Podwójne bilety z naszego konkursu lądują u:

  • spontan
  • Kakadu90
  • don szymano
  • Macius86
  • jataman22

Bilety do odbioru będą od 18:20 przed wejściem na halę u naszego redaktora naczelnego Marcina Jabłońskiego. Kontakt do niego zwycięzcy dostaną w prywatnych wiadomościach. Gratulujemy! Prosimy jednak o potwierdzenie do jutra rana, że zwycięzcy zjawią się przed halą w celu odbioru biletów.

34 KOMENTARZE

  1. Przyłączam się do ST91. Jeśli ktoś nie będzie mógł jutro dotrzeć na torwar, to chętnie zaopiekuję się biletami 🙂

  2. Również, pozdrawiam 😉

    Przyłączam się do ST91. Jeśli ktoś nie będzie mógł jutro dotrzeć na torwar, to chętnie zaopiekuję się biletami 🙂

    Panowie, wejdźcie rano na forum w ten temat. Może się do Was szczęście uśmiechnie 🙂

  3. Łby co biorą udział w konkursie a i tak nie korzystają z wygranej powinny miec bana dajmy na to rocznego na konkursy bo ciągle to samo. . . Tak samo oploty.

    Edit.

    I w ogóle konkurs do 24 w piątek, a przed 22 chmura publikuje wyniki? :wow:

  4. Jeżeli ktos nie będzie mógł to chętnie bym się wybrał 😉 Złożyło się tak że będę czy tak czy tak w Warszawie z bratem  do Niedzieli. Pozdrawiam serdecznie 😉

  5. Ja to mam zawsze beke jak oploty się potem proszą o bilety za "czy dychy"

    Jestem oplotem, nie miałem  konta bo nie uczestniczyłem w dyskusji na cohones, poza czytaniem komentarzy, bardziej na artykułach. A bilety nie wiem po ile są, nie robi mi to różnicy,jestem akurat w Warszawie i chetnie bym obejrzał to wydarzenie na żywo 🙂

    Oddaje koledze o nicku @Bohun1195

    @Cloud

    Dzięki bardzo 😉

  6. O kurcze…. kto by pomyślał, że bilety na FEN będą cieszyć się takim zainteresowaniem na Cohones 😮 o::o o::o o::lol::lol::lol::lol:

  7. O kurcze…. kto by pomyślał, że bilety na FEN będą cieszyć się takim zainteresowaniem na Cohones 😮 o::o o::o o::lol::lol::lol::lol:

    Polska krajem gdzie za darmo sie z gory nalezy, tu sie nie placi 😆

  8. Łby co biorą udział w konkursie a i tak nie korzystają z wygranej powinny miec bana dajmy na to rocznego na konkursy bo ciągle to samo. . .

    O to to. Zawsze to samo.

    @Cloud z tymi biletami zawsze macie info na ostatnią chwilę? Może w przyszłości udałoby się zorganizować wcześniej taki konkurs, żeby w miarę ogarnąć sobie ewentualny wyjazd? :tongue:

  9. Jak konkurs ma zachecic do korzystania z cohones to im wiecej nowych tym lepiej. Moze zostana na dluzej i cos wniosa ciekawego. Zreszta czym sie rozni oplot FENowy od oplotow Pudzianowych,  czy McGregorowych? Mniejsze zjawisko moze mniejszych wariatow przyciagnie. A darmoszka to darmoszka. Ludzie po prostu lubia wygrywac. Taka nasza natura

  10. Ja bym się pofatygował zza granicy na galę, jeśli miejscówka byłaby przy stole z świeżo rozwiniętym białym obrusem, udekorowanym zimnymi przekąskami i butelką dobrze zmrożonej substancji.

  11. Ja chętnie przygarnę. Wreszcie dziewczyna przestanie narzekać że nigdzie jej nie zabieram 😛

    No i pieknie,milej zabawy 😀 @Cloud bileciki dla tego pana przekazuje

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.