(Fot. MMAFighting.com)

Reakcje na Twitterze po wygranej walce Karoliny Kowalkiewicz z Randą Markos na UFC on FOX 17:

https://twitter.com/GrabakaHitman/status/678389329048260608

60 KOMENTARZE

  1. Karola na debiut dostała chyba najtrudniejszą rywalkę/zawodnika z wszystkich polskich zawodników i wygrała.

    Walka taka na 29-28.

    Gratulacje i powodzenia.

  2. Niektórzy to już niestety debilami umrą:facepalm:co zrobić.Słaba walka i jej miejsce nie jest w UFC no kurwa:wall:

  3. Mialem milczec przynajmniej do Nowego Roku, ale w tym wypadku nie wytrzymam. Gratulacje dla Karoliny za zwycieski debiut a zwlaszcza za efektowna 3 runde. Karolina udowodnila w tej walce dwie rzeczy. To, ze nalezy do swiatowej czolowki oraz to, ze jej szanse w starciu z Asia sa czysto iluzoryczne. Wszystkim twierdzacym inaczej polecam najpierw zimny prysznic a  potem obejrzenie walki raz jeszcze.

  4. W bolach bo w bolach ale rodzi sie nam rozpiska i co za tym idzie – nasza reprezentacja na gale w Polsce. Ewidentnie szykuje sie starcie JJ vs KK na main event przyszlorocznej gali UFC u nas:) teraz tylko obie musza wygrac swoje walki i heja! Marketingowo to bedzie bomba – wybiórcza pewnie sie nawet pofatyguje – w walce wieczoru wprawdzie na biedzie dwoch cieplakow ale poki co walka dwoch pieknych kobiet to tez wdzieczny temat dla naszych mass-mediow. Oczywiscie ze wzgledu na rownouprawnienie, zerwanie patriarchatu – gdziez by sie znizac do jakichs seksistowskich instynktow. Sportowo. Wiadomo – MMA i ogolnie sportowi towarzyszy spora doza nieprzewidywalnosci – jednak w tej potencjalnej walce nie bede oryginalny spodziewajac sie egzekucji Asi na Karolinie. Nie ta liga – w niej zreszta zdaja sie chodzic tylko dwie zawodniczki Claudia i JJ – moze trzy – Valeria – ze wzgledu na twarda glowe.

  5. W bolach bo w bolach ale rodzi sie nam rozpiska i co za tym idzie – nasza reprezentacja na gale w Polsce. Ewidentnie szykuje sie starcie JJ vs KK na main event przyszlorocznej gali UFC u nas🙂 teraz tylko obie musza wygrac swoje walki i heja! Marketingowo to bedzie bomba – wybiórcza pewnie sie nawet pofatyguje – w walce wieczoru wprawdzie na biedzie dwoch cieplakow ale poki co walka dwoch pieknych kobiet to tez wdzieczny temat dla naszych mass-mediow. Oczywiscie ze wzgledu na rownouprawnienie, zerwanie patriarchatu – gdziez by sie znizac do jakichs seksistowskich instynktow. Sportowo. Wiadomo – MMA i ogolnie sportowi towarzyszy spora doza nieprzewidywalnosci – jednak w tej potencjalnej walce nie bede oryginalny spodziewajac sie egzekucji Asi na Karolinie. Nie ta liga – w niej zreszta zdaja sie chodzic tylko dwie zawodniczki Claudia i JJ – moze trzy – Valeria – ze wzgledu na twarda glowe.

    Czyli gala UFN i transmisja na fight pass lub może ale to może FOX jeśli reszta karty by była mega… bo za cholerę obecnie nie widzę żeby starcie JJ/KK miało silę sprzedać cokolwiek innego. Patrzmy na to z punktu światowego/USA a nie czysto PL.

    Moim skromnym zdaniem nie widzę tego jak to ma się zapinać z sensem medialnie i finansowo dla UFC.

    OK zrobisz dobrą bramkę jeśli promocja pójdzie właściwa ale co dalej, w PPV tego nie zrobisz, na FOX dasz? JJ a tym bardziej KK nie ma siły medialnej na chwile obecną żeby obecnie dźwigać kartę nawet na Foxie, imo.

    Bo PL kibice będą uradowani, ale to jest myślenie…. wsadzanie mistrzyni w takie miejsce to strzał w stopę, jeśli UFC myśli poważnie o JJ czy nawet KK to nie jest imo dobre posunięcie. Bo jedyne co zyskujesz to lokalny rynek który raz na ruski rok wygeneruje ci bramkę i tyle. W PL nikt następnie dla JJ i KK kupować PPV nie będzie, a reszta świata w dużym stopniu przejdzie obojętnie obok tej walki podobnie jak było z Aśką w Berlinie…

    Imo, jako kibic Polaków w UFC należy zabiegać żeby walczyli na numerowanych galach i w głównej karcie obok dużych nazwisk, a nie robienie cyrku bo będzie main w PL.

  6. Wydaje mi się, że UFC on FOX jest dla gali w Polsce jak najbardziej realne. W Szwecji zrobili, to w Polsce również wyjdzie. Osobiście wolałbym, żeby Asia nie walczyła u nas z KK a CG.

  7. Dobry jak na początek przygody z UFC występ Karoliny. W walce z Aśką widzę cały czas jako zwyciężczynię Jędrzejczyk co nie umniejsza faktu, że to może być w przyszłości największy bój w historii rodzimego MMA i do samej walki może dojść szybciej niż nam się wydaje. Realnie patrząc, aby doszło do tego pojedynku wydaje mi się, że Karolina musi pokonać jeszcze 2 mocne rywalki, tym bardziej że dywizja się rozrasta. Może nie bez przyczyny pokazali Valerie?!

  8. Dobry jak na początek przygody z UFC występ Karoliny. W walce z Aśką widzę cały czas jako zwyciężczynię Jędrzejczyk co nie umniejsza faktu, że to może być w przyszłości największy bój w historii rodzimego MMA i do samej walki może dojść szybciej niż nam się wydaje. Realnie patrząc, aby doszło do tego pojedynku wydaje mi się, że Karolina musi pokonać jeszcze 2 mocne rywalki, tym bardziej że dywizja się rozrasta. Może nie bez przyczyny pokazali Valerie?!

    Jestem jak najbardziej za Karolina/Valerie, tylko to raczej nie był by eliminator do pasa bo gdyby wygrała Val to jaki to miało by sens.

  9. Walka Kiepska, a 30-27 to kpina. Również nie widzę jej w UFC.

    Wygrała walkę w ufc jak byś nie zauważył. Ale chuj, nie nadaje się bo nie zdemolowała rywalki w 30 sekund. Niektórym to się już w dupach poprzestawiało.

    nie kurwa, wstrzymam sie…

    ?

  10. Jestem jak najbardziej za Karolina/Valerie, tylko to raczej nie był by eliminator do pasa bo gdyby wygrała Val to jaki to miało by sens.

    W takim kontekście myślałem w przypadku tej walki, tj. walka nie będąca eliminatorem. Myślę, że to starcie dało by dużo odpowiedzi w przypadku Karoliny.

    Druga sprawa. Kurcze, ludzie ogarnijcie się! Aśka swoje dwie pierwsze walki wygrała przez decyzję, zwłaszcza mega kontrowersyjny pojedynek z Gadelha i też nie nadawała się do UFC?!

  11. Druga sprawa. Kurcze, ludzie ogarnijcie się! Aśka swoje dwie pierwsze walki wygrała przez decyzję, zwłaszcza mega kontrowersyjny pojedynek z Gadelha i też nie nadawała się do UFC?!

    pewno nadal sie nie nadaje bo przeciez ostatnia wlaka tez nie skonczyla sie przed czasem, sick

  12. Wielkie gratulacje Karolina! Fajda walka do oglądania, zero zamulania. Ale żeby nie słodzić, wyszło też dużo "luk w grze" Kowalkiewicz. Do Asi to nawet nie ma co startować, sorry… o TOP5 będzie bardzo ciężko.

  13. pewno nadal sie nie nadaje bo przeciez ostatnia wlaka tez nie skonczyla sie przed czasem, sick

    A to nie słyszałeś wieści? Aśka to ogór przecież bo kiedyś w amatorskim taju przegrała z Valentiną Shevchenko aż 3 razy… już kilka tematów na sherdogu powstało i nawet specjalnie przygotowane foty i video lata do promowania ruskiej na plecach JJ i pokazania że Aśka to tak naprawdę ogór. :rofl:

  14. Wygrała walkę w ufc jak byś nie zauważył. Ale chuj, nie nadaje się bo nie zdemolowała rywalki w 30 sekund. Niektórym to się już w dupach poprzestawiało.

    ?

    @malinowsky

    co Ci się dzieje niedobrego z odbiorem świata rzeczywistego podczas oglądania MMA? Chyba, że ten wpisy to żart ciężkiego kalibru.

  15. @malinowsky

    co Ci się dzieje niedobrego z odbiorem świata rzeczywistego podczas oglądania MMA?

    Tylko jeżeli temat da się jakoś powiązać z KSW. Ale to chyba nic nowego, prawda?

  16. Gratki dla Karoliny, po 2 przegranych rundach wrocic i dobrze przewalczyc trzecia. Karolina ma 'styl' ktory podoba sie pumktowym. Z taka dyspozycja jest niestety nikla szansa na top 5

  17. Musiałem aż się zalogować jak zobaczyłem wpis Malinowskiego. Kojarzę tego człowieka z pamiętnej videokonfy z Kawulskim, gdzie próbował zaleczyć swoje kompleksy agresją wobec  rozmówcy, co skończyło się dla niego pamiętną "meblościanką" i pośmiewiskiem na forum. Nasz drogi "ekspercie" od MMA, jeśli to akurat czytasz, to weź sobie moją radę do serca i ogranicz ilość żółci i jadu w swoich komentarzach, bo nikt Cię tutaj nie będzie traktował poważnie, no chyba, że rola smerfa marudy Ci odpowiada, to rozwijaj się dalej w tym kierunku. 😉

  18. Gratki dla Karoliny, po 2 przegranych rundach wrocic i dobrze przewalczyc trzecia. Karolina ma 'styl' ktory podoba sie pumktowym. Z taka dyspozycja jest niestety nikla szansa na top 5

    Podobnie jak Asia (CG vs JJ). Ze wszystkich ludzi najbardziej nie lubię jebanych hipokrytów.

    No i jeszcze fanatyków.

  19. Ja bym wolał zobaczyć JJ vs KK na main evencie np. w Chicago, bo amerykański rynek będzie lepszy dla nich obu oraz UFC, nie oszukujmy się. No ale niech Karolina najpierw dojdzie do tsa, to potem pogadamy.

  20. Podobnie jak Asia (CG vs JJ). Ze wszystkich ludzi najbardziej nie lubię jebanych hipokrytów.

    No i jeszcze fanatyków.

    Czlowieku, ogarnij sie. Wlasnie sam fanatyzujesz. Nie podoba Ci sie opinia to przytocz jakis argument aby ja zmienic a nie wyzywasz na prawo i lewo.

  21. Kurcze na pewno Karoli należą sie gratulacje bo dziewczyna poszła z KSW sprawdzić sie w UFC i debiut jej wyszedł.W UFC powinna się utrzymać ale nie ma mowy o jakimś top5. Lubie ją jest ładna,miła,sympatyczna ale każdy kto oglądał walke i troche zna sie na mma powie,że to co zaprezentowała Karolina nie jest i nie będzie poziomem mistrzowskim.Nie które akcje w stójce wchodziły (jak dla mnie troche za dużo ganiania po klatce) ale obrony przed ciosami Karolina nie ma żadnej. Sądze ,że UFC troszeczkę bezpieczniej ją poprowadzi bo mają w głowie potencjalny main event w Polsce o którym piszemy tu od roku czy półtorej. Myśle ,że Karolina zawalczy teraz z Calderwood którą też będzie w stanie przejść ale takie zawodniczki jak Namajunas,Gadelha,Torres,Letourneau czy Aguilar są poza zasięgiem Kowalkiewicz i nie mam co do tego cienia wątpliwości.Walka z Waterson czy PVZ fajnie by się sprzedała.

    O walce z Asią to lepiej nie piszmy bo jeśli do niej dojdzie to będzie to zbrodnia i brutalna weryfikacja .To nie jest diss na Karoline czy MMA Cartel bo na walki Karoli nadal będę wstawał i kibicował tylko po prostu trzeba znać miejsce w szeregu.

  22. Wygrała walkę w ufc jak byś nie zauważył. Ale chuj, nie nadaje się bo nie zdemolowała rywalki w 30 sekund. Niektórym to się już w dupach poprzestawiało.

    ?

    Wygrała ledwo co, Fart ze Tamta w 3 Rundzie źle sprowadziła i nasza była na gorze.

  23. Wygrała ledwo co, Fart ze Tamta w 3 Rundzie źle sprowadziła i nasza była na gorze.

    wygrala na lajcie, dla mnie 30-26

    Markos pokonala Torres, Herring, i prawie wygrala z Penne, a Karolina ja zniszczyla

  24. Wygrała ledwo co, Fart ze Tamta w 3 Rundzie źle sprowadziła i nasza była na gorze.

    Idź se weź lepiej mefedron czy coś.

  25. Maliniak ma troche racji, Karola jak najbardziej sie odnajdzie w UFC, ale dziurawa garda ja do too5 nie zaprowadzi.

  26. Jak było tam 30-26 to idę się opierdolić na łyso… 🙂

    to idz 10-9, 10-9(stojka Karola, parter nic nie robienie Randy, Karola bila ciagle), 10-8 Karola masakruje Rande

  27. @malinowsky

    co Ci się dzieje niedobrego z odbiorem świata rzeczywistego podczas oglądania MMA? Chyba, że ten wpisy to żart ciężkiego kalibru.

    Może cierpi na to samo schodzenie co ja. Czyli jakiś mindfuckowy dysonans poznawczy podczas oglądania walk kobiet. Po prostu nie potrafię się nimi ekscytować i nie ważne jak zajebiście by dana dziewczyna nie zawalczyła to i tak zawsze wydaje mi się, że to chujnia… Wszystko potęguje fakt, że zaraz za nimi i przed nimi walczą faceci.

  28. Może cierpi na to samo schodzenie co ja. Czyli jakiś mindfuckowy dysonans poznawczy podczas oglądania walk kobiet. Po prostu nie potrafię się nimi ekscytować i nie ważne jak zajebiście by dana dziewczyna nie zawalczyła to i tak zawsze wydaje mi się, że to chujnia… Wszystko potęguje fakt, że zaraz za nimi i przed nimi walczą faceci.

    Mam to samo. Albo inaczej – ciężko mi się ogląda walki kobiet, które prezentują umiejętności dobre, przeciętne i niżej.

  29. pierwszą też dawałem dla Karoli, ale nie obejrzałem jej jeszcze raz i nie mam problemu z tym, żeby dać jej Markos, być może po kolejnym obejrzeniu dam ją Randzie. Druga to bicie ze wstecznego Karoliny, gdzie ciosy ani mocne ani do końca czyste, w drugiej połowie zrobiła w tym parterze więcej Markos niż Kowalkiewicz, więc runda dla niej. Trzecia to oczywiście Karolina, ale nie na 10-8

  30. Nie wiem jakim trzeba być cebulakiem żeby nawet po dominującym narzekać i nie móc przeżyć tego, że jeden sędzia dał drugą rundę Karolinie, jakby to kurwa miało jakieś znaczenie idioci. Powiedzmy, że dałby drugą na Markos, to wtedy byście się przypierdalali, że pierwsza przecież też mogła pójść dla Randy, ja pierdole nie da się was czytać, zabijcie się.

    30-26 moim zdaniem, Karolina jedno zwyciestwo od walki o pas

  31. takiej dziwnej trologównoburzy to się nie spodziewałem; Karola z pewnością wygrała tą walkę, raczej nie 30-27, ale 29-28 spokojnie; przecież ta cała Markos nawet na chwilę jej nie zagroziła; gadanie że się nie nadaje też jest z dupy – to co w takim razie powiecie o 3/4 zawodniczek z tej kategorii wagowej? zluzujcie poślady amigos

    #TeamSmutnyCowboy

  32. Tylko z kim ona teraz wygra xd

    z kazdym moze

    Esparza, Torres i Penne to faworyzowalbym Karoline

    z Rose byloby ciezko, z Gadelha bez koksu moze dalaby rade

  33. z Gadelha bez koksu moze dalaby rade

    przecież Claudinha zawsze była czysta – ma na to świstki 😀

  34. Chciałbym widzieć walkę Karoliny z Peene, a jeśli wygra to z Valeriną Latarnią, jeśli ją pokona to szacunek

  35. ale mnie śmiech ogarnął 😀 A może było KO tylko nikt nie zauważył?

    no sedzial prawie przerwal, byla totalna dominacja 10-8

    gdyby to Conor kogos tak bil to bylby juz koniec walki z 3 razy

  36. Nie wiem jakim trzeba być cebulakiem żeby nawet po dominującym narzekać i nie móc przeżyć tego, że jeden sędzia dał drugą rundę Karolinie, jakby to kurwa miało jakieś znaczenie idioci. Powiedzmy, że dałby drugą na Markos, to wtedy byście się przypierdalali, że pierwsza przecież też mogła pójść dla Randy, ja pierdole nie da się was czytać, zabijcie się.

    W ogóle widzę, że prostaki od wrestlingu nie potrafią przeżyć tego, że powieszenie się na kimś i wiszenie całą walkę nie wystarcza do wygranej.

    Kilkukrotnie mnie obraziłęś tylko dlatego, że mam odmienne zdanie na ten temat. Bez sensu prowadzić z kimś taką dyskusję. Gdzie widzisz, że nie mogę czegoś przezyć? W tym przypadku nie miało znaczenia, ale nie oznacza to, że ta runda należała się Markos. Ja nigdzie, poza ostatnią rundą nie widziałem dominacji Karoliny. Nie odbieram jej zasłużonej wygranej. Napisałem jak wg. mnie wyglądała walka i jej punktacja. Nikogo nie skrytykowałem, więc po co atakujesz i wyzywasz, od debili i cebulaków? Jak nie możesz czytać, to nie czytaj i nie komentuj, bo na forum prowadzi się dyskusje. Powyzywać możesz sobie w kolegów z klasy C. Nie zrobię Ci tej przyjemności i nie zabiję się, specjalnie dlatego, żeby Ci dokuczyć iżebyś miał tą świadomość, że cały czas żyję.

  37. Jak ci nie pasuje co napisałem to nie czytaj i nie komentuj XD

    swoją drogą odniosłem się do tweetów a nie postów na forum ale dobrze, że wziąłeś to do siebie.

  38. Oczywiśćie, że Karolina nie jest szykowana na walę z Asią w Polsce.

    UFC wie, że lepiej się sprzeda walka Polka vs Świat.

  39. Lepiej zeby Karolinie nie dawac Lotourneau. Nie chce tego ogladac. Zbyt mocna przeciwniczka dla Karoliny. Niech jej daja przeciwnikow na tle ktorych mze blyszczec. Powolne budowanie.

  40. Karolina będzie równa co reszta tej chujowej dywizji poza JJ i Claudią taka prawda. Spuszczanie się po walce z dziewczyną co ma 5-3 (4 zwycięstwa nad dziewczynami z ujemnymi rekordami) jest nie na miejscu.

    przywołacie TUFa pewnie zaraz, ale TUF to TUF on się rządzi innymi prawami.

  41. Jak ci nie pasuje co napisałem to nie czytaj i nie komentuj XD

    swoją drogą odniosłem się do tweetów a nie postów na forum ale dobrze, że wziąłeś to do siebie.

    Odpowiedziałem Ci, bo mam wrażenie, że było to min. o mnie.

    Z tweetem Maliny się trochę zgodzę. "Słabo" to się zaprezentował Janek, albo Pawlak w debiucie. Karolina nie zaprezentowała się najlepiej, nie była to dobra walka, mimo tego, że wygrana. W porównaniu do walki JDS vs Overeem była to nawet walka wieczoru. Poza tym, jeżeli w następnych walkach będzie walczyć z otwartą gardą na wstecznym, to na pewno daleko nie zajdzie a w starciu z JJ skończy się to ciężkim TKO, ale po tym co wczoraj zobaczyliśmy zanosi się na to, że do takiego pojedynku jeszcze daleko.

  42. Nawet Jóźwiak pogratulował;-) Chociaż w jego przypadku to bym się bardziej skupił na swoich galach. Fen 10 za niecałe 3 tygodnie a tu jeszcze 5 zawodników w fightcardzie brakuje

  43. Ja na lajfie,  gdy była ta przerwa przed Główną,  zamuliłem na kanapie. Budzę się i myślę: WTF?? Ekran lapka z napisami. Jakaś tam Fightpassowa muza leciała. Odswiezylem stronę i wróciłem do lajfa. Myślę ile straciłem… A tu patrzę, a tam Karola walczy i tak połowa 1 r. Wróciłem do oglądania,  ale ze jeszcze mi się "pępek nie wciągnął ", to lekko wyjebane. Widziałem jak przez mgłę przerwę, Rodża jak coś gadał, że Karola przegrała rundę oraz Żmije,  jak syczał,gdy okłady z lodu robił.  Fajnie ze dała radę. Brawo. Ale tak porównując moje emocje w tej walce a Reema,  to bez porównania.  Fajnie ze Polka wygrała, ale jak ktoś myśli, że jej walka z Asią jako ME UFC POLAND zapełni choć pół jakiejś hali, to jest kurwa w grubym błędzie.

    Yo

  44. Mialem milczec przynajmniej do Nowego Roku, ale w tym wypadku nie wytrzymam. Gratulacje dla Karoliny za zwycieski debiut a zwlaszcza za efektowna 3 runde. Karolina udowodnila w tej walce dwie rzeczy. To, ze nalezy do swiatowej czolowki oraz to, ze jej szanse w starciu z Asia sa czysto iluzoryczne. Wszystkim twierdzacym inaczej polecam najpierw zimny prysznic a  potem obejrzenie walki raz jeszcze.

    Za takie posty mistrzu dostałes ode mnie nominację na usera roku. Pozdrawiam.

  45. Nr 7 w debiucie, gratulacje Karola!

    Udowodniła, że miejsce w czołówce jej se należy.

    A więc nagle ranking UFC kategorii słomkowej ma sens….

    Przypominam tylko, że w tym samym zestawieniu, jeszcze chwilę temu PVZ i JoJo były kolejno na 6 i 5 miejscu, Letourneau okupowała dół stawki, a Aguilar, która jest powszechnie uważana za top tej dywizji na świecie, zajmuje obecnie 12(!) miejsce.

    Zdarzały się też takie kwiatki:

    Letourneau pokonała w sierpniu Moroz, a ta z kolei pokonała w kwietniu Calderwood

    Jeżeli już bardzo chcecie zasugerować się rankingiem kategorii słomkowej Pań w kontekście rangi zwycięstwa Karoliny, to polecam:

    1. https://wombatsports.wordpress.com/unified-wmma-rankings/

    2. http://www.sherdog.com/news/rankings/11/Sherdogs-Official-Mixed-Martial-Arts-Rankings-97185

  46. A więc nagle ranking UFC kategorii słomkowej ma sens….

    Przypominam tylko, że w tym samym zestawieniu, jeszcze chwilę temu PVZ i JoJo były kolejno na 6 i 5 miejscu, Letourneau okupowała dół stawki, a Aguilar, która jest powszechnie uważana za top tej dywizji na świecie, zajmuje obecnie 12(!) miejsce.

    Zdarzały się też takie kwiatki:

    Letourneau pokonała w sierpniu Moroz, a ta z kolei pokonała w kwietniu Calderwood

    Jeżeli już bardzo chcecie sugerować się rankingami, to polecam:

    1. https://wombatsports.wordpress.com/unified-wmma-rankings/

    2. http://www.sherdog.com/news/rankings/11/Sherdogs-Official-Mixed-Martial-Arts-Rankings-97185

    Masz racja.

    Co nie zmienia faktu, że na tle tej dywizji Karolina ze swoimi umiejętnościami wygląda całkiem dobrze i ma szanse poruszać się w czołówce.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.