W lipcu medialny wynik MMA był znacznie wyższy niż w poprzednim miesiącu. Blisko 4600 publikacji w prasie, internecie i RTV dało drugie miejsce w tegorocznym zestawieniu.
W ostatnim miesiącu na pierwsze miejsce wśród marek MMA powróciła organizacja KSW z wynikiem ponad 2200 materiałów. Zdecydowana większość z nich dotyczyła gali KSW 53: Reborn oraz pierwszych informacji na temat kolejnego, sierpniowego wydarzenia.
Na drugim miejscu znalazła się organizacja UFC, o której pisano i mówiono ponad 1300 razy. Spore zainteresowanie dziennikarzy wzbudził medialny wpis Joanny Jędrzejczyk na temat emerytury oraz kolejna wygrana walka Marcina Tybury.
Ponad 300 publikacji pojawiło się w mediach na temat organizacji Fame MMA, która szykuje się do swojej kolejnej gali. Tuż za nią, z wynikiem ponad 280 materiałów znalazła się marka FEN, również przygotowująca swoje najnowsze wydarzenie.
Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.