Nie powiem. Zajebista

33 KOMENTARZE

  1. Bardzo przemyślana rzecz w surowym klimacie. Takie rzeczy robią zawodowcy od kreacji wizerunku.

    Ale… niech Brett go znokautuje i niech już skończy się ten cyrk.

  2. Z tymi specami to bym nie przesadzał, nie mają praw do jego walk, więc rzucili fragmenty treningów, które były już wielokrotnie pokazywane w innych produkcjach.

  3. Jest fajne, to raczej norma, że czołowa amerykańska telewizja nie robi słabych rzeczy.

  4. Venom, dla osób w temacie jak Ty, jest wiadome że to ścinki z czegos pokazywanego wcześniej. Ale bardzo wątpliwe że ich dobór został powierzony po prostu montażyście z fantazją. Jeżeli kogoś stać na czas reklamowy w CBS, to stać go również na specjalistów od PR. I musi być go stać bo w przeciwnym wypadku pieniądze na nieprzemyślany spot (coś niepotrzebnie sugerujący, nie trafiający do targetu itd) chociażby nie wiem jak wykręcony w kosmos by nie był, są wyrzucone w błoto. Co prawda Fedor to nie jest Andrew Lepper wymagający całkowitego tuningu, ale nie mam watpliwości że nad takim klipem którego ma obejrzeć w swoim telewizorze parę milionów ludzi zawodowiec od PR musi usiąść i zastanawić się ile razy Fedor się w nim się śmieje (czy nie za dużo by nie zrobić z niego wesołkowatego idioty), czy pokazać że ściska się z mamą (wartości rodzinne „ocieplają” i robią z niego kogoś wiecej niż wyłącznie sportsmena), czy aby nie pokazać go z Putinem (w obecnej sytuacji lepiej nie kojarzyć go z przywódcą Rosji) itd itd.

  5. Wiesz ta nuta z Fedorem jakimś niepokonanym Bogiem z kosmosu to nic nowego, na prawdę wątpię, żeby wpadł na to jakiś mega spec od PR, bo M-1 lansuje taki wizerunek Rosjanina od kilku lat. A do samego sklejenia materiału dopisujesz zbyt dużą filozofię.

    Problem z tą zapowiedzią jest taki, że nie pojawia się w niej Brett Rogers, a słowa Strikeforce i MMA migają przez sekundę. Teraz porównaj to z UFC, które w pierwszym rzędzie dba o swoją markę, a potem pokazuje zestawienie zawodników, które ma zainteresować widownię.

  6. Możliwe że jest to zapowiedź Fedora a nie walki z Brettem, MMA czy też Strikeforce. Można z tego wywnioskować, że jej zleceniodawcą moze być menagement Fedora albo samo CBS nie Strikeforce.

  7. lansuja fedora, nie tyko odnosnie najblizszej walki. jesli fedor wygra to jego nastepne walki pewnie tez poleca w cbs.

  8. W takim razie jaki sens ma umowa Strikeforce z CBS, skoro promowany jest tylko jeden ich zawodnik.

  9. Venom – myślę, że to Ty teraz szukasz dziury w całym… „Od zarania dziejów” sam powtarzasz, że Fedor nie jest wypromowany w USA, a jak robią spot promujący właśnie jego, to narzekasz i w dodatku bagatelizujesz właściwą konstrukcję tego klipu. Jak Strikeforce odpowiednio się dogadało z CBS, to będą promować również galę. Myślisz, że jak zrobili reklamówkę samego Fedora, to to od razu wyklucza osobne trailery dla gali? Czepiasz się. Poza tym z tego co pamiętam, to chyba pierwsza gala Strikeforce na CBS.

  10. Być może szukam dziury w cały, ale EliteXC mimo umowy z CBS jakoś nie przetrwało (oczywiście też z różnych innych powodów). Moim zdaniem Strikeforce po raz kolejny jest „dymane”, wcześniej przez M-1, teraz przez CBS. Stacji zależy na walkach i zawodnikach, a kto je dostarczy zupełnie ich nie obchodzi. Jest to typowe działanie znane z boksu zawodowego i to nie wróży Strikeforce nic dobrego.

    Reklamówka Fedora mi nie przeszkadza, na prawdę byłbym zaskoczony, żeby największa z amerykańskich stacji źle skonstruowała taki klip. Tylko, że jak bym był Scottem Cokerem to chciałbym, żeby nazwa mojej organizacji była w tym filmie dużo mocniej eksponowana, szczególnie że oddałem połowę swojego biznesu Rosjanom, żeby móc zatrudnić Fedora.

  11. EliteXC postawilo na Kimbo , wiec jak mialo przetrwac 😀

    Jezeli chodzi o umowe z CBS to Strickeforce za duzo nie ma do powiedzenia , i warunki stawia CBS , ich pomyslem jest eksponowanie Fedora , i jest to bardzo madre posuniecie.

    W USA nie brakuje programow gdzie kibice moga za darmo ogladac walki , Spike , Versus , Showtime , dlatego CBS promujac Strickforce nie wniosla by niczego nowego na rynek .

    Reklamujac Fedora jako niepokonanego Rosjanina pochodzacego z wioski o ktorej nikt nie slyszal i nikt nie ma pojecia gdzie sie znajduje , kolesia z brzuszkiem ktory trenuje w jakiejs malej salce z mlotem i oponol z traktora , czlowieka ktory tak naprawde nie wyglada jak fighter a juz na pewno nie wyruznia sie niczym specjalnym , i ten wlasnie koles jest niepokonany od 9 lat .

    To jest wlasnie to na co postawilo CBS , i na tym wizerunku maja zamiar sciagnac milony odbiorcow . A jak juz im sie to uda to podczas transmisji wszyscy beda mieli okazje zapoznac sie z marka Strickeforce.

    Wiec nie rozumiem w ktorym momencie CBS ma zamiar wydymac Cokera ????

  12. podejrzewam, że w tym wypadku SF nie jest stroną specjalnie mogącą dyktować jakiekolwiek warunki, a chyba i jakiejś specjalnej kasy od CBS nie dostaną – zapewne najważniejsze z punktu widzenia tej organizacji jest to, że w ogóle znajdą się w ogólnokrajowej telewizji w dobrym czasie antenowym, więc najlepszą promocją dla nich będzie sama gala, oczywiście o ile się uda, a rozpiska pozwala sądzić, że jest na to duża szansa

    myślę, że najważniejsze jest by jak najwięcej ludzi obejrzało tę galę, a jak ich ściągnie przed telewizory CBS ma w pewnym sensie drugorzędne znaczenie, choć zapewne Scott Coker i spółka woleliby, żeby ich organizacja w większym stopniu była przy tym promowana, a tak cza będzie „poprosić” zawodników, by po każdej walce złożyli odpowiedni hołd SF 😛

    sama reklamówka czyma poziom 😉

  13. Fedor nie jest wieczny i może walczyć tylko trzy razy do roku. Rozumiem, że CBS postawiło na niego, ale jeśli Strikeforce nie ma w tej kwestii nic do gadania do nie wróże im dobrze.

    Nie trudno sobie wyobrazić taką sytuację, że jak tylko Rosjanin wypełni swój kontrakt, wtedy M-1 podpisze umowę z CBS. Po co stacji dodatkowy bagaż w postaci Strikeforce, przecież dla Fedora zawsze znajdzie się przeciwnik

    To, że ktoś obejrzy galę nic nie znaczy. W świadomości widza musi powstać przekonanie, że Strikeforce to coś co warto oglądać, a nie, że Fedor to zawodnik, którego warto oglądać.

    Nie zrozumcie mnie źle, nie twierdzę, że ten filmik miałby być o Strikeforce, tylko, że promując Fedora można jednocześnie promować organizację, w której walczy. Która przecież w między czasie organizuje też inne gale. Jeszcze raz polecam się przyjrzeć jak robi to UFC.

  14. „To, że ktoś obejrzy galę nic nie znaczy”
    To wlasnie znaczy wszystko .

    Fedor bedzie walczyl w walce wieczoru a przez jakies 2 godz. widz bedzie ogladal gale Strickeforce ktora bedzie eksponowana tam gdzie to tylko mozliwe .
    Jezeli gala sie uda to kazdemu zapadnie w pamiec ze SF robi swietne gale i ze maja zakontraktowanego najlepszego zawodnika za swiecie , a oto wlasnie im chodzi.

    „Po co stacji dodatkowy bagaż w postaci Strikeforce, przecież dla Fedora zawsze znajdzie się przeciwnik ”

    Wiesz doskonale ze tak nie jest , czolowka HW jest w UFC , SF tez ma paru ciezkich zeby setawic ich z Fedorem , a M1 z CBS nie sa wstanie sklecic dobrej gali , nie mowiac juz o widowisku ktore mialoby byc puszczone na CBS , i o godnym przeciwniku dla Fedora.

  15. Wiesz doskonale, że jak ludzie będą chcieli oglądać Fedora to można przeciwko niemu nawet wstawić Mietka z pod sklepu. Przeciwnik zawsze się znajdzie, może być z innej wagi, może to być wyrzutek z UFC, Kimbo w debiucie w CBS walczył z Anglikiem Jamesem Thompsonem. Fani w internecie popłaczą, że przeciwnik nie taki, a Kowalski i tak włączy TV (jeśli oczywiście Fedor okaże się takim magnesem). CBS ze zrobieniem gali sobie poradzi ich podwykonawca czyli Showtime i tak już produkuje gale Strikeforce. Mają doświadczenia z boksu zawodowego, nie widzę, żadnego problemu.

    Samo obejrzenie gali nie wystarczy. Ten scenariusz nie sprawdził się w przypadku EliteXC, drugą galę w CBS obejrzało dużo mniej ludzi niż pierwszą, bo widzowie chcieli Kimbo, a nie EliteXC. Jeśli marka Strikeforce nie będzie eksponowana to zwykłemu widzowi w pamięci pozostanie Fedor, a nie Strikeforce, a to oznacza, że Strikeforce jest zbędne.

    Ilu zwykłych kibiców potrafi powiedzieć kto jest promotorem Floyda Mayweathera, Manny’ego Pacquiao, Roya Jonesa Juniora?

  16. Ale tu nie chodzi tylko o Fedora , jest to pierwsza ich gala na CBS i chca jakos zachecic ludzi stawiajac wlasnie na niego .

    Ale na samej gali beda jeszcze inne pojedynki , w tym walka o pas .

    Kolejna gala nie bedzie z udzialem fedora , tylko postawia na innych zawodnikow , Overrem , Carano , Cyborg , Diaz, Babalu , Sapp , Randelman, Lawler, Miskai.
    SF ma w swoim zapleczu dobrych zawodnikow , wiekszosc z nich jest juz znana szerszej publicznisci ,

    Fedor ma byc pszynenta , a nie glownym filarem jakim byl kimbo dla EliteXC.

  17. w to, że M1 może w najbliższych kilku latach wymiksować SF, to mi – przynajmniej na razie – wierzyć się nie chce, bo nie są na to przygotowani pod żadnym względem, ani sportowo ani organizacyjnie
    natomiast, jeżeli CBS podpisało z SF podobny kontrakt jak z EliteXC, gdzie mówiono o jakiś groszach za gale – może ktoś lepiej zorientowany to potwierdzi? 😉 – to z punktu widzenie tego potentata telewizyjnego SF może uchodzić za organizację non-profit, która daje gotowy produkt właściwie za darmo, więc po co rezygnować z takiego partnerstwa 😉

    wracając do strategii promocyjnej CBS, to naturalne zależy im na wypromowaniu tej gali jako wydarzenia i zapewne średnio interesuje ich, co ma do powiedzenia SF – jest to dopiero pierwsza gala i być może z czasem, gdy marka Strikeforce będzie bardziej rozpoznawalna, a to mogą zapewnić przede wszystkim udane gala, to partnerstwo będzie bardziej „partnerskie” 😛

    co do bokserów zapewne masz rację, ale myślę, że pytanie nie do końca jest trafnie postawione: myślę, że Ci sami kibice będą w stanie podać pas jakiej organizacji dzierży dany zawodnik 😉

  18. Nie widzę, żadnej różnicy pomiędzy tym jak przez CBS promowany jest Fedor, a jak był Kimbo. EliteXC stawiało też w dużej części na tych samych zawodników: Carano, Cyborg, Lawler, Shields, Diaz, Radach, Smith.

    Jeszcze raz powtarzam, że można zachęcać pokazując Fedora jednocześnie eksponując markę Strikeforce, jak widać CBS nie ma takiego zamiaru, a Strikeforce się na to godzi.

    Boro: Wątpię, żeby którykolwiek zwykły kibic boksu znał literki pasów czołowych zawodników.

  19. Tylko ze kazdy z tych bokserow ma innego promotora , a SF jest promototem okolo 50 zawodnikow w tym wielu topowych , wiec duzo latwiej zapamietac 1 promotora niz kilku czy kilkunastu.

  20. Nie prawda grzejnik78, Arum czy Golden Boy mają po 20-30 zawodników, w tym głównie topowych.

  21. Ja pisalem o tych ktorych wymieniles powyzej 😀

    Nie wazne , dajmy im troche wiecej czasu i zobaczymy jak rozwinie sie sytuacja .
    Ja poprostu trzymam kciuki , bardzo lubie SF i wierze w Cokera bo jak narazie swietnie sobie radzi i mam nadzieje ze caly czas bedzie szedl do przodu , ciagnac za soba balast w postaci M1

  22. No jeden z tych powyżej jest zawodnikiem Aruma, dwóch pozostałych promuję się samemu (prawie jak Fedor).

  23. Venom może masz i rację z tymi bokserami, ale zapewne nawet niedzielny kibic będzie wiedział, że inny ciężar gatunkowy i poziom sportowy będzie prezentowała walka o mistrza WBC od dajmy na to jakiegoś NABF czy jeszcze innej organzacji o bardziej pokręconych skrótach, których w życiu nie słyszałem 😉

    natomiast jest to pierwsza tego typu gala dla SF, więc dajmy im szansę, a jak będzie za jakiś czas, to się okaże, może rzeczywiście SF podzieli los EliteXC, czego im absolutnie nie życzę, choć powinni być teraz mądrzejsi o to co stało się z tą ostatnia organizacją i mimo wszystko mają na tę chwilę mocniejszą stajnię niż swego czasu miało EliteXC i jest kilku fighterów, których da się fajnie wypromować

    ale koniec OT z mojej strony w tym temacie

  24. Trochę mylisz pojęcia, nie wiem po co wplątujesz w to organizacje przyznające pasy, podczas gdy organizacje MMA odpowiadają promotorom bokserskim. Myślę, że zwykły fan ma gdzieś pasy mistrzowskie, żadna z ostatnich dużych walk w boksie zawodowym nie była o jakiś pas.

    To prawda jest to pierwsza gala SF w ogólnodostępnej TV, ale już czwarta CBS. Nie widzę zmiany podejścia do promowania MMA, dlatego wyrażam swój pogląd.

  25. Bo taki model promocji preferuje CBS i albo sie zgodzisz i zobacza cie miliony , albo wyrazisz sprzeciw i bedziesz tkwil w miejscu , wiadomo ze jest to ryzyko dla SF , ale jak sie uda to z czasem SF moze stac sie marka globalna jak UFC .

    A CBS ma tak naprawde tyle wspolnego z MMA co Pudzian 😀
    Oni poprostu widza w tym interes , chca robic z tego kase i zadowolic odbiorcow.
    Wiec nie rozumiem czego oczekujesz od CBS zeby wlozyla w to serce ???

  26. Oczekiwałbym, że Coker będzie w stanie przekonać CBS, że stabilne i silne Strikeforce to zysk dla stacji. Niestety na razie wygląda wszystko na to, że Showtime/CBS ma więcej do powiedzenia, niż szef organizacji, który promuje MMA i kickboxing od ponad 10 lat.

  27. Czyli uwazasz ze dla CBS to jednorazowy strzal , pomimo ogromnej ogladalnosci jaka przyniesie im ta gala , nie beda chcieli dalej promowc Strikeforce , i kompletnie nie bedzie im zalezalo zeby umocnic pozycje Strickforce na rynku MMA , mimo to ze puszczja ich gale w najlepszym czasie antenowym .

    Musze ci powiedziec ze jestem pod wrazeniem , wyciagnoles naprawde daleko idace wnioski , tylko z jednego spotu reklamowego 😉

  28. Panowie !!! Czy wy jeszcze wszyscy studiujecie ? Bo to akademicka dyskusja ! Dzielicie włos na cztery ! Podniecacie się, jakbyście mieli udziały w tych firmach, o których mowa ! „Strzyżone ! Golone ! Strzyżone ! Golone ! …” Ja się pytam: „A jaki to ma wpływ na położenie klasy robotniczej ?”. Paul Teutul Sr. jest starszy i biegły z satyry, to może wam wyjaśnić. 🙂 I to wszystko na temat jakiegoś głupiego clipu reklamowego ! To jakaś paranoja !
    Clip jak clip, profesjonalna telewizyjna robota, ale można by go zrobić na ładnych kilka różnych sposobów i wyszedłby tak samo dobrze.
    Zamiast się jarać jakimiś kulisami, o których i tak nie wiecie i wiedzieć nie będziecie, zajmijcie się tym, co widać. Np. jakie szybkie ręce ma Fiodor, mimo że nie-bokser, hę ?

  29. grzejnik78 po pierwsze nie ma żadnej gwarancji, że galę obejrzy ogromna ilość ludzi. Może się okazać, że obejrzy ją mnie osób niż walkę Kimbo w TUFie lub UFC 105, co dla ogólnodostępnej stacji byłoby klęską. Nawet bardzo udaną (pod względem oglądalności) ostatnią galę EliteXC z Kimbo i Giną obejrzało 4,5 mln widzów co jak na sobotni wieczór nie jest jakąś oszałamiającą liczbą. (dla porównania w ostatni weekend w CBS futbol oglądało ponad 10 mln).

    Nie wiem co CBS będzie chciało robić w przyszłości. Stwierdzam, że na razie Strikeforce oddało im całą władzę, nie dostając nic w zamian. Jak gala nie wypali, to wrócą do pokazywania seriali, czy innego standardowego szajsu.

    drifter nie interesuje cię, nie czytaj.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.