Joe Rogan, komentator największej organizacji MMA na świecie oraz jeden z najbardziej popularnych podcasterów na całym świecie uważa, że Conor McGregor stosuje niedozwolone środki i wierzy, że nie przeszedłby obecnie testów agencji antydopingowej, USADA.

McGregor cały czas nie wrócił do oktagonu UFC po złamaniu nogi na UFC 264 w lipcu tamtego roku. Teraz przygotowuje się do kolejnej walki w klatce MMA, ale kontrowersję wzbudza jego wyjście z programu USADA. Irlandczyk nie jest obecnie testowany przez agencję antydopingową i ogłasza, że będzie w stanie wrócić do programu w lutym następnego roku. W mediach społecznościowych spekuluje się, że stosuje on niedozwolone przez USADA środki, aby wrócić do pełnej sprawności. Rogan w swoim podcaście skomentował sytuację dotyczącą McGregora.

Zdejmuje koszulkę i cały czas pozuje w mediach społecznościowych, wygląda jakby jego mocz miał przepalić kubeczek na próbkę USADA. Po prostu wypaliłby w nim dziurę od niedozwolonych środków. Dziwne jest to, że istnieje obejście zasad USADA, które pozwala ci na wyjście z programu antydopingowego. Możesz po prostu wyjść z niego i zażywać sterydy.

34-letni McGregor (22-6 MMA) to były podwójny mistrz UFC, który wierzy, że będzie jeszcze w stanie wrócić na szczyt. Irlandczyk zapowiada powrót do oktagonu w kategorii półśredniej, gdzie mierzył się z m.in. Donaldem Cerrone czy Nate’em Diazem. Na swoim koncie ma wygrane z Jose Aldo, Chadem Mendesem czy Eddiem Alvarezem. Przed powrotem do oktagonu będzie musiał ponownie wejść do programu USADA. Według zasad agencji, wymagane jest 6-miesięczne testowanie przed ponowną walką w oktagonie UFC. Oznaczałoby to, że jego następny pojedynek może odbyć się dopiero w drugiej połowie 2023 roku.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

80 komentarzy (poniżej pierwsze 30)

...wczytuję komentarze...

roki900

Shark Fights
Featherweight

1,138 komentarzy 2,834 polubień

Rogan nieźle się odkleja na starość. Pracownik UFC, a otwarcie i publicznie mówi o zawodniku, ze jest na dopingu. Profesjonalnie w chuj

Odpowiedz 6 polubień

Rycho

Heavy Weight

2,228 komentarzy 3,914 polubień

Rogan nieźle się odkleja na starość. Pracownik UFC, a otwarcie i publicznie mówi o zawodniku, ze jest na dopingu. Profesjonalnie w chuj

on ma to w :gdzie:
w jego kasa moze gadac co chce

Odpowiedz 5 polubień

kovalek2

ONE FC
Heavyweight

2,563 komentarzy 4,993 polubień

Mocz krula będzie butelkowany i wysyłany na Ukrainę jako paliwo do czołgów

Odpowiedz 39 polubień

Kar0l

Shark Fights
Heavyweight

1,365 komentarzy 3,910 polubień

To niech jeszcze wrzuci na mikrofon innych bo przecież reszta czyściutka

Odpowiedz 1 Like

Wtfit

Brutaal
Heavyweight

617 komentarzy 1,270 polubień

Rogan nieźle się odkleja na starość. Pracownik UFC, a otwarcie i publicznie mówi o zawodniku, ze jest na dopingu. Profesjonalnie w chuj

Jeśli odklejenie polega na tym, że wyraża opinię nie w linii swojego zleceniodawcy, jeśli ma podejrzenia działań wątpliwych, to niech się odkleja dalej.

Odpowiedz 22 polubień

Halibut 2.0

Bellator
Light Heavyweight

4,688 komentarzy 5,737 polubień

Nie szanuje typa, propaguje ogłupiające teorie spiskowe, niech się wali.

Odpowiedz polub

alww

Maximum FC
Bantamweight

1,444 komentarzy 7,307 polubień

Rogan nieźle się odkleja na starość. Pracownik UFC, a otwarcie i publicznie mówi o zawodniku, ze jest na dopingu. Profesjonalnie w chuj

Czemu sie odkleja? Dobrze ze jest ktos taki. Lepszy Rogan ktory mowi wprost o sterydach conora niz jakis duren ktory bedzie chwalic zawodnika nawet jak nie ma za co, w ksw juz jest pelno takich lizodupcow :jimcarreyvomit:

Odpowiedz 10 polubień

Halibut 2.0

Bellator
Light Heavyweight

4,688 komentarzy 5,737 polubień

Czemu sie odkleja? Dobrze ze jest ktos taki. Lepszy Rogan ktory mowi wprost o sterydach conora niz jakis duren ktory bedzie chwalic zawodnika nawet jak nie ma za co, w ksw juz jest pelno takich lizodupcow :jimcarreyvomit:

Pytanie czemu mówi akurat o Conorze? Czy mówi tak o większości fighterów?

Odpowiedz 1 Like

torpedo

UFC
Flyweight

7,951 komentarzy 31,898 polubień

Pytanie czemu mówi akurat o Conorze? Czy mówi tak o większości fighterów?

A kogo jeszcze usada nie testuje?

Odpowiedz 4 polubień

k
karian

Jungle Fight
Featherweight

243 komentarzy 767 polubień

przeczytałem "JOCZ WYPALIŁ DZIURĘ W KUBECZKU"

kurwa czas na przerwę od cohones :D

Odpowiedz 8 polubień

Roshi

UFC
Heavyweight

17,935 komentarzy 52,875 polubień

Ziomeq chętnie skosztowalby napoju z tego kubeczka....
:beczka:

Odpowiedz 23 polubień

Halibut 2.0

Bellator
Light Heavyweight

4,688 komentarzy 5,737 polubień

A kogo jeszcze usada nie testuje?

Np. mnie.

Odpowiedz 8 polubień

Jeff

WSOF
Strawweight

3,067 komentarzy 7,971 polubień

Ziomeq chętnie skosztowalby napoju z tego kubeczka....
:beczka:

Chyba prosto z kija :cmgkeepgoing:

Odpowiedz 20 polubień

alww

Maximum FC
Bantamweight

1,444 komentarzy 7,307 polubień

Pytanie czemu mówi akurat o Conorze? Czy mówi tak o większości fighterów?

Pewnie to takze wina Putina:beczka:

A tak serio no pewnie bo sie najwięcej klika, i milo jest jak obejrzy czy przeslucha to milion osób zamiast 100 tys gdyby mówił o Grzebyku, a dwa ze to gorący temat szczególnie ze Conor jest podobno "aktywnym" zawodnikiem tak wiec dlaczego takiego Jirego mieliby testowac 49 razy np a Conora 0? Trzy pewnie wbijanie szpili rudemu ktory nie ladnie mowil o Roganie tak wiec milutko zrobic sobie beef w internecie ktory przyniesie troche rozglosu i pieniążków, kazdy lubi pieniazki. :aletoniedomnietak:

Odpowiedz 4 polubień

blazini

PRIDE FC
Lightweight

6,390 komentarzy 20,583 polubień

Joe Rogan psie niewierny.

Odpowiedz polub

Siwy25_1

KSW
Middleweight

5,658 komentarzy 23,303 polubień

Np. mnie.

Chyba na obecność cholesterolu we krwi.

:beczka:

Odpowiedz 10 polubień

Halibut 2.0

Bellator
Light Heavyweight

4,688 komentarzy 5,737 polubień

Chyba na obecność cholesterolu we krwi.

:beczka:

Ja się składam z tak czystego tłuszczu, że aż nie zawiera się w nim chorestelor.

Odpowiedz 7 polubień

Raven

Bellator
Bantamweight

3,944 komentarzy 13,452 polubień

Rogan serio pyta "why?", czy tylko klei głupa żeby podbić sobie oglądalność na nazwisku Rudiego? Wiadomo, że Łysemu zależy żeby Rudolf jak najszybciej wrócił do walk, tak więc pociąga za sznurki, żeby przymykano oko na stosowanie przez Conora "medycyny naturalnej" :fjedzia: Ina sprawa, że Rudi ma wyjebane na ukłon ze strony pracodawcy i irytująco się obnosi z tym, że jest na towaresie, co musi mega wkurwiać zawodników muszących walić igłę z przyczajki. Ale tu jak w życiu - zawsze są równi i równiejsi. Tak było, jest i będzie.

Ziomeq chętnie skosztowalby napoju z tego kubeczka....
:beczka:

Waliłby shota za shotem :conorsalute:

Odpowiedz 4 polubień

click to expand...
Mmayhem

KSW
Welterweight

5,322 komentarzy 16,671 polubień

Joe Rogan, You fuckin rat !

:irish:

Odpowiedz 1 Like

Miskatonic

UFC
Light Heavyweight

16,331 komentarzy 54,761 polubień

on ma to w :gdzie:
w jego kasa moze gadac co chce

Ostatnio się kajał przed Murzynami więc chyba jednak nie może :awesome:

Odpowiedz polub

Skaczomcy przez płot

BAMMA
Flyweight

722 komentarzy 2,189 polubień

Rogan nieźle się odkleja na starość. Pracownik UFC, a otwarcie i publicznie mówi o zawodniku, ze jest na dopingu. Profesjonalnie w chuj

Opylił prawa do podcastu za 200 milionów dolarów, więc pewnie ma na to wysrane. Chyba ważniejsze w tym momencie i tak jest utrzymanie image'u podcastu w postaci "otwarta rozmowa i mówimy co chcemy na każdy temat, tutaj to jest wolność słowa, tutaj się gada, że hoho" - oczywiście bez przesady z tym, o koleżkach epsteina na szczycie władzy albo pejsatych zagrywkach we wladzach entertainmentu pewnie za dużo by nie pogadał :awesome:

Odpowiedz 8 polubień

Michael Angelo

Jungle Fight
Bantamweight

223 komentarzy 1,244 polubień

Mocz krula będzie butelkowany i wysyłany na Ukrainę jako paliwo do czołgów

Czyli to jest ten słynny Proper Tweleve :conorsalute:

Odpowiedz 8 polubień

ziomeq

Bellator
Heavyweight

4,770 komentarzy 6,609 polubień

Joe is a ra rat
na naaaa na na hey
Na na na na hey
Joe is a rat rat

Rogan:blablabla: kto to widział by stary ćpun mógł rzucać sobie takie słowa o krulu
Poniesie konsekwencje:irish:

Ziomeq chętnie skosztowalby napoju z tego kubeczka....
:beczka:

Twoj stary

Odpowiedz polub

Skaczomcy przez płot

BAMMA
Flyweight

722 komentarzy 2,189 polubień

Czyli to jest ten słynny Proper Tweleve :conorsalute:

12 najcięższych pierwiastków z tablicy Mendelejewa w trunku

Odpowiedz 2 polubień

Rycho

Heavy Weight

2,228 komentarzy 3,914 polubień

Ostatnio się kajał przed Murzynami więc chyba jednak nie może :awesome:

:pytalsiektos::fjedzia:

Odpowiedz 1 Like

Michael Angelo

Jungle Fight
Bantamweight

223 komentarzy 1,244 polubień

Czemu sie odkleja? Dobrze ze jest ktos taki. Lepszy Rogan ktory mowi wprost o sterydach conora niz jakis duren ktory bedzie chwalic zawodnika nawet jak nie ma za co, w ksw juz jest pelno takich lizodupcow :jimcarreyvomit:

Racja Sones ostatnio mówił że, Konur jest czysty.

Odpowiedz polub

Raven

Bellator
Bantamweight

3,944 komentarzy 13,452 polubień

Rogan:blablabla: kto to widział by stary ćpun mógł rzucać sobie takie słowa o krulu
Poniesie konsekwencje:irish:

Rodzina Rogana już się z nim żegna. Poirier za mniejsze przewinienia wobec AlkoMana wylądował w szpitalu i walczy teraz o życie. Już po chłopie :fjedzia:
Powinni zbadać, czy Moks czasem przez przypadek nie jebnął czegoś nieprzemyślanego na temat Rudolfa, bo nasz forumowy Punisher nie bierze jeńców:frankapprove:

Racja Sones ostatnio mówił że, Konur jest czysty.

Ale jemu chodziło o to, że Rudi bierze prysznic dwa razy dziennie :beczka:

Odpowiedz 2 polubień

b
billmurray

UFC
Light Heavyweight

15,619 komentarzy 67,322 polubień

rogan łowca fałszywych nattie, co za facet.

Odpowiedz 1 Like

roki900

Shark Fights
Featherweight

1,138 komentarzy 2,834 polubień

Czemu sie odkleja? Dobrze ze jest ktos taki. Lepszy Rogan ktory mowi wprost o sterydach conora niz jakis duren ktory bedzie chwalic zawodnika nawet jak nie ma za co, w ksw juz jest pelno takich lizodupcow :jimcarreyvomit:

Gada jakby był od dzis w tym sporcie. Sterydy były, są i będą. Sam pewnie jest na bombce, a wypomina zawodnikowi.

przeczytałem "JOCZ WYPALIŁ DZIURĘ W KUBECZKU"

kurwa czas na przerwę od cohones :D

Oby na zawsze

Odpowiedz polub