Chcę dawać dobre bitki żeby ludzie chcieli je oglądać – Ewelina Woźniak po wygranej na KSW 90

 

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

35 komentarzy (poniżej pierwsze 30)

...wczytuję komentarze...

Avatar of cRe
cRe

UFC
Strawweight

7,552 komentarzy 15,274 polubień

Ewelina to całkiem spoko typ.

Odpowiedz 9 polubień

Avatar of Garotha
Garotha

BAMMA
Bantamweight

785 komentarzy 2,552 polubień

Dobry Huzar z niego, dobra żuchwa.

Odpowiedz 2 polubień

Avatar of KłebekFrenczCzemp
KłebekFrenczCzemp

Oplot Challenge
Welterweight

47 komentarzy 78 polubień

Ewelin kawał chłopa jak na tę wagę. Chociaż co zeżarł „ołwerhendow” to jego. Jak będzie inna NRDowska pływaczka to urwie głowę

Odpowiedz 6 polubień

Avatar of Risky
Risky

UFC
Strawweight

7,661 komentarzy 27,551 polubień

Jakim cudem ma jeszcze w miarę kobiecy głos? :wtf2:

Odpowiedz polub

Avatar of Kukul24
Kukul24

Bellator
Featherweight

4,114 komentarzy 2,940 polubień

Fajny wywiad o to w tym chodzi.
Jeszcze nigdy jej nie oglądałem Ale chyba zacznę.

Odpowiedz 4 polubień

Avatar of Yoshi 1899
Yoshi 1899

Legacy FC
Featherweight

1,923 komentarzy 4,569 polubień

Była już Queen of Violence teraz pora ma Mad Queen :beczka:

Odpowiedz 5 polubień

Avatar of all-in-one
all-in-one

ONE FC
Bantamweight

2,278 komentarzy 2,823 polubień

Była już Queen of Violence teraz pora ma Mad Queen :beczka:

Queen of Violence też korzystała z zanieczyszczonych odżywek :lol:

Odpowiedz 5 polubień

Avatar of jd0490
jd0490

UFC
Middleweight

10,950 komentarzy 24,582 polubień

Queen of Violence też korzystała z zanieczyszczonych odżywek :lol:

Jeszcze
Dr.Quinn brakuje tylko jedyna prawdziwa
Nie te podrabiane

Odpowiedz 1 Like

Avatar of Mmayhem
Mmayhem

UFC
Middleweight

10,071 komentarzy 39,846 polubień

Testo Queen

:suchykarol:

Odpowiedz 1 Like

Avatar of Risky
Risky

UFC
Strawweight

7,661 komentarzy 27,551 polubień

Testo Queen

:suchykarol:

Zbyt oczywiste

Odpowiedz polub

Avatar of osk
osk

WSOF
Heavyweight

3,594 komentarzy 20,380 polubień

Chcę dawać dobre bitki żeby ludzie chcieli je oglądać – Ewelina Woźniak po wygranej na KSW 90​


:tiphatb:

Odpowiedz 6 polubień

Avatar of szplin
szplin

Vale Tudo
Open

21,637 komentarzy 107,655 polubień

Ale ten koleś ma głos niepasujący do reszty

Odpowiedz 1 Like

Avatar of Risky
Risky

UFC
Strawweight

7,661 komentarzy 27,551 polubień

Ale ten koleś ma głos niepasujący do reszty

Fakt że u nas zawodniczki mocno przeginają z "suplementacją".

Odpowiedz 1 Like

Avatar of Kukul24
Kukul24

Bellator
Featherweight

4,114 komentarzy 2,940 polubień

Ewelina to całkiem spoko typ.

Dobry Huzar z niego, dobra żuchwa.

Ewelin kawał chłopa jak na tę wagę. Chociaż co zeżarł „ołwerhendow” to jego. Jak będzie inna NRDowska pływaczka to urwie głowę

Ale ten koleś ma głos niepasujący do reszty

To już jest hejt w czystej postaci sam często pisze podobne komentarze Ale ironicznie I tylko w przypadku zagranicznych zawodników.
Zajęcie sobie sprawę że ona może to przeczytać?
Wyśmiewane się z czyjejś fizyczność nie jest zbyt fajne nawet kiedy masz 6 lat....

Odpowiedz polub

click to expand...
Avatar of Kukul24
Kukul24

Bellator
Featherweight

4,114 komentarzy 2,940 polubień

Po za tym mi się dziewczyna podoba ewelina jeżeli to czytasz odezwij się na priv

Odpowiedz 4 polubień

Avatar of AKK
AKK

Maximum FC
Middleweight

1,629 komentarzy 2,296 polubień

Dobry Huzar z niego, dobra żuchwa.

Żuchwa tak, ale fryzura do poprawy
1705874467264.jpeg

Odpowiedz 1 Like

Avatar of szplin
szplin

Vale Tudo
Open

21,637 komentarzy 107,655 polubień

To już jest hejt w czystej postaci sam często pisze podobne komentarze Ale ironicznie I tylko w przypadku zagranicznych zawodników.
Zajęcie sobie sprawę że ona może to przeczytać?
Wyśmiewane się z czyjejś fizyczność nie jest zbyt fajne nawet kiedy masz 6 lat....

to jest tylko stwierdzenie faktu, że aparycję ma jakby nie bała się strzykawki.
A poza tym to życzę jej jak najlepiej, choć babskie mma nic a nic mnie nie interesuje. Jeśli to czytasz Ewelino to odezwij się do Kukula na priv.

Odpowiedz polub

Avatar of Kukul24
Kukul24

Bellator
Featherweight

4,114 komentarzy 2,940 polubień

to jest tylko stwierdzenie faktu, że aparycję ma jakby nie bała się strzykawki.

Ty jesteś taki przyjebany czy w chuja że mną lecisz?

Odpowiedz polub

Avatar of szplin
szplin

Vale Tudo
Open

21,637 komentarzy 107,655 polubień

Ty jesteś taki przyjebany czy w chuja że mną lecisz?

jedno i drugie

Odpowiedz 1 Like

Avatar of Kukul24
Kukul24

Bellator
Featherweight

4,114 komentarzy 2,940 polubień

Tak się domyślałem;)
Ale serio myślę że nie powinniśmy tak żartować z ludzi którzy mogą to przeczytać(chodzi mi o fizyczność) to nie fajne jest

Odpowiedz polub

Avatar of Kukul24
Kukul24

Bellator
Featherweight

4,114 komentarzy 2,940 polubień

jedno i drugie

Wiem że dla Ciebie wydaje się to niewinnym komentarzem I nie chciałeś jej obrazić.
Mówisz wiedzieć niektórzy mają słabą odporność na taką krytykę
Kurwa ostatnio łebek przejechał 350km żeby wyjaśnić 12latka...

Odpowiedz 1 Like

Avatar of szplin
szplin

Vale Tudo
Open

21,637 komentarzy 107,655 polubień

Wiem że dla Ciebie wydaje się to niewinnym komentarzem I nie chciałeś jej obrazić.
Mówisz wiedzieć niektórzy mają słabą odporność na taką krytykę
Kurwa ostatnio łebek przejechał 350km żeby wyjaśnić 12latka...

I by się zdziwił jakby go stary psem poszczuł.

Odpowiedz 1 Like

Avatar of Kukul24
Kukul24

Bellator
Featherweight

4,114 komentarzy 2,940 polubień

I by się zdziwił jakby go stary psem poszczuł.

Widzisz gościa aż tak zabolał komentarz 12latka.

Nie mówię że nie można krytykować polskich zawodników za występy czy wypowiedzi Ale robienie sobie podśmiechójków z czyjejś fizyczności jest nie fajne

Odpowiedz polub

Avatar of szplin
szplin

Vale Tudo
Open

21,637 komentarzy 107,655 polubień

Widzisz gościa aż tak zabolał komentarz 12latka.

Nie mówię że nie można krytykować polskich zawodników za występy czy wypowiedzi Ale robienie sobie podśmiechójków z czyjejś fizyczności jest nie fajne

Ale że jak napiszę, że wygląda jak modelka to już będzie git? Babka wygląda mocarnie jak na kobietę i tego nie da się przekłamać. Poza tym nie napiszę o niej chamskiego hejtu, bo z wywiadu wydaje się spoko babką.

Odpowiedz 1 Like

Avatar of Kukul24
Kukul24

Bellator
Featherweight

4,114 komentarzy 2,940 polubień

Ale że jak napiszę, że wygląda jak modelka to już będzie git?

Jeżeli napiszesz to sarkastycznie wtedy zdecydowanie nie.

Babka wygląda mocarnie jak na kobietę i tego nie da się przekłamać.

Oczywiście że tak jest Ale tak nie napisałeś.
Napisałeś ten koleś ma głos niepasujący do aparycji widzisz różnicę?

Odpowiedz polub

Avatar of szplin
szplin

Vale Tudo
Open

21,637 komentarzy 107,655 polubień

Jeżeli napiszesz to sarkastycznie wtedy zdecydowanie nie.

Oczywiście że tak jest Ale tak nie napisałeś.
Napisałeś ten koleś ma głos niepasujący do aparycji widzisz różnicę?

:sparta:to jest cohones

Odpowiedz polub

Avatar of Kukul24
Kukul24

Bellator
Featherweight

4,114 komentarzy 2,940 polubień

:sparta:to jest cohones

Chyba nie zrozumiesz mojego przesłania.
Tu na forum między sobà możemy anonimowo takie teksty walić Ale ona nie jest anonimową ani fikcyjnà postacią.
Przeczyta taki komentarz I zrobi jej się przykro.
serio Tego nie ogarniasz?
Pisząc to wykraczasz po za forum I trafisz do prawdziwego człowieka

Odpowiedz polub

Avatar of szplin
szplin

Vale Tudo
Open

21,637 komentarzy 107,655 polubień

Chyba nie zrozumiesz mojego przesłania.
Tu na forum między sobà możemy anonimowo takie teksty walić Ale ona nie jest anonimową ani fikcyjnà postacią.
Przeczyta taki komentarz I zrobi jej się przykro.
serio Tego nie ogarniasz?
Pisząc to wykraczasz po za forum I trafisz do prawdziwego człowieka

Za chwilę o łysym będzie wolno napisać wyłącznie, że jest kudłaty inaczej

Odpowiedz 2 polubień

Avatar of Mmayhem
Mmayhem

UFC
Middleweight

10,071 komentarzy 39,846 polubień

Chyba nie zrozumiesz mojego przesłania.
Tu na forum między sobà możemy anonimowo takie teksty walić Ale ona nie jest anonimową ani fikcyjnà postacią.
Przeczyta taki komentarz I zrobi jej się przykro.
serio Tego nie ogarniasz?
Pisząc to wykraczasz po za forum I trafisz do prawdziwego człowieka

Mordo, powiedz szczerze, liczysz że Ewelina to przeczyta i się do Ciebie odezwie?

:beczka:

Odpowiedz 5 polubień