karolina_kowalkiewicz

Walka wieczoru:

265 lbs: Alistair Overeem pok. Andreia Arlovskiego przez TKO (kopnięcie po przeskoku i sierpowy), runda 2., 1:12.

Karta główna (Extreme Sports Channel)

265 lbs: Stefan Struve pok. Antônio Silvę przez TKO (prawy prosty i uderzenia w parterze), runda 1., 0:15.
170 lbs: Gunnar Nelson pok. Alberta Tumenova przez poddanie (miażdżenie szczeki), runda 2., 3:15.
135 lbs: Germaine de Randamie pok. Annę Elmose przez TKO (kolano w tułów), runda 1., 3:46.
205 lbs: Nikita Krylov pok. Francimara Barroso przez poddanie (miażdżenie szczeki), runda 2., 3:11.
115 lbs: Karolina Kowalkiewicz pok. Heather Jo Clark przez jednogłośną decyzję (2x 29-28, 30-27).

Karta wstępna (Fox Sports 1)

155 lbs: Rustam Khabilov pok. Chrisa Wade’a przez jednogłośną decyzję (2x 29-28, 30-27).
185 lbs: Magnus Cedenblad pok. Garretha McLellana przez TKO (uderzenia), runda 2., 0:47.
155 lbs: Josh Emmett pok. Jona Tucka przez niejednogłośną decyzję (2x 29-28, 28-29).
155 lbs: Reza Madadi pok. Yana Cabrala przez TKO (ciosy), runda 3., 1:56.

Karta wstępna (UFC Fight Pass)

125 lbs: Kyoji Horiguchi pok. Neila Seery’ego przez jednogłośną decyzję (2x 30-27, 30-26).
155 lbs: Leon Edwards pok. Dominica Watersa przez jednogłośną decyzję (3x 30-27).
125 lbs: Ulka Sasaki pok. Williego Gatesa przez poddanie (duszenie zza pleców), runda 2., 3:30.

871 KOMENTARZE

  1. Również witam, coraz więcej gal w europejskiej godzinie. UFC jako najlepsza organizacja świata cały czas się rozwija, podbija kolejne rynki. Dobrze wiemy, że niezależnie od branży firmy często spoczywają na laurach gdy osiągają najwyższy poziom.

  2. Szkoda, że Horiguchi jest tak nisko w rozpisce 🙁 Jego miejsce jest na głównej…zwłaszcza na nienumerowanej gali:NOK:

  3. O której start pierwszej walki??

    O 16:30.

    125 lbs.: Kyoji Horiguchi vs. Neil Seery

    170 lbs.: Leon Edwards vs. Dominic Waters

    125 lbs.: Willie Gates vs. Ulka Sasaki

  4. Jest szansa, że fightpass się nie zesra i puszczą main card? Czy już mam szukać stream'a?

    Zesra się, na 100%. :bleed:

  5. Zesra się, na 100%. :bleed:

    FUCKING JOKE  :NOK:

    Półroczną subskrypcja o dupę potłuc, a miało być tak pięknie.

  6. Łapcie kolejne typy od kryształowej kuli.

    Kto może niech wchodzi u buka na gruby hajs:

    Horiguchi przez decyzję

  7. KenFlo chyba sie nie wyspal bo cos ciezko mu dobrac slowa :joe:

    Przypominam że gala jest w Holandi, ujarany – pewne info 😉

  8. Mam takie pytanko odnośnie typera, za samo wytypowanie zwycięzcy jest 10pkt, a za runde i tko/sub po 1 pkt ? Ogólnie można za jedną walkę max. 12pkt zdobyć ?

  9. Karta 198 jest po prostu kosmiczna 😮 o:

    Mam takie pytanko odnośnie typera, za samo wytypowanie zwycięzcy jest 10pkt, a za runde i tko/sub po 1 pkt ? Ogólnie można za jedną walkę max. 12pkt zdobyć ?

    Tak.

  10. Prawilnie przypominam, że królowe są tylko dwie, a jedna z nich to:SPOILER

    A druga to Królowa Przemocy.

  11. Łapcie kolejne typy od kryształowej kuli.

    Kto może niech wchodzi u buka na gruby hajs:

    Horiguchi przez decyzję

    Noł łej. Horiguchi by ko/tko round 2

  12. Łapcie kolejne typy od kryształowej kuli.

    Kto może niech wchodzi u buka na gruby hajs:

    Horiguchi przez decyzję

    Ty, a w lotto jakie liczby skreslić?

  13. Nie mogę z walk leciutkich. Napierdalają się z całych sił a i tak żaden nie padnie bo te ciosy nie mają za dużo siły

  14. 50 tys dla tych panow to chyba tylko formalnosc. Na miejscu Dany juz bym przelewal kase :applause::applause::applause:

    Seery co zebral…

  15. Ty, a w lotto jakie liczby skreslić?

    Niestety mam tylko wersje demo kryształowej kuli lotto nie mam w pakiecie.

  16. Dobra bitka! Serry twardziel.

    Przez Karoline to aż Streama nie chce sie odpalać bo zadymka będzie ostra ;D

    mahonek jak skomentujesz całą sytuacje pomiędzy KSW a Twoim idolem Kendallem?

  17. Niestety nie weszło poddanie, wizja była zamazana, runda i zawodnik się zgadzają więc jedziemy dalej:

    TUCK PODDANIE 1 RUNDA

  18. Wiecie może, czy Main card znowu wyłączą na fightpassie?

    Wyłączą:

    "FOR RESIDENTIAL USE ONLY

    Due to broadcast restrictions, this video is not available within a UFC® FIGHT PASS™ subscription or as a pay-per-view in your region. Please check your local TV listings for viewing information."

    Odradzam kupowanie subskrypcji, ja dałem się nabrać i zapłaciłem za pół roku z góry i nie oglądam nic oprócz prelimsów. Nawet powtórki numerowanych gal są poblokowane.

  19. Wyłączą:

    "FOR RESIDENTIAL USE ONLY

    Due to broadcast restrictions, this video is not available within a UFC® FIGHT PASS™ subscription or as a pay-per-view in your region. Please check your local TV listings for viewing information."

    Odradzam kupowanie subskrypcji, ja dałem się nabrać i zapłaciłem za pół roku z góry i nie oglądam nic oprócz prelimsów. Nawet powtórki numerowanych gal są poblokowane.

    Widać UFC dyma nie tylko Konora… smutne to

  20. Jak tam ziomy, prelimsy dobre? Czy sredniawka? Bo jak zajebiste to idę spać o 20, to zwiastuje zawsze, ZAWSZE chujowy mc

  21. Jak tam ziomy, prelimsy dobre? Czy sredniawka? Bo jak zajebiste to idę spać o 20, to zwiastuje zawsze, ZAWSZE chujowy mc

    Bardzo dobre , dobranoc

  22. Kto?

    Allah, Allach, Ałłach (z arab. , IPA: [ʔaɫɫɑːh], posłuchaj po arabsku i) – w języku arabskim słowo oznaczające abrahamicznego Boga.

    Początkowo słowo Allah było wykorzystywane zarówno przez pogańskich Arabów do określania boga KsiężycaSina, wywodzącego się od sumeryjskiego boga księżyca Nanny, jak i przez chrześcijańskich Arabów do określania Boga. Pomimo że jest tradycyjnie kojarzone z islamem, słowo Allah nie jest specyficzne dla tej religii. Także wśród przedislamskich i chrześcijańskich Arabów słowami Allah/Alihah oznaczającymi to samo co u żydów Eloh/Elohim określano Boga w rozumieniu monoteistycznym. Słowo Allah występuje między innymi na inskrypcji z Umm al-Dżimal. Od czasów Mahometa zaczęło ono oznaczać dla muzułmanów w języku arabskim wyłącznie abrahamicznego Boga i dlatego chociaż ma ono lingwistycznie liczbę mnogą i rodzaj żeński, to te formy gramatyczne nie są obecnie stosowane, przynajmniej wśród muzułmanów.


    źródło: wikipedia


    :werdum:

  23. Przeca to Pers

    I? Koran ten sam, pies to nieczyste zwierzę. Pamietam aferę jak wysłali pluszaki z Polski dla dzieciaków w Afganistanie i nie chciały się nimi bawić bo to były pluszowe pieski… :DC:

  24. Za 100 lat w Europie- Jezus….Kto?:wink:

    Rok 2020, Niemcy. Policja zatrzymuje faceta, sprawdzają dokumenty, gliniarz jeden do drugiego:

    – Popatrz Ahmed, jakie dziwne nazwisko: Müller.

  25. I? Koran ten sam, pies to nieczyste zwierzę. Pamietam aferę jak wysłali pluszaki z Polski dla dzieciaków w Afganistanie i nie chciały się nimi bawić bo to były pluszowe pieski… :DC:

    No problem w tym, że w Koranie pies nie jest zwierzęciem nieczystym :werdum:

  26. No problem w tym, że w Koranie pies nie jest zwierzęciem nieczystym :werdum:

    "…Mimo to Mahomet generalnie nie przepadał za psami – stwierdził nawet, że Allah odejmuje "karat dobrych uczynków" dziennie każdemu, kto trzyma psa bez potrzeby

    Nazwanie kogoś „psem” (arab. ‏كلب‎, kalbun) jest uznawane w świecie islamu za jedną z największych obelg[5]. Muzułmanie wierzą także, że aniołowie nie wchodzą do domu, w którym są psy albo rzeźby[6].

    Psia ślina oraz inne wydzieliny uważane są za nieczystość (arab. نجس, nadżasah), z której należy się oczyścić (dokonać małej ablucji, wudu)…"


    źródło: wikipedia 😉

  27. Jon Tuck zagubiony mocno. Emmet świetnie się porusza w oktagonie, zajebista praca nogami i głową Przyjemnie to oglądać

  28. Nazwanie kogoś „psem” (arab. ‏كلب‎, kalbun) jest uznawane w świecie islamu za jedną z największych obelg[5]. Muzułmanie wierzą także, że aniołowie nie wchodzą do domu, w którym są psy albo rzeźby[6].

    Psia ślina oraz inne wydzieliny uważane są za nieczystość (arab. نجس, nadżasah), z której należy się oczyścić (dokonać małej ablucji, wudu)

    źródło: wikipedia 😉

    Pełna zgoda, ale Koranu w to nie mieszaj 😉

  29. Pełna zgoda, ale Koranu w to nie mieszaj 😉

    Jakaś sura się tam pewnie znajdzie gdzie jest coś na ten temat ,ale szkoda mi czasu żeby to teraz wertować 😉

  30. Haha, jaka końcówka. Jak spierdalał z tym złamanym palcem. Tuck mnie trochę rozczarował.

    Wszystkich 🙁

  31. Maklenan ma swojego Mirka w narożniku.

    To jest więcej Mirków??? Myślałem, że on jedyny i niepowtarzalny :heart:

  32. Bosaki dobre przerwanie. Herb by tam jeszcze puścił ze 20 ciosów.

    Chyba żeby bił Conor Mendesa to od razu by przerwał

  33. Bosaki dobre przerwanie. Herb by tam jeszcze puścił ze 20 ciosów.

    Mógł Szweda bosakiem odciągnąć 😆

    Złamał mu rękę tym kopnięciem? Bo trochę dziwne żeby przyjęte na "gardę" kopnięcie tak go pozamiatało…

  34. Mam nadzieję że Khabilov nie będzie przymulał 15 minut. A jak padnie szybkie ko to przerwa do 20;00 czy od razu jedziemy z koksem?

  35. Mam nadzieję że Khabilov nie będzie przymulał 15 minut. A jak padnie szybkie ko to przerwa do 20;00 czy od razu jedziemy z koksem?

    Przerwunia.

  36. Pieciopak w promocji. Nie narzekam na brak kalendarzowej kompatybilności 😉

    Akurat tutaj nie ma nic dziwnego. Marcowe swoją nazwę ma dlatego, że było to ostatnie piwo warzone w danym sezonie (później temp. były zbyt wysokie).

  37. Witam, posiadacie jakieś linki do głównej karty ? Bo telewizjada juz nie działa to nie mam gdzie niestety :(. Na maila prosiłbym o linka jak coś kacz13@wp.pl

    NC+ kanał 122 albo u Voranka szukaj.

  38. Witam, posiadacie jakieś linki do głównej karty ? Bo telewizjada juz nie działa to nie mam gdzie niestety :(. Na maila prosiłbym o linka jak coś kacz13@wp.pl

    Działa telewizjada

  39. Khabilov jak przystało na ruska przystało, po highkicku zamiast ko to się wkurwił i zaczął walczyć 😆

  40. Panowie, każde UFC leci na ogólnodostępnych stronach takich jak wiz1 albo vipleauge. Zawsze, ale to zawsze. Wystarczy sobie zapamietać te dwie stronki a nie co tydzień prosić o linki.

    Jak walka bo musiałem na chwilę wyjsć?

  41. Wyłączą:

    "FOR RESIDENTIAL USE ONLY

    Due to broadcast restrictions, this video is not available within a UFC® FIGHT PASS™ subscription or as a pay-per-view in your region. Please check your local TV listings for viewing information."

    Odradzam kupowanie subskrypcji, ja dałem się nabrać i zapłaciłem za pół roku z góry i nie oglądam nic oprócz prelimsów. Nawet powtórki numerowanych gal są poblokowane.

    Mała podpowiedź zainstaluj wtyczkę "hola" na przeglądarce i oglądaj z Rosji 😉

  42. Dobra teraz szybko Karolina a potem prawdziwy król UFC bez względu na zasięg ramion i NIKITA KRYYYLOVVV.

  43. O której me mniej więcej? Bo około 22 muszę bo pannę jechać i nie wiem czy zdążę na Andrzeja.

  44. Telewizjada była wyłączona przez kilka dni, wydawało sie ze bedzie chodzić lepiej. Chodzilo tylko przez dzień i wróciło do normy. Oglądam z angielskim

  45. Początek znów jakiś taki mozolny, ale skończyła rundę mocno Karola. Miejmy nadzieję, że to przekonało sędziów by punktować 10-9 dla niej

  46. Karola strasznie za nią gania, nadziewa się niepotrzebnie na ciosy. Wydaje jej się, że coś mocniej weszło i już leci.

  47. Wam kurwa trudniej dogodzić niż jeleniowi na wypasie. Nikt nigdy Clark nie skończył, ale Karolina musi – jasne.

    KAROLA JEDZIESZ JESZCZE JEDNA RUNDA!!!

  48. Ładna końcówka. Myśle, że gdyby Karola podkręciła wcześniej tempo to by skończyła przed czasem.

  49. Na 100% wygrana dla Karoliny. Siedzę niedaleko narożnika i jestem pod wrażeniem pracy trenerów Karoliny, świetne rady przez całą walkę. Super to wyglądało.

  50. Dobra walka Karoli, trochę szybciej się rozkręcać i będzie ok 🙂 29-28 Karolina, końcówka ładna

  51. Jak dla mnie szacun! Strasznie niewygodna przeciwniczka. Zajebista jest Karolina gdy zaciśnie zęby i napiera na przód. Brawo! Dziękujemy!

  52. Ładna, walka, przyjemnie sie oglądało, cieszy zwyciestwo. Szkoda, ze Karola nie ma mocniejszego uderzenia i dzis nie skonczyla przed czasem.

  53. Na 100% wygrana dla Karoliny. Siedzę niedaleko narożnika i jestem pod wrażeniem pracy trenerów Karoliny, świetne rady przez całą walkę. Super to wyglądało.

    Gdyby tylko kazda wskazowka nie byla poprzedzona 'KAROLA !'. Wszyscy zainteresowani wiedza do kogo te wskazowki…

  54. No na prawdę zabrakło tego ko do szczęścia ale spoko jest. Tylko że Aśka niestety zamorduje Karoline w razie ich starcia. Różnica tak z 7 leveli między nimi.

  55. Miejsce w pierwszej dziesiątce światowej należy jej się jak psu buda. W walce o mistrzostwo raczej bez szans, ale za bardzo postrzegacie wszystkich przez pryzmat Aśki. To jest one and only :boss:.

    Solidny występ.

  56. Kowalik musiał ją pocałować do kamery…

    Zazdrościsz czy o co chodzi? Lepiej nagrywaj te swoje 'śmieszne' materiały na youtube bo na cohones to gwiazda Twoja gaśnie.

  57. ale mnie wkurzają ci polscy komentatorzy…

    pieprzą jakieś głupoty o podłączeniach, o wchodzących ciosach które wcale nie weszły…

    Serio Extreme nie stać na Jurasa i Janisza?

  58. Na 100% wygrana dla Karoliny. Siedzę niedaleko narożnika i jestem pod wrażeniem pracy trenerów Karoliny, świetne rady przez całą walkę. Super to wyglądało.

    Zabora szanuje po tej gali.

  59. PaFfcio jaki całuśny :werdum:

    Dzięki wygranej Karoliny hajsik mu się bardziej zgadza to co się dziwisz, nic za darmo.. :KotKapitalista:

  60. Fajnie Karolina pracowała łokciami przy wychodzeniu z klinczu, żeby jeszcze te ciosy były bite z większą mocą…  Podobała mi się ta walka.

  61. Jak ja lubie niektorych narzekania 😀 Dobrze, ze wygrala chociaz musicie troszeczke pomyslec na co ponarzekac

  62. Zazdrościsz czy o co chodzi? Lepiej nagrywaj te swoje 'śmieszne' materiały na youtube bo na cohones to gwiazda Twoja gaśnie.

    Zazdrosny jesteś, że hajs leci?

  63. Uf Karolina wygrała ale styl walki gorszy jak z Markos a miejscami wręcz amatorski. Jednak kolejne zwycięstwo i kolejna kasa na koncie i o to chodzi. Pojedynku z Jędrzejczyk dla dobra Kowalkiewicz jednak niech szybko nie nastąpi.

  64. Ja pierdole, jak sie tak bardzo walki kobiet nie podobaja to nie ogladajcie, albo raz napiszcie ze chujowe, a nie ogladacie i spamujecie.

  65. Mi się walka podobała, chociaż początek wyglądał słabo u Karoli. Najwyraźniej potrzebuje trochę czasu, żeby się rozkręcić, ale potem wygląda to naprawdę fajnie, zwłaszcza na tle tej dywizji.

    Pamiętam jak po walce z Farią pojawiały się głosy, że Karolinie udało się wygrać bo Faria przyjechała nieprzygotowana i to jej zmęczenie przeważyło w drugiej i trzeciej rundzie, a nie umiejętności Kowalkiewicz. Tymczasem w UFC mamy już drugi raz podobny scenariusz i skłaniałbym się ku tezie, że w ostatniej walce dla KSW również Karolina wygrała dzięki swoim umiejętnościom, a nie słabszemu przygotowaniu rywalki.

    Anyway – wg mnie Karola należy do czołówki tej dywizji, bardzo możliwe, że da radę utrzymać się w okolicach pierwszej piątki. Ale na dzień dzisiejszy nie daję jej szans na zdobycie szczytu, Aśka i Gadelha są IMHO wyraźnie mocniejsze.

  66. Ale ci komentatorzy są kurwa żałośni…

    Prawda. Nie wiem dlaczego, ale nawet jak włącze sobie na telewizorze angielską ścieżkę dźwiękową to po jakimś czasie samo mi przełącza z powrotem (czasem po minucie, czasem po pół godziny). I tak sobie "gram w grę" z telewizorem przy każdej transmisji UFC – zdążę przełączyć na angielski zanim się odezwą, czy nie? :werdum:

    EDIT: fuck, właśnie przegrałem

  67. Prawda. Nie wiem dlaczego, ale nawet jak włącze sobie na telewizorze angielską ścieżkę dźwiękową to po jakimś czasie samo mi przełącza z powrotem (czasem po minucie, czasem po pół godziny). I tak sobie "gram w grę" z telewizorem przy każdej transmisji UFC – zdążę przełączyć na angielski zanim się odezwą, czy nie? :werdum:

    Dziwne, masz dekoder polsatu?

  68. No i kto dusi czarne pasy?

    Kto g&p barkiem ma w małym palcu?

    Kto?

    People True Champ Nikita!!

    Nie idzie się nudzić na walkach tego chłopaka:OK:

  69. Nikita Krylov numerem 1 wagi półciężkiej już niedługo.

    naprawde chcemy Janek vs Nikita !!!

    Naprawdę macie wątpliwosci kto by to wygrał?

  70. Podoba mi się jego styl, nie walczy tak zachowawczo jak pozostali tylko się napierdala i do tego wygrywa 😀 Janka to by wciągnął nosem w każdej płaszczyźnie…smutne ale prawdziwe

  71. I kto się smiał na forum z Krylova?

    @Tidzej  rozpoczął wyśmiewanie z tego co pamiętam;) Zresztą tidzej ma pecha do wyśmiewania umiejętności zawodników, którzy potem imponują, jak przypadku  khabiba

  72. Krylov broni się w UFC jego miejsce w rankingu nie  jest na wyrost, na wszystko zapracował, nie ma kompleksu UFC, wychodzi i sie napierdala.

    Nikita-Błachowicz? Wszystko fajnie ale ukrainiec ma 4 wygrane z rzędu, zasługuje by walczyć z kim na jego poziomie

  73. Nie wiem jak gosc z tak slaba obrona moze wygrywac. Dobrze slyszalem, ze rywal Al Capone to czarny pas?

    Z tego co słyszałem to już 4 czarny pas, którego poddał 😮 o:

  74. Właśnie. Mam Cyfrowy Polsat, jak zmienić komentarz na oryginalny?

    Na pilocie z polsatu masz przycisk "język".

  75. Krylov broni się w UFC jego miejsce w rankingu nie  jest na wyrost, na wszystko zapracował, nie ma kompleksu UFC, wychodzi i sie napierdala.

    Nikita-Błachowicz? Wszystko fajnie ale ukrainiec ma 4 wygrane z rzędu, zasługuje by walczyć z kim na jego poziomie

    Mogę być kompletnie nieobiektywny, ale sportowo wg mnie Janek jak najbardziej jest na odpowiednim poziomie, żeby poradzić sobie z Krylovem. Ale ostatnie wyniki/seria zwycięstw niespecjalnie go uprawniają do takich walk.

  76. Czwarty w jego karierze czarny pas w BJJ pokonany . Fajna gala i super ME.

    A co to jeszcze jakieś walki będą?

  77. Na pilocie z polsatu masz przycisk "język".

    Serio, to tyle? Myślałem, że coś w ustawieniach trzeba kombinować. :DC: Dzięki! :beer:

  78. I porównać sobie można tylko pierwsza gale UFC w Polsce i pierwszą gale UFC w Holandii… a wszelkie statystyki są na papierze po naszej stronie… ech

  79. Pamiętam jak dziś bekę z Ala po walce z Sao, potem chyba obrotówką załatwił Walta Harrisa i przeszedł do lhw czy to juz bylo w lhw? Koles jest elektryczny, jak wchodzi w wymiany to zawsze myślę, że to już koniec w którąkolwiek str, a Nikita cały czas na wierzchu…zazdrościć Oplotowi takich wychowanków 🙂

  80. Moze mi ktos wyjasnic dlaczego ty panuje taki KULT Krylova? jestem swiezak i niewiem

    Była beka z niego najpierw, z Oplota, z oszukanego rekordu. Ale jak zaczął sobie radzić,  zrobiło się sporo neofitów 😉

  81. Brawo Nikita !!! to nie żadna szydera czy coś, chłop zapracował na swoje miejsce :applause:

    Pamiętam jak dziś bekę z Ala po walce z Sao, potem chyba obrotówką załatwił Walta Harrisa i przeszedł do lhw czy to juz bylo w lhw? Koles jest elektryczny, jak wchodzi w wymiany to zawsze myślę, że to już koniec w którąkolwiek str, a Nikita cały czas na wierzchu…zazdrościć Oplotowi takich wychowanków 🙂

    Haris jeszcze w ciężkiej.

  82. W Polsce 500+, a w UFC 50k+ fuck, chcieliśmy być w końcu w czymś lepsi od zachodu i reszty świata, znowu nie wyszło, Beata przebij

  83. Z tego co słyszałem to już 4 czarny pas, którego poddał 😮 o:

    ja pierdole. To chyba byly pasy z happy meala.

  84. Mogę być kompletnie nieobiektywny, ale sportowo wg mnie Janek jak najbardziej jest na odpowiednim poziomie, żeby poradzić sobie z Krylovem. Ale ostatnie wyniki/seria zwycięstw niespecjalnie go uprawniają do takich walk.

    Mówi się ze jesteś tak dobry, jak twoja ostatnia walka. Krylov miał juz kilka takich dobrych walk, a Błachowicz? Oczywiście polak moze być na jego poziomie sportowym, jednak wyniki tego nie dowodzą, a Nikita się broni, daje dobre walki i wygrywa przed czasem, to jest fakt niezaprzeczalny. Po takiej serii Krylov zasługuje na większe wyzwanie, niz Błachowicza po jednej wygranej

  85. O kurwa. Holenderska stójka!

    Ty lepiej obserwuj teraz islandzki parter i szykuj się na zmianę sygny/avka 😉

  86. Dla mnie to był missmatch od początku. Można być wyjątkowym kurduplem jak na swoją kategorię, ale nie jak się jest średniakiem i walczy sie przeciwko przeciwniczce, która jest wybitna w jednej z płaszczyzn i w dodatku o dwie głowy wyższa.

  87. Dla mnie to był missmatch od początku. Można być wyjątkowym kurduplem jak na swoją kategorię, ale nie jak się jest średniakiem i walczy sie przeciwko przeciwniczce, która jest wybitna w jednej z płaszczyzn i w dodatku o dwie głowy wyższa.

    kogo to obchodzi jak ta sama kategoria wagowa niech mniejsza zbija do 115

  88. kogo to obchodzi jak ta sama kategoria wagowa niech mniejsza zbija do 115

    Powinno obchodzić tych co sądzili, że Holenderka przegra.

  89. Ja myślałem że Holenderka to ta mała, nie widziałem całej walki bo byłem po browca w kuchni:razz:

    Holenderka wygrala, a Dunka Panda niesety przegrala.

  90. Jak włączą znowu tę cholerną reklamę żywca podczas wejścia Reema to będzie naprawdę słabo. Fightpass why :<

  91. Gunar pewnie nawet w wywiadzie po wygranej walce był by pytany o sytuacjię Conora , ale czuje, że nie będzie miał okazji

    #teamTumenov

  92. Teraz TeamGunnar.

    Choć to tylko przydupas Rudego, to przeciw "ovom" jestem nawet bardziej niż przeciw Brazolom 🙂

    Gunni jest wporzo :]

  93. Patrząc na to co dzieje się w Holandii, Polska chyba może już zapomnieć o kolejnej gali. To po prostu nie ma sensu skoro jest takie zapotrzebowanie, doping i kasa w innych krajach.

  94. Nie wiem po co oni dają walki bab tak wysoko na karcie, kto to w ogóle chce oglądać.

    Ja.

    Nelson rusza się jak Conor. Ciekawe co Irlandczyk zyskał na wspólnych treningach.

  95. Patrząc na to co dzieje się w Holandii, Polska chyba może już zapomnieć o kolejnej gali. To po prostu nie ma sensu skoro jest takie zapotrzebowanie, doping i kasa w innych krajach.

    Niekoniecznie, skoro taka gala w Chorwacji przyniosła mniejsze wpływy z bramki niż krakowska.

    Dadzą rozpiskę takiego kalibru, a nie gówno w złotym papierki, to i będzie większe zainteresowanie i publika się ożywi.

  96. :werdum:

    No dokładnie, serio, jakby ktoś na ryj nie patrzył to styl walki prawie bliźniaczy , no poza part:mamed::OK::werdum::lol:erem

  97. W sumie gwałt.

    Czas na big foota. Zastanawiam sie nie ktory jest lepszy z tych ciezkich, bardziej nad tym ktory słabszy.

  98. Nosz kurwa mega performance Gunnara:applause:obalenia i praca w parterze zacne, Connora by poduczył za stójkę:DC:

  99. Nelson to jest kurwa killer na glebie. Konsekwentnie poprawiając stójkę z Conorem będzie piekielnie niewygodny dla każdego. Treningi w Islandii dają kopa 😉

  100. Nelson to jest kurwa killer na glebie. Konsekwentnie poprawiając stójkę z Conorem będzie piekielnie niewygodny dla każdego. Treningi w Islandii dają kopa 😉

    A UFC ściągnęło conora z UFC 200 za islandie!

  101. Czekam na następną walkę Nelsona, liczę, że to nie był jednorazowy przebłysk geniuszu, takich zawodników chce się oglądać

  102. W sumie gwałt.

    Czas na big foota. Zastanawiam sie nie ktory jest lepszy z tych ciezkich, bardziej nad tym ktory słabszy.

    Mam tak samo. Oby szybko ko było, inaczej czeka nas walka z potencjałem zamulacza gali.

  103. Teraz Silva powinien to ogarnąć, co jak co, ale jak przypomnę sobie, że kiedyś pokonał Fedora i niedawno Overeema, to jednak myślę, że Struve'a powinien ogarnąć, Struve go nie znokałtuje, ale on może ustrzelić wieżowca.

  104. Urwij łeb Antek!!!! Wiecznie Tobie urywają to teraz Ty urwij. Tak w ogóle to trochę jest nie fair, bo co by nie było , celność, precyzja i timing, żeby trafić kogoś ciosem to jedne z najważniejszych umiejętności które zawodnicy muszą wyrabiać latami, a i tak nigdy nie jest na perfekcyjnym poziomie ten skill, a z takim silva, to gdzie ręki nie rzucisz to w łeb trafiasz

  105. Struve pokonał Miocica,  który ubił Andrzeja, który dziś zniszczy Alego, który wygrał z Silvą, który za chwilę spacyfikuje Struve'a

    A ponoć to w babskiej koguciej tylko taki papier/kamień /nożyce 😉

  106. Struve pokonał Miocica,  który ubił Andrzeja, który dziś zniszczy Alego, który wygrał z Silvą, który za chwilę spacyfikuje Struve'a

    A ponoć to w babskiej koguciej tylko taki papier/kamień /nożyce 😉

    Przecież Ali nie wygrał z silva ziom 😀

  107. Co to za reklama na ESC, jakaś brzydka laska bez cycków ucieka przed zombie???

    Przypomniał mi się warszawski zlot: tańcowała baba z Wickiem, wybiła mu zęba cyckiem  @PolskiBus @Vic3k

  108. Bigfoota bez sterydów można by spokojnie z Różalem zestawić i w sumie, Marcin nie byłby na takiej przegranej pozycji. Ja nie wiem, czemu UFC go jeszcze nie zwolniło.

  109. Odpaliłem sobie galę, patrzę akurat Buffer zapowiada Silvę. Myślę sobie zadowolony "to chociaż ciężkich se pooglądam". Jak narazie to se kurwa pooglądałem.

  110. Tak jest! Pięknie patrzeć jak mój jeden z ulubionych ciężkich wraca. Tak obstawiałem, Silva łepetynę już ma miękka.

  111. No kurwa, Silva to już są zwłoki. Chyba nawet ja bym go najebał. Koleś już pada od ukąszenia komara.

  112. Big Foot imidż na Andreja i padł po pierwszym ciosie!

    Niech ten Twój Andrzej pokaże klasę, bo ma mi budżet gali naprawić

  113. KU^@#% Wstałem na początku  walki od lapka by tylko ze stołu obok zabrać szamkę a tu koniec -.-

    Nigdy więcej nie wstaje na początku walki…

  114. Przykro mi to mowic o jednym z ulubionych zawodnikow, ale kończ wasc, definitywnie kończ…

    Moge spytac czym pan Antek zaskarbil sobie Twoja sympatie? Domyslam sie ze nie umiejetnosciami w oktagonie.

  115. Gdzie w tym wszystkim lokuje się Fedor?

    W takiej dyspozycji Antonia to Fiedia wystarczy by machnął przed nosem piąchą i Big foot pada nieprzytomny 😆

  116. Moge spytac czym pan Antek zaskarbil sobie Twoja sympatie? Domyslam sie ze nie umiejetnosciami w oktagonie.

    Obejrzyj walkę z Fedorem

    EDIT No i oczywiscie dożywotni szacun ma Antonio za udział w najlepszej walce ciężkich ever czyli pierwszym fighcie z Markiem Huntem.

  117. Nie chce zniewazyc intencji tej opaski ale jak wrzuciles to zdjęcie totak się uśmiałem do ekranu ze z boku wyglądałem na klienta psychiatryka

  118. To jest mysl. Jak wyrzuca antonia to ruski go zestawia z Fedorem. Historia na rewanz, fedia złoży  te zwłoki spokojnie w 30sek i bedzie gut:DC:

  119. No to teraz marzy mi się bitka na miarę walki Andrzeja z Travisem. Niestety przy zachowawczo walczącym ostatnio Koniu to mało prawdopodobne.

    Lubię obu więc:

    War Piękno tego sportu:DC::werdum::DC:

  120. Struve opaska JP, ciekawe na ile procent to JP, pewnie coś koło 100% bo otwarcie ją nosi :star wars:

    Chodzi o hold dla zmarłego Jordana Parsona

  121. Ja perdole tak słucham tych komentatorów z ESC i się zastanawiam jak można płacić komuś za tak chujowo odjebaną robotę.

  122. Cześć Cohones, tak tylko się chciałem przywitać.

    Właśnie wróciłem z imienin u Staśka, tak że tego …

    PS. Karolina – fajniutka walka.

  123. Ja perdole tak słucham tych komentatorów z ESC i się zastanawiam jak można płacić komuś za tak chujowo odjebaną robotę.

    Dlatego ja już rutynowo włączam język angielski jak oglądam na ECS 🙂

  124. Dlatego ja już rutynowo włączam język angielski jak oglądam na ECS 🙂

    Wiem, wiem też to robię zawsze, ale dzisiaj nie ogladam sam i zostałem przegłosowany ;(

  125. Chodzi o hold dla zmarłego Jordana Parsona

    Aha, no tak nie pomyślałem, a komentarzy nie słucham, głupio wyszło z mojej strony

  126. Nie chce zniewazyc intencji tej opaski ale jak wrzuciles to zdjęcie totak się uśmiałem do ekranu ze z boku wyglądałem na klienta psychiatryka

    Moja pierwsza reakcja na ważeniu też nie szła w stronę "in memoriam" 😉

  127. KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃ

  128. Szkoda kurde Andreia, ale było to przewidzenia, że jeżeli Reem trafi to zabije. Teraz walka o pas ze Stipe 🙂

  129. Teraz tylko czekać jak Ali ubije jakimś ciosem Werduma i zostanie ogłoszony najlepszym ciężkim w historii :facepalm:

  130. Szkoda kurde Andreia, ale było to przewidzenia, że jeżeli Reem trafi to zabije. Teraz walka o pas ze Stipe 🙂

    Chciałeś powiedzieć z Fabricio 🙂

  131. Hehe, Alistair mówi, że za rok będzie tutaj bronił apsa, ale szczerze, nie wierzę, że jest w stanie pokonać Werduma.

  132. Jeden kopniak w żebra i taki ślad na boku Arlovskiego…

    Na udzie też już miał ślad. Ma to końskie jebnięcie z kopyta.

  133. Ta waga cięzka zatacza taaakie koła. Rothwell>Overeem>JDS>Rothwell + Alistair pokonuje Andreia który pokonał Browna który pokonał Overeema xD gdzie sie nie obrócić tam szykuje się rewanż 😀

  134. Co jak co, ale upadać to Andrzej potrafi. Jak zastygł po kopnięciu…brawo Koniu:applause:

    Ogólnie zajebista gala, mc itp.

    To teraz ufc 198!!!!:werdum:

  135. Odkąd Koniu przestał ściągać do siebie Walusia, zaczął wygrywać. Przypadek? Pewnie tak.

    Jesteś tak dobry jak Twój najsłabszy sparringpartner, czy jakoś tak 🙂

  136. Jak wyrzuca antonia to ruski go zestawia z Fedorem. Historia na rewanz, fedia złoży te zwłoki spokojnie w 30sek i bedzie gut

    Jak go wyjebia z ufc to będzie mógł znów się napizgać boldenonu i wróci dawny Antonio;)

  137. Jak go wyjebia z ufc to będzie mógł znów się napizgać boldenonu i wróci dawny Antonio;)

    Nie sądzę by cokolwiek było zdolne ożywić trupa. Nie ma takiego farmaceuty. W dużej mierze jest rośliną od obrażeń jakie zebrał w ostatnich walkach, same ciężkie KO.

  138. Odkąd Koniu przestał ściągać do siebie Walusia, zaczął wygrywać. Przypadek? Pewnie tak.

    Dementuję. Kamil ciężko trenuje i dalej pomaga swojemu koledze w przygotowaniach.

  139. Waluś to główny sparing partner Jonesa przed UFC 200.

    No jak się pakuje piłkę do kosza mógłby u Kamila podpatrzeć. Nie powiem, że nie.

  140. Antonio i Gonzaga powinni już opuścić ten sport na dobre,bo to się dla nich źle skończy i aż się przykro patrzy na to,co się z Nimi dzieje.

  141. Poprawcie mnie – może się mylę, bo streamy mnie cięły, ale czy po walce Karoli, Żmija czasem nie wyrwał komuś flagi Polski, by sam się nią okryć najpierw (gdy był poza klatką)? Coś tak jak przez mgłę, widzę takie zdarzenie po walce…. Że jakby był w jakimś amoku, albo jadem żmii wysmarowany na oczach.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.