media prasa rtv internet mma

Październik okazał się lepszym miesiącem od września dla medialnej obecności mieszanych sztuk walki. W prasie, internecie i RTV pojawiło się blisko 6000 materiałów, w których była mowa o MMA.

Na pierwsze miejsce zestawienia marek, z wynikiem prawie 1400 publikacji, trafiła organizacja KSW, która 14 października przygotowała galę KSW 75, ogłosiła starcie Mariusza Pudzianowskiego z Mamedem Khalidovem i zapowiedziała pierwszą galę na rok 2023.

Na drugą pozycję w omawianym miesiącu, z wynikiem nieco ponad 1300 materiałów, trafiła organizacja UFC, w której zawalczył Krzysztof Jotko i Mateusz Gamrot, a Jan Błachowicz oficjalnie poznał kolejnego rywala.

Podium w tym miesiącu zamknęła marka Fame MMA, która szykując się do szesnastej gali osiągnęła wynik ponad 600 publikacji.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

No replies yet

...wczytuję komentarze...

Avatar of Jacek Łosak
Jacek Łosak

Moderator

8,154 komentarzy 14,776 polubień

media prasa rtv internet mma

Październik okazał się lepszym miesiącem od września dla medialnej obecności mieszanych sztuk walki. W prasie, internecie i RTV pojawiło się blisko 6000 materiałów, w których była mowa o MMA.

Na pierwsze miejsce zestawienia marek, z wynikiem prawie 1400 publikacji, trafiła organizacja KSW, która 14 października przygotowała galę KSW 75, ogłosiła starcie Mariusza Pudzianowskiego z Mamedem Khalidovem i zapowiedziała pierwszą galę na rok 2023.

Na drugą pozycję w omawianym miesiącu, z wynikiem nieco ponad 1300 materiałów, trafiła organizacja UFC, w której zawalczył Krzysztof Jotko i Mateusz Gamrot, a Jan Błachowicz oficjalnie poznał kolejnego rywala.

Podium w tym miesiącu zamknęła marka Fame MMA, która szykując się do szesnastej gali osiągnęła wynik ponad 600 publikacji.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Odpowiedz 1 Like

click to expand...