Telewizyjne show Polsatu i KSW za nami. Program „Tylko jeden” emitowany był w telewizji od 6 marca, a jego zwycięzcą został Tomasz Romanowski, który w ostatnim odcinku wygrał bój z Marcinem Krakowiakiem.

Zobacz również: Tomasz Romanowski zwycięzcą TYLKO JEDEN! „Tommy” decyzją sędziów pokonał Marcina Krakowiaka!

Jak poinformował serwis Wirtualne Media, na bazie danych Nielsen Audience Measuremen, średnia oglądalność premierowych odcinków wyniosła 515 tys. widzów. To natomiast przełożyło się na 4,67 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów. Wynik ten dał Polsatowi czwarte miejsce wśród czterech największych stacji (TVN, TVP1 i TVP2).

Co jednak ważne, w tzw. grupie komercyjnej, najważniejszej dla stacji z punktu widzenia reklamowego, „Tylko jeden” był wiceliderem oglądalności z 7,09 proc. udziału w rynku. W tej grupie widzów stację Polsat wyprzedził tylko TVN.

Jak obliczył serwis Wirtualne Media wpływy reklamowe z premierowych odcinków „Tylko jeden” wyniosły 6,88 mln zł. Wynik ten jest jednak podany w oparciu o cennik reklamowy nie uwzględniający rabatów.

Cały materiał dotyczący oglądalności można przeczytać .

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.