xzfdxzf

Po tym jak Tim Means wypadł z walki wieczoru gali UFC Fight Night 83, nowym rywalem Donalda „Kowboja” Cerrone, został prawdopodobnie Alex „Kowboj” Oliveira. Nie jest to jeszcze informacja oficjalna, ale potwierdzają ją liczne źródła bliskie organizacji, w tym brazylijskie portale.

Donald jeszcze tak niedawno miał osiem zwycięstw z rzędu, co zagwarantowało mu walkę o pas z obecnym mistrzem Rafaelem dos Anjosem. I choć pokonywał wszystkich na swej drodze w większości przypadków w dominującym stylu, to walka z dos Anjosem była dla niego katastrofą i skończyła się w nieco ponad minutę. Cerrore został wręcz zdemolowany przez Brazylijczyka. Podobną demolkę zrobił Alex Oliveira, ale na naszym rodaku Piotrze Hallmannie. Jedyna porażka Alexa w UFC, nastąpiła z Gilbertem Burnsem, jednak do czasu poddania wyraźnie wygrywał to starcie.

Konfrontacja dwóch kowbojów, odbędzie się 21 lutego w Pensylwanii na UFC Fight Night 83.

64 KOMENTARZE

  1. haha 😀 Już widzę ten "trash-talk" o pseudonim "Cowboy" 😀

    Sorry, ale Alex ujeżdżał byki, jemu ten pseudonim się bardziej należy niż komukolwiek 🙂

  2. Sorry, ale Alex ujeżdżał byki, jemu ten pseudonim się bardziej należy niż komukolwiek 🙂

    Ale to Donald ma ranczo. Cholera ciężko rozwikłać ten problem.

  3. Ale to Donald ma ranczo. Cholera ciężko rozwikłać ten problem.

    Lol, wcale nie ciężko 😀 😀 😀 Ujeżdżanie byków > posiadanie rancza 😀

  4. Sorry, ale Alex ujeżdżał byki, jemu ten pseudonim się bardziej należy niż komukolwiek 🙂

    Sorry, ale człowiek, który ujeżdża byki to nie kowboj.

    Co do potencjalnego starcia to propsuję bardzo.

  5. Lol, wcale nie ciężko 😀 😀 😀 Ujeżdżanie byków > posiadanie rancza 😀

    A jakby Donald kupił sobie byka? No chyba, że Alex w tym czasie wybuduje sobie ranczo.

  6. Sorry, ale człowiek, który ujeżdża byki to nie kowboj.

    Z tych kilku programów o ujeżdżaniu byków, które oglądałem (pamiętam, że słynny był bardzo byk o imieniu "Proctor"), to zawsze byki ujeżdżali kowboje w kapeluszach 😀

  7. Sorry, ale człowiek, który ujeżdża byki to nie kowboj.

    Z tych kilku programów o ujeżdżaniu byków, które oglądałem (pamiętam, że słynny był bardzo byk o imieniu "Proctor"), to zawsze byki ujeżdżali kowboje w kapeluszach 😀

  8. Jedyny Proctor, którego kojarzę to ten z Akademii Policyjnej 😀

    A co kowboja. Westernów nie oglądałeś? Z tamtych czasów wzięło się pojęcie "kowboj". Był to hodowca bydła lub koni. Nigdy nie widziałem kowboja na byku 😀 poza tym kowboj z Brazylii? C'mon!! 😆

  9. Jedyny Proctor, którego kojarzę to ten z Akademii Policyjnej 😀

    A co kowboja. Westernów nie oglądałeś? Z tamtych czasów wzięło się pojęcie "kowboj". Był to hodowca bydła lub koni. Nigdy nie widziałem kowboja na byku 😀 poza tym kowboj z Brazylii? C'mon!! 😆

    Wiedziałem, że Cloud mnie kłamie. To jakiś podrabianiec a nie kowboj:cowboy:

  10. Bedzie napierdalanka, oj bedzie 😀

    Widze dysputa o kowbojach sie gruba rozwinela…z tego co kojarze to hodowcy mieli swoich kowbojow od spedzania (zaganiania) bydla, w dzien gonili bydlo, a wieczorkiem po gorzalce sprawdzali ktory jest wiekszy kozak i dluzej sie utrzyma na byku – ot taka pijacka zabawa, ktora stala sie sportem (nie tylko ona).

    Lubie obu ale blizej do pierwotnego znaczenia slowa "kowboj" ma jednak ten brazylijski…pewnie pracowal dla bialego hodowcy w Brazylii;)

  11. Otwieram frakcję fanów Alexa Oliveiry jako prawdziwego Kowboja. Zniszczymy tych podrabiańców Cerronego.

  12. Otwieram frakcję fanów Alexa Oliveiry jako prawdziwego Kowboja. Zniszczymy tych podrabiańców Cerronego.

    21 lutego się okaże kto jest prawdziwym kowbojem. Niech stawką będzie też pseudonim!

  13. Ciekawe, który bd miał większy kapelusz na staredownie?

    #TeamCowboy

    Proste, że Kowboj.

    #TeamCowboy

  14. Hmm… Zobaczyłem newsa, myślę sobie – niezłe zestawienie dwóch stojkowiczow. Będzie materiał do analiz. Ciekawe co o tym napiszą eksperci.

    Na całe szczęście nie zawiodłem się i już wiem, kto ma większy kapelusz i czy ważniejsze jest ranczo czy byki.

    #cohones2016

  15. Hmm… Zobaczyłem newsa, myślę sobie – niezłe zestawienie dwóch stojkowiczow. Będzie materiał do analiz. Ciekawe co o tym napiszą eksperci.

    Na całe szczęście nie zawiodłem się i już wiem, kto ma większy kapelusz i czy ważniejsze jest ranczo czy byki.

    #cohones2016

    O takie Cohones walczyłem :cowboy:

  16. Otwieram frakcję fanów Alexa Oliveiry jako prawdziwego Kowboja. Zniszczymy tych podrabiańców Cerronego.

    Przecież Cerrone też ujeżdżał i dostał nawet zakaz na to, żeby nie nabawić się kontuzji.

  17. Przecież Cerrone też ujeżdżał i dostał nawet zakaz na to, żeby nie nabawić się kontuzji.

    Kurde faktycznie. W takim razie jest remis. (Nie, ranczo nie daje +1 Donaldowi). :cowboy:

  18. Kurde faktycznie. W takim razie jest remis. (Nie, ranczo nie daje +1 Donaldowi). :cowboy:

    No, ale +1 będzie jak brazolowi odbije się głowa od maty, po przyjęciu wysokiego kopnięcia od Kowboja ;D

  19. Sorry, ale Alex ujeżdżał byki, jemu ten pseudonim się bardziej należy niż komukolwiek 🙂

    Cerrone tez ujeżdżał byki, miał cos nawet rozbite przez to 🙂

  20. 3 strony pierdu pierdu a w jakiej wadze wogóle ta walka? Rozumiem że w 77? Jeśli pytanie mało ważne( wiadomo kapelusze, byki i rancza to priorytet) to nie odpisujcie:???:

  21. 3 strony pierdu pierdu a w jakiej wadze wogóle ta walka? Rozumiem że w 77? Jeśli pytanie mało ważne( wiadomo kapelusze, byki i rancza to priorytet) to nie odpisujcie:???:

    Offtopic. Ostrzeżenie.

  22. #3lataWpaintcie

    Jakby ktoś nie kojarzył z jakiego filmu to kadr: Tajemnica Brokeback Mountain.

    Sorry, ktoś już na to wpadł rok temu:

  23. Będzie się działo i od początku to starcie siedziało mi w głowie widząc Brazylijczyka. Obaj są godni tej ksywy, oby w walce pokazali jaja przez 15 minut 🙂

  24. Sorry, ktoś już na to wpadł rok temu:

    O wiele bardziej taka przeróbka pasuje teraz, kiedy to walczy dwóch cowboy'i – tak jak i dwóch było w filmie.

    Moja praca jest trafniejsza i lepiej wykonana.

    Wygrałem.

    P.S.: Odpowiedz mi na pytanie w temacie "testy nowych opcji", bo Dzihados gdzieś spierdolił.

  25. Mysle ze walka bedzie w 77kg, jednak Cerronie przygotowywal sie na polsrednia I troche wiecej wazy niz zazwyczaj. Dla Oliveiry to tez lepiej, mniej zbijania.

    #TeamCowboy

  26. Z tych kilku programów o ujeżdżaniu byków, które oglądałem (pamiętam, że słynny był bardzo byk o imieniu "Proctor"), to zawsze byki ujeżdżali kowboje w kapeluszach 😀

    Bywają wyjątki…

  27. Wy się kurwa nie znacie!!!

    Cerrone jeździł na byku, ma ranczo i jakby ktoś oglądał jego vlogi to by wiedział , ze kupuje byki za gotowkeeeeee !!!!!!! To jest prawdziwy cowboy, a nie jakiś podrabianiec.

  28. Tak mi się przypomniało:

    Niech wygra Kowboj. A Kowboj za przegraną w ME i tak dostanie tyle siana, że starczy na ogródek przy domku mamy 😉

  29. W związku z niesamowitą wagą tego wydarzenia, sędziami punktowymi pojedynku dwóch Kowbojów będą oczywiście gwiazdy "Rancza"

    Wyjątkowo czteroosobowa komisja deklaruje, że w przypadku idealnego remisu, decydujący będzie głos prezesa:

  30. W związku z niesamowitą wagą tego wydarzenia, sędziami punktowymi pojedynku dwóch Kowbojów będą oczywiście gwiazdy "Rancza"

    Wyjątkowo czteroosobowa komisja deklaruje, że w przypadku idealnego remisu, decydujący będzie głos prezesa:

    Ranczo!Jak dla mnie to i komentować by mogli

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.