Krzysztof Jotko już w tę sobotę wróci do oktagonu UFC, kiedy to na gali UFC Fight Night 116 w Pittsburghu zmierzy się z Uriah Hallem. Na swoim Facebooku Polak pochwalił się formą przed swoim kolejnym występem w największej organizacji MMA na świecie.

Forma nie najgorsza jeśli poròwnamy do formy z Dallas?

Opublikowany przez Krzysztofa Jotkę Czwartek, 14 września 2017

Pełna rozpiska tego wydarzenia dostępna jest TUTAJ.

32 KOMENTARZE

  1. Oświetlenie + pompa + zdjęcie pod innym kątem.

    To samo pomyślałem, ale i tak jest OK. Oby ubił Halla.

  2. Bardzo ważna walka. Od niej zależy czy Krzychu będzie bił się z topowymi zawodnikami, czy jakimiś noname'ami. Mam nadzieję, że zdrowie dopisuje i Jotko rozprawi się z Hallem. WAR KRZYCHU!!! KRZYCHU MUSISZ!!!! :bleed::chuck:

  3. Jeżeli wszystkie urazy, które dokuczały mu w poprzednich przygotowaniach zostały wyeliminowane, liczę na dominacje Krzycha na przestrzeni trzech rund, w skończenie przed czasem nie wierzę (przynajmniej ze strony Krzyśka). Wojna !!

  4. to bedzie w huj trudna walka dla krzyska, oby win! nie zapominajmy, ze hall ubil leniwca, top 5 tej wagi.

    no trzeba przyznać że dobre combo Hallowi wtedy weszło obrotówka na wątrobe+flying knee chyba.No i w sumie to jest jedyny wartosciowy skalp w dorobku Uriaha.zresztą rewanż pokazał że to był bardziej wypadek przy pracy Gegarda niż zasługa zajebistości czarnego bo on wtedy nie miał nic na Leniwca i dostał srogi wpierdol

  5. no trzeba przyznać że dobre combo Hallowi wtedy weszło obrotówka na wątrobe+flying knee chyba.No i w sumie to jest jedyny wartosciowy skalp w dorobku Uriaha.zresztą rewanż pokazał że to był bardziej wypadek przy pracy Gegarda niż zasługa zajebistości czarnego bo on wtedy nie miał nic na Leniwca i dostał srogi wpierdol

    Na wątrobę mierzona, a weszła na łab, fart w chuj i tyle.

  6. Na wątrobę mierzona, a weszła na łab, fart w chuj i tyle.

    no własnie też tak sądze,to była jedna z tych akcji które wychodzą raz w trakcie całej kariery i jakiś zwykly nołnejm któremu sie udała ma dojebany fejm i uchodzi za kozaka,w rewanżu Gegi pokazał kto jest kurwa kozak

  7. no trzeba przyznać że dobre combo Hallowi wtedy weszło obrotówka na wątrobe+flying knee chyba.No i w sumie to jest jedyny wartosciowy skalp w dorobku Uriaha.zresztą rewanż pokazał że to był bardziej wypadek przy pracy Gegarda niż zasługa zajebistości czarnego bo on wtedy nie miał nic na Leniwca i dostał srogi wpierdol

    nie no pelna zgoda, ale leniwiec wg mnie top 3, a ubic go nie lada gratka, troche fartem, ale umiejetnosci tez trzeba miec.

  8. Dalej nie moge przebolec ze tej walki nie wrzucili do nas na gale. Jakby nie bylo takiego hita jak Donald to nawet ta walke bym widzial jako glowne starcie u nas, mowie serio…

  9. Ja mam nadzieję,że Krzych go skończy przed czasem. Ciężko, bo ciężko, ale albo nos, albo wątroba, albo podbródek, czy zdrowo w ucho, czy skroń pod dziwnym kątem, i będzie git. Gdzie jest nig.ga?Znikł, znik, zni, zzz….

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.