media prasa rtv internet mma

Wrzesień przyniósł więcej treści niż miesiące wakacyjne – nieco ponad 5 tysięcy publikacji w prasie, internecie i RTV, w których była mowa o MMA.

W ostatnim miesiącu na pierwsze miejsce zestawienia wśród marek z wynikiem ponad 1500 publikacji wróciła organizacja KSW, która na początku września przygotowała galę z numerem 63, a w drugiej połowie miesiąca promowała kolejne, październikowe wydarzenie.

Na drugiej pozycji w tym miesiącu, z wynikiem bliskim 900 publikacji, znalazło się UFC. We wrześniu do organizacji dostał się Łukasz Brzeski, który zdobył kontrakt z amerykańską marką walcząc na gali z cyklu Contender Series.

Fame MMA szykujące się do gali z numerem 11 – z wynikiem ponad 800 publikacji – trafiło w ostatnim miesiącu na pozycję trzecią zestawienia.

Marka Babilon MMA i FEN zebrały po około 200 materiałów, a EFM Show i High League blisko 150.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

No replies yet

...wczytuję komentarze...

Avatar of Jacek Łosak
Jacek Łosak

Moderator

7,439 komentarzy 13,084 polubień

media prasa rtv internet mma

Wrzesień przyniósł więcej treści niż miesiące wakacyjne – nieco ponad 5 tysięcy publikacji w prasie, internecie i RTV, w których była mowa o MMA.

W ostatnim miesiącu na pierwsze miejsce zestawienia wśród marek z wynikiem ponad 1500 publikacji wróciła organizacja KSW, która na początku września przygotowała galę z numerem 63, a w drugiej połowie miesiąca promowała kolejne, październikowe wydarzenie.

Na drugiej pozycji w tym miesiącu, z wynikiem bliskim 900 publikacji, znalazło się UFC. We wrześniu do organizacji dostał się Łukasz Brzeski, który zdobył kontrakt z amerykańską marką walcząc na gali z cyklu Contender Series.

Fame MMA szykujące się do gali z numerem 11 - z wynikiem ponad 800 publikacji - trafiło w ostatnim miesiącu na pozycję trzecią zestawienia.

Marka Babilon MMA i FEN zebrały po około 200 materiałów, a EFM Show i High League blisko 150.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Odpowiedz polub

click to expand...