Nieoficjalnie poznaliśmy wynik sprzedaży PPV jubileuszowej gali KSW 100. Według dziennikarza Artura Mazura, gala sprzedała nieco ponad 100 tysięcy subskrypcji PPV.

W listopadzie tego roku odbyła się jubileuszowa, 100. gala największej organizacji MMA w Polsce, KSW. Podczas wydarzenia KSW 100 widzieliśmy takie pojedynki jak Adrian Bartosiński kontra Mamed Khalidov, Phil de Fries kontra Darko Stosić 2 czy Robert Ruchała kontra Kacper Formela. Wiele osób zastanawiało się jaki wynik sprzedaży PPV osiągnie 100. gala organizacji. Według dziennikarza WP Sportowe Fakty, wydarzenie miało sprzedać około 110 – 120 tysięcy subskrypcji PPV.

Węszyłem długo, ale w końcu mogę napisać coś konkretnego. Według dwóch wiarygodnych źródeł przy okazji gali XTB KSW 100 sprzedało się ok. 110-120 tys. subskrypcji PPV. To info nieoficjalne i niepotwierdzone w KSW. Moim zdaniem to dużo i mało. Co sądzicie, jeśli to prawda?

W walce wieczoru doświadczony Khalidov pokazał swój kunszt i poddał rywala, aktualnego mistrza kategorii półśredniej KSW, Adriana Bartosińskiego, w drugiej rundzie pojedynku. 44-letni Khalidov po gali dał znać, że teraz czeka go przerwa od startów i nie wie czy wróci do rywalizacji. Podczas tego wydarzenia widzieliśmy również świetne skończenia przed czasem w wykonaniu Rafała Haratyka, Phila de Friesa, Arkadiusza Wrzoska czy Roberta Ruchały. Za najlepszy występ wyjątkowym bonusem w wysokości 100 tysięcy PLN po gali nagrodzony został jednak bohater walki wieczoru, Mamed Khalidov.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

42 komentarzy (poniżej pierwsze 30)

...wczytuję komentarze...

Avatar of zielony666
zielony666

Vale Tudo
Open

21,455 komentarzy 89,868 polubień

Będzie pewnie mniej - jakby było 100k to Wiesław Glizdogon Garbacz i Kelner by krzyczeli, że poszedł milion.

Kelner przed galą mówił, że liczy na 400-800k :D

Odpowiedz 13 polubień

Avatar of jd0490
jd0490

UFC
Middleweight

13,938 komentarzy 34,021 polubień

Rekord?
Nic innego się nie liczy

Odpowiedz 5 polubień

Avatar of Fresh
Fresh

UFC
Featherweight

8,809 komentarzy 6,733 polubień

UFC 100 - 1 600 000 PPV. ;)

Odpowiedz polub

Avatar of jd0490
jd0490

UFC
Middleweight

13,938 komentarzy 34,021 polubień

UFC 100 - 1 600 000 PPV. ;)

Nie masz świadomości licz
@czekoladowy miś

Odpowiedz polub

Avatar of Roshi
Roshi

Roshi

36,029 komentarzy 122,853 polubień
Avatar of Szaba
Szaba

Error Fighters Extreame

2,122 komentarzy 14,392 polubień
Avatar of Cassius42
Cassius42

Vale Tudo
Championship

28,692 komentarzy 45,809 polubień

UFC 100 - 1 600 000 PPV. ;)

Tylko UFC to Liga Mistrzów, a KSW to nasza Ekstraklasa...
Gdzie fani ze świata najwyżej kojarzą kilku zawodników z tej KSW 100...

Odpowiedz polub

Avatar of Patrosixxx
Patrosixxx

UFC
Bantamweight

8,041 komentarzy 15,849 polubień

Tylko UFC to Liga Mistrzów, a KSW to nasza Ekstraklasa...
Gdzie fani ze świata najwyżej kojarzą kilku zawodników z tej KSW 100...

Do tego ile Stany maja ludności skąd się wywodzi UFC, a ile Polska

Odpowiedz 8 polubień

Avatar of Grinch
Grinch

Brutaal
Lightweight

523 komentarzy 1,571 polubień

Będzie pewnie mniej - jakby było 100k to Wiesław Glizdogon Garbacz i Kelner by krzyczeli, że poszedł milion.

Kelner przed galą mówił, że liczy na 400-800k :D

„No nie spięło się to biznesowo, nie było takiej jakby woli do promowania tego eventu, zabrakło świadomości licz” czytane głosem kelnera hehe, kurwidołek pikuje w dół a będzie jeszcze gorzej. Nowych cyrkowców brakuje a starzy już mocno dociążeni i wyeksploatowani

Odpowiedz 3 polubień

Avatar of Cassius42
Cassius42

Vale Tudo
Championship

28,692 komentarzy 45,809 polubień

Do tego ile Stany maja ludności skąd się wywodzi UFC, a ile Polska

A przedewszystkim jaką marką jest UFC vs KSW!
Bardziej już można porównać to do freaków FAME itp.

Odpowiedz 1 Like

Avatar of KML
KML

Legacy FC
Middleweight

2,062 komentarzy 3,849 polubień

Około 100 tysięcy to słaby wynik. Teraz te 50 zł jest na prawdę niczym przy obecnej inflacji.
Tak na prawdę to zawiodła promocja. Zrobienie 2 konferencji po kilka godzin to nie jest pomysł na dzisiejsze czasy. Gdyby chociaż rozbili ją na konkretne panele po 20-30 minut już bardziej znaleźli by odbiorcę. Obecne czasy są takie, że przeciętny kibic jak widzi materiał 2:30:00 to od razu z góry mówi dziękuję.
Do tego ignorancja. Ślepe wierzenie w to jakie KSW jest zajebiste. Oni na prawdę uwierzyli, że numer 100 i sam Mamed sprzeda im tą galę.
Wielu moich znajomych nawet nie wiedziało, że Mamed walczył i jak co po czemu.
Gdy byli w Polsacie w przerwach reklamowych był puszczany spot promujący i zachęcający do kupna PPV. Tutaj nic.
Przed Epicem Adamek i Mamed byli w podcaście u Wojewódzkiego. Na prawdę nie dało się wkręcić do żadnego podcastu np. DeFriesa, żeby opowiedział o swojej depresji czy stanach lękowych. Temat mocno na czasie i myślę, że miałby fajny odbiór. Formele mogliby wkręcić do jakiejś republiki, albo innego medium będącego po prawej stronie, żeby opowiedział o ożenku w młodym wieku, odpowiedzialności za rodzinę i łączeniu tego z byciem fighterem.
Niedawno były igrzyska olimpijskie w których Polacy średnio się pokazali. Warto byłoby zrobić jakiś materiał przypominający sukces Janikowskiego, postarać się o jakieś materiały z tego turnieju.
Teraz jest moda na programy o gotowaniu czy testowaniu żarcia. Na karcie mieli trzech ciężkich z po za PL, którzy nie musieli robić wagi. Do tego był Varela i Parnasse. Nie wiem dlaczego nikt nie wpadł na pomysł, aby zrobić test kuchni śląskiej. Taki przeciętny kibic byłby pewnie ciekawy ich zdania.
KSW jak to KSW. Łączenie koleżeństwa z pracą. Przecież tam większość nie jest ze względu na kompetencje tylko dlatego, bo jeden to kolega drugiego. Durniat ciągle duka na tych konferencjach i wygląda na zestresowanego. Podczas gali już bardziej żwawy jest, ale pewnie to sprawa Borka, który posypie w kiblu i poratuje młodszego kolegę.

Odpowiedz 20 polubień

click to expand...
Avatar of Cassius42
Cassius42

Vale Tudo
Championship

28,692 komentarzy 45,809 polubień

Około 100 tysięcy to słaby wynik. Teraz te 50 zł jest na prawdę niczym przy obecnej inflacji.
Tak na prawdę to zawiodła promocja. Zrobienie 2 konferencji po kilka godzin to nie jest pomysł na dzisiejsze czasy. Gdyby chociaż rozbili ją na konkretne panele po 20-30 minut już bardziej znaleźli by odbiorcę. Obecne czasy są takie, że przeciętny kibic jak widzi materiał 2:30:00 to od razu z góry mówi dziękuję.
Do tego ignorancja. Ślepe wierzenie w to jakie KSW jest zajebiste. Oni na prawdę uwierzyli, że numer 100 i sam Mamed sprzeda im tą galę.
Wielu moich znajomych nawet nie wiedziało, że Mamed walczył i jak co po czemu.
Gdy byli w Polsacie w przerwach reklamowych był puszczany spot promujący i zachęcający do kupna PPV. Tutaj nic.
Przed Epicem Adamek i Mamed byli w podcaście u Wojewódzkiego. Na prawdę nie dało się wkręcić do żadnego podcastu np. DeFriesa, żeby opowiedział o swojej depresji czy stanach lękowych. Temat mocno na czasie i myślę, że miałby fajny odbiór. Formele mogliby wkręcić do jakiejś republiki, albo innego medium będącego po prawej stronie, żeby opowiedział o ożenku w młodym wieku, odpowiedzialności za rodzinę i łączeniu tego z byciem fighterem.
Niedawno były igrzyska olimpijskie w których Polacy średnio się pokazali. Warto byłoby zrobić jakiś materiał przypominający sukces Janikowskiego, postarać się o jakieś materiały z tego turnieju.
Teraz jest moda na programy o gotowaniu czy testowaniu żarcia. Na karcie mieli trzech ciężkich z po za PL, którzy nie musieli robić wagi. Do tego był Varela i Parnasse. Nie wiem dlaczego nikt nie wpadł na pomysł, aby zrobić test kuchni śląskiej. Taki przeciętny kibic byłby pewnie ciekawy ich zdania.
KSW jak to KSW. Łączenie koleżeństwa z pracą. Przecież tam większość nie jest ze względu na kompetencje tylko dlatego, bo jeden to kolega drugiego. Durniat ciągle duka na tych konferencjach i wygląda na zestresowanego. Podczas gali już bardziej żwawy jest, ale pewnie to sprawa Borka, który posypie w kiblu i poratuje młodszego kolegę.

Bo DD to prawdziwy fan MMA co się ekscytuje waleczkami :lol: , a konfy to tylko obowiązek służbowy...

Ale racja pewnie ten czas na Viaplay uśpił czujność włodarzy, a jeszcze wypadł im młody Pudzian z 100 i nie było Materli, a nowych gwiazd nie wypromowali to jest jak jest...
Plus pewnie wielu spodziewało się też kogoś ekstra z dużym nazwiskiem, jak to wielokrotnie zapowiadano, a dostaliśmy na koniec Wrzosek vs Scheffel, jako rekompensatę za brak Pudziana... czyli bez Wow!

Odpowiedz 1 Like

click to expand...
Avatar of kaczka94
kaczka94

Moderator

5,268 komentarzy 13,578 polubień

To jest włącznie z Canal Plus. Zgadzam się jak wyżej - brak jakiejkolwiek promocji ze strony KSW. Jadą na tym co zbudowali lata temu, natomiast zainteresowanie stoi w miejscu. Promocja gwiazd? Spytajcie się jakiegoś przeciętnego Polaka, który kojarzy Mameda, Pudziana i resztę starej gwardii, o Parnasse'a czy Bartosa. Nie będą wiedzieli kto to jest, bo gdzieś ta promocja leży i kwiczy. Zarobki zawodników też szału nie robią. Wojsław powiedział, że jakby Wikłacz dostał podwyżkę 3-4 razy, to i tak by nie był w top 5 najlepiej zarabiających. Mówimy o mistrzu z 3 obronami pasa. Przybysz też nie miał 100k za walkę jak był mistrzem, a miał 3 obrony. Takich przypadków są dziesiątki. Jak ma MMA w Polsce ruszać do przodu więc? Ja w tym roku to obejrzałem może ze 3 gale. Ale jak ma być dobrze, skoro część zawodników i to tych znaczących po prostu bawi się tym sportem. Super, fajnie, szkoda że mistrzowie nie cieszą się takim zainteresowaniem i promocją, tylko idą często w social media, żeby wzbudzić zainteresowanie i przebąkują o UFC.

Odpowiedz 7 polubień

click to expand...
Avatar of Risky
Risky

UFC
Middleweight

12,047 komentarzy 43,039 polubień

Do tego ile Stany maja ludności skąd się wywodzi UFC, a ile Polska

Bardzo złe porównanie. KSW po ekspansji na większość rynków europejskich ma podobną potencjalną widownię jak UFC. Strach myśleć co będzie po KSW Vegas.

Odpowiedz 5 polubień

.
.o%owany.

Oplot Challenge
Welterweight

46 komentarzy 90 polubień

Kelner przed galą mówił, że liczy na 400-800k :D

:najmancoty:

Odpowiedz polub

Avatar of KML
KML

Legacy FC
Middleweight

2,062 komentarzy 3,849 polubień

Bo DD to prawdziwy fan MMA co się ekscytuje waleczkami :lol: , a konfy to tylko obowiązek służbowy...

Ale racja pewnie ten czas na Viaplay uśpił czujność włodarzy, a jeszcze wypadł im młody Pudzian z 100 i nie było Materli, a nowych gwiazd nie wypromowali to jest jak jest...
Plus pewnie wielu spodziewało się też kogoś ekstra z dużym nazwiskiem, jak to wielokrotnie zapowiadano, a dostaliśmy na koniec Wrzosek vs Scheffel, jako rekompensatę za brak Pudziana... czyli bez Wow!

Przecież oni z takim Scheffelem też promocyjnie spierdolili. We wszystkich wywiadach sugerowali jaki to Wrzosek zajebisty. Kibic sobie pomyślał ,,Po co płacić za tak jednostronne widowisko". Przecież można było iść bardziej dyplomatyczną drogą. Podpromowac trochę poziom Brazola. Mówić, że przecież pokonał Bajora. Sugerować rozstrzygnięcie tego starcia raczej 50/50. Gdy Wrzosek mówił o tym bonusie 100 000 to studzić raczej emocje zawodnika i nawet trochę na konferencji się z nim podroczyć. Coś w stylu ,,Nie dzielmy skóry na niedźwiedziu. Różnica w doświadczeniu jest duża. Twój przeciwnik walczył z wieloma doskonałymi rywalami. Podoba mi się Twoja pewność siebie, ale pamiętaj, pycha kroczy przed upadkiem", Wrzosek by odpowiedział ,,Pierdolisz Pan. W sobotę wjeżdżam i rozjeżdżamy. Łaaa. Szykuj kasę.". Nawet możnaby taki cyrk wcześniej ustalić przed konferencją, dla lepszej promocji. Prawda jest taka, że tam Kawul siedział jako gwiazdor, który nic nie musi i ma wyjebane. Z jego wypowiedzi wynikało tylko przerośnięte ego i arogancja. On już te KSW traktuje jako zabawkę. Hajs teraz robi na filmach i pewnie po odejściu Mameda i Pudziana będzie spierdalał z tego Titanica póki jeszcze czas.

Odpowiedz 5 polubień

click to expand...
Avatar of bartoszkrk
bartoszkrk

ONE FC
Featherweight

2,327 komentarzy 1,743 polubień

Jak na gale mma w Polsce to nie jest żle ale pewnie liczyli na 2-3 razy tyle.Moim zdaniem to brakowało takiej walki która się zainteresują ludzie tak jak na ksw epic był Adamek vs Chalidov

Odpowiedz 1 Like

Avatar of Michael Angelo
Michael Angelo

Brutaal
Super Heavyweight

675 komentarzy 3,741 polubień

Będzie pewnie mniej - jakby było 100k to Wiesław Glizdogon Garbacz i Kelner by krzyczeli, że poszedł milion.

Kelner przed galą mówił, że liczy na 400-800k :D

Mariusz wypadł i taki słaby wynik :fjedzia:

Odpowiedz 2 polubień

Avatar of Risky
Risky

UFC
Middleweight

12,047 komentarzy 43,039 polubień

Mariusz wypadł i taki słaby wynik :fjedzia:

Jego multikonta odpuściły zakup subskrypcji.

Odpowiedz 6 polubień

Avatar of Junior.dos.santos
Junior.dos.santos

Jungle Fight
Light Heavyweight

410 komentarzy 2,505 polubień

Z jednej strony coś konkretnego. Z drugiej, że to dane nieoficjalne. No w chuj konkret

Odpowiedz 3 polubień

Avatar of Cassius42
Cassius42

Vale Tudo
Championship

28,692 komentarzy 45,809 polubień

Bardzo złe porównanie. KSW po ekspansji na większość rynków europejskich ma podobną potencjalną widownię jak UFC. Strach myśleć co będzie po KSW Vegas.

Chyba KSW Kac Vegas

Spoiler content hidden.

Odpowiedz 1 Like

Avatar of GigaKozak33
GigaKozak33

Bellator
Bantamweight

3,970 komentarzy 7,689 polubień

Przecież oni z takim Scheffelem też promocyjnie spierdolili. We wszystkich wywiadach sugerowali jaki to Wrzosek zajebisty. Kibic sobie pomyślał ,,Po co płacić za tak jednostronne widowisko". Przecież można było iść bardziej dyplomatyczną drogą. Podpromowac trochę poziom Brazola. Mówić, że przecież pokonał Bajora. Sugerować rozstrzygnięcie tego starcia raczej 50/50. Gdy Wrzosek mówił o tym bonusie 100 000 to studzić raczej emocje zawodnika i nawet trochę na konferencji się z nim podroczyć. Coś w stylu ,,Nie dzielmy skóry na niedźwiedziu. Różnica w doświadczeniu jest duża. Twój przeciwnik walczył z wieloma doskonałymi rywalami. Podoba mi się Twoja pewność siebie, ale pamiętaj, pycha kroczy przed upadkiem", Wrzosek by odpowiedział ,,Pierdolisz Pan. W sobotę wjeżdżam i rozjeżdżamy. Łaaa. Szykuj kasę.". Nawet możnaby taki cyrk wcześniej ustalić przed konferencją, dla lepszej promocji. Prawda jest taka, że tam Kawul siedział jako gwiazdor, który nic nie musi i ma wyjebane. Z jego wypowiedzi wynikało tylko przerośnięte ego i arogancja. On już te KSW traktuje jako zabawkę. Hajs teraz robi na filmach i pewnie po odejściu Mameda i Pudziana będzie spierdalał z tego Titanica póki jeszcze czas.

Nie oczekujmy zbyt wiele od ludzi, którzy od początku funkcjonowania cyrku opierali promocję głównie o Pudziana i Mameda a teraz stoją w miejscu bez żadnych dobrych następców :korwinlaugh:

Odpowiedz 2 polubień

click to expand...
Avatar of Cassius42
Cassius42

Vale Tudo
Championship

28,692 komentarzy 45,809 polubień

Nie oczekujmy zbyt wiele od ludzi, którzy od początku funkcjonowania cyrku opierali promocję głównie o Pudziana i Mameda a teraz stoją w miejscu bez żadnych dobrych następców :korwinlaugh:

Może jedynie Arek Wrzosek co najwyżej jak będzie nadal efektownie wygrywał (wielkie chłopisko, na razie wzrostem), ale to i tak już pewnie nie będzie ten poziom medialności co Pudzian czy Mamed...
Chyba że wyjdzie za szybko na Dużego Filipa...

Odpowiedz polub

Avatar of KML
KML

Legacy FC
Middleweight

2,062 komentarzy 3,849 polubień

Nie oczekujmy zbyt wiele od ludzi, którzy od początku funkcjonowania cyrku opierali promocję głównie o Pudziana i Mameda a teraz stoją w miejscu bez żadnych dobrych następców :korwinlaugh:

Kiedyś to jednak Ci zawodnicy byli jacyś. Różal, Kornik, Aziev, Waluś, Kułak, Bedorf itd. Teraz większość tych nowych młodych zawodników przypomina mi te nastolatki naszych czasów (ubrane w te same adidasy, szerokie spodnie i bluzy z kapturem). Pierdolą tylko o tym jak ciężko trenują i wychodzą do walk przy chujowych rapsach.

Odpowiedz 12 polubień

Avatar of zielony666
zielony666

Vale Tudo
Open

21,455 komentarzy 89,868 polubień

Około 100 tysięcy to słaby wynik. Teraz te 50 zł jest na prawdę niczym przy obecnej inflacji.
Tak na prawdę to zawiodła promocja. Zrobienie 2 konferencji po kilka godzin to nie jest pomysł na dzisiejsze czasy. Gdyby chociaż rozbili ją na konkretne panele po 20-30 minut już bardziej znaleźli by odbiorcę. Obecne czasy są takie, że przeciętny kibic jak widzi materiał 2:30:00 to od razu z góry mówi dziękuję.
Do tego ignorancja. Ślepe wierzenie w to jakie KSW jest zajebiste. Oni na prawdę uwierzyli, że numer 100 i sam Mamed sprzeda im tą galę.
Wielu moich znajomych nawet nie wiedziało, że Mamed walczył i jak co po czemu.
Gdy byli w Polsacie w przerwach reklamowych był puszczany spot promujący i zachęcający do kupna PPV. Tutaj nic.
Przed Epicem Adamek i Mamed byli w podcaście u Wojewódzkiego. Na prawdę nie dało się wkręcić do żadnego podcastu np. DeFriesa, żeby opowiedział o swojej depresji czy stanach lękowych. Temat mocno na czasie i myślę, że miałby fajny odbiór. Formele mogliby wkręcić do jakiejś republiki, albo innego medium będącego po prawej stronie, żeby opowiedział o ożenku w młodym wieku, odpowiedzialności za rodzinę i łączeniu tego z byciem fighterem.
Niedawno były igrzyska olimpijskie w których Polacy średnio się pokazali. Warto byłoby zrobić jakiś materiał przypominający sukces Janikowskiego, postarać się o jakieś materiały z tego turnieju.
Teraz jest moda na programy o gotowaniu czy testowaniu żarcia. Na karcie mieli trzech ciężkich z po za PL, którzy nie musieli robić wagi. Do tego był Varela i Parnasse. Nie wiem dlaczego nikt nie wpadł na pomysł, aby zrobić test kuchni śląskiej. Taki przeciętny kibic byłby pewnie ciekawy ich zdania.
KSW jak to KSW. Łączenie koleżeństwa z pracą. Przecież tam większość nie jest ze względu na kompetencje tylko dlatego, bo jeden to kolega drugiego. Durniat ciągle duka na tych konferencjach i wygląda na zestresowanego. Podczas gali już bardziej żwawy jest, ale pewnie to sprawa Borka, który posypie w kiblu i poratuje młodszego kolegę.

To jest włącznie z Canal Plus. Zgadzam się jak wyżej - brak jakiejkolwiek promocji ze strony KSW. Jadą na tym co zbudowali lata temu, natomiast zainteresowanie stoi w miejscu. Promocja gwiazd? Spytajcie się jakiegoś przeciętnego Polaka, który kojarzy Mameda, Pudziana i resztę starej gwardii, o Parnasse'a czy Bartosa. Nie będą wiedzieli kto to jest, bo gdzieś ta promocja leży i kwiczy. Zarobki zawodników też szału nie robią. Wojsław powiedział, że jakby Wikłacz dostał podwyżkę 3-4 razy, to i tak by nie był w top 5 najlepiej zarabiających. Mówimy o mistrzu z 3 obronami pasa. Przybysz też nie miał 100k za walkę jak był mistrzem, a miał 3 obrony. Takich przypadków są dziesiątki. Jak ma MMA w Polsce ruszać do przodu więc? Ja w tym roku to obejrzałem może ze 3 gale. Ale jak ma być dobrze, skoro część zawodników i to tych znaczących po prostu bawi się tym sportem. Super, fajnie, szkoda że mistrzowie nie cieszą się takim zainteresowaniem i promocją, tylko idą często w social media, żeby wzbudzić zainteresowanie i przebąkują o UFC.

Promocja gali nie istniała a KSW jest w rozkroku - z jednej strony polsatowi fani 40+ do których trzeba trafić przez reklamę w TV, promocję w TV śniadaniowej i artykuł w FAKT.
Mój stary kiedyś wykupywał na Polsacie KSW - teraz nawet nie wiedział, że było KSW100. Nie każdy siedzi na Cohones albo TT.

Z drugiej strony dzieciarnia, która ma na nich wywalone i nigdy nie kupi PPV i niby dla nich są te epickie konferencje i żenujące materiały na Tik-Toka.

Oglądalność materiałów KSW w społecznościówkach jest tragiczna a oni mają pół miliona subskrybentów na YT.
REKORDOWY trailer największego wydarzenia w historii KSW obejrzało 32k ludzi w prawie miesiąc... Dłuższy wywiad Grubasa z Fightsportu z Kołeckim na korytarzu Akademii Sportów Walki Wilanów robi 20k w tym samym czasie. Dłuższa forma a nie trailer.

Mi się wydaje, że nawet te 100k PPV nie sprzedali - nie składa mi się to, że trailer obejrzało zaledwie 32k ludzi (wliczając też ludzi po gali) a sprzedano 100-120k PPV - nie ma to sensu. Ludzie wykupili PPV ale nie obejrzeli nawet trailera? Te 32k ludzi co obejrzało jak w systemie argentyńskim namówiło swoich znajomych do obejrzenia i kupienia PPV?

1732461920995.png

1732461753707.png

Odpowiedz 5 polubień

click to expand...
Avatar of q.
q.

Maximum FC
Lightweight

1,537 komentarzy 2,406 polubień

Mi się wydaje, że nawet te 100k PPV nie sprzedali - nie składa mi się to, że trailer obejrzało zaledwie 32k ludzi (wliczając też ludzi po gali) a sprzedano 100-120k PPV - nie ma to sensu. Ludzie wykupili PPV ale nie obejrzeli nawet trailera? Te 32k ludzi co obejrzało jak w systemie argentyńskim namówiło swoich znajomych do obejrzenia i kupienia PPV?

A po chuj miałem oglądać trailer?

Odpowiedz 6 polubień

Avatar of zielony666
zielony666

Vale Tudo
Open

21,455 komentarzy 89,868 polubień

A po chuj miałem oglądać trailer?

Jakoś mi ciężko uwierzyć, że sprzedali 100k PPV gdy trailer obejrzało 32k osób.

Skoro trailer Colloseum obejrzało 740k a sprzedali wtedy 200k PPV...

Nie składają mi się te liczby w żaden sposób.

A uwierz mi, że są ludzie, którzy takie rzeczy oglądają. Mistyczni "fani KSW".

1732464220700.png

Odpowiedz 2 polubień

Avatar of Cassius42
Cassius42

Vale Tudo
Championship

28,692 komentarzy 45,809 polubień

Promocja gali nie istniała a KSW jest w rozkroku - z jednej strony polsatowi fani 40+ do których trzeba trafić przez reklamę w TV, promocję w TV śniadaniowej i artykuł w FAKT.
Mój stary kiedyś wykupywał na Polsacie KSW - teraz nawet nie wiedział, że było KSW100. Nie każdy siedzi na Cohones albo TT.

Z drugiej strony dzieciarnia, która ma na nich wywalone i nigdy nie kupi PPV i niby dla nich są te epickie konferencje i żenujące materiały na Tik-Toka.

Oglądalność materiałów KSW w społecznościówkach jest tragiczna a oni mają pół miliona subskrybentów na YT.
REKORDOWY trailer największego wydarzenia w historii KSW obejrzało 32k ludzi w prawie miesiąc... Dłuższy wywiad Grubasa z Fightsportu z Kołeckim na korytarzu Akademii Sportów Walki Wilanów robi 20k w tym samym czasie. Dłuższa forma a nie trailer.

Mi się wydaje, że nawet te 100k PPV nie sprzedali - nie składa mi się to, że trailer obejrzało zaledwie 32k ludzi (wliczając też ludzi po gali) a sprzedano 100-120k PPV - nie ma to sensu. Ludzie wykupili PPV ale nie obejrzeli nawet trailera? Te 32k ludzi co obejrzało jak w systemie argentyńskim namówiło swoich znajomych do obejrzenia i kupienia PPV?
View attachment 114750
View attachment 114749

Widea z kanału YT przed i po KSW 100...

Screenshot_2024-11-24-16-47-54-578~2.jpg
Screenshot_2024-11-24-16-48-56-743~3.jpg
Screenshot_2024-11-24-16-51-04-501~2.jpg
Relacje na żywo z YT...
Screenshot_2024-11-24-16-54-03-029~2.jpg

Screenshot_2024-11-24-16-55-56-565~2.jpg
Screenshot_2024-11-24-16-56-13-906~2.jpg
Najciekawsze może być porównanie z oglądalności z ważenia... bo mało kto później je pewnie ogląda po gali.

✓ KSW 100 (46k) 24 r
✓ KSW Colosseum 2 (177k) 23 r
✓Genesis 1: Różal vs. Barnett (226k) 20 r
✓ KSW 59: Pudzian vs Bombardier (657k)!! 21 r (zamieniony na Nikolę)
✓ KSW 39: Colosseum 1 (358k)! 17 r

KSW 100 (studio i 2 walki) 235 k
KSW Epic (studio i 2 walki) 207k

Podsumowując, kiedyś to już było, a teraz oglądalność KSW jest już niższa, jak zawodnika past prime, bo też główne lokomotywy się postarzały, albo też nie wystąpiły...

Odpowiedz 2 polubień

click to expand...
Avatar of KML
KML

Legacy FC
Middleweight

2,062 komentarzy 3,849 polubień

To jest włącznie z Canal Plus. Zgadzam się jak wyżej - brak jakiejkolwiek promocji ze strony KSW. Jadą na tym co zbudowali lata temu, natomiast zainteresowanie stoi w miejscu. Promocja gwiazd? Spytajcie się jakiegoś przeciętnego Polaka, który kojarzy Mameda, Pudziana i resztę starej gwardii, o Parnasse'a czy Bartosa. Nie będą wiedzieli kto to jest, bo gdzieś ta promocja leży i kwiczy. Zarobki zawodników też szału nie robią. Wojsław powiedział, że jakby Wikłacz dostał podwyżkę 3-4 razy, to i tak by nie był w top 5 najlepiej zarabiających. Mówimy o mistrzu z 3 obronami pasa. Przybysz też nie miał 100k za walkę jak był mistrzem, a miał 3 obrony. Takich przypadków są dziesiątki. Jak ma MMA w Polsce ruszać do przodu więc? Ja w tym roku to obejrzałem może ze 3 gale. Ale jak ma być dobrze, skoro część zawodników i to tych znaczących po prostu bawi się tym sportem. Super, fajnie, szkoda że mistrzowie nie cieszą się takim zainteresowaniem i promocją, tylko idą często w social media, żeby wzbudzić zainteresowanie i przebąkują o UFC.

Wojek dostał pytanie przed galą. Dla ilu zawodników z karty ewentualny bonus 100 000 zł będzie większy niż podstawowa wypłata to otwarcie przyznał, że zdecydowanie wiekszość zawodników zarobi mniej niż 100 tys. Pewnie tylko Kangur, Bartos, Mamed, DeFries czy Wrzosek mogą liczyć na takie wypłaty. Haratyk jako mistrz może coś około 80 tys. Grzebyk też może coś koło tego. Reszta z głównej to raczej nie więcej niż 50 tys. Nie mówiąc już o Bryszu czy Bivolu.

Odpowiedz 8 polubień

click to expand...