Organizacja UFC postanowiła przypomnieć ostatnią świetną wygraną Alexandra Volkova, który w oktagonie organizacji na UFC Vegas 18 pokonał legendarnego Alistaira Overeema. Rosjanin już w ten weekend zmierzy się z mocnym Cirylem Gane w walce wieczoru gali UFC Vegas 30. Volkov obecnie zajmuje 5. miejsce w rankingu kategorii ciężkiej UFC, kiedy to Gane jest na 3. pozycji. Obaj zawodnicy są bardzo blisko walki o pas mistrzowski i zwycięzca może być kolejnym pretendentem w dywizji do 120 kilogramów.

UFC Vegas 30karta walk gali z udziałem Marcina Prachnio, godziny transmisji

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

15 komentarzy (poniżej pierwsze 30)

...wczytuję komentarze...

Senator Kozioł

Bellator
Bantamweight

3,919 komentarzy 7,039 polubień

Jesli Alistair da rade za 15 lat zjesc sam zupe - bede w szoku. Fenomen i legenda ale to co zebral w karierze na cytryne, maaan!:danaillegal:

Odpowiedz 3 polubień

Bambo

Bellator
Lightweight

4,234 komentarzy 16,392 polubień

Ależ to był wpierdol :antonio:

Odpowiedz 1 Like

Benny

Brutaal
Light Heavyweight

598 komentarzy 1,046 polubień

nieprzyjemnie się to oglądało bo tak gdzieś przez 2 minuty 1 rundy jeszcze nie było tak źle :D ale potem zaczął się wpierdol, miałem wrażenia że Reem się chwiał po ciosach na blok nawet no i nawet nie protestował po przerwaniu, Volkov potrafi nieźle kończyć walki bo Werduma też wykończył ładnie po torturach, nie lubie zawodników którzy wiedzą że przeciwnik im nic nie zrobi a i tak zanudzają i wolą ciągnąć do decyzji zamiast kończyć przed czasem, Volkov taki na szczęście nie jest

Odpowiedz 2 polubień

Genowefa Pierozek

BAMMA
Bantamweight

751 komentarzy 540 polubień

ten pan overeeem jest legendom? legendom czego? jeszcze w kick-boxingu fajnie walczyl... ale to bylo lata swietlne temu... a potem w klatce byl cienki jak dupa weza... taki wielki chlop, tyle koksu a byl bity az milo bylo patrzec...

Odpowiedz 2 polubień

Sekator

Legacy FC
Middleweight

2,085 komentarzy 2,788 polubień

ten pan overeeem jest legendom? legendom czego? jeszcze w kick-boxingu fajnie walczyl... ale to bylo lata swietlne temu... a potem w klatce byl cienki jak dupa weza... taki wielki chlop, tyle koksu a byl bity az milo bylo patrzec...

Stary nie osmieszaj sie....

Odpowiedz 6 polubień

billmurray

UFC
Light Heavyweight

14,009 komentarzy 57,150 polubień

ten pan overeeem jest legendom? legendom czego? jeszcze w kick-boxingu fajnie walczyl... ale to bylo lata swietlne temu... a potem w klatce byl cienki jak dupa weza... taki wielki chlop, tyle koksu a byl bity az milo bylo patrzec...

:najmancoty:

Odpowiedz 3 polubień

Vvallachia

UFC
Middleweight

11,370 komentarzy 22,702 polubień

Podoba mi się ewolucja Volkova. Rośnie w gabarytach co każdą walkę.

Odpowiedz 1 Like

lugasek

UFC
Middleweight

11,523 komentarzy 22,771 polubień

ten pan overeeem jest legendom? legendom czego? jeszcze w kick-boxingu fajnie walczyl... ale to bylo lata swietlne temu... a potem w klatce byl cienki jak dupa weza... taki wielki chlop, tyle koksu a byl bity az milo bylo patrzec...

Odpowiedz 2 polubień

zielony666

M-1 Global
Lightweight

3,692 komentarzy 12,799 polubień

Reem w ostatnich 6-ciu walkach - 4-2 (a w zasadzie powinno być 5-1 bo z Rosenstruikiem by wygrał gdyby nie rozerwanie twarzy :)))).
Pizga się w wieku 41-lat z samymi nota bene koniami z topu - i raczej wygrywa niż przegrywa - pisanie, że jest "cienki jak dupa weza" to prowokacja.

Odpowiedz 3 polubień

Vvallachia

UFC
Middleweight

11,370 komentarzy 22,702 polubień

Reem w ostatnich 6-ciu walkach - 4-2 (a w zasadzie powinno być 5-1 bo z Rosenstruikiem by wygrał gdyby nie rozerwanie twarzy :)))).
Pizga się w wieku 41-lat z samymi nota bene koniami z topu - i raczej wygrywa niż przegrywa - pisanie, że jest "cienki jak dupa weza" to prowokacja.

Te przerwanie z Rodzynkiem dziwne. Koniu przytomny, wstał i poszedł do swojego narożnika bo koniec rundy a tu Herb nagle przerywa

Chuj że rozcięcie, Robbie Lawler miał równie duże rozcięcie a nie przerwali

Odpowiedz 1 Like

ODYNIEC

EFC Africa
Lightweight

2,838 komentarzy 8,154 polubień

nieprzyjemnie się to oglądało bo tak gdzieś przez 2 minuty 1 rundy jeszcze nie było tak źle :D ale potem zaczął się wpierdol, miałem wrażenia że Reem się chwiał po ciosach na blok nawet no i nawet nie protestował po przerwaniu, Volkov potrafi nieźle kończyć walki bo Werduma też wykończył ładnie po torturach, nie lubie zawodników którzy wiedzą że przeciwnik im nic nie zrobi a i tak zanudzają i wolą ciągnąć do decyzji zamiast kończyć przed czasem, Volkov taki na szczęście nie jest

Akurat Werdum w 1r spuścił mu dobry wpierdol,potem wachy brakło

Odpowiedz polub

Genowefa Pierozek

BAMMA
Bantamweight

751 komentarzy 540 polubień

Stary nie osmieszaj sie....

Jak już to stara … to ty się nie ośmieszaj . Legend mma jest kilka i overeem do tej grupy nie należy .

Odpowiedz polub

Genowefa Pierozek

BAMMA
Bantamweight

751 komentarzy 540 polubień

Te przerwanie z Rodzynkiem dziwne. Koniu przytomny, wstał i poszedł do swojego narożnika bo koniec rundy a tu Herb nagle przerywa

Chuj że rozcięcie, Robbie Lawler miał równie duże rozcięcie a nie przerwali

Taka sama prowokacja jak pisanie overeem legenda .

Odpowiedz polub

Sekator

Legacy FC
Middleweight

2,085 komentarzy 2,788 polubień

Podoba mi się ewolucja Volkova. Rośnie w gabarytach co każdą walkę.

Mysle ze troche dynamiki w ruchach na + i moze zostac mistrzem. Poki co ma drewniane momenty kiedy latwo go utrafic. Potencjal jest.
No i to Beast from East.

Odpowiedz 1 Like

Bambo

Bellator
Lightweight

4,234 komentarzy 16,392 polubień

Panie, ale na tym gifie to jakiś MEEREVO jest :fjedzia:

Odpowiedz 1 Like