Data: 26 maja 2012
Miejsce: MGM Grand Garden Arena, Las Vegas, Nevada, USA
Transmisja: PPV
Walka wieczoru:
Pojedynek o pas mistrza UFC w wadze ciężkiej
265 lbs.: Junior Dos Santos (14-1) vs. Frank Mir (16-5)
Główna karta:
265 lbs.: Cain Velasquez (9-1) vs. Antonio Silva (16-3)
265 lbs.: Roy Nelson (16-7) vs. Dave Herman (21-3)
265 lbs.: Shane del Rosario (11-0) vs. Stipe Miocic (8-0)
265 lbs.: Lavar Johnson (17-5) vs. Stefan Struve (23-5)
Walki w FX:
145 lbs.: Diego Brandao (14-7) vs. Darren Elkins (13-2)
155 lbs.: Edson Barboza (10-0) vs. Jamie Varner (19-6)
185 lbs.: Jason Miller (23-8) vs. C.B. Dollaway (11-4)
170 lbs.: Dan Hardy (23-10) vs. Duane Ludwig (21-12)
Walki na facebooku:
155 lbs.: Jacob Volkmann (14-2) vs. Paul Sass (12-0)
205 lbs.: Glover Teixeira (17-2) vs. Kyle Kingsbury (11-3)
145 lbs.: Mike Brown (25-8) vs. Daniel Pineda (17-7)
Według ESPN Bigfoot Silva ma walczyć z Velasquezem (możliwe że na tej gali), ale ile w tym prawdy ?
odkryłeś ameryke
Bubi jak zawsze z miłością do bliżnich
Dotychczasowa rozpiska powala na kolana
A no tak było na cohones, nie zauważyłem
Bardziej wyrównana walka i chyba ciekawsza według mnie to Antonio Silva vs Matt Mitrione
UFC 145 nie ma jeszcze ME więc może tam wsadzą Caina i Bigfoota a tu może jakaś walka mistrzowska.
Velasquez vs Bigfoot? Coś czuje powtórke z walki z Cormierem (przypomina mi Caina, też dość mały cięzki, też szybkie postępy w stójce i zaje2biste zaplecze zapaśnicze)
big foot silva vs Velasquez ?? Ja wolał bymMir vs Cain
A ja uważam że Bigfoot kontra Cain to idealne zestawienie szczerze mówiąc Mir to w ostatniej walce mało co pokazał a tutaj mamy dwóch pogromców pierszy zadał druzgocącą porażkę Fedorowi a drugi Lesnarowi, i na dodatek obaj są po ciężkim KO w ostatniej swojej walce
w UFC 145 słyszałem że ma być Jones vs Hendo ale to wszystko odległa przyszłość zobaczymy co będzie
Z niecierpliwością czekam na datę kolejnej walki Juniora Dos Santosa, ale biorąc pod uwagę, że dopiero co się wylizał to raczej nie będzie ta gala…Jakoś kontuzje lubią trapić mistrzów HW UFC.
Jak ma być z kolejną obroną Jones’a?
Pierwszy w kolejności jest Hendo czy z Evans/Davis ?
Evans – jeśli pokona Davisa. Jak przegra – Hedno
DesL w sumie logiczne, ze Cain przypomina ci Cormiera warunkami fizycznymi i umiejętnościami skoro to sparing partnerzy obaj z podobną przeszłością w zapasach utytulowani, trenujacy w AKK. Jeśli chodzi o porównanie ich, to moim zdaniem stójka Caina jest przeceniana dosć często i tu myśle Cormier jest lepszy. Jeśli chodzi o porównanie zapasow takich dwóch kozaków w tej dziedzinie to moze i Cormier mial jechać na IO, ale w MMA skuteczniejszym zapasiorem jest Velasquez oraz pewniejszym w g&p, dlatego nie widze szans wolnego jak żolw w stójce Bigfoota, ewentualnie jakieś poddanie z pleców, ale to też mało prawdopodobne 🙂
Despite previous reports, Cain Velasquez vs. Antonio Silva will not be happening at UFC 146 in April. Silva is still targeted to make his octagon debut at that event, but his opponent is undetermined. -Blaze
MMA Discussion.
Bardzo dobrze. Debiut powinien być spokojniejszy, Velasquez jest według mnie zbyt ciężkim wyzwaniem dla Bigfoota
Widziałbym go ze Strove'm, walka gigantów :P, ale wątpię że on wykuruje sie do tego czasu po walce.
Ktoś wyżej wspomniał o Mitrione, ja osobiście zdecydowanie bardziej wolałbym go oglądać w starciu z Shane del Rosario. 😉
Velasquez vs. Silva raczej nie odbędzie się:
http://www.ultimateapocalypse.com/mma_news_at_ultimate_apocalypse_mma/2012/01/cain-velasquez-vs-antonio-silva-not-happening/
Może Bigfoot z Carwinem. Nie wykluczam takiego pojedynku.
Obawiam się że Carwin szybko posłałby go na dechy, chociaż nie ukrywam że taki pojedynek z chęcią bym obejrzał. Tylko jak z kontuzją Shane’a? Juz wyleczona?
Miał wrócić gdzieś w kwietniu chyba.
Ja uważam że Shane potrzebuje kogoś na przetarcie, BF zresztą też, je bym tak zestawił BF ze zwycięscą walki Hunt Kongo Cain hmmm nie wiem może z Nelsonem albo Werdumem natomiast Carwin po dłuższym czasie z Sachubem
Nie wiem czy zwycięzca Kongo vs Hunt będzie gotów na kwiecień, ale wygrany tego pojedynku byłby jedną z lepszych propozycji dla Bigfoota.
Wg mmajunkie miedzy UFC on Fox 3 a UFC 146 ma być jeszcze jedna gala (FX)
najbardziej mnie teraz ciekawi, kogo Mir dostanie. Niezłą passę ma, wydaje się, że jest bardzo blisko kolejnego title shota, zwłaszcza, że nie bardzo widzę, kto by miał zająć miejsce w kolejce za Ubereemem. Jeżeli Cain ma nie walczyć z Big Footem, to może dostać właśnie Mira.
Cain Velasquez vs Antonio Silva dla mnie ok.. chętnie bym zobaczył następny nokaut BF
A może tak… Antonio Silva vs Minotauro? Obaj po porażkach i w sumie ciekawa walka by była, żaden nie dałby się poddać… z mocnym ciosem Bigfoota i ostatnimi postępami w boksie Noguiery powinno być ciekawie.
Oni ostatnio razem trenowali, nie sądzę, żeby byli chętni na walkę ze sobą.
Cigano roznieś Alliego
Juz sie jaram 😀
a gdzie Maiusz Pudzianowski vs Jose Aldo ? xD
Ktoś pisze BF vs Carwin jestem za obaj przegrali ostanie walki Cawin nawet 2
O, przeciwnika mu zmienili 🙂 Bo jeszcze wczoraj ktoś pisał, że ma walczyć z Hong Man Choiem (jeśli dobrze pamiętam)
No i dalej na wiki są te bzdury, dokładnie:
"Now being signed for the UFC his first fight will be against Hong Man Choi another new recent signing for the UFC."
nie rozumiecie że na wiki każdy może sobie głupote wpisac?
Ja to doskonale rozumien i się z tego śmieje 🙂 Nie wiem czy zauważyłeś, ale inni również 🙂
Pudzian wygrał z Jose Aldo na KSW 14 xDD nie moge
Kto pisze takie głupoty w wikipedi.
właśnie dlaczego na wikipedii każdy może pisać co chce ? nie powinni tego robić jacyś admini ? 😉
Ogarnij taką treść jaką ma wikipedia przez adminów jakiś. Taki zamysł jest wikipedii ze kazdy moze dodawac informacja a ze swiat jest pelen debilizmu to juz inna sprawa.
ostatnio chciałem sprawdzić na wiki wszystkie walki z jakiegoś UFC i była walka Nicki Minaj z jakimś raperem.
Jason ‘Mayhem’ Miller vs C.B. ‘The Doberman’ Dollaway
Paul Sass vs Jacob Volkmann
Tito Ortiz vs Forrest Griffin
Frank Mir vs Cain Velasquez
Gala zapowiada się mega, mnóstwo zmian w wadze ciężkiej będzie, szczególnie na szczycie.
Ja natomiast sugerowałbym by wystawiono Big Foota ze zwyciezca pojedynku JDS vs Overeem hehehe :D:D
Jeszcze w tym zestawieniu brakuje mi Cormiera i cała moja ulubiona dywizja ciężka jest na miejscu 🙂
piękna rozpiska, same byki po 110 kg
Czy oktagon to wytrzyma? 😀
Skoro takie pierdolnięcie będzie na UFC 146, to ciekawe co na 150 zobaczymy.
Rozpiska nokautuje, prawie sama waga cięzka na głownej – to co najbardziej interesi mnie w MMA 😀
Interesująca karta walk…
super rozpiska
Zaje….. rozpiska nie dość że main card super to i prelimsy tez niczego sobie
myślałem że to UFC144 będzie hitem ale teraz już wiem że UFC146 zdecydowanie rulez ta karta jest tak smaczna że nie da się jej opisać bez wulgaryzmów
Świetna rozpiska.
A jak to jest z tymi prelimsami na orange sport? Będą na żywo leciały?I od kiedy?
noc knockout-ów (czyt. noc nakautów) LOL
szykuje się ciężka gala 🙂
… jeden wieczór i ranking ciężkiej może się trochę poprzestawiać…
szykuje się nam zaje*ista gala! 😉
kop w morde ta gala :] Chcialnym wygranej Mira. ale on walczy na granicy nokautu,a z Cainem moze juz mu sie nie udać
rozpiska wgniata w ziemie !!!!!!!!
to bendzie gala na ktora czekaja wszyscy bez wyjatkow
JEdyny minus tej gali to to, że trzeba na nią tak długo czekać. A tak to zapowiada się zajebiście !
ale rozpiska
Można powiedzieć, że jest to prawdziwe święto wagi ciężkiej masakra 😉
Moim zdaniem warto i też wcale nie tak długo za to emocje jakie nas tam będą czekać rozbijają wszelkie wadyjedyne o co sie trzeba modlić to żeby rozpiska pozostała taka jaka jest bez żadnych kontuzji itp.
A jeszcze tak na marginesie przydało by się updatować ranking bo po UFC144 dużo się pozmieniało a do następnych bardziej znaczących gal jest jeszcze trochę czasu
to będzie mega starcie… a cała gala to rewelacja!
najlepsza rozpiska w historii?????
szkoda ze Outlaw z underze ale wygra i wroci do maina!!!
tyle nazwisk z królewskiej kategorii robi wrażenie 🙂
185 lbs.: Jason Miller (23-8) vs. C.B. Dollaway (11-4)
to się nazywa rozpiska!
Cztery z pięciu walk w MC, to pojedynki w wadze ciężkiej. Walka o pas, eliminator, powrót Del Rosario i ciekawe starcie Nelson vs Silva, wow!
CIekawe jaka forma Del Rosario po wypadku.
Miażdźąca rozpiska. Gdyby to był 1 kwietnia pomyślałbym, że to żart. Mimo to trzeba być ostrożnym, bo jeszcze do gali dużo czasu i wszystko może ulec zmianie. Oby nikt z niej nie wypadł.
Ostro, inne organizacje mogły by pomarzyć o takich maincardach jak undercardy w UFC 😀 Długa noc przez monitorem/tv się zapowiada.
Paul "triangle" Sass czyzby kolejne takie poddanie? Sprawdzalem z ciekawosci jego profil na sherdogu i 8 na 12 walk konczyl przez triangle choke 🙂 Debiut Glovera i juz walka Edsona Barbozy ! bedzie ogien
MAsakryczna rozpiska
Super. Mega rozpiska, tylko jak zestawia ich wszytskich na jednej gali, to trzeba bedzie czekać kilka miesiecy na kolejne pojedynki na szczycie w cięzkiej.
Tak wracając do Paula Sassa, moim zdaniem Heldzik przy okazji treningów w UK mógłby ogarnąć jakiś sparing z Sassangle 🙂
Kozacka gala, czekam z niecierpliowością.
swoją drogą pamiętacie otwarcie turnieju ciężkich SF? wszystkie walki chyba zmieściły sie w 10 min a może mniej
Zajebista gale proszę bez kontuzji
świetny plakat, dawno nie widziałem lepszego. zajebisty w swej prostocie
Dobór koloru idealny, zajebi*ty plakat.
dla mnie to najlepsza gala w tym roku, coś czuje,ze mimo braku Brocka PPV dobrze się sprzeda
a plakat to wysmienity, też dawno nie widzialem tak dobrego ostatni raz to chyba na UFC 131 …. mogliby sie troche postarać i chociaż fote Juniora zmienic
To nie jest oficjalny plakat.
Od razu zauważyłem, że to fanowski. Słaba jakość Aliego. Słaba jakość loga UFC. I generalnie nie powymazywane niektóre tekstury. Na przykład pod gwiazdkami na górze.
Kolejna walka w HW, masakra
http://www.mmaweekly.com/stefan-struve-vs-mark-hunt-finalizes-all-heavyweight-main-card-for-ufc-146
ja pierdole co za karta, za przeproszeniem, dałbym sobie pindola obciąć żeby obejrzeć na żywo
Ta rozpiska miażdży mi jaja 😀
Japerdyle, coś za duży ten natłok gwiazdorów, żeby tylko nikt nie wypadł… : D
Rozpiska mega świetna , ale za obejrzenie gali na żywo to jaj bym sobie obciąć nie dał.
"ja pierdole co za karta, za przeproszeniem, dałbym sobie pindola obciąć żeby obejrzeć na żywo"
chyba zbyt smiale byloby to posuniecie ;]
"ja pierdole co za karta, za przeproszeniem, dałbym sobie pindola obciąć żeby obejrzeć na żywo"
HAHAHHAHA
Ale na prawde karta miazdzy. Rozpiska UFC taka ciezka nigdy chyba nie byla. Konkret
Chociaż raz ludzie się ze mną zgadzają a nie wyzywają, jak to dobrze poczuć się Polakiem
Taka ciężka gala oby bez zawałów się obyło i będzie super.
Taka ciężka gala oby bez zawałów się obyło i będzie super.
<h6 class=”uiStreamMessage” data-ft=”{"type":1}” id=”uwbdys_9″>
ja nie moge co za karta sie robi
To historyczna karta, bo chyba nigdy wcześniej nie było w UFC całej karty z jedną kategorią wagową. Nie licząc oczywiście pierwszych turniejów.
to teraz Juras i Janisz będą mieli co komentować ;D
pindol obcięty, na UFC 146 wyruszam ; – )
P.S po gali moge zrobic wywiady dla MMArocks z Alim, i JDS.
oj kaczka kaczka….
z Alim może tak ale do JDS będziesz musiał pojechał do szpitala 😀
Zobaczymy kto tam trafi…
Nie marzyłem o czymś takim … Zastanawia mnie tylko jak po tej gali UFC ustali stan wagi ciężkiej . Chodzi mi o pozycje zawodników, kolejkę po Title – Shota i wgl .
Najlepsza gala w histori ufc !!!
Trochę ryzykowne określenie zważywszy, że jeszcze się nie odbyła.
chodzi mi o kartewalk ;P
waga cięzka dziala na wyobraźnie. ja wyczekuje tej gali jak urodzin za dziecka
Jak tak się patrzę na tą rozpiskę to wydaje mi się że Prelimsy z UFC 146 będą o wiele ciekawsze niż główna karta UFC 145 (pomijając oczywiście ME) 😛 Ale to tylko moje skromne zdanie 😉 Pzdr!
OVEREEM WIN BY “KAPY DO JAPY”
to oficjalny plakat ?
Chyba tak. UFC dodało go na swoim fanpagu na facebooku
ale JDS jest łysutki , powinien zgolić włosy na 0 , gala zapowiada się wyśmienicie 🙂 brakuje tylko w rozpisce Big NOga i Carwina i byłby miód !
Tez widziałem plakat na fb mi sie podoba 😉
Big Nog chyba odczuwa jeszcze 2 walke z mirem
wiem , ale gdyby nie ich kontuzje byłaby sama śmietanka wagi ciężkiej UFC 🙂 ale i tak gala miażdży
http://www.youtube.com/watch?v=9pNozANG8SU&feature=player_embedded
Pozytywny facet. Szkoda, że miał taką przerwę. Jestem bardzo ciekaw co pokaże w walce,
Tak teraz mnie naszło, że jeśli Nelson przegra, to ciekawe jak bardzo skomplikuje się jego sytuacja. Bo lubię gościa.
Jak to jak? "Na KSW go" 😀
Czyli wychodzi na to że
Junior dos santos vs Dan Henderson
będzie main eventem
Ehhh… Do końca łudziłem się, że Hunt dostanie szansę, ale widac już po wszystkim. Naczelny może zatem dokonac korekty w rozpisce.
Co do JDS vs. Hendo – jest to już oficjalne info?
No właśnie, skąd to info? Bo piszecie o tym jakby już zostalo oficjalnie podane.
Na 100% jest to oficjalne zdanie jakie posiada w tej sprawie użytkownik garden474.
przeciez dana jasno powiedziale ze do 24 nie bedzie zadnych zmian
^^
skąd info lepiej napiszcie koledzy.
Następny…
Jak ktoś zastąpi Overeema to będzie to Mir. Nawet ponoć już się szykuje – tak piszą na mmajuke. Mam nadzieję, że zaskoczy wszystkich i połamie nogi JDSa.
Prawdopodobnie Mir będzie walczył z Velasquezem, tak potwierdził Dana White. Ale w takim razie to z kim będzie Dos Santos.. ? jak Overeem wypada. ??
@ Iwan99 kilka stron w tym temacie wałkowane są same spekulacje ale żadnego oficjalnego info nie ma co do walki JDS i jego przeciwnika.
Overeem oficjalnie ubiega sie o licencje zeby walczyc na UFC 146.( zlozyl podanie czy jakos)
Przesłuchanie Alego przed komisją 24 kwietnia
w sumie to mam nadzieje, że ta walka będzie uratowana
Overeem nie powinien być dopuszczony! I licze że komisja nie ugnie sie.
masz racje, bo konsekwencje za swoje czyny trzeba ponosić, ale wiesz, że to całe zamieszanie może generować jeszcze większą kasę. Szkoda mi JDS, że jego pierwsza obrona tytułu przebiegać będzie w takiej atmosferze
Będzie walka JDS-AO. JDS będzie walczył o uratowanie dobrego imienia czystych
chyba nie ma szans, ledwo co go do walki z Lesnarem dopuscili.
Chociaz ciekawy jestem jakiego asa w rękawie ma Overeem bo jestem przekonany, że coś wymyśli a raczej jego prawnicy
pewnie się okaze, że Ali ma jądra wielkości konia i u niego takie wyniki tescia to norma ;D
Urósł cały razem z "bilami".
ale dziwie się, że go udupili dopiero przed taką walką skoro po nim widać, że masy i to dużo masy nabrał w bardzo krótkim odstępie czasu.
Za taką głupotę on wogóle nie powinien być brany pod uwagę, już przed Lesnarem były problemy.
Ciekawe jak Ali musi się teraz czuć. Niepokonany od 4 lat (w mma), świetny PR (dokument The Reem), zyskał rzeszę fanów, u szczytu kariery, a tu nagle na ostatniej prostej po tytuł mistrza ufc wszystko legło w gruzach.
Zawalczy czy nie jaka to różnica? I tak szans zbyt wielkich nie ma
jak niepokonany bo wiecznie skoksowany to ja dziękuję za coś takiego…
@igorel
Duża róznica, bo to bedzie znaczyło że niektórzy moga więcej. tu nie chcodzi czy przegra czy zostanie znokautowany () ale o zasady- równe dla wszystkich.
zastanawiam się jakby juz doszło do tej walki jak overeem byłby przyjęty przez ludzi. jak dobrze, że w niego nie wierzyłem i od początku stawiałem na JDS. Swoją drogą my naiwni mówiliśmy, żeby tylko nikt przez kontuzje nie wyleciał zapominając o kontrolach …
Reszta jest czysta? Po prostu nie dają się złapać za co plus dla nich.
reszta mnie w tym momencie nie interesuje. bo nie przez skoksowanego kogokolwie innego jak młody Overeem może i najprawdopodobniej nie dojdzie do walki na którą czekał cały świat z rogalem na ryju…
W programie The MMA Hour Mark Hunt powiedział Arielowi, że szanse by dostał title shota są "naprawdę dobre " (really good)
Gdyby Dana chciał by głos kibiców zadecydował to myslę że Hunt dostałby ta walkę. Pytanie czy tak się stanie.
Szczerze wątpie. Gdyby to kibice decydowali, walke dostałby Mir, na drugim miejscu pewnie byłby Fedor.
To byłby kolejny dowód na beznadziejność wagi ciężkiej. Debiut w UFC po 5 porażkach z rzędu (w tym w 18 sekund z zawodnikiem wagi średniej i w 79 z zawodnikiem wagi półciężkeij), porażka w debiucie z takim "wirtuozem" jak Sean McCorkle. Trzy zwycięstwa (dwa z ogonem wagi ciężkiej i jedno wartościowe) i walka o pas? Wyobrażacie sobie takiego mistrza?
bardziej wyobrazam sobie to, że dałby z JDS dobrą walkę
JDS vs Hunt o pas? Dajcie spokój.
jaka sens miała by ta walka ? ;|
Hunt by mógł dać niezłą walkę, ale prawdopodobnie by to wyszło jak z Carwinem. Biorąc pod uwagę, że taki scenariusz jest wielce prawdopodobny, Dana nie może sobie pozwolić na taką wtopę.
Jedyne sensowne zestawienie w przypadku absencji aliistara to jds vs mir. Ewentualnie można przesunąć walkę o pas hw na ufc 147 i zrobić rewanż jds vs werdum. Wszelkie hunty, cormiery i barnety raczej będą musiały poczekać.
porownujesz stojke hunta do stojki carwina?
dana nie moze sobie pozwolic na wtope. wtopa to beda 3 minuty walki z mirem albo werdumem.
A znasz rekord Carwina?
nawet nie zaczynam dyskusji z kims kto mysli ze jedynym dobrym zestawieniem bylaby egzekucja na mirze
Skoro znasz wynik przed walką to odpuszczam
http://www.kpmendl.podbean.com/
przybliżenie sytuacji Overeema przez kogoś bardziej "w temacie", przynajmniej tak zrozumiałem z FB MMA Discussion.
Jedyne zastępstwo warte uwagi to jest Brock bo Cain i Mir walczą ze sobą, Carwin odpada BigNog i Kongo równierz jedynie Fedor by mógł przciągnąć widzów ale to jest mało realne że nagle podpiszę umowę z Daną i już walka o pas kogoś z niższej kategori nie warto dawać za duża przewaga zasięgu i masy Dos Santosa dlatego uważam że tylko Brock na chwilę obecną jest wart uwagi.
Brock ma kontrakt z WWE, więc odpada.
zbysiu, brock juz nie zawalczy bo ma umowe z wwe
No ok też się spodziewałem że mała szansa ale jak nie on to kogo byście dali na miejsce Overeema?
Wszystkie racjonalne argumenty przemawiają za tym, żeby Hunt dostał szansę, a szczególnie w sytuacji kiedy UFC będzie koniecznie chciało żeby odbyła się walka Mir vs Velasquez. Rzecz jasna jeśli nie chcieć naruszać obecnej rozpiski i chcąc super sztywno trzymać się tego co nakazuje rankingowa hierarchia należy zdjąć walkę o pas z karty.
PS: Wszystko to zakładajac, że Overeem będzie wykluczony.
Jak już pisałem, jedyny ciekawy i godny rywal to Jon Jones (niestety nie wierzę w tę walkę). Jeżeli ktoś myśli inaczej, proszę o racjonalne argumenty.
Gaara: w zasadzie nie, ale uważam, że przewaga ogólnej jakości w tych dwóch przypadkach jest zbliżona. Chociaż pewne podobieństwa są, i Carwin, i Hunt bazują na mocnym ciosie.
@ Tens
Wyobrażam sobie jak najbardziej i mogę być nieobiektywny, ale gdy Overeema nie dopuszczą do walki, a Dana uprze się, żeby jednak odbyła się walka Mira z Velasquezem, to nie ma nikogo, oprócz ewentualnie Werduma, kto zasługuję tak na walkę o pas HW jak Hunto. Werduma byłoby dosyć łatwo wypromować, bo pokonał Fedora i dał naprawdę wyrównany pojedynek z Overeemem, w którym decyzja (choć osobiście się z nią zgadzam) była kontrowersyjna. Z drugiej strony jednak przegrał i od tej pory, ma tylko jedną wygraną nad Nelsonem, który do ścisłej czołówki HW na pewno nie należy. Hunt za to ma trzy wygrane z czego dwie przed czasem i przez efektowny nokaut. Henderson, który podobno też jest brany pod uwagę to jakiś dobry żart. Uwielbiam go i nie odmawiam mu żadnych zasług ale on stoczył dopiero jedną walkę w tej kategorii ( o ile to nie był catchweight) i to tylko dlatego, że Strikeforce nie miało za bardzo innych opcji dla Fedora. Ze sportowego punktu widzenia ta walka nie miała by żadnego sensu. Josh Barnett też nie wchodzi w grę, bo walczy w finale GP z Cormierem.
Oszalałbym z radości, gdyby to jednak Hunto dotał tą walkę. Stawiam jednak na to, że zaszczyt bicia się o pas z Juniorem przypadnie Werdumowi.
Chyba nikt poza Mirem nie zasługuje w takiej sytuacji na walkę o pas. Tym bardziej, że przygotowuje się na tę samą galę, a Velasquezowi zawsze można dać kogoś słabszego na odbudowanie. Ale skoro walka Mir – Cain jest pewna, to może Werdum? Jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby Hunt dostał walkę o pas, myślę, że większe szanse ma choćby Henderson.
@markhunto
Gdzie Ty widziałeś kontrowersje w werdyckie Reem vs Verdum?
@jajcarz
podzielam zdanie markhunto co do werdyktu Ali-Werdum
dlaczego?
@ jajcarz
Ja z werdyktem się zgadzam i też przyznałbym wygraną Overeemowi, ale rozumiem tych, którzy punktują w walce inne rzeczy i daliby wygraną albo przynajmniej remis Werdumowi.
Może to głupie co teraz napisze, ale co wy o tym myliscie ze to jest wszystko zrobione zeby przyciagnac wieksza uwage kibicow i mediow? a tak naprawde do walki dojdzie?
Zgadzam się z pierwszą częścią, pierwszego zdania.
@jajcarz
ja tamta walkę punktowałem na remis, i pamiętam że wesoło było w świecie po tej walce.
@malinowsky a ty?
Jak dla mnie stójka lekka przewaga Allistara/ew. na remis, no ale w grę wchodzą jeszcze "obalenia". Jakby były zasady pridowskie ciekawe czy taki Werdum czy Rico Rodriguez z walki z Kitą kładliby się na glebę żeby poleżakować jak w przedszkolu?
Ja nie sądzę by tak było. Dana się za bardzo wk** i zbyt wiele komplikacji się teraz pojawiło. UFC ma wielki problem, i narazie nikt nie wie co będzie. Reema chyba wszyscy najbardziej oczekiwali, a gdyby teraz go dopuścili nienawiść/niechęć do niego byłaby przeogromna.
@jajcarz
pamiętam ta walkę nieco innaczej ale ok, nie wchodzmy lepiej w ten temat, nie tędy droga
Ja z tego co pamiętam punktowałem dla Reema, ale mogę być nieobiektywny, bo jemu kibicowałem. Ogólnie werdykt wzbudził mnóstwo kontrowersji, np. TJ punktował dla Werduma, na Werduma też, jeśli dobrze pamiętam, wskazywały statysyki ciosów.
A ja to mam na to …, obaj stracili u mnie wiele sympatii i szacunku do ich umiejętności po tej walce. Jak sobie przypomnę, że wstałem nad ranem na tę walkę i jeszcze dziewczynę na to badziewie obudziłem, to do tej pory jestem wściekły.
Ale to jest nasz Ali…
własnie się zastanawiam jak w przypadku dopuszczenia do walki Reema będzie przyjęty przez publikę. JEszcze gorzej niż Lesnar na początku ?
http://www.youtube.com/watch?v=j1T289w6mJk&feature=player_embedded
Fajnie by bylo, ale jeszcze dość mocno przedwczesny jest ten plakat. Narazie bliżej mu do "Skóry" chyba…
Były mistrz K-1 z roku 2001 i aktualnie zawodnik UFC Mark Hunt (8-7) z Nowej Zelandii wystąpił w programie "The MMA Hour" gdzie wypowiedział się o sytuacji, która wynikła z wpadki dopingowej innego mistrza K-1 i MMA Alistaira Overeema, który póki co jest jeszcze formalnie pretendentem do pasa mistrzowskiego wagi ciężkiej. Mark zaprzeczył jakoby sam starał się o zastąpienie nafaszerowanego sterydami Holendra w walce z Juniorem Dos Santosem na gali UFC 146.
Aktualnie interesuje go tylko walka z innym, ale nie napompowanym koksem Stefanem Struve. Jednocześnie podziękował za taką inicjatywę i atakowanie Twittera Dany White przez fanów, którzy wyszli z tą propozycją. Powiedział, że jeśli dostałby ją to chętnie zawalczy. Na samym Alistairze Overeemie i kwestiach "końskiej diety" Mark nie zostawił suchej nitki.
"Doping we wszystkich dyscyplinach sportu jest problemem. Jest to bezwzględny biznes. Ludzie biorą wszelkiego rodzaju śmieci, by się po prostu się utrzymać. Ja nie używam tych rzeczy. Jeśli Alistair czy ktokolwiek inny, wykorzystuje go, to oni sami decydują. Podobnie jak w sytuacji, gdy Barnett wpadł przed walką z Fiodorem Emelianenko. Ale kim ja jestem, aby osądzać? Nie biorę tych rzeczy i nikt nie powinien tego akceptować. Jeśli ktoś decyduje się tego używać, to wszystko pozostawia w swoim sumieniu. Alistair Overeem wpadł, i to jest jego problem, teraz ma do rozwiązania wszystkie problemy jakie wywołał.
Teraz wszystko co zyskał, te wszystkie jego tytuły i pasy mistrzowskie, to wszystko nie ma żadnej wartości. W końcu, po prostu został złapany, więc też chodzi o to, czy używał prochów, aby zdobyć te swoje pasy? Jak dowiedzieć się teraz? Kiedy walczyłem z nim to przegrałem. Czy on wówczas wykorzystał te środki? Wszystko ciąży teraz na nim. Teraz on będzie musiał odpowiedzieć na niewygodne pytania, nie ja" – zaznaczył wymownie były mistrz i legenda K-1.
fightsport.pl
Szkoda, że Hunt nie dostał walki o pas gdy na tronie był Lesnar. Teraz Dos Santos może odetchnąc z ulgą bo największy rywal jest wyeliminowany.
Ali i tak będzie walczył o pas, prędzej czy później. Z ciężkim sercem to piszę ale wolałbym później kiedy będzie czysty na testach bo teraz jakby przegrał to wyniosą pod niebiosa JDS, a jak wygra to zdyskredytują jego mistrzostwo aż do następnych testów i obrony pasa.
Ta gala będzie i tak mocna i tak więc przeboleję i poczekam na walke JDS vs Ali po wakacjach no chyba, że JDS straci pas.
Szkoda tego wszystkiego bo każdy liczył na tę walkę, a tu taka lipa wyszła.
zastanawiam sie czy Dana w ogóle będzie jeszcze Reema trzymać w federacji, po tym co można wyczyctać w wywiadach z nim to wątpliwe, no chyba, ze emocje opadną.
gdyby nie generowana przez Reema kasa to pewnie by juz wyleciał dawno
Amerykanie obstawiaja kto zastapi Aliego. Stawka na Fedora jest 100 000 : 1. Gdybym byl Dana, to wzialbym obstawilbym $100 i wzial Rosjanina
@ Massimo86
Mógłbyś mi podać link do tej amerykańskiej stronki? Chetnie bym oblukał.
@up
Swój wpis oparlem na tym artykule:
http://boisko.pl/sporty-walki/mma/36634,dos-santos-robi-swoje-bukmacherzy-typuja-nastepce-overeema.html
Nie wiem czy i na jakiej stronce mozna obstawiac to wydarzenie
Dzięki bardzo. Swoją drogą to chyba jakiś dobry żart z tą stawką na Fedora. Potencjalnie możnaby doprowadzić do bankructwa buka, który wystawia taką stawkę. Na Hunta, gdyby dało radę postawić, to z kursem 1:50 na pewno bym się skusił.
Werduma chętnie bym zobaczył. Wydaje mi sie lepszą opcją niż Mir.
http://youtube.com/watch?v=_7Qe6fOwEbE
@Tens
edytuj. httpv usuń literkę kolzak promo, w końcu Nick
jak mawia mój kolega (uzależniony obstawiacz), nie warto obstawiać mma 🙂
boisko.pl i wszystko jasne…
JDS też ściemnia . Nie pierwszy raz zresztą. Z drugiej strony, w sumie prawdy nie powie. Serio, już lepiej by do walki z Reemem nie doszło w takiej sytuacji…:
If the athletic commission and the UFC want I'll fight him. I am a fighter and will be there to fight, but it is sure to be disrespect to MMA and how serious is this sport. This will also be unfair, it will be unfair to me. I've never used these devices to gain strength. I think the right would do blood tests on wrestlers as is done in the Olympics, not the urine, since the blood is easier to detect these illegal substances. We want to know who the best really. No use to be the best liar. Being a world champion making false use of a lot of drugs, that's not being champion. I can clearly say that I am the champion without ever having the use of any illegal artifice in order to get there. I favor more rigorous tests to assess whether someone is doped. It has to be a clean sport and these tests should occur more surprises. If Overeem is more aggressive and stronger the more he will resist blows and it will be difficult for me. If I lose will be unfair. He will not have fought better than I have fought doped."
Kaczor a ty masz jkieś dojścia i tajne źródła żeby wiedzieć ile prawdy w słowach JDS? Czy tak po prostu lubisz pomawiać ludzi?
Kaczka ale nikt to za rękę czy tam strzykawkę nie złapał więc w świetle wszystkiego nawet jak coś w piwnicy tam wbijał to i tak jest czysty bo mu nic nie zarzucono, nic nie udowodniono.
Za ręke nie złapałem, ale mam chyba prawo wyrazić swoją opinię co o nim sądzę. Czy może nie mam?
Uważam, że jesteś gejem, nosisz różowe ciuszki i chodzisz ze swoim chłopakiem za rączkę po ulicy. Co prawda nigdy Cię nie widziałem na oczy, ale chyba mam prawo wyrazić swoją opinię? Czy może nie mam?
jakbyś napisał, ze Twoim zdaniem JDS ściemnia to byś wyraził opinie. A tak to stwierdziłeś, że ściemnia jakbyś miał na to niezbite dowody 😉
@bax
kurde hahahhahahahahahahahah ukradłeś mi ripostę, dokładnie to samo chciałem napisać.
hahahahaha dobry pocisk
Z nieoficjalnych zródeł mogę powiedzieć tylko tyle że jest duże prawdopodobieństwo tego że "The Demolition Man" dostanie tymczasową licencja i walka się odbędzie, więc nic straconego, Danuta ładnie w łape dał =p
no to ladnie by było. juz mam wyjebke na to kto czym naszprycowany chce zobaczyć tą walkę i piękny KO i zwycięstwo JDS
Painkiller ,yoszhi to troll, nie czytaj jego komentarzy.
@Przemek czy ja ciebie wyzywam albo obrazam w jakiś sposób? co do Reem vs dos Santo's to jeszcze sam się zdziwisz, kwestia czasu.
W sumie sam bardzo się wcześniej napaliłem na tą walkę, ale teraz nie jestem pewien czy chcę aby zawodnicy mogli zaliczać takie wtopy dopingowe i wychodzić z tego jak gdyby nigdy nic(bo w takim wypadku coraz częściej bedziemy się dowiadywać o tego typu wpadkach i nadużywaniu środków dopingujących). Zobaczymy jeszcze jakie argumenty Reem będzie miał na swoją obronę.
Narazie coś cicho się zrobiło, ciekawe czy szykują jakiegoś newsa, że jednak Ali w przedziwny sposób się z tego wywinie? Czy może na gwałt szukają godnego zastępcy?
na stronce UFC fightcard bez zmian, a już chyba trochę czasu minęło.
Czekają do 24 kwietnia.
@bax
Co do tematu – Mir po raz 3 mistrzem świata, hm ? 🙂
Jeśli JDS wypowiada sie w ten sposób, to znaczy, że nie jest zbyt pewny wygranej z Alim.
Usprawiedliwia ewentualną porażkę jeszcze przed samym faktem.
Z Alim chemicznym czy nie nikt nie może być pewny wygranej, ba nie może być nawet pewny, że wyjdzie żywy
No nie wiem . Mi Ali jeszcze z nikim nie udowodnił, że jest godzien tego co się o nim mówi . Kontrowersyjna wygrana z mocno jednopłaszczyznowym Werdumem ( moim zdaniem wygrana Brazylijczyka ) i zwycięstwo nad kompletnie … Słabym ( ? ) Lesnarem ( nie wiem jak to ubrać w słowa, ale tamten Brock był cieniem siebie samego, z resztą nie tylko w czasie walki ) . Nikogo innego w tej kategorii wagowej nie pokonał . Oczywiście chyba, że wygrane nad Thompsonem, czy Rogersem są dla was czymś wartościowym i godnym uwagi .
No ale 3 pasy ma i mimo wszystko jest na tyle mocno wypromowany,aby ludzie mogli w niego uwierzyć. Szczerze mówiąc, to sam wierzę,że jest w stanie pokonać JDS,aczkolwiek zdaje sobie sprawę, z tego,że jego poprzedni przeciwnicy nie należeli do kozaków. Ale podobnie jest z Fedorem. A czy zasługuje na walkę o pas? Chcąc nie chcąc – Brocka pokonał,więc siłą rzeczy ustawił się w kolejce.
@Yagiel
Pierwszy pas – K1, dla mnie nie istotny w MMA .
Drugi pas – Strikeforce, wywalczony z Buentello, obroniony z Rogersem … Nic nadzwyczajnego ( a przynajmniej dla kogoś tak postrzeganego jak Ali )
Trzeci pas – DREAM, wygrana nad Toddem Duffee'm . Bez komentarza .
Możecie mnie nazwać hejterem, ale ja po prostu nie widzę w Overeemie nic takiego niesamowitego .
Jak dla mnie za Alim stoją naprawdę konkretne umiejetności. O super technicznej stójce nie będę sie zbytnio rozpisywał, rękoma walczy trochę na jedno uderzenie, ale włącza w to wielopłaszczyznowe kopnięcia co nie jest dość częstym zjawiskiem w kat. ciężkiej, klincz gdzie wkłada destrukcyjne kolana, które mówią same za siebie. Jest wielkim chłopem, nie daję się łatwo sprowadzać, a jak już ktos próbuje to musi uważać na gilotynę, a jak gilotyna nie załapie zostaje parter gdzie przedc jego umiejętnościom tzreba czuć respekt, co prawda ostatnio nie walczył na ziemi, no ale przecież nie zapomniał tego co się nauczył.
@Mir – ja tylko zawuażam, że te pasy są ,a to już podnosi jego wartość w oczach wielu fanów, mimo tego, że zdobył je z tymi a nie innymi. Co do reszty to @jajcarz dobrze napisał, to co ja widzę w Alibabie.
Ja także uważam że Ali ma naprawdę duże umiejętności tyko poprostu nie poparł tego ostatnio w żadnym występie(w mma) z godnym przeciwnikiem. Przed walką z Werdumem byłem przekonany że Ali go rozjedzie i udowodni swoją wyższość. Wygrał moim zdaniem zasłużenie bo każde przewrucenie się przeciwnika po nawet słabym ciosie imo powinno być uważane za knockdown, ale nie pokazał że jest zawodnikiem wyraźnie lepszym. W sumie nie jego wina że Werdum walczył jak walczył. Brock też ostatnio nie był tym Brockiem który chociażby ruszył tak jak na Caina od pierwszych sekund (wydaje mi się że w taki sposób obalił by Reema), a chciałbym zobaczyć Alistaira jak walczyl by wtedy z pleców. No i po operacjach i pewnie po lekach jakie musiał przyjmować Lesnar jego wątroba była osłabiona, a to ona odmówiła posłuszeńsywa. Teraz szykowała się walka w której Ali musiał by udowodnić swoją wartość aby wygrać a tu taka wpadka. W moich oczach stracił bardzo wiele, w dodatku wiedział że będzie miał kontrole w tym okresie.
Nie wiem jak było z formą wątroby Brocka, ale żeby miał nienadgryzioną nawet alko wątrobę i tak nic by nie zrobił. Czyste uderzenie w wątrobę eliminuje natychmiastowo (wiem co piszę), znajuduje się w niej nerw błędny, który przechodzi przez całe ciało, a odpowiednio podrazniony powduje kurczenie sie ciała do pozycji embrionalnej.
Ali Ali srali sterydziasz . @ MIR masz piwo u mnie
httpv://youtube.com/watch?v=FuqjmQxwgDg
@up widziałem, ale nigdzie oficjalnie takiej informacji nie ma, jego upodobanie ;d kogo on by wybrał…
Cigano Ko 1r. Nie ma innej opcji.
Jak tak teraz sobie na spokojnie, po oglądałem HL Cigano, oraz jego boks to myslę że jedyną osobą która może coś zdziałać to jakiś magik na ziemi, ew Mir, Hunta jakoś nie widzę.
Z Dos Santosem może wygrać tylko zawodnik, który będzie w stanie nawiązać z nim w miarę równorzędną walkę w stójce (tak, by zmusić Cigano do na tyle dużego wysiłku w tej płaszczyźnie, żeby nie mógł swobodnie bronić obaleń) i jednocześnie będzie w stanie sprowadzić go na ziemię. Sądzę, że takim zawodnikiem jest Jon Jones. Myślałem, że walka z Cainem będzie pasjonującą wojną, ale Cain chyba był w bardzo słabej formie fizycznej.
Ewentualnie stójkowicz na poziomie JDSa, ale takiego w HW raczej nigdzie nie ma. Aliego za takiego nie uznaję, skoro słabo sobie radził z boksem Werduma, to moim zdaniem z Dos Santosem by wytrzymał góra pół rundy.
@bax Mir'a stójka dziurawa jak teść Overeem'a ale jakbym obalił to było by ciekawie.
Żeby obalić JDS, to trzeba mieć zapasy na wysokim poziomie, a takowych Mir nie posiada.
To ja już sam nie wiem kogo wy chcecie, Ali na koninie, Mir za słabe zapasy, Hunt wątpie aby coś zdziałał, Cain? wątpie aby coś zdziałał
Overeem mógły sobie poradzić w stójce z JDS – dużo kopiąc i walką w klinczu by go wymęczyć . Jednak myślę że walkę jak do niej dojdzie wygra Junior 🙂
Ja mam jasno sprecyzowane życzenie od początu problemów Ubereema, nazywa się Jon Jones. Pewnie by przegrał, ale emocje by były o – hoho.
Mimo wszystko sądzę, że duże (w pórównaniu do reszty) szanse z Juniorem by miał Lesnar – ale nie ten przestraszony, zmordowany z walki z Alim, tylko ten z walk z Carwinem czy Cainem. Overeem jak dla mnie jest bez szans i jeśli dojdzie do walki to postawię parę dyszek na Juniora.
http://bjpenn.com/mmanews/2012/04/13/mir-will-be-angry-if-passed-up-for-title-shot-in-overeems-absence-19484.html
JDS nie jest bogiem, Nelson go trafial wiec nie robcie z niego wielkiego mistrza. Trafilby mocniej w punkt i byloby ko, na tym poziomie wszsytko jest mozliwe
Ali przerywa milczenie:
http://www.youtube.com/watch?v=pymYf3HEO3s
@up kurcze mój angielski… nie za bardzo rozumiem ;d
@EDIT przeciez on tutaj nic o sterydach …. nie mówi, ale z tego co mówi będzie jednak JDS vs Reem.
Jeszcze z tego co mówią, czyli na to wychodzi że Overeem musi mieć jakiegoś dobrego ASA w rękawie na komisie 24 kwietnia…
W skrócie: Ali wypowiada się w takim tonie, jakby był pewny, że z JDS powalczy.
Nie boi się Santosa, bo uważa, że w kazdej płaszczyźnie jest od niego lepszy. Do tego jest większy i silniejszy. Dlatego też nie zastanawia się, co JDS mu zrobi, tylko co on zrobi Juniorowi.
Jest szybki i czuje się dobrze.
Wszystko, co prezentuje sobą JDS Reem już widział i doświadczył. Nie czuje więc strachu. Zamiast tego widzi dwie rzeczy: można być wytrenowanym lub niewytrenowanym. A 26 maja wejdzie do klatki wytrenowanym.
no jeba$y,wcale go to nie rusza,chyba serio w głowie coś mu się poprzewracało .Jeszcze wyskoczyc z takim wywiadem przed 24 kwietnia-what a dummy!!!!!!
@Przemko musi mieć ASA w rękawie jakiegoś trza czeakć do 24… wszystko się wyjasni =p
Cigano Ko 1 runda
Velasquez Ko 1 runda
Nie ma innego rozwiązania.
po wywiadzie reporterzy też zdziwieni. zeby ta sprawa z koksem nie była głosniejsza i bardziej medialna od samej walki jeśli do niej dojdzie
http://youtube.com/watch?v=FuqjmQxwgDg
Mistrzostwo.
Hunt musi wygrać ze Struve poźniej walka o eliminator będzie zasłużona.
dobry filmik
Kapitalne! Chce tego bardzo!
Hunt nie dostanie titleshota, pisalem o tym w newsach mma userow 🙂
noodles a dalej nie ma żadnego info kto ew mógłby zastąpić Reema ?
ewentualne decyzje zostaną podjęte po przesłuchaniu Overeema przez komisje
Dana potwierdził walkę Mira z Velasquezem, o fiasku akcji RallyForHunt też już wiadomo od jakiegoś czasu.
to albo ktoś zupełnie inny albo mają asa w rękawie i dojdzie do walki JDS v Overeem, przynajmniej takie to sprawia wrażenie
@UP mówiłem już o tym też.
cholera z jednej strony się cholernie nastawiłem na walkę JDS v Reem z drugiej mam jakiś taki ogromny niesmak po całej tej akcji z wbijaniem, ze sam juz nie wiem, czy bym wolał to na co się szykujemy od kilku miesięcy czy coś innego
Ja mam gdzieś niesmak, jak dojdzie do tej walki to będę przeszczęśliwy!
pewnie tez tak będzie w moim przypadku tylko, teraz po pracy mi się głupie myślenie włączylo. 24 już blisko i się wszystkiego dowiemy
Wiadomo, że jakiś tam niesmak pozostanie, ale w końcu wiadomo, że większość koksuje, więc na dobrą sprawę niewiele to zmienia. Jedyne co byłoby irytujące, że w przypadku wygranej Reema olbrzymia rzesza ludzi dyskredytowałaby jego zwycięstwo. Ale głównie byliby to ludzie nie znający realiów zawodowego sportu.
wlasnie tez o tym myśle, ze w jakims stopniu jego ew sukces będzie umniejszany
Mnie to ciekawi jak on zamieża się z tego wykręcić.
@Norbert z wywiadu z Overeemem wywnioskowałem że ma bardzo mocnego asa w rękawie 😛 a jakiego to przekonamy się 24 kwetnia.
Szczerze mówiąc to ja nie wierzę w żadne asy w rękawie i w możliwość, aby ta walka się odbyła. Nie chcę sobie robić żadnych nadzieji…
z tego co się orientuje wystarczy mu zaświadczenie od lekarza, ze wbijał w celeach leczniczych i już.
Ok, liczę na 'asa' Overeema. Mimo całego zamieszania cholernie czekam na tą walkę. W przeciwnym wypadku chyba tylko Werdum… No bo jak to tak? Henderson przegrywający ze Shieldsem nowym championem HW ? 😀
Mimo że obecne zamieszanie z Reemem to tragedia to i tak mam cichą nadzieję że do tej walki dojdzie bo jakoś ciekawego zastępstwa narazie nie widze.
Ja wątpie ,że Ali będzie walczył, żeby to takim wyniku testów przekonać komisję to będzie musiał się bardzo postarać.
Ja lubie JDS i nie chce żeby Overeem walczył z Brazylijczykiem jak testów nawet przejść nie może
jak na moje oko to JDS tego pasa szybko nie straci więc w tym przypadku nawet jak Overeema dopuszczą do walki to liczę na fajna walkę ale stawiam na JDS
Tak, tak już Velasquez miałbyć niepokonany. Straci szybciej niż myślicie. Velasquez jeszcze wróci na tron i to w pięknym stylu. Co do Aliego to ciekawe jak to się skończy, ale patrząc przez pryzmat naprawdę wielkich pięniędzy podejrzewam, że jakoś tę sprawę załatwią. Po prostu za dużo mają wszyscy do stracenia.
skąd pewność, że straci szybciej niż myślimy ? i skąd pewność, że Cain wróci na tron w pięknym stylu. Na razie to on musi zapracować na tittle shoota i odbudować się po batach jakie dostał w ostatniej walce. Do komisji w sprawie Overeema mamy równo tydzień. Co do kasy to chyba mimo wszystko więcej do stracenia ma Overeem.
Nie mam żadnej pewności, źle to ująłem w poprzednim poście. Po prostu nie lubię gdy ktoś piszę, że ktoś będzie długi czas panował, bo o ile dobrze pamiętam, to o większości mistrzów jest takie gadanie, a przy pierwszej obronie pufff i czar pryska. Co do Velasqueza jak dla mnie jest on lepszym zawodnikiem od JDS i przy ic drugiej walce (wierzę, że kiedyś do takiej jeszcze dojdzie) wykorzysta swoje atuty i wygra.
ja za Cainem od początku nie przepadałem. Z resztą JDS z początku też mi nie pasował na mistrza ale jak tak myślę to koleś ma mega mocną stójkę w parterze też nie kiepski dla mnie osobiście lepszy materiał na mistrza niż Cain (subiektywnie żeby nie było) dlatego uwazam, że on może pokisić ten pas dość długo.
chcialbym zobaczyc w koncu ten jego parter
Gaara ktoś z brązowym pasem w BJJ może być słaby w parterze ?
nie wiem, nie widzialem jak walczy w parterze,oprocz jego jedynej porazki, dlatego chcialbym zobaczyc.
Ogólnie to waga ciężka jest trochę słaba i nie ma w niej tak przekrojowego zawodnika jacy trafiają się w niższych. Z JDS trochę jest dziwna sprawa. Niby jest do pokonania bo dobry zapaśnik z dobrą stójką jest w stanie z nim wygrać z drugiej strony nie potrafię wymienić ani jednego nazwiska na które postawiłbym w walce z nim. Myślę, że tu jest problem właśnie w tym, że waga ciężka przeżywa trudne chwile. Dobrym dowodem na to jest fakt, że jak Oveerema zdyskwalfikowali to nie ma ani jednego zawodnika który zagroziłby JDS. Zestawiając jednak dzisiejszego JDS z Crocopem z 2006 roku mielibyśmy mega walkę. A wtedy Mirko był co najwyżej w pierwszej trójce. To najlepiej pokazuje kryzys w HW.
Mirco był co najwyżej w pierwszej trójce? Please. On jest w pierwszej trójce jeżeli chodzi o historię HW… a w 2006 był drugi , za Fedorem .
Fedor, Nogueira i Filipovic to Twoim zdaniem lepsi zawodnicy od Dos Santosa czy Velasqueza? Faktycznie walka z Chorwatem mogłaby być ciekawa i decydująca mogłaby się okazać przewaga warunków fizycznych; z Fedorem i Nogueirą, dzięki stójce i obronie obaleń, raczej wygrałby zdecydowanie.
Kategoria ciężka jest bardzo słaba, tu się w pełni zgadzam – ale dzisiaj nie jest w kryzysie, a przeżywa odrodzenie.
Aaaaaaa Typer nowy od UFC 145
Powiem Wam, że na żadnego ciężkiego z dotychczas występujących nie postawił bym w walce z Dos Santosem. Junior to rzeźnik w stójce, może nawet jak Cro Cop, tyle, że jest większy, silniejszy i bardziej przekrojowy.
Myślę że konfrontując pierwszą trójkę z tamtych czasów z obecną to w każdej kombinacji była by mega walka. Ogólnie wydaje mi się że ta HW wcale nie jest taka słaba i ostatnio z roku na rok jest coraz lepiej. Nie wiem dlaczego niektórzy tak mocno wierzą w obecnych mistrzów, jak Cain był na tornie to wiele osób sądziło że już tylko JDS i nie ma z kim walczyć, jak jest Junior to znów jest tylko Reem i później nic (z Lesnarem też było coś podobnego). W dodatku to jest HW i jeden błąd może wiele zmienić.
War JDS
menago Overeema powiedzial ze Ali ma dobre wytłumaczenie na ten wykryty doping
Ciekawe jakie ? Ale ja stawiam, że dojdzie do pojedynku, bo UFC ma za dużo do stracenia.
tez mysle, bo Dana nagle przychamowal z wyzywanie go od debili a dodatku wstrzymują się z decyzjami do przesłuchania.
Mam nadzieje, ze dojdzie do tej walki, a Ali sie jakos wymiga. Na poczatku, gdy okazalo sie, ze Aliego przylapali to troche sie zawiodlem. Dwoch najlepszych uderzaczy w HW mialo zawalczyc o pas, a ten dal sie zlapac jak dziecko, gdzie na kazdym kroku wspominal, ze jest czysty. Tak naprawde malo mnie interesuje, co plynie w krwi zawodnikow jezeli daja dobra walke, a sterydy techniki nie poprawia.
Ja tam w walkach JDS za dużej wszechstronności nie widzę, to że ktoś ma brąż w BJJ to jeszcze nie oznaka wyśmienitego parteru, żeby powiedzieć że ktoś ma dobry parter trzeba zobaczyć jak w nim się kula(to tak jak z naszym sejmem niby wszyscy wykształciuchy, a stado baranów). Wanderlei ma czarny, a też za specjalnym wirtuozem w parterze nie jest. Walkę Overeem vs JDS chciałbym zobaczyć, ale wszystkiego dowiemy się już niebawem.
Seven25 . Mam dokładnie takie samo zdanie. Nie dość, że nie wiadomo jaki JDS ma parter, to może w stójce jest faktycznie dobry, ale np. wszyscy zachwalają jego boks, który owszem jak na warunki MMA jest wspaniały, ale w konfrontacji z bokserem (kiedyś ktoś wrzucił jakiś filmik ze sparingów) JDS nie istniał. Jakoś mnie nie przekonuje i sądze, że "kolejny niepokonany" mistrz, po pierwszej, bądź drugiej obronie będzie pokonany i wyrośnie nam nowe bóstwo. 🙂
PS. Cain wróci jeszcze na tron. 😀
Go go Cigano 😀
Ale to jest MMA, a ja nie widzialem, zeby ktos od 2008 roku istnial z Santosem w stojce. Do tego widzialem filmik ze sparingow Spidera w boksie i jakos nie bylem zachwycony, a co robi z przeciwnikami w klatce? Chyba nie musze przypominac. Co do pojedynku Cain vs JDS, to stawialem na tego drugiego, ale nie spodziewalem sie, ze walka sie tak szybko zakonczy. Cain jest utalentowany i napewno dostanie jeszcze swoja szanse, ale napewno po tym nokaucie bedzie mial jakas blokade w glowie, zeby nie bawic sie z Juniorem w stojke, tylko odrazu obalac i moze sie jeszcze bardziej przejechac.
manager reem’a glenn robinson wyjawił linię obrony na przesłuchanie 24 kwietnia. Jego zdaniem poziom testosteronu zostanie przewartościowany, bo Alistair stosował zastępczą terapię (TRT) co podniosło poziom testosteronu w jego niezwykle czysto umięśnionym ciele.
podoba mi sie to "niezwykle czysto umiesnionym ciele"
muszę zaznaczyć że to słowa managera, nie moje:)
napisales to na poczatku poprzedniego postu ze manager reema wyjawil linie obrony
zdaje sobie doskonale z tego sprawę, jednak chciałem zaznaczyć że opinia o ciele overeema również jest autorstwa managera, bo ktoś moglby pomyśleć że to moja opinia. dziękuję.
Z tym dopingiem to powinni jakiś porządek już dawno zrobić. A tak naprawdę to wszyscy (prawie wszyscy) coś biorą tylko jedni mniej drudzy więcej. Taki już jest sport zawodowy.
@Mauricio Rua
powaznie? skad masz takie info?
@Up
Nie no co Ty żartowałem. Wszyscy są czyści. Słyszałeś kiedyś o dopingu w zawodowym sporcie?
Oszalałeś chyba ! Wszyscy biora tylko kreatynę i jedzą banany. Jak możesz myśleć, że wszyscy zawodowi fajterzy mogą brać jakieś sterydoidy !??
@Mauricio Rua doping jest na trybunach, a sportowcy biora odzywki
Werdum:
Brazylijczyk, który ma już zaplanowaną walkę na UFC Rio 3 w czerwcu po aferze dopingowej z Alistairem Overeemem znalazł się w gronie potencjalnych rywali dla obecnego posiadacza pasa mistrzowskiego wagi ciężkiej Juniora dos Santosa. Srebrny medalista ostatnich finałów ADCC oznajmił, że jeśli otrzymałby takową propozycję z ust włodarzy UFC nie byłby nią zainteresowany:
Długo byłem w Brazylii, gdy nagrywaliśmy TUF’a. Nie trenowałem więc tak jak powinienem. Po prawie dwóch miesiącach wreszcie zacząłem intensywnie i regularnie trenować. Myślę, że UFC chcę bym walczył w Brazylii, więc nie zestawią mnie z Dos Santosem. Mój czas na pewno jeszcze nadejdzie.
http://cohones.mmarocks.pl/topic/wiem-kto-wygra-na-100-gra/page/64?replies=1611#post-295252
A co wy myślicie ze nie da się wycisnąc 220 kg na klate przy wzroście 196 i wadze 120 kg jedząc same banany i konine?
Szczerze – da się i faktycznie bez jakichkolwiek niedozwolonych środków. Dobry trenieng , dieta, koszulka i 220 może spokojnie pójść. Jak jeszcze wzrost niższy – to juz w ogóle nie jest to jakiś meeeega problem na czysto
zależy od predyspozycji genetycznych, budowy mięśni i tak dalej. Ja maksymalnie wycisnąłem 170 przy wzroście 176 i wadze 95 kg. kwestia treningu i diety, rodzaju mięśni etc.
Ja też na suchara 170 przy wzroscie 176 i waga ok 95 kg,inna sprawa juz na bombie gdy szło 200 .Te 170 kg trzymam juz od ponad 2 lat i nie chce isc w góre ,zatrzymało sie,gdyby waga poszła mozna by było liczyc na wiecej,wiem tyle ze na suchara nie podskoczysz
Dokładnie, najważniejszą role w tej kwestii odgrywa genetyka bo co do reszty (dieta, trening, suplementacja) to nikt chyba nie ma wątpliwości, że były one na najwyższym poziomie. Z resztą każdy kto przez dluższą "chwile" zajmował się sportami siłowymi bądź kulturystyką ma o tym pojęcie. Sylwetka Aliego jak najbardziej osiągalna bez koksu inna sprawa, że trzeba się cholernie poświęcić ku temu no i mieć gen.
co do tych 220 na klate przy wadze 120 kg i takim wzroscie nie dasz rady na sucho kiedy każde 10 kg siły przychodzi w rok lub 2 i to bardzo ciezką pracą,potem jest stagnacja i lipa,wtedy trzeba sie kłuć
ciekawa sytuacja wszyscy potencjalni zastępcy reem’a czyli werdum, hunt i mir odpadają, więc czyżby ta terapia zastępcza TRT miała uratować aliemu tyłek?
Wydaje mi się, że Ali jednak zawalczy. Jego menadżer ma ponoć jakąś mocną linię obrony i wszystko wyjaśni na przesłuchaniu. Myślę, że tak czy tak każdy chce zobaczyć tą walkę, więc będziemy zadowoleni.
oby walka sie odbyla,pozostaje wiara do 24 ;]
smieszy mnie jak ktos pisze ze sylwetka Reema jest osiagalna bez koksu ,widac malo wiecie o kulturystyce albo wierzycie w te bajki ze wystarczy duzo jesc i juz jest się takim kolosem jak zawodowi kulturysci.
Sylwetka jego nie jest jakas niezwykła,jest osiągalna,kilka lat temu tez miał predyspozycje w półcieżkiej,był ładnie zbudowany ,widac ze miał geny i dobra suplementacja odrzywkami oczywiscie,jeszcze do tego ma ciemną karnacje co jest na plus w wyglądzie.Każdy murzyn potrafi sie ładnie wyrzezbic,mają jakies geny skurczybyki czy co??,jakos szybciej osiągają to co biały.Wcale nie mówie ze Overeem nic nie brał,moze i brał ale sylwetka jest napewno osiągalna taką jak ona ma na suplach zwykłych
a mnie śmieszą wypowiedzi w tych tematach ludzi co pewnie nigdy nie byli na siłowni. znam ludzi z zajebista genetyką, którzy po 2 latach systematycznych cwiczen, dobrej diety i jako takiej suplementaci wyglądaja nie wiele gorzej niż kulturysci. ale wiem ile pracy włozyli w taka sylwetke. i kiedys do takiego chlopa podszedl taki chudzielec w wielkich okularach i z odstajacymi uszami z tekstem, ze pewnie nawpierdalał sie koksu, bo inaczej nie dalby rady i wielki paker. i ze on tez nawbija i za miesiac to nie ale za dwa bedzie wygladał identycznie.
cwiczenei, dieta i genetyka. koks to tylko coś co pobudza mięśnie od samego koksu bez morderczych treningów nikt nigdy nie urósł i nie urośnie…
piwo dla Painkillera!
podziękował. Generalnie to mnie denerwują takie teksty, bo od kilku lat siedzę w temacie kulturystyki i wiem jak to wszystko od środka wygląda a zawsze trafi się ekspert, ktory wie, że to apteka i nic więcej
No to ładnie! Overeem oficjalnie wypada z UFC 146. W jego zastępstwie zawalczy Frank Mir. Info z mmajunkie
http://www.mmafighting.com/ufc/2012/4/21/2964038/frank-mir-replace-alistair-overeem-vs-junior-dos-santos-ufc-146-mma-news
a miało być tak pięknie…
szkoda, bardzo liczyłem na tą walkę …
wiedziałem że to zbyt piękne żeby było prawdziwe nie mniej jednak co z Cainem? nie zawalczy czy mu też dadzą kogoś w zasępstwie, jak dla mnie ciekawa tutaj opcja to Carwin bo jeszcze z nim nie walczył z Werdumem też chciałbym go zobaczyć ale raczej mało prawdopodobne na teraz.
Kto teraz dla Caina ? Niby jego menago powiedział ,że Werduma nie dostanie.
Mir może ze swoją szczęką zaliczyć KO odrazu albo jakąś dziwną akcją podda JDS jak brazylijczyk zejdzie do parteru.
Overeem jest już męczący. Powienin odpocząć od mma na długi czas. Wszystkim wyszło by to na dobre.
Mir po jednym ciosie odpłynie w zaświaty z drugiej strony gdy sprowadzi Juniora do parteru to może łatwo go poddać.
TAAK !
Zapasy Mira są tak słabe, że napewno nie da rady wywrócić JDS, skończy się jak z Carwinem
czyli znacznie spada szansa na zamiane mistrza, choc i tak nie wierzyłem w porażkę JDS.
Cain vs. Nelson – chyba najsensowniejsze rozwiązanie wybrali z możliwych, ciekawe czy szefowie UFC robią sobie zakłady kto w końcu znokautuje Big COuntry’ego .Od 2 lat jedynym jego “słabaym” przeciwnikiem był Mirko.
elson a ta walka to pewniak ?
Dana na Twitterze: Cain is fighting Bigfoot Silva May 26th in Vegas
http://www.youtube.com/watch?v=JJmXE8FHigY
Czyli czas na małą korektę game planu.
WAR MIR!
Bardzo bym chciał, żeby Mir wygrał. Może wyjdzie mu jakieś obalenie i wtedy kto wie. Walka Mira z Nelsonem pokazała, że te zapasy u niego wcale nie są takie złe i, że zrobił w tej płaszczyźnie spory postęp. Musi tylko jak ognia unikać wymian, bo inaczej skończy w drugiej minucie.
@Highlander
Też chciałbym, żeby wygrał 😉 Wierzę, że je poprawił, skoro miał bić się z Velasquezem. Smutno byłoby, gdyby podobnie jak w walce z Carwinem czy Minotauro, obrywał pod siatką. Poza tym myślę, że w przypadku porażki zakończy karierę.
No tak, skoro trenował pod Velasqueza to jest nadzieja, że jeszcze bardziej podszkolił zapasy. No tylko, że Juniora nie potrafił obalić Carwin. a to przecież solidny zapaśnik. A co do zakończenia kariery po ewentualnej porażce, to nie sądzę, chyba, że sam Mir tak mówił.
Velazquez pewnie odeśle BigFoota w zaświaty chociaż walka może być bardzo ciekawa. Oby dwaj są po sromotnych porażkach i trochę szkoda będzie przegranego.
Ciekawe czy nowy rywal dla Nelsona też będzie z topu.Kongo jest wolny to czemu by nie ;p
Overeem wydał oświadczenie:
http://www.bloodyelbow.com/2012/4/23/2968587/ufc-146-alistair-overeem-gives-his-side-of-the-story-for-his-elevated
@UP Przetłumacz mi to prosze 😛
w mega skrócie: Przed konferencja na ktorej byl badany doznal urazu zebra i lekarz przepisal mu, bez jego wiedzy, lek zawierajacy testosteron .
@ Up
W skrócie to przeprasza wszystkich, komisję, fanów, rodzinę, Juniora, papieża itd. ;), że nie wystąpi na UFC 146. Jest mu smutno i jest zrozpaczony. Ma zamiar udowodnić, że jest czystym fajterem i nie używa sterydów. Swój poziom testosteronu tłumaczy użytymi lekami w zwiazku z jego kontuzją żeber, które podał mu lekarz, a on biedny nie wiedział co to jest ;). Na koniec prosi o cierpliwość i obiecuje, że wkrótce zobaczymy go w oktagonie.
Ilu już twierdziło że to przez lekarza …
Chciałbym, ale nie uwierzę, że nie wiedział co bierze. Niemniej jednak dobrze, że zadbał o swoje PR 😉
Stipe Miocic zamiast Gonzagi z Shane Del Rosario
Gala odzyskała smak 🙂 Taka rozpiska też jest super.
MÓJ ALI SKAZANY, ide sie zabić…
http://www.youtube.com/watch?v=cyY81RioHmw
Nie wiem po co tyle strzałów, przecież wystarczy tylko jeden :]
Powtórzę się: biedny Frank, nieczęsto zdarza się być AŻ TAKIM underdogiem
Zacny Nick znów sie postarał
Nick powinien mieć zakaz tworzenia filmików krótszych niż 10 minutowe 😀
Mir to obok JJ, Werduma, Aldo i Diaza jeden z moich ulubionych zawodników, więc niezależnie od typowań bukó – sercem za nim. Jeśli walka przejdzie na glebę – może być róznie. Co do stójki – oby Mir jej unikał, a będzie dobrze.
Trailer jak to trailery Nicka – OK
http://cohones.mmarocks.pl/topic/wiem-kto-wygra-na-100-gra/page/64?replies=1611#post-295252
Moglibyście zmienić w rankingu UFC i MMA to że Dos Santos będzie walczył z Mirem,a nie z Overeemem?
O której naszego czasu zaczyna się główna karta? Mam tego dnia bal maturalny i muszę wiedzieć, kiedy z niego uciec żeby obejrzeć najlepszą rozpiskę roku 😀
Główna karta rusza o 4:00.
oby OS nie wycięło numeru jak z UFC 145 i dali galę na zywo
Tu będzie powrót do pięciu walk na karcie głównej?
Bo na 145 już było sześć, planowane na 148 jest również sześć także to chyba nowy standard…
https://www.youtube.com/watch?v=XdGi7XI5Y_c&feature=g-u-u
Mega !
Kolejna zmiana na karcie walk tym razem wypada Gonzaga, a w jego miejsce w pojedynku Royem Nelsonem zajmie Dave Herman
Szkoda Gonzagi znowu jakaś zmiana ;/
a Ganzaga kontuzjowany ?
Tak, Gonzaga złapał kontuzję. Jeszcze nie ujawniono jaką.
najlepsza cieżka gala w historii ufc i mma.
fajnie bedzie sie ogladac, hunt vs struve, pozniej mniej prezemnie znani ale niepokonani tez ciezcy del rosario i jakis drugi, nastepnie nelson vs herman znani i lubiani, pozniej mega walka velasquez vs big foot, całkiem inne organizacje, i na koniec mega boks versus mega parter i nie skreslal bym mira w tym starciu, bo on moze obalic dos santosa.
Boje się tylko że będize to samo co overeem vs werdum.
I brakuje mi werduma na tej gali np przeciwko cheick kongo lub noguiera i brakuje tez overeema, szkoda ze wpadł bo mogła być o wiele lepsza gala, bynajmniej main event by był miażdzący dwóch bez wątpienia najlepszych strikerow w ciezkiej na calym swiecie
Widac ze robia co moga aby ta gala sie odbyla z udzialem ciezkich. WAR MIR!!!!!!!!!
Dobra gala będzie. Nie mogę się doczekać również walk Diego i Barbozy
swoją droa to sam UC mógłby być MC jakiejs mnirjszej gali UFC rozpiska trzyma poziom chociaż pierwotna jarała mnie nie samowicie
Primetime — cz.1
http://www.youtube.com/watch?v=tGpN9QuI6Bg
http://cohones.mmarocks.pl/topic/wiem-kto-wygra-na-100-gra/page/64?replies=1611#post-295252
U Juniora kozacka atmosfera aż się miło patrzy na te jego treningi i to jakie ma tam wsparcie.
U Mira też jest atmosfera w gymie jeśli sam tam siedzi z rodziną ;p
Też macie wrażenie, że Mir znowu się skurczył do 240 funtów?
PS. współczuję synowi Franka, jak podrośnie. Żyć ze świadomością, że tysiące ludzi widziały go, jak rzyga w samochodzie…
@restful masakra znaFca
http://www.youtube.com/watch?v=qDRrml0h47o
Ale to jest głupie w Primetimeach, że napisy dają do słów Brazylijczyków, którzy przynajmniej mówią w miarę poprawnie gramatycznie, a sami Amerykanie używają slangu i seplenią, że ich znacznie ciężej zrozumieć.
Junior to przesympatyczny człowiek. Nie ma opcji żebym mu nie kibicował w tej walce. Aktualnie chyba mój ulubiony fighter.
PS ale żonka Mira na propsie ; )
Poziom undercardu przebija większość gal SF czy Bellatora, nie mowiac juz o japonskich galach.
fajny ten primetime. generalnie obydwu lubię ale w walce stawiam na Juniora
http://www.youtube.com/watch?v=eP4Y60_iB3A&feature=channel&list=UL
wiadomo cos czy bedzie transmisja na żywo na orange sport?
a czemu ma niby nie być ? wg programu od 4 ma się zacząć transmisja
Nie wiem, od dzisiaj jestem szczęśliwym posiadaczem orange sport nie wiedziałem, że każdą galę transmitują…Rozumiem, że w OS poleci tylko główna karta?
wiekszaosc transmituja czasem jest taki babol jak w przypadku ufc 145 kiedy na zywo w nocy dali jakis boks a ufc retransmitowali od 6.
Primetime – część 2
http://www.youtube.com/watch?v=suyMGXd5lmA
***
JUNIOR DOS SANTOS: ROAD TO THE BELT:
http://www.youtube.com/watch?v=cfjgUD9LOBs
http://www.youtube.com/watch?v=4v10uWT1NXc&feature=plcp
Szkoda że wypadł Hunt, ale to jest szansa dla Holendra teraz żeby podskoczyć w rankingach.
Niestety zmiany w tej rozpisce ją rozwaliły. Nadal chętnie pooglądam tę galę, ale to, co mnie jarało w niej to spodziewane duże przetasowania w rankingach. Po tych zmianach takowych za wiele nie będzie.
“Edson Barboza (10-0) vs. Jamie Varner (19-6)” – zapowiada się mega walka.
brakuje mi carwina, werduma, overeema i hunta
zamiast shande el rosario i miocic no to walka shane carwin vs fabricio werdum
fajny prime time. jds wydaje sie byc na prawde rownym gosciem
Również liczyłem, że Werdum zawalczy na tej gali ;/ szkoda, że kilka nazwisk wypadło
Tytus – znafca to jest z Ciebie, jak nie masz o czymś pojęcia to lepiej milcz.
Szkoda ze tylu fajnych fajterow wypadlo, ale rozpiska nadal jest kozak, nawet undercard.
Wiecie moze czy Primetime bedzie na OS?
i jak oni to robią że mieszczą 12 walk w gali a KSW twierdzi że 7 to max -.-
z czego masz 5 w ppv/orange sport reszte mozesz na necie sobie obejrzec, a KSW czy MMAA ma 7 walk w karcie glownej + w przypadku MMAA masz undercard
Z oprawą im się schodzi.
http://cohones.mmarocks.pl/topic/wiem-kto-wygra-na-100-gra/page/64?replies=1611#post-295252
Wyniki typowania różnych zawodników na Sherdogu:
23:5 na JDS
Countdown do pobrania:
http://www.filefactory.com/file/6az5yn98rajz/n/Countdown_to_UFC_146_Dos_Santos_vs_Mir_HDTV_x264-RUDOS_mp4
http://ul.to/ctrrg83g/Countdown.to.UFC.146.Dos.Santos.vs.Mir.HDTV.x264-RUDOS.mp4
http://netload.in/dateiwxHLnEEcxR/Countdown.to.UFC.146.Dos.Santos.vs.Mir.HDTV.x264-RUDOS.mp4.htm
http://turbobit.net/5mo2zetjqkft/Countdown.to.UFC.146.Dos.Santos.vs.Mir.HDTV.x264-RUDOS.mp4.html
do obejrzenia:
http://ironforgesiron.com/2012/05/video-countdown-to-ufc-146-mir-vs-jds/
http://cohones.mmarocks.pl/topic/wiem-kto-wygra-na-100-gra/page/64?replies=1611#post-295252
Franki Mir w swoich ostatnich wypowiedziach uważa, że w walce o pas z Juniorem Dos Santosem, która odbędzie się w ten weekend nie zabraknie mu prądu. Mir bardzo poważnie podszedł do przygotowania kondycyjnego z powodu walki, którą pierwotnie miał stoczyć z Cainem Valasquezem. Amerykanin zdawał sobie sprawę, że trenujący na co dzień w American Kicboxing Academy zawodnik ciągle napiera do przodu i nigdy się nie męczy:
Valasquez jest zawodnikiem, który nigdy się nie męczy. Możesz go bić, obalać cokolwiek, ale on ciągle idzie do przodu. Ten facet ma niezniszczalne cardio. Żaden zawodnik nie będzie wstanie pokonać Caina bez kondycji. Widzę jednak luki w jego grze i przy odrobinie szczęścia można złapać jego głowę lub rękę.
Wielu moich przyjaciół postawiło pieniądze na moje zwycięstwo z Dos Santosem. Jeśli wszystko pójdzie dobrze po walce będą mogli mnie zabrać na sushi.
Oby się nie powtórzyło tylko…:
http://cohones.mmarocks.pl/topic/wiem-kto-wygra-na-100-gra/page/64?replies=1611#post-295252
Roy Nelson vs Mark Hunt ciekawe czy kiedys dojdzie do takiego pojedynku.
Malymaja póki co to obaj są w zupełnie innym miejscu. Nelson na ostatnie 4 walki przegrał 3, Hunt natomiast ma trzy wygrane z rzędu i jeśli wygra następne dwa pojedynki to prawdopodobnie dostanie walke o pas.
Kaczka, gdzie te przewidywania zawodników mogę znaleźć ? Szukałem ale nie znalazłem.
pierwotna rozpiska mnie mega jarała , teraz jest tylko solidna
karta sie diametralnie zmienila ale i tak bedzie ogien i tego nie zmieni nic. a sama dyskwalifikacja overeema w sumie tez dodaje smaczku walce o pas, bo wiadomo, ze nie bedzie w stójce. ja odliczam dni jak nienormalny do tej gali
Art był na sherdogu wczoraj, ale dziś jak szukam to wyskakuje mi ,że ów strona nie istnieje…
Taki był adres jeszcze wczoraj:
http://www.sherdog.com/news/news/Pros-Pick-Dos-Santos-vs-Mir-42939
http://www.youtube.com/watch?v=NzYlXTVsS9E
http://www.youtube.com/watch?v=AE6Y_e2sBX0&feature=player_embedded
Wywiady:
http://www.youtube.com/watch?v=RgCuM7dE-oQ&list=PL2C527A0F59915700&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=5-MONBVWDYs&feature=BFa&list=PL2C527A0F59915700
http://www.youtube.com/watch?v=CsqRyWP87Xs&feature=bf_prev&list=PL2C527A0F59915700
http://www.youtube.com/watch?v=BF2txRQIDJs&feature=bf_prev&list=PL2C527A0F59915700
http://www.youtube.com/watch?v=UvGnNxi7VsI&feature=bf_prev&list=PL2C527A0F59915700
http://www.youtube.com/watch?v=8X8dA8P-7ZA&feature=bf_prev&list=PL2C527A0F59915700
FOTKI Z TRENINGU POD PUBLICZKĘ:
http://www.ufc.com/media/ufc146-open-workouts-gallery
A poniżej dla przypomnienia w dobrej jakości JDS-Werdum na YT:
http://www.youtube.com/watch?v=4Kys5ZZVGbg
http://cohones.mmarocks.pl/topic/wiem-kto-wygra-na-100-gra/page/64?replies=1611#post-295252
http://www.youtube.com/watch?v=lT85CrFAqr0&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=3dWw2nQJyVc&feature=relmfu
Oby Lavar porządnie przypierdolił wieżowcowi
ostatnio tak sobie po necie przegladałem rozne fora i nie pamietam na jakim zobaczylem pierwszy raz wpis, ze w walce jds v mir zdecydowanym faworytem jest frank i na ban wygra przez poddanie.
http://cohones.mmarocks.pl/topic/wiem-kto-wygra-na-100-gra/page/64?replies=1611#post-295252
O 20 konfa dziś:
http://www.youtube.com/watch?v=wrq8nNwnXkE
Typy Carwina na MC
http://www.shane-carwin.com/ufc-146-picks-add-yours/
http://cohones.mmarocks.pl/topic/wiem-kto-wygra-na-100-gra/page/64?replies=1611#post-295252
Chyba nie było:
http://www.youtube.com/watch?v=CSJuhWPYzyg
Before: Original UFC 146 Fight Card
UFC Heavyweight Champion Junior dos Santos vs. Alistair Overeem
Cain Velasquez vs. Frank Mir
Roy Nelson vs. Antonio Silva
Shane del Rosario vs. Gabriel Gonzaga
Mark Hunt vs. Stefan Struve
After: Current UFC 146 Fight Card
UFC Heavyweight Champion Junior dos Santos vs. Frank Mir
Cain Velasquez vs. Antonio Silva
Roy Nelson vs. Dave Herman
Shane del Rosario vs. Stipe Miocic
Lavar Johnson vs. Stefan Struve
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EhzFhLMBQck
Jakby kogoś interesowało, to jutro o 16:30 będzie leciał Countdown na Orange Sport.
Primetime ep.3
http://www.123video.nl/playvideos.asp?EMB=EmbedLayer&MovieID=1176193
Dodam tylko , że o 11:15 także 🙂
Mógłby ktoś powiedziec gdzie mozna ogladanac walki z FX , bo zapowiadaja sie tez ciekawie…
http://www.vipbox.tv/sports/ufc.html
Zakładka "UFC 146 Main Prelims Only"
dobra, dziekowa ! to no budzik na 2:00 i OGJEN ! 😀 a teraz sen… narazie