Od marca na antenie Polsatu pokazywane jest nowe reality show „Tylko jeden”. W programie zawodnicy walczą o kontrakt z organizacją KSW warty 200 tysięcy złotych. Do tej pory wyemitowano trzy odcinki, które są nadawane w piątkowe wieczory.
Zobacz również: Tylko Jeden: Walawski vs Gładkowicz i Sobiech vs Wesling kolejnymi walkami w programie
Jak poinformował serwis Wirtualnemedia.pl z danych Nielsen Audience Measuremen wynika, że średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków w grupie badawczej „Wszyscy 4+” wyniosła 503 306 widzów, a udział w rynku 4,43%.
W tym zestawieniu Polsat plasuje się na czwartej pozycji w zestawieniu najważniejszych stacji zaraz za TVP 2, TVN i TVP 1.
Co jednak ważne, w tzw. grupie komercyjnej (16-49 i 16-59), kluczowej dla reklamodawców, Polsat nadając „Tylko jeden” jest już wiceliderem udziału w rynku zaraz za TVN.
Wyniki poszczególnych odcinków w grupie „Wszyscy 4+” wyglądały w następujący sposób:
Odcinek 1 – 597 634
Odcinek 2 – 470 390
Odcinek 3 – 442 929
Serwis Wirtualnemedia.pl poinformował również, że dotarł do badań, z których wynika, że program najczęściej oglądają kobiety, widzowie ze średnim i wyższym wykształceniem, a znaczną część widowni stanowią osoby w wieku 35-34 lata.
Pełne wyniki oglądalności może zobaczyć