Anthony Johnson na UFC 210 po drugiej przegranej z Danielem Cormierem, ku zaskoczeniu wielu fanów, postanowił przejść na sportową emeryturę. Od tamtej pory niektórzy liczą na powrót Rumble’a do klatki MMA, jednakże ten upierał się, iż nie ma takich zamiarów. Teraz, gdy Jon Jones pokonał DC, AJ zaczął zastanawiać się nad kolejną walką. Zapytany o powrót przez Ariela Helwaniego odpowiedział dość niejednoznacznie.

Myślę o tym. To musiałoby mi się opłacać finansowo, ponieważ mam teraz kilka biznesów na głowie. Jeśli wrócę, to na walkę z legendą, Jonem Jonesem. Pokonałem praktycznie wszystkich oprócz Daniela Cormiera i Jona. Jones otrzymał kilka mocnych ciosów w walce z DC. Jeśli ja go trafię, prawdopodobnie padłby na matę. JBJ to wspaniały zawodnik i mam dla niego ogromny szacunek.

Ostatecznie UFC to biznes i jeśli przyjdą do mnie z ofertą nie do odrzucenia, to zrobimy tę walkę. Powtórzę, pieniądze muszą być odpowiednie.

Warto zaznaczyć, iż Rumble wyszedł z programu testowania USADA, dlatego też musiałoby minąć co najmniej 6 miesięcy, aby mógł wrócić do oktagonu UFC.

36 KOMENTARZE

  1. Nie ma co dywagować, jest to biznes obustronny. Kiedy hajs się zgadza nawet boksera z zawodnikiem MMA uda się zestawić… oj poczekaj to chyba już się udało.

  2. Sam nie wiem co o tym myśleć. Z jednej strony jest to walka, którą już teraz chciałbym zobaczyć, a z drugiej strony jaki jest sens dawania Rumblowi ts skoro jest po przegranej z Cormierem. Jak dla mnie musiałby wygrać 1-2 walki i to w dobrym stylu i dopiero wtedy myśleć o JBJ. Do tego powrót dla hajsu i "wypalenie" raczej nie wróżą dobrej walki… Piszę to wszystko jako fan Rumbla

  3. Ale to bylo szybkie….Te cale pozegnania w MMA to kpina.

    Heh. Nigdy nie wierz w emerytury, w MMA #JKMLikeThis

  4. Masz w kampie gościa co wali jak ty, Volkana.  Ponadto jest Gus w kolejce. Nie widzę sensu żeby gość z emerytury po przegranej walce z DC miał ich przeskoczyć i dostać jeszcze mega hajs za to. Trochę unfair mimo mega respektu do Rumble'a

  5. pierdolony czarny pazerniusz, "wrócę tylko wtedy, kiedy będzie mi się opłacać to finansowo" a tfu.

    zero miłości do tego sportu, nie to co dc, który mimo milionowej wypłaty płakał po straceniu pasa jak dziecko, któremu powiedziało się, że santa claus nie jest prawdziwy.

    chuja obchodzą mnie jego interesy, najpierw odchodzi a teraz wielce chce wrócić dla kasy, nie szanuję tego.

  6. Rumble to jedna z dwóch bezsensownych emerytur w MMA (pierwszą taką był Fedor). Wracaj dziku! A co do kasy, to akurat mu się należy, bo dostarczył kibicom tyle nokautów, co mało który zawodnik. To nie Woodley nudziarz skończony.

  7. Niech spierdala na koniec kolejki. Rumble nie ma psychy silnej i szybko sie poddaje tak wiec Bones by go bardzo szybko zlamal. Jakos nie jara mnie ta walka tym bardziej po ostatnim wystepie z DC. Powroty z emerytury zawsze mnie wkurwiaja…

  8. Niech to zrobią. Przed nadejściem Wulkana to była jedyna walka w LHW, która się nie odbyła, a powinna.

  9. Wróciłby po wypłatę, odstał kopa w dupę z chudej giry i poszedł z powrotem leżeć na sofie

    Dokładnie taki ma plan.

    Ciekawe  gdyby jednak wyłączył Bąsa jakimś lujem, to czy zlicytowalby pas na allegro:kis: czy może wziął superfajta z Woodlejem?

  10. Antek zwęszył okazję by przytulić dobre pieniądze ale jak dla mnie Rumble walczący teraz o pas to by była porażka.

    JJ-Gus, Antoni-Wulkan(wygrany o pas) – tak bym to widział.

  11. Luke Thomas mówił ostatnio że rozmawiał podczas UFC 214 z Rumblem i Antek powiedział że nie ma mowy o żadnym powrocie.

  12. moze i zabil kilku gosci w spektakuralny spsosob

    lecz… DC dwa razy okrutnie go stlamsil i bylo klepanie x2, wrecz poddanie sie bez woli walki i on jeszcze sobie roszczy prawa

    do walki z Bnsem? rofl, ale tylko kiedy hajs sie bedzie zgadzal, blagam, dosc tej murzynskiej spierdolizny

    tak, masz teraz swoj biznes, jestes czarny, zostan tam gdzie jestes

    ::jondance::

  13. No ale to co wróci tylko na walkę z Jonesem? A jak go pokona przykładowo to co, zrzeknie się pasa i pójdzie na emeryturę? Wtedy AJ stałby się dla Jonesa kimś takim jak Jones dla Cormiera do przedwczoraj.

  14. Pakować $$$ w walizkę, pokazać money AJ, a ja idę przed tv już czekać na te piękne starcie.

  15. Jakiś czas temu pracowałem z pewnym typem, który postanowił zmienić pracę.  A że kolo był rowniachą,  poza tym mial sporo lat stażu w pracy więc wynikła akcja "ściepa dla Kevina" Uzbierało się nawet sporo kasy, że wystarczyło na calkiem fajny zegarek.

    Przyszedł ostatni dzien w pracy,  Kev ladnie się pożegnał i zawinął się z pracy…

    …a po miesiącu pojawił się z powrotem. (że niby praca nie spełniła oczekiwań)

    Co do zegarka, to nosi go pewnie do tej pory. I nie w tym rzecz, że ktoś chciał żeby zwrócił,( choć szpile szły, a jakże ) czasami są jednak drogi z których się nie wraca, a przynajmniej nie powinno.:jimcarrey:

    Tak mi się jakoś przypomniało.

  16. Cormier dostał TSa po porażce, to samo Gus, więc nie widzę problemu żeby Rumble dostał. Styles make fight. WAR RUMBLE!!! Wracaj dziku!!! :chuck:

  17. Niech wraca. Na nowo wzbogaci dywizje. Niech walczy z Jonem albo niech brutalnie zweryfikuje pozycję tego Vulkana w dywizji.

  18. Już widzę jak Ufc zestawia gościa z emerytury który bez względu na wynik i tak prawdopidobnie odłoży rękawice na kołek, przy czym jak jakimś cudem ubije JBJ to Ufc zostanie bez legendy dywizja bez mistrza i ogólnie rozpierducha, ale sportowo to bym to zobaczył

    🙂

  19. Luke Thomas mówił ostatnio że rozmawiał podczas UFC 214 z Rumblem i Antek powiedział że nie ma mowy o żadnym powrocie.

    jak widać jest

  20. Dla Jonesa to sens maja, wg mnie tylko dwa zestawienia: rewanz z Gusstafsonem i wlasnie walka z Rumblem, reszta to malo istotny plankton.

  21. Ciekawe czy do Bellatora za dobre hajsy by nie poszedl, zobaczymy. RUMBLE powrot zdecydowanie na tak z Bonsem czy z kimkolwiek. no aa jak ?  Z WULKANEM to juz w ogole, fajerwerki, ale zadowole sie nawet bellatorem. Prosze RUMBLE, wiem ze czytasz :*

  22. Przejebałeś z DC, więc o czym my rozmawiamy? Jest Alex, 4367403 razy więcej zasłużył na TS, wygraj z Volkanem to może wtedy. Jak dla mnie skok na kasę. A szanowałem Rumble'a…Teraz Gus by Cie zamęczył. Gość nie dość że ma serducho do walki, to jeszcze nieskończone cardio. Z czym więc do ludzi? ::clintdis::

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.