media prasa rtv internet mma

Pomimo że kwiecień przyniósł najmniej publikacji na temat MMA w tym roku i tak okazał się bardzo dobrym miesiącem z wynikiem ponad 5000 materiałów w prasie, internecie i RTV.

Na pierwszym miejscu zestawienia wśród marek – ponad 2000 publikacji – znalazła się organizacja KSW, która przygotowała galę z numerem 60 i zapowiedziała kolejne wydarzenie na czerwiec. Podczas KSW 61 do klatki powróci Mariusz Pudzianowski, który zawalczy z Łukaszem Jurkowskim.

O UFC mówiono w marcu nieco ponad 2000 razy. Tradycyjnie już najbardziej medialną postacią był Jan Błachowicz, który doczekał się oficjalnego ogłoszenia walki z Gloverem Teixeirą. Duże zainteresowanie mediów wzbudziła również wygrana walka Mateusza Gamrota.

Marka Fame MMA, która przygotowała nowy produkt pod nazwą Hype MMA, zebrała nieco ponad 500 publikacji. Natomiast o EFM Show, marce, które nieco zmieniła koncepcję swoich wydarzeń, mówiono około 300 razy.

Organizacje Babilon i FEN w ostatnim miesiącu zebrały po nieco ponad 150 materiałów w mediach.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

No replies yet

...wczytuję komentarze...

Avatar of Jacek Łosak
Jacek Łosak

Moderator

10,125 komentarzy 19,026 polubień

media prasa rtv internet mma

Pomimo że kwiecień przyniósł najmniej publikacji na temat MMA w tym roku i tak okazał się bardzo dobrym miesiącem z wynikiem ponad 5000 materiałów w prasie, internecie i RTV.

Na pierwszym miejscu zestawienia wśród marek – ponad 2000 publikacji – znalazła się organizacja KSW, która przygotowała galę z numerem 60 i zapowiedziała kolejne wydarzenie na czerwiec. Podczas KSW 61 do klatki powróci Mariusz Pudzianowski, który zawalczy z Łukaszem Jurkowskim.

O UFC mówiono w marcu nieco ponad 2000 razy. Tradycyjnie już najbardziej medialną postacią był Jan Błachowicz, który doczekał się oficjalnego ogłoszenia walki z Gloverem Teixeirą. Duże zainteresowanie mediów wzbudziła również wygrana walka Mateusza Gamrota.

Marka Fame MMA, która przygotowała nowy produkt pod nazwą Hype MMA, zebrała nieco ponad 500 publikacji. Natomiast o EFM Show, marce, które nieco zmieniła koncepcję swoich wydarzeń, mówiono około 300 razy.

Organizacje Babilon i FEN w ostatnim miesiącu zebrały po nieco ponad 150 materiałów w mediach.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Odpowiedz polub

click to expand...