media prasa rtv internet mma

Czerwiec okazał się trzecim najbardziej medialnym miesiącem w tym roku i przyniósł blisko 6 tysięcy publikacji w prasie, internecie i RTV, w których była mowa o MMA.

W ostatnim miesiącu na pierwsze miejsce zestawienia wśród marek – blisko 2500 publikacji – wróciło KSW. Organizacja przygotowała w czerwcu galę KSW 62 i zapowiedziała kolejne wydarzenie, które jest planowane na lipiec.

Na drugiej pozycji, z wynikiem prawie 900 materiałów, uplasowała się organizacja UFC, w której Marcin Tybura rozbił Walta Harrisa. W czerwcu sporo mówiło się też o zmianie terminu walki Jana Błachowicza, nadchodzącym boju Mateusza Gamrota i filmie o Joannie Jędrzejczyk, który trafił do serwisu HBO.

Na trzecim miejscu wśród organizacji z blisko 450 publikacjami znalazła się marka Fight Exclusive Night, która przygotowała gale w Ostródzie.

O Fame MMA, marce szykującej się do gali z numerem jedenastym, pojawiło się w czerwcu blisko 400 materiałów, a Babilon MMA z galą numer 23 uzyskał nieco ponad 100 publikacji.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

No replies yet

...wczytuję komentarze...

Jacek Łosak

Moderator

3,940 komentarzy 8,598 polubień

media prasa rtv internet mma

Czerwiec okazał się trzecim najbardziej medialnym miesiącem w tym roku i przyniósł blisko 6 tysięcy publikacji w prasie, internecie i RTV, w których była mowa o MMA.

W ostatnim miesiącu na pierwsze miejsce zestawienia wśród marek – blisko 2500 publikacji – wróciło KSW. Organizacja przygotowała w czerwcu galę KSW 62 i zapowiedziała kolejne wydarzenie, które jest planowane na lipiec.

Na drugiej pozycji, z wynikiem prawie 900 materiałów, uplasowała się organizacja UFC, w której Marcin Tybura rozbił Walta Harrisa. W czerwcu sporo mówiło się też o zmianie terminu walki Jana Błachowicza, nadchodzącym boju Mateusza Gamrota i filmie o Joannie Jędrzejczyk, który trafił do serwisu HBO.

Na trzecim miejscu wśród organizacji z blisko 450 publikacjami znalazła się marka Fight Exclusive Night, która przygotowała gale w Ostródzie.

O Fame MMA, marce szykującej się do gali z numerem jedenastym, pojawiło się w czerwcu blisko 400 materiałów, a Babilon MMA z galą numer 23 uzyskał nieco ponad 100 publikacji.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Odpowiedz polub

click to expand...