Znamy już datę, miejsce oraz nazwisko przeciwniczki Karoliny Kowalkiewicz w jej debiucie w największej na świecie organizacji MMA. Karola 19 grudnia zmierzy się z Randą Markos na UFC on FOX 17.

Polka ostatnią walkę stoczyła na KSW 30 w lutym tego roku. Pokonała wtedy Brazylijkę Kalindrę Farię. Wcześniej w debiucie dla organizacji Invicta FC w listopadzie 2014 roku rozprawiła się z utalentowaną Japonką Mizuki Inoue. Obie walki, ze względu na dramaturgię i poziom sportowy, na długo zapadły w pamięć kibicom sportów walki. Informację o starciu z Markos ogłoszono w programie UFC Tonight na Fox Sports 1 dziś w nocy. Tym samym Karola jest trzecią zawodniczką z Polski po Joannie Jędrzejczyk i Izie Badurek, która spróbuje swoich sił w lidze mistrzów MMA.

Randa Markos uczestniczyła w TUF-ie 20. W reality show pokonała Tecię Torres oraz Felice Herrig, uległa dopiero w półfinałach w starciu z Rose Namajunas. Pomimo porażki w programie, dostała szansę od UFC. W debiucie w tej organizacji, niejednogłośną decyzją sędziowską przegrała z byłą pretendentką do tytułu Jessicą Penne, a w ostatnim boju udało jej się zaliczyć pierwsze zwycięstwo z koleżanką z TUF-a, Aisling Daly.

Walka Kowalkiewicz z Markos odbędzie się 19 grudnia na gali UFC on FOX 17. Głównym wydarzeniem tej gali będzie obrona pasa przez Rafaela dos Anjosa w starciu z Donaldem Cerrone.

79 KOMENTARZE

  1. Idealna rywalka na początek! Nie będzie spacerku ale jak chce się walki o pas takie walki trzeba wygrywać:wink: wierzę w Karolę!!!

  2. Ciekawe zestawienie, ktore da nam odpowiedz na kilka pytan co do szans Karoliny na zawojowanie UFC. Mam cicha nadzieje, ze wizyty @jurasmma w Lodzi i Opolu akurat w tym momencie nie byly przypadkowe i za chwile uslyszymy o debiucie Damiana. Tak czy inaczej ten ostatni kwartal roku zapowiada sie dla polskiego fana MMA rewelacyjnie.

  3. Karolina jest w tej fajnej pozycji, że jak wygra, to wiadomo, a jak przegra to nie dlatego, że jest gorsza tylko przez tzw przeziębienie wieczne.

    A poważnie: zestawienie super.. Nie ogór, zawodniczka potrafiąca pokonać światowy top, ale też nie najgłębsza woda. Fajna werryfikacja poziomu Karoliny.

  4. Tym samym Karola jest drugą zawodniczką z Polski po Joannie Jędrzejczyk, która spróbuje swoich sił w lidze mistrzów MMA.

    Trzecią, po Joannie i Izie 🙂

    A tak pozatym całym sercem za Karoliną, liczę na dobrą walkę i kolejne zwycięstwo 🙂

  5. Rywalka do ogarnięcia. Jeśli myśli o byciu w czołówce, powinna wyciągnąć przynajmniej jednogłośną decyzję. Wygrana przez jakiegoś suba byłaby mile widziana.

  6. A co to inne polki na gali w Krk nie walczyly, ze Karola jest druga po JJ? #wiemprzypierdalamsie

    E: uprzedzili mnie

  7. Zawsze do walk kobiet podchodzę z dystansem i ciężko mnie przekonać , oprócz oczywiście do Asi i Rondy 🙂 . Dobry rywal na przetarcie czy tam porównanie poziomu. WAR Karolina !

  8. Powinna to ograć bez większych problemów, jeśli ma aspirację na pas to takie rywalki powinna wciągać nosem, oby tylko odnalazła się w UFC i nię pękła psychicznie, bo to się mówi że to tylko inne rękawice z innym logiem, a tak naprawdę to całkiem inny świat, jest na to multum przykładów

  9. Karolina jest w tej fajnej pozycji, że jak wygra, to wiadomo, a jak przegra to nie dlatego, że jest gorsza tylko przez tzw przeziębienie wieczne.

    To bylo od poczatku glupie i nudne @defthomas .  Niby zartuja sobie z "przeziebienia", ktore tak naprawde jest pewnie jakims chronicznym, bakteryjnym zapaleniem zatok…tego NIGDY sie nie wyleczy, mozna zaleczyc ale bedzie co jakis czas wracalo. 'Zartownisie' moga nie wiedziec (badz nie chca przyjac do wiadomosci), ze wszystkie mikrourazy ktore powstaja w obrebie twarzoczaszki podczas treningow, sparingow, walk tylko poglebiaja problem. Sam mam chroniczne problemy z zatokami, czekam jeszcze na zabieg przestawionej przegrody nosowej i bywaja treningi, ze po prostu nie mozna zlapac tlenu. Dlatego Karoline powinno sie podziwiac, ze mimo tego daje rade odnosic sukcesy w ZAWODOWYM sporcie..a zarciki o "przeziebieniu" schowac w kieszen bo sa burackie.

  10. Ciężka stylowo rywalka na początek. Karolina musi tym razem narzucać presję, bo Randa sama lubi to robić. Lubi też brawlować, ale i się kleić i sprowadzać. Będzie trzeba górować w wymianach bądź w parterze zrobić coś ciekawego, nie zapominając, że to najmocniejsza płaszczyzna Markos. Pokonanie jej w dobrym stylu to duży krok. Jeśli na prawdę w porządnym to kolejna walka mogłaby być spokojnie eliminatorem. Karolina mimo, że debiutuje to wciąż w świecie jest wysoko notowana, rekord swoje robi, no i jednak była mistrzynią KSW, a dodając jeszcze – jest Polką – a Asia pokazała co nasze kobiety potrafią w walce 😉

  11. To bylo od poczatku glupie i nudne @defthomas .  Niby zartuja sobie z "przeziebienia", ktore tak naprawde jest pewnie jakims chronicznym, bakteryjnym zapaleniem zatok…tego NIGDY sie nie wyleczy, mozna zaleczyc ale bedzie co jakis czas wracalo. 'Zartownisie' moga nie wiedziec (badz nie chca przyjac do wiadomosci), ze wszystkie mikrourazy ktore powstaja w obrebie twarzoczaszki podczas treningow, sparingow, walk tylko poglebiaja problem. Sam mam chroniczne problemy z zatokami, czekam jeszcze na zabieg przestawionej przegrody nosowej i bywaja treningi, ze po prostu nie mozna zlapac tlenu. Dlatego Karoline powinno sie podziwiac, ze mimo tego daje rade odnosic sukcesy w ZAWODOWYM sporcie..a zarciki o "przeziebieniu" schowac w kieszen bo sa burackie.

    :friends:

  12. Karola przez jakieś efektowne poddanie, a na deser Kowboj przez KO – taki mam plan na tę galę 🙂 No, i jeszcze Konina mógłby się po Cyganie przejechać.

  13. Rywalka jest wymagajaca, ale jezeli Karolina chce do starszakow, to musi wlozyc wieksze spodnie i nie ma przebacz. Trzymam kciuki.

  14. Dobrze ze Polacy podpisują kontrakty z UFC jest to przynajmniej weryfikacja i jak dotąd w mojej opinii oprócz Asi nikt jej nie przeszedł i czuje ze długo tak zostanie, liczę ze Tybur coś zamiesza bo po nich jest długo długo nic.

  15. Walka jara mnie tak samo jak każde inne starcie kobiet, ale trzeba przyznać, że samo zestawienie jest bardzo ciekawe. Ewentualne zwycięstwo da Karolinie mocną pozycję w top10.

    zawodniczka potrafiąca pokonać światowy top

    Skąd taki wniosek? Światowy top to Aśka i Klaudyna, dalej jest tylko czarna dziura.

  16. W ogóle po chuj jakieś złośliwe docinki na temat problemów zdrowotnych Karoliny? Problemy jak każde inne z każdym innym układem, ona akurat ma kłopoty laryngologiczne to może cieszmy się że tylko takie a nie inne charakterystyczne dla zawodników, jestem ciekawy czy komuś z szyderczych wyżej chciałoby się trenować, zapierdalać z nosem nadającym się tylko do ozdoby, bo nie da się normalnie funkcjonować z chorymi zatokami, przepierdolone na amen, także i tak podziw dla niej że wychodziła do tych walk z tym, bo z pozoru to jest pierdoła, a w praktyce utrudnia walkę jak chyba nic

  17. No no fajna rywalka 😉 przeciwniczki miała z górnej półki z którymi przegrywala (Penne, Namajunas) więc poziom myślę może będzie podobny do Karoliny,  chociaż myślę że będzie bardziej przekrojowa 😛 zobaczymy jak sobie z nią poradzi Karolina 😛 powodzonka 🙂

  18. Karolina musi tym razem narzucać presję, bo Randa sama lubi to robić. Lubi też brawlować, ale i się kleić i sprowadzać. Będzie trzeba górować w wymianach bądź w parterze zrobić coś ciekawego, nie zapominając, że to najmocniejsza płaszczyzna Markos.

    Zajebiste wskazówki. Mogłeś po prostu napisać – "Karola uważaj, bo Markos lubi robić wszystko"…

  19. To bylo od poczatku glupie i nudne @defthomas .  Niby zartuja sobie z "przeziebienia", ktore tak naprawde jest pewnie jakims chronicznym, bakteryjnym zapaleniem zatok…tego NIGDY sie nie wyleczy, mozna zaleczyc ale bedzie co jakis czas wracalo. 'Zartownisie' moga nie wiedziec (badz nie chca przyjac do wiadomosci), ze wszystkie mikrourazy ktore powstaja w obrebie twarzoczaszki podczas treningow, sparingow, walk tylko poglebiaja problem. Sam mam chroniczne problemy z zatokami, czekam jeszcze na zabieg przestawionej przegrody nosowej i bywaja treningi, ze po prostu nie mozna zlapac tlenu. Dlatego Karoline powinno sie podziwiac, ze mimo tego daje rade odnosic sukcesy w ZAWODOWYM sporcie..a zarciki o "przeziebieniu" schowac w kieszen bo sa burackie.

    To jest racja zatoki to problem z pozoru błachy a w zasadzie dotyka coraz więcej osób. Przewlekła choroba bardzo upośledza nawet życie zwykłego czlowieka nie wspominając o sportowcu

  20. Zajebiste wskazówki. Mogłeś po prostu napisać – "Karola uważaj, bo Markos lubi robić wszystko"…

    Bo niemalże lubi wszystko, a przynajmniej taki ma styl. Nie kopie za wiele z tego co pamiętam jednak, więc trzeba sobie z tego zdawać sprawę. Nastawienie na kontrę, jeśli nie będzie skuteczne może sprawić porażkę przez decyzję. Taki styl też jest do pokonania. Powiedziałbym, że Randa ma styl nieco jak Płetwal w ostatnich walkach, a jednak mimo, że robił wszystko dało się z nim wygrać…niestety w jego przypadku.

    Chciałbym by się udało wygrać przed czasem Polce, ale może być ciężko. Byle zwycięstwo i spokojne, jednostronne na tyle by sędziowie nie mogli widzieć tego inaczej.

  21. Mi się wydaje że będzie miała bardzo ciężko, Karolina ma dość chaotyczną stójkę i praktycznie 75% ciosów przyjmuje na głowę, rywalka dość wszechstronna, ale myślę że do poddania będzie Karolinie najbliżej, bo boję się że Karola da się przeleżeć, ale wierzę w nią i życzę jej samych efektownych zwycięstw

  22. Postawiłeś diagnoze i napisałeś posta w takim tonie jakby Karola była co najmniej Nickiem Newellem, a w gruncie rzeczy niczego o jej stanie zdrowia nie wiesz…

    Ale, ze o co Ci w tym poscie chodzi? Sugerujesz, ze nabijanie sie jest tutaj na miejscu i nie jest oznaka totalnej ignorancji, nieznajomosci tematu i buractwa? Co najmniej Nickiem Newellem? Nieprawda.

    Zreszta SAMA Karolina w ktoryms wywiadzie wspominala o swoich problemach z zatokami.

    Nawet JESLI to bylby sam "katarek" to zdajesz sobie sprawe jaki ma wplyw na zawodnika w trakcie np. zbijania wagi, kiedy odpornosc jest na dramatycznie niskim poziomie? Zdajesz sobie sprawe, ze kobieta sportowiec schodzac ponizej pewnego poziomu tkanki tluszczowej ma uklad hormonalny wywrocony do gory nogami, a ewentualne konsekwencje zbijania sa duzo gorsze niz u facetow?

    Nie postawilem ZADNEJ diagnozy.

    Taki "katarek" z jakiego sie tutaj niektorzy nabijaja (Ty tez?) potrafi spi@rdolic nie tylko robienie wagi ale cale przygotowania. Zatkaj sobie nos kawalkiem papieru, idz sie przebiegnij 25min. Wroc, a potem sobie wyobraz z takim nosem 2-3 jednostki treningowe dziennie o walce nie wspominajac.

    Teraz pytanko ode mnie.

    Kto wie jakie leki na "katarek/przeziebienie", mozna stosowac bedac w okresie bezposrednio przed walka w UFC?

    Myslisz @cypher , ze sobie pierdolniesz gripexa, poprawisz sudafedem i spokojnie pojdziesz na trening, a potem wyjdziesz do walki?

  23. o i jednak była mistrzynią KSW,

    To akurat nic nie znaczy jak informacja o Janku byłym lokalnym mistrzu kws 😀

  24. Nie postawilem ZADNEJ diagnozy.

    Taki "katarek" z jakiego sie tutaj niektorzy nabijaja (Ty tez?) potrafi spi@rdolic nie tylko robienie wagi ale cale przygotowania. Zatkaj sobie nos kawalkiem papieru, idz sie przebiegnij 25min. Wroc, a potem sobie wyobraz z takim nosem 2-3 jednostki treningowe dziennie o walce nie wspominajac.

    Zatkany nos, to chuj.

    Katar to wirus – a to już nie chuj (choć w sumie też chuj).

    To jest gorsze w trakcie przygotowań.

    W trakcie walki, trzeba odetkać nos – Otrivin styknie imo na kilka godzin – więc luz.

    Ps. I tak jak @baju , tak i ja Cię obserwuję, więc uważaj.

  25. Ale, ze o co Ci w tym poscie chodzi? Sugerujesz, ze nabijanie sie jest tutaj na miejscu i nie jest oznaka totalnej ignorancji, nieznajomosci tematu i buractwa? Co najmniej Nickiem Newellem? Nieprawda.

    Zreszta SAMA Karolina w ktoryms wywiadzie wspominala o swoich problemach z zatokami.

    Nawet JESLI to bylby sam "katarek" to zdajesz sobie sprawe jaki ma wplyw na zawodnika w trakcie np. zbijania wagi, kiedy odpornosc jest na dramatycznie niskim poziomie? Zdajesz sobie sprawe, ze kobieta sportowiec schodzac ponizej pewnego poziomu tkanki tluszczowej ma uklad hormonalny wywrocony do gory nogami, a ewentualne konsekwencje zbijania sa duzo gorsze niz u facetow?

    Nie postawilem ZADNEJ diagnozy.

    Taki "katarek" z jakiego sie tutaj niektorzy nabijaja (Ty tez?) potrafi spi@rdolic nie tylko robienie wagi ale cale przygotowania. Zatkaj sobie nos kawalkiem papieru, idz sie przebiegnij 25min. Wroc, a potem sobie wyobraz z takim nosem 2-3 jednostki treningowe dziennie o walce nie wspominajac.

    Teraz pytanko ode mnie.

    Kto wie jakie leki na "katarek/przeziebienie", mozna stosowac bedac w okresie bezposrednio przed walka w UFC?

    Myslisz @cypher , ze sobie pierdolniesz gripexa, poprawisz sudafedem i spokojnie pojdziesz na trening, a potem wyjdziesz do walki?

    kurwa tez nie kminie, ja mam problem z zatokami i jak dostaje zwyklego kataru to umieram, no straszne to jest. za chuj bym na jeden trening nie poszedl, a co dopiero byc w cyklu

  26. @bartosz.no Musiałeś mieć zajebisty ból dupy i atak twórczej furii przez ostatnie pół godziny żeby nie zauważyć, że od razu zedytowałem swojego posta i usunąłem wstawkę o jej zdrowiu, bo nie ma co ciągnąć tego tematu. Zresztą polecam też treningi nad czytaniem ze zrozumiem.

  27. Przecież Zatoki = 10-14 dniowe kuracje silnymi antybiotykami

    Ztoki to nie katar to silne bóle głowy , wysoka gorączka , zawroty głowy wraz z problemami z równowagą , to silne osłabienie organizmu

  28. To akurat nic nie znaczy jak informacja o Janku byłym lokalnym mistrzu kws 😀

    No i Janka wg mnie dość cenili i docenili dając takich, a nie innych rywali. Tak i Randa na 1 rywalkę wydaje mi się doceniającym Karolę zestawieniem.

  29. @bartosz.no Musiałeś mieć zajebisty ból dupy i atak twórczej furii przez ostatnie pół godziny żeby nie zauważyć, że od razu zedytowałem swojego posta i usunąłem wstawkę o jej zdrowiu, bo nie ma co ciągnąć tego tematu. Zresztą polecam też treningi nad czytaniem ze zrozumiem.

    Polecam mimo wszystko, przemyslec zanim sie cos napisze kontrowersyjnego (i glupiego) a nie miec zale, ze ktos przeczytal i odpisuje. Tak sie sklada, ze mam sporo czasu wolnego – leze chory w domu i n@pierdalaja mnie zatoki, dupa jest ok.

    Zatkany nos, to chuj.

    Katar to wirus – a to już nie chuj (choć w sumie też chuj).

    To jest gorsze w trakcie przygotowań.

    W trakcie walki, trzeba odetkać nos – Otrivin styknie imo na kilka godzin – więc luz.

    Ps. I tak jak @baju , tak i ja Cię obserwuję, więc uważaj.

    Kaczka…katar to nie musi byc wirus moze byc bakteria, a nawet rak.

    Otrivin jest tym samym co sudafed (ta sama substancja czynna).  Jestes pewny, ze mozna walczyc w UFC aplikujac wczesniej chlorowodorek ksylometazoliny?

    Nie mam zamiaru sie rozpisywac wiecej o przeziebieniach, katarach i zatokach i lekach.

    Chodzi mi o to, ze taki smieszny "katarek" to moze byc cos co spierdoli caly cykl przygotowan, nie mozna go leczyc wszystkim co da pani Henia z apteki majac w perspektywie walke w UFC. O leczeniu zatok nie wspominajac. Takze nie ma co sie nabijac. Lepiej pisac o ewentualnych szansach i emocjonowac sie debiutem. EOT

  30. Jestes pewny, ze mozna walczyc w UFC aplikujac wczesniej chlorowodorek ksylometazoliny?

    Tak.

    Ale zaraz zerknę do WADA <zagląda, znając odpowiedź..chwila..>

  31. Szczerze mówiąc liczyłem, że rywalką będzie Herrig. Markos to na pewno trudniejsza przeciwniczka, ale jak się chce bić o najwyższe cele to właśnie z takim rywalkami trzeba się mierzyć. Łatwo nie będzie, ale War Karola !!!

  32. Po tym co widziałem w walkach Randy i po tym co widziałem w wykonaniu Karoliny w KSW, stawiam Markos jako mocną faworytkę. Laska ma serce do walki, dobrze się rozwija, walczy mądrze, to cholernie ciężka rywalka dla Polki. Nie wiem skąd się bierze wasze przekonanie że Karola spokojnie ją ogarnie, ale przypomina mi się że byli tacy co domy chcieli na Janka z Andersonem stawiać.

  33. Po tym co widziałem w walkach Randy i po tym co widziałem w wykonaniu Karoliny w KSW, stawiam Markos jako mocną faworytkę. Laska ma serce do walki, dobrze się rozwija, walczy mądrze, to cholernie ciężka rywalka dla Polki. Nie wiem skąd się bierze wasze przekonanie że Karola spokojnie ją ogarnie, ale przypomina mi się że byli tacy co domy chcieli na Janka z Andersonem stawiać.

    Niestety masz rację, więc tym bardziej kciuki za Karoliną.

  34. Powodzenia życzę Karolinie, bo rywalkę ma jak na żenskie mma bardzo mocną i ciężko będzie to wygrać ale szanse jak najbardziej ma 🙂 Zgadzam sie w kwesti rywalki Karoliny całkowicie z @Benoit

  35. Bardzo dobra rywalka na start, pokaże nam dokładnie w którym miejscu jest Karolina.

    Sercem oczywiście za Polką, ale rozum podpowiada fifti-fifti.

  36. Grudzień miesiącem przeziębień… :boystop:

    przeziebienie sie lapie na kwiecien/wrzesien 🙂

    w grudniu kazdy zahartowany !

  37. Ta walka da nam odpowiedz czy Karolina jest gotowa na UFC i w konsekswencji na to by liczyc na duze walki czy tez nie. Dobrze ze walka jest jeszcze w tym roku

  38. Nie wiem skąd się bierze wasze przekonanie że Karola spokojnie ją ogarnie, ale przypomina mi się że byli tacy co domy chcieli na Janka z Andersonem stawiać.

      Zapewne wynika to z obawy przed konsekwencjami. Wszyscy boja sie kolejnego trenerskiego oswiadczenia, tym razem plynacego z Lodzi. Istnieje uzasadnione podejrzenie, ze Rodzu tez potrafi nawrzucac jak sie wk….

  39. Otrivin to już wałkowany był, gdy Omielańczukowi człowiek od UFC mówił, żeby odstawił, bo ma to w sobie coś tam zakazanego 😉

  40. Ekstra rywalka dla Karoliny na start, mocna ale do zrobienia i jak wygra to od razu czołówka rankingu będzie. War Karo !

  41. Druga runda z Farią pozwala mi wierzyć, że Karolina technicznie i taktycznie jest na poziomie pozwalającym radzić sobie z mocnymi zawodniczkami będącymi tuż za Aśką i Klaudiuszem. Łatwo nie będzie w tym debiucie. Będę zadowolniony jesli da dobrą walkę nawet jeśli trzeba będzie zapłacić frycowe.

    War Karola!

  42. Co prawda liczyłem, że dostanie Justine Kish, która to również zadebiutuje w grudniu w UFC po wyleczeniu kontuzji, ale Randa też może być.

    Tutaj starcie obu wymienionych wyżej Pań:

  43. Karolina już pokazała, że waleczności jej nie brakuje, ta miła, uśmiechnięta dziewczyna po wejściu do klatki zmienia się w zupełnie inną osobę. Jeśli poprawiła boks i nie zabraknie jej paliwa będzie mega walka.

  44. Jestem pozytywnie zaskoczony wyborem rywalki. Jeżeli Karolina myśli o wyższych celach musi ją ogarnąć, najlepiej jednogłośnie. Trzymam kciuki.

  45. Karolina ma trudniejszą rywalkę niż Asia w walce o pas 😉

    Strasznie ciężka rywalka jak na pierwszą walkę  .

  46. Ten żart robi się już nudny. Let it go brotha

    W sumie masz rację szefie. Czasami zastanawiam się po co w ogóle wchodzę w tematy o Karolinie skoro Jej nie trawie. Już stąd spierdalam :tiphatb:

    #teamMarcos

  47. W sumie masz rację szefie. Czasami zastanawiam się po co w ogóle wchodzę w tematy o Karolinie skoro Jej nie trawie. Już stąd spierdalam :tiphatb:

    #teamMarcos

    Nie jestem jedyny na tym forum:), masz mój miecz!

  48. Trudna stylistycznie rywalka dla Karoliny na start. Szkoda, że Jojo ma już walkę bo to by była łatwa przeprawa i super debiut. Będę kciuki trzymał, ale faworytką to nasza zawodniczka nie będzie…

  49. Myślałem że sobie jaja robią jak mówili w sss że na forum są osoby nie lubiące ładnych dziewczyn:o o:

    Pozdro (dla partnerów również)

  50. Myślałem że sobie jaja robią jak mówili w sss że na forum są osoby nie lubiące ładnych dziewczyn:o o:

    Pozdro (dla partnerów również)

    Dzięki, partner również pozdrawia, ale podobno nie byłeś w jego guście 😀

  51. Myślałem że sobie jaja robią jak mówili w sss że na forum są osoby nie lubiące ładnych dziewczyn:o o:

    Pozdro (dla partnerów również)

    Jeżeli audycję prowadziły osoby, które często obracają się w towarzystwie w którym notorycznie mówi się o cwelach, pedałach, ruchaniu w dupę, podawaniu laski/pały to zgadzam się w 100% z ich opinią, że jeżeli ktoś nie lubi Karoliny to musi być ciepły… A teraz życząc miłego dnia spadam popracować co by nam z partnerem hajs na nowe zabawki się zgadzał. Pozdro.

  52. Warto dodac, ze Karola wystapi na main cardzie. Gala bedzie mocno promowana, z wysoka ogladalnoscia itp

    Duzy plus, ze udalo sie zalatwic takie warunki na debiut. Teraz tylko finansowo to wykorzystac i sportowo (pierwsze w rekach managera, drugie Karoliny) – po zwyciestwie spokojnie moze dostac walke o title shota.

  53. Warto dodac, ze Karola wystapi na main cardzie. Gala bedzie mocno promowana, z wysoka ogladalnoscia itp

    Duzy plus, ze udalo sie zalatwic takie warunki na debiut. Teraz tylko finansowo to wykorzystac i sportowo (pierwsze w rekach managera, drugie Karoliny) – po zwyciestwie spokojnie moze dostac walke o title shota.

    Graficy UFC nie potrafią zrobić kobiecego cienia? 😕

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.