Mamed Khalidov, który nie tak dawno wystąpił na gali KSW 42 w pojedynku z Tomaszem Narkunem już zapowiada powrót do klatki MMA. Polak na swoim profilu na Instagramie dał znać fanom, iż szybko wróci do pracy.

Jak wielokrotnie powtarzał jeden z włodarzy KSW, Khalidov nie ma na ten moment obowiązującego kontraktu z organizacją. W przeszłości Mamed występował także w ACB i może to tam odbędzie się jego kolejna walka.

35 KOMENTARZE

  1. W sumie fajnie, bo ostatnio w wywiadach mowił, że maks 1 walka w roku. Coś musiało w Mamedzie drygnać, że tak kolokwialnie powiem:awesome:

  2. Wygrana Narkunka to była super na reke K&L

    Wczesniej Mamed wachał sie czy walczyc tu czy w Acb

    Teraz po przegranej sam zabiega o szybki powrót do walk

  3. Wygrana Narkunka to była super na reke K&L

    Wczesniej Mamed wachał sie czy walczyc tu czy w Acb

    Teraz po przegranej sam zabiega o szybki powrót do walk

    Czemu na reke? Gdzie jest napisane, ze chce nastepna walke stoczyc w KSW? Druga polowa wpisu w jezyku rosyjskim, a na zdjeciu brakuje tylko AK, zeby wygladalo na typowe zdjecie promocyjne kaukazkiego zawodnika bijacego sie w organizacji ACB…

  4. Mamed raczej nie będzie walczył w ACB, nawet ten gościu od nich mówił że woli aby Mamed walczył w KSW. Na bank rewanż z Narkunem bo to hit.

  5. Czemu na reke? Gdzie jest napisane, ze chce nastepna walke stoczyc w KSW? Druga polowa wpisu w jezyku rosyjskim, a na zdjeciu brakuje tylko AK, zeby wygladalo na typowe zdjecie promocyjne kaukazkiego zawodnika bijacego sie w organizacji ACB…

    Poprostu jak by Mamed wygrał niewiadomo kiedy by wrocił..

    A teraz jak przegrał jeszcze jak sam mówi , wygraną walke ma sam faze na szybki powrot ew rewanż

  6. Szkoda, że ta porażka nie przytrafiła się wcześniej o kilka lat…wydaje mi się, że dało mu to dodatkowej motywacji której ostatnio mu brakowało 🙂 teraz pewnie zobaczymy Mameda głodnego walki ( rewanżu) więc pewnie forma na 110% będzie 😀

  7. Teraz Tomek będzie lezal w pierwszej rundzie trzykrotnie, ale później i tak powie że nasz Mamed słabo bije 🙂

  8. Wygląda na wkurwionego, czuje ogień w kolejnej walce :bleed:

    ale musi udawac skromnego, chociaz widac bylo jak Narkun go wkurwial swoja gadka

  9. Jak naprawde dojdzie do rewanzu to pamietaj Tomek ku.. a nie podpisuj niczego gdzie nie ma min.  szesciu zer !

    Albo niech sie kawul sam z mamedem bije:mjsmile:

  10. Teraz Tomek będzie lezal w pierwszej rundzie trzykrotnie, ale później i tak powie że nasz Mamed słabo bije 🙂

    Mi się zdaje, że im mocniejszy cios w łeb, tym mniej boli, ogłusza i działa jak znieczulacz i im się wydaje, że rywal słabo bił. Szpilka też mówił, że Wilder słabo bije.

  11. Swoje lata, trzeba jeszcze zarobić i pozostaje tylko KSW. Nawet w ACB już go nie chcą, bo żąda dużych pieniędzy a sportowo jest już mocno przeciętnie. Pan Khalidov to zawodnik którego świetnie się ogląda z ogórkami, bo ma luz, ma technikę, jest widowiskowy. Ale jak dostanie kogoś kto się nie boi i ma pojęcie o MMA to się okazuje, że król jest nagi. Piękny marketingowy twór KSW, wmówili ludziom że jest największym kozakiem i byłby gwiazdą nawet w UFC.

  12. Swoje lata, trzeba jeszcze zarobić i pozostaje tylko KSW. Nawet w ACB już go nie chcą, bo żąda dużych pieniędzy a sportowo jest już mocno przeciętnie. Pan Khalidov to zawodnik którego świetnie się ogląda z ogórkami, bo ma luz, ma technikę, jest widowiskowy. Ale jak dostanie kogoś kto się nie boi i ma pojęcie o MMA to się okazuje, że król jest nagi. Piękny marketingowy twór KSW, wmówili ludziom że jest największym kozakiem i byłby gwiazdą nawet w UFC.

    Czarli to Ty ? 😆

  13. Mi się zdaje, że im mocniejszy cios w łeb, tym mniej boli, ogłusza i działa jak znieczulacz i im się wydaje, że rywal słabo bił. Szpilka też mówił, że Wilder słabo bije.

    Szpilka…

  14. Swoje lata, trzeba jeszcze zarobić i pozostaje tylko KSW. Nawet w ACB już go nie chcą, bo żąda dużych pieniędzy a sportowo jest już mocno przeciętnie. Pan Khalidov to zawodnik którego świetnie się ogląda z ogórkami, bo ma luz, ma technikę, jest widowiskowy. Ale jak dostanie kogoś kto się nie boi i ma pojęcie o MMA to się okazuje, że król jest nagi. Piękny marketingowy twór KSW, wmówili ludziom że jest największym kozakiem i byłby gwiazdą nawet w UFC.

    narkun to ogor? mamed nie wygrywal na punkty? taka przegrana to zaden wstyd, a pierdolisz jakby byl od 1 minuty stlamszczony.

  15. Dawać mnie tu rewanż z Narkunem raz dwa.

    Narkun znowu dostanie wpierd**, tylko oby tym razem z zielonym prostokątem na sherdogu u Khalidova.

  16. Zapowiada szybki powrót do klatki MMA, czy do klatki KSW?

    To dwie różne rzeczy, jak picie w Szczawnicy i szczanie w piwnicy

    (kolejność zamierzona)

    Wygląda na wkurwionego, czuje ogień w kolejnej walce :bleed:

    Wkurwiony człowiek z Kaukazu to bardzo bombowe połączenie, rzeczywiście może być ogień…i nie tylko

  17. w rewanzu Mamed to wygra, tylko niech juz to bedzie walka o pas, bez cyrkow

    Mamed widac pozytywnie wkurwiony i zlapal jeszcze wieksza motywacje

    NASZ MAMED NAJLEPSZY!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.