, trzeci natomiast w brutalny sposób powalił go na ziemię. Uderzenia w parterze były wyłącznie zbędną formalnością, gdyż sędzia ringowy wkroczył pomiędzy sportowców.

Marcin “Polish Zombie” Wrzosek przegrywa w debiucie w UFC z Julianem “Juicym” Erosą. Polak dobrze zaczął pojedynek i już pierwszy prawy overhand trafił “Juicy’ego” w głowę. Tego typu prawe zamachowe co jakiś czas lądowały na twarzy Erosy. Niestety obaj zawodnicy zaczęli intensywnie dążyć do klinczu. Druga połowa rundy to było właśnie mocowanie się pod siatką. Jednak i w tym aspekcie Marcin był lepszym zawodnikiem, skutecznie stosując Couture’owski “brudny boks”. W pierwszej odsłonie miała też miejsce groźna sytuacja: Wrzosek chciał obalić, ale Erosa złapał gilotynę i wylądował w pozycji górnej, po czym przeszedł do duszenie d’arce. Marcin jednak wyszedł z tej bardzo niebezpiecznej i wydawać się mogło ciasno zapiętej techniki.

W drugiej rundzie Wrzosek zaczął częściej odnosić się do zapasów. Zaczął od obalenia, po którym wylądował w gardzie Amerykanina. Dodatkowo radził sobie o wiele lepiej w stójce i Erosa coraz częściej był trafiany. Na dwie minuty przed końcem drugiej odsłony, Marcin znowu poszedł po obalenie za obie nogi i kolejny raz udało mu się wywrócić “Juicy’ego”. Również sam koniec rundy, “Polish Zombie” zaakcentował górną pozycją na Amerykaninie.

Kluczowa okazała się trzecia runda. Widać było już potworne zmęczenie u Marcina. Jego ciosy nie były dynamiczne, a próby obaleń zaczęły być stopowane przez Erosę. Dodatkowo Marcin w tej rundzie został trafiony dwoma latającymi kolanami. Nie mniej obaj zawodnicy wyszli po gongu z zamiarem wygrania i ciosy przecinały powietrze z obu stron. W pewnym momencie to Julian poszedł po obalenie, którym zaskoczył Wrzoska. Choć Polak wstał, to bardziej świeży Amerykanin powtórzył manewr i kolejny raz przewrócił zmęczonego Polaka. Spędził kilkadziesiąt sekund na Marcinie i na koniec założył kolejne duszenie d’arce, dzięki czemu zapewne zapewnił sobie zwycięstwo w tym boju.

W starciu Gabriela Gonzagi i Konstantina Erokhina, żaden z zawodników nie chciał wygrać walki. Ciosów było jak na lekarstwo, a jedyną przewagą Gabriela były ledwo zarysowane, delikatne obalenia. Obaj walczyli tak, jakby podpisali pakt o nieagresji. Była to jedna z najsłabszych walk w historii wagi ciężkiej o ile nie najsłabsza. Rosjanin znany z mocnego uderzenia, nawet nie próbował bić Brazylijczyka swoimi firmowymi sierpowymi, a narożnik po drugiej rundzie powiedział mu “będziesz żałował, że nie atakowałeś, atakuj!”. Gonzaga tym samym zdobył po raz pierwszy w karierze zwycięstwo przez decyzję.

Walka Wieczoru

145 lbs: Frankie Edgar pok. Chada Mendesa przez KO (lewy sierpowy), runda 1., 2:28.

Karta główna

155 lbs: Ryan Hall pok. Artema Lobova przez jednogłośną decyzję (2x 30-26, 30-27).
155 lbs: Tony Ferguson pok. Edsona Barbozę przez poddanie (d’arce), runda 2., 2:54.
155 lbs: Evan Dunham pok. Joego Lauzona przez jednogłośną decyzję (2x 30-26, 30-27).
145 lbs: Tatsuya Kawajiri pok. Jasona Knighta przez jednogłośną decyzję (3x 30-27).
155 lbs: Julian Erosa pok. Marcina Wrzoska przez niejednogłośną decyzję (2x 29-28, 28-29).

Karta wstępna

265 lbs: Gabriel Gonzaga pok. Konstantina Erokhina przez jednogłośną decyzję (2x 30-27, 29-28).
170 lbs: Ryan LaFlare pok. Mike’a Pierce’a prze jednogłośną decyzję (2x 29-28, 30-27).
125 lbs: Geane Herrera pok. Joby’ego Sancheza przez TKO (ciosy), runda 2., 4:28.
155 lbs: Chris Gruetzemacher pok.. Abnera Lloverasa przez jednogłośną decyzję (3x 29-28).

Jakub Bijan
FREESTYLE || GRECO

350 KOMENTARZE

  1. Arlovski

    Chyba bez drzemki się nie obejdzie. Oby budzik się spisał.

    Zawsze nastawiam sobie budzik co 5 minut, nie patrząc na drzemki.

  2. Ja tu sobie siedzę i liczę że Polak startuje i otwiera  drugą część gali czyli star od 1 (wywiady) i o 2 walka, a tu lipa bo są tylko dwie części zamiast trzech :/

  3. Shajs

    Zawsze nastawiam sobie budzik co 5 minut, nie patrząc na drzemki.

    Polecam sprawic sobie jakas inteligentna opaske (jebac nazwe smart band, polski jezyk jest piekny) i aplikacje do monitorowania snu. Wykryje plytka faze i w okolicy danej godziny budzi wibracja na rece, fajna sprawa. Muzyczne budzenie zawsze mnie wkurwialo, tu tego nie mam.

  4. MAT01@Pytanie mega serio, korzystasz z czegoś takiego (nw jak to profesjonalnie nazwać) i czy to działa i jakieś polecane modele ?

  5. Tomquos

    MAT01@

    Pytanie mega serio, korzystasz z czegoś takiego (nw jak to profesjonalnie nazwać) i czy to działa i jakieś polecane modele ?

    Oznacza sie najpierw stawiajac @
    Ja mam mibanda od xiaomi.

  6. PaweLisu999

    Kurde dobra walka! Nie spodziewałem się

    Czyja? Wyników nie podają znów ;( a na tablecie siedzę to też nie łapie streamu! D
    Help kto wygrał?

  7. Nilg

    Czyja? Wyników nie podają znów ;( a na tablecie siedzę to też nie łapie streamu! D
    Help kto wygrał?

    Grutzemacher wygrywa 3×29-28 z Lloverasem
    Dali ciekawą bitkę

  8. Pierwsza walka słaba technicznie, na poziomie pół amatorów z prelimsów Bellatora, ale ładnie się oglądało takie chaotyczne lecz brutalne sposoby obu zawodników. Zasłużona wygrana Chrisa.

    Druga walka na dużo wyższym poziomie – brawo Herrera, zwłaszcza, że wziął tę walkę tydzień temu.

  9. Cloud

    NO ZARAZ ZDECHNĘ. LUDZIE!!! Ciężka jak zwykle ZACHWYCA.

    Dla tej kategorii doping powinien być legalny. Teraz patrzeć się na to nie da, czy to czołówka, czy tyły dywizji.

  10. Cloud

    NO ZARAZ ZDECHNĘ. LUDZIE!!! Ciężka jak zwykle ZACHWYCA.

    Dla tej kategorii doping powinien być legalny. Teraz patrzeć się na to nie da, czy to czołówka, czy tyły dywizji.

  11. co za zamulajaca walka, gamplan erokina polegajacy na niezadawaniu ciosow naprawde przemyslany..

  12. co za zamulajaca walka, gamplan erokina polegajacy na niezadawaniu ciosow naprawde przemyslany..

  13. (03:59:43) Achort: komentarz w ksw bylby: jest to bardzo walka slaba dla oka ludzi ktorzy słabo się interesują mma, ale jest to gratka dla znawców tego sportu 😀

  14. (03:59:43) Achort: komentarz w ksw bylby: jest to bardzo walka slaba dla oka ludzi ktorzy słabo się interesują mma, ale jest to gratka dla znawców tego sportu 😀

  15. "I propose a 3 way tournament between Gonzaga, Erokhin, and Jared Rosholt. They fight to death, and winner gets cut."

  16. "I propose a 3 way tournament between Gonzaga, Erokhin, and Jared Rosholt. They fight to death, and winner gets cut."

  17. Solaris

    Maraton, odcinek 2, start!

    Poszedłeś spać na prelimsach to maraton nie wiem czy Ci zaliczyć można.

  18. Solaris

    Maraton, odcinek 2, start!

    Poszedłeś spać na prelimsach to maraton nie wiem czy Ci zaliczyć można.

  19. halibut

    Poszedłeś spać na prelimsach to maraton nie wiem czy Ci zaliczyć można.

    Za pominięcie tych Erokhinów to mi się medal należy 😉

  20. halibut

    Poszedłeś spać na prelimsach to maraton nie wiem czy Ci zaliczyć można.

    Za pominięcie tych Erokhinów to mi się medal należy 😉

  21. Kurrrrrrr,,,,,,, po co Marcin sie pcha w ten klincz,początek wyglądał całkiem dobrze a z upływem czasu zaczynam sie martwic a Marcina . War Zombie

  22. Kurrrrrrr,,,,,,, po co Marcin sie pcha w ten klincz,początek wyglądał całkiem dobrze a z upływem czasu zaczynam sie martwic a Marcina . War Zombie

  23. Jak dla mnie 29-28 dla Marcina ale werdykt moze isc w obie strony ,pamietajmy rowniez ze Erosa u siebie wiec kto wie,tak czy siak nie wróżę Marcinowi przyszłości w ufc słabiutki wystep

  24. Jak dla mnie 29-28 dla Marcina ale werdykt moze isc w obie strony ,pamietajmy rowniez ze Erosa u siebie wiec kto wie,tak czy siak nie wróżę Marcinowi przyszłości w ufc słabiutki wystep

  25. 29-28 Wrzosek

    Pierwsza decyduje:
    Celniej w stojce, w klinczu Marcin zadawal wiecej ciosow. Proba poddania Erosy – tego nie punktujemy.

    Edit.
    I chuj…split.

  26. 29-28 Wrzosek

    Pierwsza decyduje:
    Celniej w stojce, w klinczu Marcin zadawal wiecej ciosow. Proba poddania Erosy – tego nie punktujemy.

    Edit.
    I chuj…split.

  27. Omggggg gospodarz jednak wygrywa Marcin przegrał na własne życzenie jak juz pisalem slabiutkiiiiii występ Marcina ,nie wiem czynjeszcze go zobaczymy ale jesli tak to wiele sie po Marcinke nie spodziewam .czas spac reszte nadrobię rano dobranoc panowie

  28. Omggggg gospodarz jednak wygrywa Marcin przegrał na własne życzenie jak juz pisalem slabiutkiiiiii występ Marcina ,nie wiem czynjeszcze go zobaczymy ale jesli tak to wiele sie po Marcinke nie spodziewam .czas spac reszte nadrobię rano dobranoc panowie

  29. Nie ma tu wałka. Punktowałem 2 dla Polaka, 3 dla Amerykanina, a 1 mogła iść w obie strony. Szkoda, nie zabrakło wiele do wygranej.

  30. Nie ma tu wałka. Punktowałem 2 dla Polaka, 3 dla Amerykanina, a 1 mogła iść w obie strony. Szkoda, nie zabrakło wiele do wygranej.

  31. @zombie bardzo cię lubię, ale muszę zadać to pytanie: O co chodziło z tym klinczem? Z perspektywy telewidza ładnie trafiałeś szybkimi ciosami przez 2 minuty pierwszej rundy, dwa razy twój rywal się zachwiał, a nagle wchodzisz w klincz na resztę walki. Opiszesz mi gameplan? Bo nie rozumiem 🙁

  32. @zombie bardzo cię lubię, ale muszę zadać to pytanie: O co chodziło z tym klinczem? Z perspektywy telewidza ładnie trafiałeś szybkimi ciosami przez 2 minuty pierwszej rundy, dwa razy twój rywal się zachwiał, a nagle wchodzisz w klincz na resztę walki. Opiszesz mi gameplan? Bo nie rozumiem 🙁

  33. Szkoda, było to do zrobienia
    Powie mi ktoś jak wygląda sytuacja Wrzoska w UFC?

    Witam podczas drugiego dnia maratonu.

  34. Grubas

    Dobry werdykt niestety:sad:dał dobrą walkę i oby dostał kontrakt w piórkowej!:bayan:

    Come on Grubas gdzie ty widziales dobra walke,zwłaszcza ze strony Marcina?! Troche emocji było ale to raczej tylko z tytułu ze walczyk nasz krajan a nie dobrej walki,walka nudna jak flaki z olejem. Tak czy siak zycze mu jak najlepiej ale obiektywnie patrząc niewykluczone ze juz niestety Marcina nie zobaczymy

  35. midern

    Szkoda, było to do zrobienia
    Powie mi ktoś jak wygląda sytuacja Wrzoska w UFC?

    Witam podczas drugiego dnia maratonu.

    Z tego co wiem to nie jest zatrudniony w ufc- w finale TUF jest na kontrakcie z TUF.
    Teraz albo dadzą mu kontrakt albo nie. Po prostu.

  36. Niestety walka Wrzoska pokazuje, ze mieli racje biorac Halla a nie Polaka :/. Mam nadzieje ze dostanie jeszcze walke, zejdzie do nizszej kategorii i tam pokaze na co go stac

  37. ur2good4me

    Come on Grubas gdzie ty widziales dobra walke,zwłaszcza ze strony Marcina?! Troche emocji było ale to raczej tylko z tytułu ze walczyk nasz krajan a nie dobrej walki,walka nudna jak flaki z olejem. Tak czy siak zycze mu jak najlepiej ale obiektywnie patrząc niewykluczone ze juz niestety Marcina nie zobaczymy

    Ile jeszcze razy napiszesz to samo?

  38. NOZ co za Kijowy dzien Lena przegrała , Polki w reczna udupiły 20-31 z Holandia ! , a do tego Wrzosek tez przegrał :/ Co za DZIEN!

  39. Szkoda tej pierwszej rundy. Dla mnie walka spoko, ale na pewno jej atrakcyjność podniosły emocje związane z tym, że to Marcin walczy.

  40. ur2good4me

    ale obiektywnie patrząc niewykluczone ze juz niestety Marcina nie zobaczymy

    Niezła asekuracja – obiektywnie niewykluczone, że go zobaczymy lub więcej nie zobaczymy.

    Tak – obiektywnie masz racje: albo będzie w UFC albo nie. I obiektywnie powiem, że jutro Conor albo wygra albo przegra. Przyznać to trzeba obiektywnie.

  41. Myślę że będzie ciężko o kontrakt zwłaszcza patrząc z perspektywy tego że UFC ma za dużo zawodników niż za mało, raczej zwycięzcy mogą liczyć na angaż.

  42. DanHendoTKO

    @zombie bardzo cię lubię, ale muszę zadać to pytanie: O co chodziło z tym klinczem? Z perspektywy telewidza ładnie trafiałeś szybkimi ciosami przez 2 minuty pierwszej rundy, dwa razy twój rywal się zachwiał, a nagle wchodzisz w klincz na resztę walki. Opiszesz mi gameplan? Bo nie rozumiem 🙁

    Obejrzyj sobie stary 3 runde i skminisz dlaczego wchodzil w klincz. Sam sie dziwilem…mogl pociagnac stojke w pierwszej rundzie jak dobrze wchodzilo, wybral inaczej – trudno. Dostanie szanse w swojej kategorii i zobaczymy. Wypada sie wstrzymac z ocenami.

  43. bartosz.no

    Ile jeszcze razy napiszesz to samo?

    Hmmmm nie wiem ale chyba z 8 razy jeszcze , z frustrował mnie występ Marcina i tyle.

  44. bartosz.no

    Obejrzyj sobie stary 3 runde i skminisz dlaczego wchodzil w klincz.

    Nie mam nerwów by oglądać to jeszcze raz

  45. Też się zastanawiam po co był ten klincz. Kto układał mu tą taktykę? Mógł go pięknie i szybko ubić, a tak połowę walki stracił na przytulanie. Why Marcin? Why?

  46. Ja pierdole ci "komentatorzy" z Extreme niszcza mi cala frajde z ogladania – kolejny raz. Nie mowie, ze musi byc koniecznie @jurasmma ale szanujmy sie…ze im nie wstyd gadac o czyms o czym nie ma sie pojecia? Nawet nie slychac zeby w ogole interesowali sie mma.

  47. Ja pierdole ci "komentatorzy" z Extreme niszcza mi cala frajde z ogladania – kolejny raz. Nie mowie, ze musi byc koniecznie @jurasmma ale szanujmy sie…ze im nie wstyd gadac o czyms o czym nie ma sie pojecia? Nawet nie slychac zeby w ogole interesowali sie mma.

  48. bartosz.no

    Ja pierdole ci "komentatorzy" z Extreme niszcza mi cala frajde z ogladania – kolejny raz. Nie mowie, ze musi byc koniecznie @jurasmma ale szanujmy sie…ze im nie wstyd gadac o czyms o czym nie ma sie pojecia? Nawet nie slychac zeby w ogole interesowali sie mma.

    Oglądasz na dekoderze? Jeśli tak, to zmień sobie język.

  49. Mi nie przeszkadzają najważniejsze, że mogę oglądać galę za free na tv w HD a nie w małym okienku 240p. Druga sprawa, że można zmienić scieżkę dzwiękową na eng.

  50. bartosz.no

    Ja pierdole ci "komentatorzy" z Extreme niszcza mi cala frajde z ogladania – kolejny raz. Nie mowie, ze musi byc koniecznie @jurasmma ale szanujmy sie…ze im nie wstyd gadac o czyms o czym nie ma sie pojecia? Nawet nie slychac zeby w ogole interesowali sie mma.

    Dla przypomnienia masz opcje zmiany języka na org. czyli ang.

  51. Dokładnie… Extreme mam odkodowane od wczorajszej gali. Jakość oglądania świetna poza komentatorami… Słabiutko im to idzie. W dodatku w ogóle bez emocji. Coś tam gadają bo muszą, bo im za to płacą.

    Na NC+ jest możliwość zmiany języka? Wątpię… Albo nie wiem gdzie to zrobić 😀

  52. ur2good4me

    Dla przypomnienia masz opcje zmiany języka na org. czyli ang.

    Wiem, wiem…ale angielski jest cichutko, reklamy 10 razy glosniejsze, a obok w pokoju spi żona:)

  53. bartosz.no

    Ja pierdole ci "komentatorzy" z Extreme niszcza mi cala frajde z ogladania – kolejny raz. Nie mowie, ze musi byc koniecznie @jurasmma ale szanujmy sie…ze im nie wstyd gadac o czyms o czym nie ma sie pojecia? Nawet nie slychac zeby w ogole interesowali sie mma.

    ja zmieniłem na eng od kiedy pojawiła się opcja. Co dzisiaj powiedzieli? 🙂
    EDIT: War Lauzon!

  54. DanHendoTKO

    ja zmieniłem na eng od kiedy pojawiła się opcja. Co dzisiaj powiedzieli? 🙂
    EDIT: War Lauzon!

    Caly czas sa jakies kwiatki…z ciekawszych:
    "Do gumowej gardy trzeba miec bardzo ruchome kolana"
    🙂

  55. Knee

    Dokładnie… Extreme mam odkodowane od wczorajszej gali. Jakość oglądania świetna poza komentatorami… Słabiutko im to idzie. W dodatku w ogóle bez emocji. Coś tam gadają bo muszą, bo im za to płacą.

    Na NC+ jest możliwość zmiany języka? Wątpię… Albo nie wiem gdzie to zrobić 😀

    "plus" na pilocie i zmiana języka na angielski

  56. Człowiek uczy się całe życie 🙂 mam NC+ dopiero od 2 tyg więc małe usprawiedliwienie mam heh. Dzięki wielkie 😉

  57. O kurwa jeden błąd i Ferguson ogarnął temat, takie walki z przyjemnością mogę oglądać o tej godzinie 🙂

  58. O kurwa jeden błąd i Ferguson ogarnął temat, takie walki z przyjemnością mogę oglądać o tej godzinie 🙂

  59. Trzeba przyznać, iż nawet gdy Barboza przegrywa to daje widowisko 🙂 Brawa dla Fergusona  za świetny występ!

  60. O kurwa co oni odpierdalali!!! Skakałem jak 2-latek po łóżku:lol: Ferguson po pas!!! Barboza ma najmocniejsze łapy i nogi w lekkiej. Walka gali i 1 z najlepszych walk w tym roku!!!:bayan:

  61. O kurwa co oni odpierdalali!!! Skakałem jak 2-latek po łóżku:lol: Ferguson po pas!!! Barboza ma najmocniejsze łapy i nogi w lekkiej. Walka gali i 1 z najlepszych walk w tym roku!!!:bayan:

  62. Przesadzacie, walka Gonzagi była dużo ciekawsza i miała lepsze tempo.

    Dla mnie też jedna z lepszych walk w tym roku jak nie najlepsza.

  63. Przesadzacie, walka Gonzagi była dużo ciekawsza i miała lepsze tempo.

    Dla mnie też jedna z lepszych walk w tym roku jak nie najlepsza.

  64. Przed walką o pas zestawiłbym Fergusona z kimś jeszcze ze ścisłej czołówki (np. przegrany z walki Pettis-Alvarez, zwycięzca walka o pas). Ale Tony jest na naprawdę dobrej drodze!

  65. Fenomenalna walka. W końcu coś na tej słabej gali się rozruszalo. Tu było wszystko. To lubię.

    Finał TUFA mnie nie interesuje. Dwa slabiaki, które wcześniej wyleciały z programu walczą w finale.

    Dunham 3x więcej ciosów niż Lauzon. Temu drugiemu juz wychodzą wszystkie walki. W 3 rundzie nie było czego oglądać.

  66. Fenomenalna walka. W końcu coś na tej słabej gali się rozruszalo. Tu było wszystko. To lubię.

    Finał TUFA mnie nie interesuje. Dwa slabiaki, które wcześniej wyleciały z programu walczą w finale.

    Dunham 3x więcej ciosów niż Lauzon. Temu drugiemu juz wychodzą wszystkie walki. W 3 rundzie nie było czego oglądać.

  67. Zgadzam się 10-8. Przemęczona runda w cholerę. Rogers zrobiłby to lepiej

  68. Szkoda, że Go nie skończył w pierwszej minucie bo już późnowcześnie a tu Franek z Chadem jeszcze do zobaczenia.

  69. Szkoda, że Go nie skończył w pierwszej minucie bo już późnowcześnie a tu Franek z Chadem jeszcze do zobaczenia.

  70. PioTRTek

    Szkoda, że Go nie skończył w pierwszej minucie bo już późnowcześnie a tu Franek z Chadem jeszcze do zobaczenia.

    Oni nie dadzą nam się nudzić 😉
    EDIT: dla mnie 10:9 Hall.

  71. PioTRTek

    Szkoda, że Go nie skończył w pierwszej minucie bo już późnowcześnie a tu Franek z Chadem jeszcze do zobaczenia.

    Oni nie dadzą nam się nudzić 😉
    EDIT: dla mnie 10:9 Hall.

  72. Jak tę rundę dadzą Artemowi bo był z góry, to chyba jebne. Macie potwierdzenie jak rzadki jest ten Rusek.

  73. Jak tę rundę dadzą Artemowi bo był z góry, to chyba jebne. Macie potwierdzenie jak rzadki jest ten Rusek.

  74. Spoczko. Jedna runda, trochę pierdzielenia Anika i jedziemy z zabawą 😀

  75. Knee

    Lobov nawet w stójce nic nie robi. Najsłabszy final TUFa w historii?

    Był słabszy już kiedyś, ale nie przypomnę sobie teraz.

  76. Ale sobie Lysy zalatwil final. Ta walka miedzy tymi ktore ja poprzedzaly i ta ktora po niej, wyglada jak kupa lajna na przybranym snieznobialym obrusem swiatecznym stole. Zenada maksymalna.

  77. Dobrze, że teraz Edgar z Chadem i był Ferguson – Barboza. Ta gala nie umywa się do wczorajszej. Oby było w kratkę i jutro znowu ogień.

  78. Ja jebe. Dają gościa, który przegrał już na dzień dobru TUFa (a wrócił, bo coach mu załatwił) oraz drugiego, który przerąbał srogo trochę później. Ja się nie dziwię, że wygląda to tak, a nie inaczej 🙁

  79. Lobov tragedia…ale do Halla nie ma co sie czepiac. Zrealizowal swoje zalozenia, zrobil to co chcial oprocz skonczenia – jaka by nie byla to jednak deklasacja.

    Gdyby Held tak wygral walke (np. z Brooksem) bylaby gadka "alez swietnie taktycznie to rozegral".

    Walka chujowa ale Hall ladnie smiga w tym parterze…fajna stylówa (na zawody grapplingowe).

  80. Gość jest parterowcem i to w 100 % wykorzystał. Trafił na przeciwnika z bardzo marnymi umiejętnościami i tak to wyglądało. Z jednej strony wkurwia mnie ten Lobov, robiąc z siebie Conora w wywiadach, a z drugiej, jak na niego patrzę to jakoś mi go szkoda. Taki biedny Dima z pod Moskwy.

  81. Do wyjebania obaj. Nie lubię ludzi, którzy potrafią coś tylko w parterze, a w stojce nic nie wyprowadza. Na Metamoris niech se idą. Heldzika broni to, że w stojce tez coś potrafi zdziałać. Ale Hall? Nic. O Lobovie nie wspomnę nawet, klocek.

  82. bartosz.no

    Ja pierdole ci "komentatorzy" z Extreme niszcza mi cala frajde z ogladania – kolejny raz. Nie mowie, ze musi byc koniecznie @jurasmma ale szanujmy sie…ze im nie wstyd gadac o czyms o czym nie ma sie pojecia? Nawet nie slychac zeby w ogole interesowali sie mma.

    W nc+ i Cyfrowym Polsacie można wybrać ścieżkę audio oryginalną z angielskim komentarzem. Jak to odkryłem to jakby niebo się otworzyło 😉 Polecam!

  83. Zawsze mnie się wydawało, że Frankie wbiega do klatki, by ta nuta, którą ma na wejście, leciała jak najkrócej 😆

  84. Fajnie to wyglądało jak Mendes od razu się zerwał jak tylko sędzia odciągnął Edgara:lol: Edgar pewnie nie dostanie walki o pas bo… będzie rewanż Conor-Aldo:lol:

  85. Fajnie to wyglądało jak Mendes od razu się zerwał jak tylko sędzia odciągnął Edgara:lol: Edgar pewnie nie dostanie walki o pas bo… będzie rewanż Conor-Aldo:lol:

  86. Frankie Edgar ! ! ! Pięknie ! ! ! Cudownie ! ! ! Kupon przegrany ale jebać to.

    Edgar vs. Aldo 2 się szykuje 🙂

  87. Frankie Edgar ! ! ! Pięknie ! ! ! Cudownie ! ! ! Kupon przegrany ale jebać to.

    Edgar vs. Aldo 2 się szykuje 🙂

  88. Bez względu z kim teraz The Answer ma walczyć o pas, ten ma przesrane (żywię nadzieję na Aldo-Edgar II). Energia, szybkość i po prostu klasa! Ten gość jest niesamowity!

  89. Dobrze usłyszałem, że Edgar w wywiadzie smutny był i rozczarowany, że Dana był już nieobecny na jego walce?

  90. Dobrze usłyszałem, że Edgar w wywiadzie smutny był i rozczarowany, że Dana był już nieobecny na jego walce?

  91. Teraz szczęśliwy ide spać. Gala taka sobie. Choć to co jest godne uwagi to starcie Barbosa vs. Ferguson no i zwycięstwo Edgara 😀

  92. Teraz szczęśliwy ide spać. Gala taka sobie. Choć to co jest godne uwagi to starcie Barbosa vs. Ferguson no i zwycięstwo Edgara 😀

  93. Mam obiekcje co do przerwania. Jak się obudze, będę musiał obejrzeć skończenie jeszcze raz. Aktualnie Puściłbym walkę na jeszcze 2 dodatkowe ciosy w parterze, a nuż by się Mendes wybronil, bo doszedł do siebie dosyć szybko.

  94. Mam obiekcje co do przerwania. Jak się obudze, będę musiał obejrzeć skończenie jeszcze raz. Aktualnie Puściłbym walkę na jeszcze 2 dodatkowe ciosy w parterze, a nuż by się Mendes wybronil, bo doszedł do siebie dosyć szybko.

  95. midern

    Mam obiekcje co do przerwania. Jak się obudze, będę musiał obejrzeć skończenie jeszcze raz. Aktualnie Puściłbym walkę na jeszcze 2 dodatkowe ciosy w parterze, a nuż by się Mendes wybronil, bo doszedł do siebie dosyć szybko.

    Wstał sprawnie, ale wtedy Edgar już ładną chwilę go nie obtłukiwał. Gdyby sędzia nie przerwał to ciosy by spadały i tak szybko by nie wstał. Poza tym Chad zero protestów więc chyba decyzja sędziego OK.

  96. midern

    Mam obiekcje co do przerwania. Jak się obudze, będę musiał obejrzeć skończenie jeszcze raz. Aktualnie Puściłbym walkę na jeszcze 2 dodatkowe ciosy w parterze, a nuż by się Mendes wybronil, bo doszedł do siebie dosyć szybko.

    Wstał sprawnie, ale wtedy Edgar już ładną chwilę go nie obtłukiwał. Gdyby sędzia nie przerwał to ciosy by spadały i tak szybko by nie wstał. Poza tym Chad zero protestów więc chyba decyzja sędziego OK.

  97. Chyba trochę za szybkie przerwanie, mógł dać zadać Frankiemu z dwa ciosy jeszcze, ale w sumie Chad przez chwilę leżał jakby był nieprzytomny, a gdy sędzia przerwał walkę to ten się zerwał.

  98. Chyba trochę za szybkie przerwanie, mógł dać zadać Frankiemu z dwa ciosy jeszcze, ale w sumie Chad przez chwilę leżał jakby był nieprzytomny, a gdy sędzia przerwał walkę to ten się zerwał.

  99. Chad złożył się jak scyzoryk po pierwszym ciosie, a drugi chyba go przebudził, dlatego wstał od razu po przerwaniu. Ferguson powinien już dostać TS
    pytanie : dlaczego Frankie miał flagę Bahrajnu połączoną z flagą USA ? sponsoring ?

    ok znalazłem sam:
    http://www.bloodyelbow.com/2015/12/…r-ufc-champion-frankie-edgar-mma-royalty-news

  100. Chad złożył się jak scyzoryk po pierwszym ciosie, a drugi chyba go przebudził, dlatego wstał od razu po przerwaniu. Ferguson powinien już dostać TS
    pytanie : dlaczego Frankie miał flagę Bahrajnu połączoną z flagą USA ? sponsoring ?

    ok znalazłem sam:
    http://www.bloodyelbow.com/2015/12/…r-ufc-champion-frankie-edgar-mma-royalty-news

  101. Tony Ferguson wyrasta na nowego pretendenta w Lekkiej. Koleś poczynił ogromny postęp od czasu TUF-a i teraz ma jeden z najlepszych win streaków w UFC.

  102. Tony Ferguson wyrasta na nowego pretendenta w Lekkiej. Koleś poczynił ogromny postęp od czasu TUF-a i teraz ma jeden z najlepszych win streaków w UFC.

  103. kurwa Ferguson – Barboza – coś pięknego. 🙂 Edson i Tony powinni walczyć co galę, lol.

  104. kurwa Ferguson – Barboza – coś pięknego. 🙂 Edson i Tony powinni walczyć co galę, lol.

  105. baju

    kurwa Ferguson – Barboza – coś pięknego. 🙂 Edson i Tony powinni walczyć co galę, lol.

    Oni i ME uratowali galę, która okazała sie gorsza niż UFC FN 80 IMO.

  106. baju

    kurwa Ferguson – Barboza – coś pięknego. 🙂 Edson i Tony powinni walczyć co galę, lol.

    Oni i ME uratowali galę, która okazała sie gorsza niż UFC FN 80 IMO.

  107. midern

    Oni i ME uratowali galę, która okazała sie gorsza niż UFC FN 80 IMO.

    szczerze mówiąc cieszę się, że nie zarwałem nocy patrząc ile było decyzji i to nie do końca ciekawych. ME i co-ME jednak takie jak miały być. 🙂

  108. midern

    Oni i ME uratowali galę, która okazała sie gorsza niż UFC FN 80 IMO.

    szczerze mówiąc cieszę się, że nie zarwałem nocy patrząc ile było decyzji i to nie do końca ciekawych. ME i co-ME jednak takie jak miały być. 🙂

  109. baju

    co-ME

    W tym wypadku między walkami Barbozy i Edgara był finał TUFa, więc chyba ten finał można traktować jako co-ME. A on udany nie był 😀
    Ja sobie powiedziałem, maraton to maraton, zarywam nocki. Tak mi sie dobrze ułożyło, że mogę odespać trochę po galach.

  110. baju

    co-ME

    W tym wypadku między walkami Barbozy i Edgara był finał TUFa, więc chyba ten finał można traktować jako co-ME. A on udany nie był 😀
    Ja sobie powiedziałem, maraton to maraton, zarywam nocki. Tak mi sie dobrze ułożyło, że mogę odespać trochę po galach.

  111. midern

    W tym wypadku między walkami Barbozy i Edgara był finał TUFa, więc chyba ten finał można traktować jako co-ME. A on udany nie był 😀
    Ja sobie powiedziałem, maraton to maraton, zarywam nocki. Tak mi sie dobrze ułożyło, że mogę odespać trochę po galach.

    a no tak, prawda, na poprzednich rozpiskach byli niżej, dziwnie się to zmieniło – masz rację. 🙂 ja takiej możliwości nie mam więc trafiłem idealnie z wypoczynkiem na sobotę… to nasz finał mundialu. 🙂

  112. midern

    W tym wypadku między walkami Barbozy i Edgara był finał TUFa, więc chyba ten finał można traktować jako co-ME. A on udany nie był 😀
    Ja sobie powiedziałem, maraton to maraton, zarywam nocki. Tak mi sie dobrze ułożyło, że mogę odespać trochę po galach.

    a no tak, prawda, na poprzednich rozpiskach byli niżej, dziwnie się to zmieniło – masz rację. 🙂 ja takiej możliwości nie mam więc trafiłem idealnie z wypoczynkiem na sobotę… to nasz finał mundialu. 🙂

  113. michi972

    Które walki z undercardu warte obejrzenia i z głównej karty czy coś nudnego do pominięcia?

    Gonzaga vs Erokhin, Lobov vs Hall
    Majstersztyk!

  114. michi972

    Które walki z undercardu warte obejrzenia i z głównej karty czy coś nudnego do pominięcia?

    Gonzaga vs Erokhin, Lobov vs Hall
    Majstersztyk!

  115. Co do Tony'ego Fergusona:
    Ten facet jest po prostu maszyną. Idzie na śmierć i życie, przy tym zachowując doskonałą technikę. Trujillo, Tibau, Thomson i Barboza – pokonani tylko w przeciągu ostatnich 12 miesięcy.
    Oprócz nieprzeciętnych umiejętności w klatce, idą za tym zdolności "na mikrofonie". Polecam posłuchać wywiadu Ariela przed walką. Ludzie to kochają.

    Piekielnie mocny kandydat do tytułu mistrzowskiego. Potencjalną walkę z Cowboyem można już wpisywać do rubryki "Fight of the year 2016".

  116. Co do Tony'ego Fergusona:
    Ten facet jest po prostu maszyną. Idzie na śmierć i życie, przy tym zachowując doskonałą technikę. Trujillo, Tibau, Thomson i Barboza – pokonani tylko w przeciągu ostatnich 12 miesięcy.
    Oprócz nieprzeciętnych umiejętności w klatce, idą za tym zdolności "na mikrofonie". Polecam posłuchać wywiadu Ariela przed walką. Ludzie to kochają.

    Piekielnie mocny kandydat do tytułu mistrzowskiego. Potencjalną walkę z Cowboyem można już wpisywać do rubryki "Fight of the year 2016".

  117. Od "komentatorow" z extreme oprocz tego, ze do gumowej gardy potrzeba luznych kolan mozna bylo sie jeszcze wczoraj dowiedziec o "omloplacie" na kolano…od dzisiaj w miare mozliwosci zaczynam spisywac ich na biezaco.

    Moze ktos sie przylaczy? Dobry temat sie szykuje:)

  118. Od "komentatorow" z extreme oprocz tego, ze do gumowej gardy potrzeba luznych kolan mozna bylo sie jeszcze wczoraj dowiedziec o "omloplacie" na kolano…od dzisiaj w miare mozliwosci zaczynam spisywac ich na biezaco.

    Moze ktos sie przylaczy? Dobry temat sie szykuje:)

  119. Dopiero nadrobiłem galę bo te jebane chuje mi wyłączyli prąd. Na szczęści na dzisiaj jestem ubezpieczony laptopem jakby co 🙂
    Szkoda Wrzoska ale no co zrobisz, @zombie – nie poddawaj się!
    Frankie – kozak. Szczerze mówiąc nie wierzyłem w jego wygraną a tu jebany dał radę.
    Ferguson jest pokazał że wie co w trawie piszczy – kozak.
    Finał Tufa ogólnie baardzo słąby – współczuję wam panowie że po takiej wspaniałej walce jaką dali Ferguson i Barboza musieliście to oglądać.

  120. Dopiero nadrobiłem galę bo te jebane chuje mi wyłączyli prąd. Na szczęści na dzisiaj jestem ubezpieczony laptopem jakby co 🙂
    Szkoda Wrzoska ale no co zrobisz, @zombie – nie poddawaj się!
    Frankie – kozak. Szczerze mówiąc nie wierzyłem w jego wygraną a tu jebany dał radę.
    Ferguson jest pokazał że wie co w trawie piszczy – kozak.
    Finał Tufa ogólnie baardzo słąby – współczuję wam panowie że po takiej wspaniałej walce jaką dali Ferguson i Barboza musieliście to oglądać.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.